NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. jul. 22, 2009 12:32 pm

Papallona* ha escrit:nenis.. estoy un poco triste...

alguien que pensaba que era mi amiga.. y que nos contábamos las cosas... me acabo de enterar que está embarazada pq ha enviado un mail a todos los del curro ( pq ahora trabajamos en la misma em presa) y está de 13 semanas! no se.. me podría haber dicho algo no????

Nineta...no et preocupes...per sort o per desgracia, depen com t'ho miris...sempre en trobarem d'aquestes persones...A mi, fa poc em va passar el mateix, encara que per diferent tema, amb una noia que jo considerava una de les meves millors amigues...aixi que mira....I encara que li vaig dir que el que m'havia molestat era que no m'haguès dit res desprès de tant de temps, vaig pensar que això era una "senyal" de que no havia de confiar tant a vegades en les persones que penses que no et fallaran...saps???
Aix....això són situations que t'ajuden a la llarga, no creus???

Venga ànims i a disfrutarrrr!!!!! :-///:
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dc. jul. 22, 2009 2:19 pm

tara ha escrit:Eli pues ya quedaremos!!!!!!!!!!

papallona sempre hi ha algu que creus que es amic i que et decepciona, mira q mi que em va passar amb lo de la boda, li vaig comentar a una amiga que s'havia casat l'estiu passat, per que m'aconselles i jo tonta hi vaig confiar, fins que li va dir a la seva sogra i ella li va dir a la meva, osea que la sorpresa ja no va ser tanta sorpresa i els hi vam haver de dir rapid i correns!
No en fagis cas, cuan et passi a tu mail i apa!

aix.. es que et decepcionen... jo sempre tinc molt en compte els sentiments de la gent i més de les amigues.... en fi...
gracies wapi!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dc. jul. 22, 2009 2:20 pm

Mrs. Happiness ha escrit:

alguien que pensaba que era mi amiga.. y que nos contábamos las cosas... me acabo de enterar que está embarazada pq ha enviado un mail a todos los del curro ( pq ahora trabajamos en la misma em presa) y está de 13 semanas! no se.. me podría haber dicho algo no????

Nineta...no et preocupes...per sort o per desgracia, depen com t'ho miris...sempre en trobarem d'aquestes persones...A mi, fa poc em va passar el mateix, encara que per diferent tema, amb una noia que jo considerava una de les meves millors amigues...aixi que mira....I encara que li vaig dir que el que m'havia molestat era que no m'haguès dit res desprès de tant de temps, vaig pensar que això era una "senyal" de que no havia de confiar tant a vegades en les persones que penses que no et fallaran...saps???
Aix....això són situations que t'ajuden a la llarga, no creus???

Venga ànims i a disfrutarrrr!!!!! :-///:

aix doncs si la veritat es que he pensat que potser no es tan amiga...
moltes gràcies pels animsss veig que sabeu lo que es

molts petons!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. jul. 22, 2009 2:22 pm

_eLi_ ha escrit:Nenes ya está confirmado del todo, nos casamos el 3-7-2010, no hay cambios, todo sigue igual (Giss la pancarta kedará bien....jejejejeje.....) he hablado con el fotografo y lo tiene ocupado el dia 10 y la boda también es de día.

La verdad que ya me habia hecho tanto a la idea que no me ha importado mucho, estaba contenta de ver que podia ser el 10 pero tenia asumido que el 3 me casaba y era nuestro dia....jejejeje....

