Autor: torsaeann » dt. jul. 21, 2009 6:18 am

Autor: tara » dt. jul. 21, 2009 8:37 am

Autor: tara » dt. jul. 21, 2009 8:38 am

Autor: tara » dt. jul. 21, 2009 8:43 am

Autor: laiac » dt. jul. 21, 2009 8:44 am

Autor: tara » dt. jul. 21, 2009 8:46 am

Autor: nur_jor » dt. jul. 21, 2009 8:46 am

Autor: tara » dt. jul. 21, 2009 8:48 am

Autor: Papallona* » dt. jul. 21, 2009 9:27 am
laiac ha escrit:Ninetes!!!!!! una cosa.................
Alguna de vosaltres té aquelles màquines que són tipus revelador????vull dir allò que acabes de fer una foto, i si poses la targeta t'imprimeix fotos al moment......................és que avui he parlat amb la fotògrafa.....tu NUR_JOR vendràs fotos a la boda??? perque m'ha dit que això de poder revelar una foto, només ho fa una noia que contracten i si vols que et venguin totes les fotos!!!! que per dues fotos aquesta noia no vindrà.................................així que......com a molt, si algú tingués una màquina per revelar al moment si, però que sinó..........no podrà ser...............així que aniré a la búsqueda daixò..................jopeta, sinó una foto normal!!!! que hi farem!!!!!
A tu et va dir el mateix nur_jor????????????????
Si algú en tingués i me la pogués deixar aquell dia!!!!!!!!!!!!!!!
Gràcieeeeeeeeesssssssss!!!!!!

Autor: Papallona* » dt. jul. 21, 2009 9:29 am
estiu2010 ha escrit:ninetes no puc seguir el vostre ritme mira q sabeu q tinc unes feinetes pendents per a fer per final de setmana i vosaltres sense compasio de mi dale q te dale a la tecla si es q.....
Bueno no us puc cnt a totes xq ja quasi no men recordo de la primera pagina q es la 28 ia lgo aixi q les encanterienes dema la eli ens o explicara molt xq jo tmb estic molt intrigada.....encara q no mi vagin els calers cm a vosaltres xo esq soc molt xafarot!!!!jijiji!!!
Laia si aqella tia es pensa q es per ella q so pensi anda la creguda aligual jo li faria un regla a la ex del q ja sera el meu marit x molt amiga q sigui q simagini el q vulgui aixi mes es fara fotre quan vegi q no es per ella!!!jijijiji!!!
Papallona aixo tu diguens lo de la grip A q aqi ian moltes hipocondriaques!!!
Tara jolin jo tamb vull venir...![]()
![]()
![]()
![]()
la proxima un dissabte al mati o del 27 al 18 dagost q jo fai vacances!!!!
Bueno bona nit ninetes men vai a dormir q tic cansadeta

Autor: Papallona* » dt. jul. 21, 2009 9:30 am
estiu2010 ha escrit:Per cert....
Demà li vaig a comprar el rellotge de pedida al ricard....es super xulo...!!!!mes val q li agradi sino el mato
Li donare el 28 d'agost amb una noteta tipus daqui un any espero q asiguis puntual o algo aixi ja sem acudira alguna frase per posarli q us sembla???
El rellotge es un welder nose si eu sentit a xlar...es una marca italiana es molt xulo diferent com a ell li agraden si aixo entreu a la pagina i feu un cop dull ni an varis el dell sera el quadrat quan el tingui ja us posare una fotillo val??
Bona nit nninetes meves tinc ganotes de veureus

Autor: Papallona* » dt. jul. 21, 2009 9:31 am
torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡¡
Avui no he dormi't bé....... tinc revisió a les 09.00 matí i em fa pànic que em treguin sang......
Quina merda....a part tinc que anar a tarragona sola amb el cotxe...
Bueno, un petonet.
Que tingueu un molt bon dia¡¡¡
Mua¡¡¡

Autor: Papallona* » dt. jul. 21, 2009 9:32 am
aliaga79 ha escrit:bon dia, ninetes!
com va tot?

Autor: Papallona* » dt. jul. 21, 2009 9:36 am
nur_jor ha escrit:Bon dia ninetes!
Buf... quina mala nit he passat avui... he somiat amb restaurants!

Autor: nur_jor » dt. jul. 21, 2009 9:37 am
laiac ha escrit:Ninetes!!!!!! una cosa.................
Alguna de vosaltres té aquelles màquines que són tipus revelador????vull dir allò que acabes de fer una foto, i si poses la targeta t'imprimeix fotos al moment......................és que avui he parlat amb la fotògrafa.....tu NUR_JOR vendràs fotos a la boda??? perque m'ha dit que això de poder revelar una foto, només ho fa una noia que contracten i si vols que et venguin totes les fotos!!!! que per dues fotos aquesta noia no vindrà.................................així que......com a molt, si algú tingués una màquina per revelar al moment si, però que sinó..........no podrà ser...............així que aniré a la búsqueda daixò..................jopeta, sinó una foto normal!!!! que hi farem!!!!!
A tu et va dir el mateix nur_jor????????????????
Si algú en tingués i me la pogués deixar aquell dia!!!!!!!!!!!!!!!
Gràcieeeeeeeeesssssssss!!!!!!

Autor: nur_jor » dt. jul. 21, 2009 9:39 am
Papallona* ha escrit:nur_jor ha escrit:Bon dia ninetes!
neniiiiiiiiiiii.. això es que li vas donar moltes voltes abas de anar a dormir ehhh!!!
ja estàs millor?

Autor: Papallona* » dt. jul. 21, 2009 9:48 am
nur_jor ha escrit:Papallona* ha escrit:nur_jor ha escrit:Bon dia ninetes!
neniiiiiiiiiiii.. això es que li vas donar moltes voltes abas de anar a dormir ehhh!!!
ja estàs millor?
encara li dono voltes...

Autor: Papallona* » dt. jul. 21, 2009 9:49 am