Autor: cc83 » dc. jul. 22, 2009 7:54 am

Autor: lluneta29 » dc. jul. 22, 2009 4:08 pm

Autor: lluneta29 » dc. jul. 22, 2009 4:09 pm
cc83 ha escrit:hola noietes!!!! jooo.... em despisto un dia i ja heu escrit 4 pagines... no dono a l'abast per llegir-m'ho tot, pero....
Lluneta Felicitats!!!! espero k hagi sigut un dia genial!!
Cuca??? com va el costipat? ja estas millor???
Miriameta, ja ho tens tot i el compte enrera cada cop es mes rapid.... jejej kina ilu i kins nervis....
Tatiana... ja heu decidit algo del fotograf???
els bolis molt xulos tots... jo no havia pensat res, pero m'agrada la idea.
Anna, espero k tinguis una nit trankileta avui tambe...
Ja heu nat a mirar vestit?? jo no he mirat res... el que més m'agrada es de pronovias 2010 i me van dir k fins a finals d setembre o octubre no tindrien res. A més, nomes hi puc anar els dissabtes a la tarda i a l'estiu no obra ningú, així k... fins al setembre no podre fer res.
vaig a fer el soparillo...

Autor: cc83 » dc. jul. 22, 2009 4:25 pm
lluneta29 ha escrit:Wuapes!!!! Com va la calor? Diuen que en farà més i més demà... és insuportable!!!!
C83 quan marxes a Londres? Em fa una mica de por marxar per això de la grip nova però bno... ens arriscarem quin remei! Te'n han dit alguna cosa???

Autor: lluneta29 » dc. jul. 22, 2009 4:32 pm
cc83 ha escrit:lluneta29 ha escrit:Wuapes!!!! Com va la calor? Diuen que en farà més i més demà... és insuportable!!!!
C83 quan marxes a Londres? Em fa una mica de por marxar per això de la grip nova però bno... ens arriscarem quin remei! Te'n han dit alguna cosa???
hola!!! doncs marxo demà.. així k ara vaig a fer maletes i a deixar la caseta una mica arreglada i a veure si puc ana a dormir aviat k ens aixequem a les 4.00..... si que m'han comentat lo de la grip, pero... es com tu dius, haurem de correr el risc!
Així que aquí us deixo noietes!!! espero k arribeu a les 400!!!! bona setmana a totes!!!!!!!!!
petonets!!!

Autor: cc83 » dc. jul. 22, 2009 5:29 pm
lluneta29 ha escrit:cc83 ha escrit:lluneta29 ha escrit:Wuapes!!!! Com va la calor? Diuen que en farà més i més demà... és insuportable!!!!
hola!!! doncs marxo demà.. així k ara vaig a fer maletes i a deixar la caseta una mica arreglada i a veure si puc ana a dormir aviat k ens aixequem a les 4.00..... si que m'han comentat lo de la grip, pero... es com tu dius, haurem de correr el risc!
Així que aquí us deixo noietes!!! espero k arribeu a les 400!!!! bona setmana a totes!!!!!!!!!
petonets!!!
bon viatge!!! Quan tu tornis jo aniré... deixa'm alguna cosa per mi de Londres!!!! jajajaja petonets wuapa!!!!

Autor: lluneta29 » dc. jul. 22, 2009 7:44 pm
stik suuuuuper feliç!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: ise » dc. jul. 22, 2009 7:48 pm
lluneta29 ha escrit:Eiiiiiii nenes!!!!! Novetats importants:
La primera de totes......... ja tinc la lliga!!!!!!!!!!!!! M'ha fet molta il.lusió pq és el primer regal per la boda que tinc!!!!!!!! I m'ha fet il.lusió qui me l'ha regalat pq no m'ho esperavaaaaaaaaaaaa!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
La segona... que mhan trucat d pronovias que tinc hora per al vestit el dia 3 d'octubre aixssssssss que llarga es farà l'espera!!!!!!!!!!!!ara demanaré hora a RC i aire per el mateix dia i així fer-ho tot en un dia...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dc. jul. 22, 2009 7:53 pm
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:Eiiiiiii nenes!!!!! Novetats importants:
La primera de totes......... ja tinc la lliga!!!!!!!!!!!!! M'ha fet molta il.lusió pq és el primer regal per la boda que tinc!!!!!!!! I m'ha fet il.lusió qui me l'ha regalat pq no m'ho esperavaaaaaaaaaaaa!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
La segona... que mhan trucat d pronovias que tinc hora per al vestit el dia 3 d'octubre aixssssssss que llarga es farà l'espera!!!!!!!!!!!!ara demanaré hora a RC i aire per el mateix dia i així fer-ho tot en un dia...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Un peto guapissima!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
q al menys pensa que per aquí volta una personeta que t'astima moooolt!!!! I moooolt!!!!
sinó temps al temps.... jajajajaja

Autor: ise » dc. jul. 22, 2009 8:03 pm
cc83 ha escrit:lluneta29 ha escrit:Wuapes!!!! Com va la calor? Diuen que en farà més i més demà... és insuportable!!!!
petonets!!!

Autor: lluneta29 » dc. jul. 22, 2009 8:18 pm
ise ha escrit:Sort n'hi ha d'això!!! hehehe![]()
![]()
![]()
L'hi ha agradat a ta mare???

Autor: annalleida » dc. jul. 22, 2009 11:53 pm

Autor: cuca lleida » dj. jul. 23, 2009 9:01 am

Autor: ISTAR82 » dj. jul. 23, 2009 9:47 am
lluneta29 ha escrit:Per fi he fet les fotos... això és el que dóno als testimonis... de fet només em falta donar-ho a dues persones... a vere que us sembla...

Autor: ISTAR82 » dj. jul. 23, 2009 9:58 am
miriameta ha escrit:Avui he encomanat el vel nenes!!! i la meva sogra m´ha comprat el can can!!!! ueeeeeee del vestit hu tinc tot tot ja!!! aix que be!!!
Autor: ISTAR82 » dj. jul. 23, 2009 9:59 am
lluneta29 ha escrit:Gràcies a totes per felicitar-me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Us estimo un muuuuunt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Autor: ISTAR82 » dj. jul. 23, 2009 10:14 am
Autor: ise » dj. jul. 23, 2009 1:21 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Sort n'hi ha d'això!!! hehehe![]()
![]()
![]()
L'hi ha agradat a ta mare???
Moooooooolt!!! Ha fet una cara... ella diu que no en va portar... jajajaja i s'ha quedat sorpresa... però si li ha agradat mooolt!también li he dit lo del pronovias ja amb temps pq s'ho combini amb la noia que l'ajuda per tenir aquell dissabte lliure!
tot fet!!!

Autor: ise » dj. jul. 23, 2009 1:23 pm
annalleida ha escrit:nenes ja ens queda poc pels 400!!!!!!
avui em toca festa pero tinc el xip de les nits i encara purulo :)
disfruteu molt per Londres, jo hi he nat 2 vegades i m'encanta!!!!
fes una foto de la lliga i ens l'ensenyes :)
bona nit