Estiu2010 el 3 torna a ser meu!! jejejeje......pero si vols el 10 a Montferri està lliure encara!!

eli!!! que penita... ya se que suena mal.. eh lo que te voy a decir pero si te hace muxa muxa ilu.. un cambio de fotografo????... aix pero era un amiguete tuyo no???????

bueno un besito casi compi de día!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. jul. 22, 2009 2:23 pm

_eLi_ ha escrit:

Hombre la verdad que si que te podía haber dicho algo no? si de verdad es tu amiga te podría haber dicho antes que a los demás compañeros la noticia. No te preocupes wapa, gente así siempre hay por desgracia, es una pena, peroo......ellas se lo pierden, siempre encontraras alguien mejor.

hombre yo he flipado... pero ya no le doy más vueltas.. ella se lo pierde!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. jul. 22, 2009 2:23 pm

_eLi_ ha escrit:Nenes petons que marxo corrents corrents, tinc consulta ara a les 4 avui caca de vaca que acabo a les 9, no se si després hem podré conectar si nó fins demà petons wapes!!!!!!!!

que vaigi bé wapi!!!!
Papallona*

EntradaAutor: estiu2010 » dc. jul. 22, 2009 2:28 pm

tara ha escrit:Estiu, nena ja queda mens per que ens veiem, avui he posat al google, orangerie i saps qui m'ha sotit.... TU!

asi???i aixo????q fuerte!!!jajajajajjajaja!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. jul. 22, 2009 3:16 pm

Ninetes....torno a la tarda!!!
Vaig que he quedat amb m'ha germana per prendre alguna coseta i a fer un tomb per les botigues...
Ens veiem a la nit.... passeu totes molt bona tarda, ok??? petonets wapiiiissssss neukiss-)
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: estiu2010 » dc. jul. 22, 2009 3:18 pm

Ninetes q ja e comprat el rellotgeeeeeee!!!!!

Ais ara xq no li agradi am el paston q mi e dixat!!!!jajajajajaja!!!

ja tinc ideas de quan donarli...jijiji magermana tambe sa engrescat i ma dit q majudara
lunic q no puc penjar cap foto xq desde la web no la puc copiar si aixo ja us posare el link o quan el tingui ja posare una foto

Encara q lome ma dit q aqell no era un rellotge de pedida xq quan pases la moda....i jo li e dit dns quan pasi q sen compri un no si volia q apart daqell en compres un com els de tota la vida...
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dc. jul. 22, 2009 3:32 pm

Eli ta arribat el privi amb el mobil daqella noia esq ara no men recordo si te le enviat ni si te posat el nom esq quan tel enviaba man trucat x telf i feia les 2 coses alhora i nose...jijijij

Aixi dimarts sopar xo aixo de les llimes em sona aaaaaa MOJITO!!!!!!no??

jo en se fer o el comprareu ja fet???esq nose q es mes barato si aqell fet q anunciem o q el fem....esq em de mirar els € xq tenim una boda x pagar!!!!!jijijijij

bueno ja veieu jo tic una mica aborrida a la feina aixi q vaig escribint xorrades ja nose q mes escriure....
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dc. jul. 22, 2009 3:41 pm

Ah! si aqest mati e pasat x ladolfo dominguez xq magermana avia vist els vestits de nuvia i em va dir q ni avien de mol xulos i estaben be de preu i e anat xo ara am les rebaixes els han tret aixo si man dit q els tenen alli a la vista i aixo i jo els i e dit q els haurien de tenir almenus tancats en un armari semitransparent si calgues xq es molt lleig q jo potser xq no em vull gastar molts diners anes alli a comprarmel i alguna convidada es compres alli el seu vestit i poges estar mirantse els vestits de nuvia i arribar el dia de la boda i dir ai si aqet el vai veure a ladolfo dominguez....xo no ma cnt

aixi q potser pasare a veurels encara q ma dit q molts son vestits normals de convidada xo q els fan en blanc tipo vestit de nuvia....i tnen tots els complements sabates, vels.....
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 22, 2009 4:11 pm

Hola ninetes!

Com piqueu... :-.:·:: !!

Eli, em sap greu que al final no hagis canviat la data pel dia que volieu en un principi, però és el que dius, com ja estaves mentalitzada pel 3 no t'ha sabut tan greu... Ais! Jo que em pensava que aixi et podria venir a veure, però pel 3 serà impossible! Que em caso una setmana abans que tu i després estaré de viatge!!!! Volare... oh oh!!!

