annalleida ha escrit:nenes estic currant!!!!
que vec que voleu fer infermeria????? a mi m'agrada moltissim :)
el tema vestit: el dia que vaig nar a mirar vestits al matí vaig nar a Manuel Mota i el qu ejo em volia emprovar es diu Chana (2400euros) pero no el tenien perque era la passarela Gaudí, a la tarda vaig nar a RC i tots el squ eem vaig emprovar eren de la Two. un dels qual el Caracola (aquell k l'han fet de festa), també em va agrdar molt un que es deia Cache i Cadiz. molt macos i assequibles (1600 euros), el que passa es que ara he vist el Rafaela (2900 euros), el trobo carissi i sincerament si els de la Two m'agraden i em queda bé m'agafare un dels que em va agradar. em de ser un amica realistes i pensar que es un vestit d'un dia i costa molt guanyar 3000 euros!!!!!!
Miriameta, m'agraden moltissim els bolis. et queda poquissim per la boda :) quins nervis!!!!!!!!!
tinc nit molt tranquila :)
Si, me vaig apuntar de enfermeria i medicina.. pero no marribe la nota ni vulguent..... :(
Jo tenia clar des dun principi k no em gastaria tants diners en el meu vestit. A mi mel pague monpare i he tingut sort de trobarlo barat i que fos el meu vestidet!!!
poquet poquet... d´aqui 2 setmanes i 3 dies.. quedara un mes... i despres dies..... i jo histèrica....