Papallona, em sap greu el disgust que has tingut amb la teva amiga. Hi ha gent que van amb bona fe i altra gent que passen bastant... D'aquestes coses se n'aprenen. Ànims guapa!

Giss!! Que tal OT?? jejeje!!

Tara, jajaja!! Quin fart de riure al imaginar-nos a totes amb les calces damunt els pantalons!!! jajajaa!!!
Preparada per demà? Totes a RC!

Estiu, enhorabona!! Ja tens el rellotge que volies!! I els dependents que diguin el que vulguin, que qui paga mana! I si a tu t'agrada aquest doncs endavant! Ningú millor que tu coneix els gustos del teu nen.

Mrs Happiness (que sempre el deixo el Mrs, jejeje) com estàs? Més tranquila ja? Disfruta de la tarda amb ta germana!

Laia!! Que avui tens la gran prova!!! Ais... ja ens explicaràs guapa!!

Black! Per on pares?

Torsaeann, ja estas més recuperada avui de la revisió? Nena! Jo sóc igual!! A mi em treuen sang i durant tot el dia no tinc força al braç!! I en sóc conscient que tot això és psicològic... però no hi puc fer res!

Petonets guapes!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dc. jul. 22, 2009 4:41 pm

Ninetes que tal la tarda?

Bueno eli que sea leve la tarde, y el tres es vustro dia!!!!!!!!!!!!!

Papallona, que tal la feina, ja estas millor!

Happiness, que vagi be la tarda, no gasteu massa!

Nur, si dema quedada a RC!!!!!!!!!!!! dema parlem de l'hora

Black, on ets????????? A la piscineta?

Estiu, si a tu t'agrada... que n'ha de fer!!!!!!!!!!!! li encantara

Laiac, hoy prueba de fuego.....................

Gis, que tal ayer, mi madre me ha dicho que havia una con un moño que le gusto mucho!

Torsaenn, ja recordes tot els que has de portar!!!!!!! Patates, olives, fuet, pate, torrades, el postre... (es broma, nena!)

Bueno ninetes vaig a la ducha que vaig a sopar amb unes amigues, sabeu on.....................

al VIENA
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Giss » dc. jul. 22, 2009 4:54 pm

jajajaja Tara! al Viena!!! Sabes ir? si quieres te envío un mapa por privi, por si te pierdes... juas juas juas

Què tal nenes? Jo m'acabo d'aixecar de la siesta... com dormo... soc una marmota... a la mínima aprofito per sobar
Ara he trucat al Dorado, pq m'agradaria anar aquest dissabte, 25 de Juliol, per fer-me l'efecte de com serà la meva boda l'any que ve, el 24 de Juliol.
El problema és que la boda és de tarda, a les 18.00 i si vull veure el montatge de la cerimonia civil, amb l'arc, les flors i tot muntat, hauria d'anar a les 17.00 però tinc dinar familiar i és molt just, encara estarem dinant. Així que aniré al matí, però no veuré el muntatge de la cerimonia, només el del restaurant.
Jo, quines ganes!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dc. jul. 22, 2009 4:58 pm

Ets una viciada del viena!!!!jijiji

Dns si jo am el meu rellotge q es suepr xulo!!!jijiji!!!

Ais ninetes cada dia escribiu un munt i avui q jo puc llegir xq lordinador em va rapid no escriviu quasi res!!!

Ais ninetes quines ganes tinc q arribi el dimarts...q guay anem de despedida de soltera!!!esq encara q nomes sigui un sopar es la meva primera depe
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: Giss » dc. jul. 22, 2009 5:12 pm

Estiu! Jo també li vaig comprar l'altre dia un rellotge al meu nen.
Li donaré aquest divendres, que és el nostre aniversari i al mer marcador posarà: 1 any!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 22, 2009 5:24 pm

Giss ha escrit:Estiu! Jo també li vaig comprar l'altre dia un rellotge al meu nen.
Li donaré aquest divendres, que és el nostre aniversari i al mer marcador posarà: 1 any!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ei! el volem veure!

nomes et queda 2 dies!!!!!!!! i l'any!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dc. jul. 22, 2009 6:06 pm

Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!

que avui no he tingut temps d'escriure res!!!!! us he llegit, però a les 15:30 hem anat a acompanyar a mon pare a Reus i després hem anat a l'Orangerie!!! per a què veiés el restaurant!!!! i li ha agradat molt!!!! despres hem vingut a casa i ma mare i ma germà han entrat dins un moment i jo m'he quedat amb mon pare al cotxe i m'ha tornat a preguntar que quan és la boda... i jo li he dit, no ho se, quan estiguis millor... i ell, però fes-la ja... i llavors jo li he preguntat si es veia capaç d'aguantar l'església i després una estona el restaurant i ell m'ha mirat amb una cara!! i em diu, pues claro!!!!

Llavors jo li he dit q ma mare i ma germà són els q no em deixen fer la boda (que collons, ells bé q li mengen el tarro de q ara no la podem fer quan ell els hi pregunta!!) i m'ha dit q ho decideixi jo, q no faci cas del q em diguin... jo flipava!!!! no se que fer!!!!!!!!!!!!!!! jo sé q per molt q digui no aguantarà gaire... però ostres... per molt q ho penso... MECACHIS, m'agradaria ser valenta i dir: la hago de aquí dos semanas!!!! i a qui no li agradi que es foti...... però em fa por!!!!!! quin liooooooo

Cada vegada em fa més cosa pensar en fer-la sense mon pare... però bueno, ho parlaré amb el meu futur i también el dijous q vé amb la psico-oncòloga (que es on hem anat avui tots junts) que tinc cita amb ella a soles... a veure que opina.... però esq penso q li estic negant a mon pare una estona de felicitat... que se n'anirà sense haver tingut oportunitat de veure'm el dia de la meva boda..... no seeeeeeeeeeeee
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dc. jul. 22, 2009 6:09 pm

Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!

que avui no he tingut temps d'escriure res!!!!! us he llegit, però a les 15:30 hem anat a acompanyar a mon pare a Reus i després hem anat a l'Orangerie!!! per a què veiés el restaurant!!!! i li ha agradat molt!!!! despres hem vingut a casa i ma mare i ma germà han entrat dins un moment i jo m'he quedat amb mon pare al cotxe i m'ha tornat a preguntar que quan és la boda... i jo li he dit, no ho se, quan estiguis millor... i ell, però fes-la ja... i llavors jo li he preguntat si es veia capaç d'aguantar l'església i després una estona el restaurant i ell m'ha mirat amb una cara!! i em diu, pues claro!!!!

Llavors jo li he dit q ma mare i ma germà són els q no em deixen fer la boda (que collons, ells bé q li mengen el tarro de q ara no la podem fer quan ell els hi pregunta!!) i m'ha dit q ho decideixi jo, q no faci cas del q em diguin... jo flipava!!!! no se que fer!!!!!!!!!!!!!!! jo sé q per molt q digui no aguantarà gaire... però ostres... per molt q ho penso... MECACHIS, m'agradaria ser valenta i dir: la hago de aquí dos semanas!!!! i a qui no li agradi que es foti...... però em fa por!!!!!! quin liooooooo

Cada vegada em fa més cosa pensar en fer-la sense mon pare... però bueno, ho parlaré amb el meu futur i también el dijous q vé amb la psico-oncòloga (que es on hem anat avui tots junts) que tinc cita amb ella a soles... a veure que opina.... però esq penso q li estic negant a mon pare una estona de felicitat... que se n'anirà sense haver tingut oportunitat de veure'm el dia de la meva boda..... no seeeeeeeeeeeee
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 22, 2009 6:13 pm

blackmamba ha escrit:Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!

Nineta! A tu et fa ilusio, a ton pare li fa ilusio, ho tens tot (vestit, complements, restaurant... tot!). Només et falta decidir-te. Parla amb la metgessa com dius, i llavors pensa-t'ho.
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants