Autor: nur_jor » dc. jul. 22, 2009 6:28 pm
blackmamba ha escrit:Quin lio que portooooooooooooooooo

Autor: Nata|ia » dc. jul. 22, 2009 7:06 pm
Autor: torsaeann » dc. jul. 22, 2009 7:16 pm

Autor: blackmamba » dc. jul. 22, 2009 7:17 pm
Nata|ia ha escrit:wapessss mare meva qin grup mes macu q heu fet!! m fa una llastima haver abandonat tot aixo, pero no tinc temp per quedar cada setmana amb vosaltres! joe qina merd..a partir de l'1 dagost faig vacances si m deixeu vinc alguna i aixi us conec a les demes!
black wapi he llegit el teucas, quan tenieu la intencio de fer-ho aquest any, dp pel 2010... jo sincerament si el meu pare em digues les paraules q t'ha dit...no ho dubtaria pas i la faria ja! pensa per motl dur q sigui (pel q has dit) és o ara o l'any q ve..dificilment gaudira del teudia... reina a por todas! jeje
un petonas i perdoneu per posar-me pel mig!!

Autor: Giss » dc. jul. 22, 2009 8:21 pm

Autor: blackmamba » dc. jul. 22, 2009 9:02 pm
Giss ha escrit:Neni... black... ja sabes lo que pienso... deberías casarte ya.
Tienes que hacer caso a tu corazón... piensa que es una vez en la vida y si lo deseas hazlo, deja que los demás piensen lo que quieran, pero haz lo que sientas.
Tienes todo nuestro apoyo, de verdad.
Un beso muy grande

Autor: Mrs. Happiness » dc. jul. 22, 2009 9:33 pm
nur_jor ha escrit:Hola ninetes!
Com piqueu...!!
Eli, em sap greu que al final no hagis canviat la data pel dia que volieu en un principi, però és el que dius, com ja estaves mentalitzada pel 3 no t'ha sabut tan greu... Ais! Jo que em pensava que aixi et podria venir a veure, però pel 3 serà impossible! Que em caso una setmana abans que tu i després estaré de viatge!!!! Volare... oh oh!!!
Papallona, em sap greu el disgust que has tingut amb la teva amiga. Hi ha gent que van amb bona fe i altra gent que passen bastant... D'aquestes coses se n'aprenen. Ànims guapa!
Giss!! Que tal OT?? jejeje!!
Tara, jajaja!! Quin fart de riure al imaginar-nos a totes amb les calces damunt els pantalons!!! jajajaa!!!
Preparada per demà? Totes a RC!
Estiu, enhorabona!! Ja tens el rellotge que volies!! I els dependents que diguin el que vulguin, que qui paga mana! I si a tu t'agrada aquest doncs endavant! Ningú millor que tu coneix els gustos del teu nen.
Mrs Happiness (que sempre el deixo el Mrs, jejeje) com estàs? Més tranquila ja? Disfruta de la tarda amb ta germana!
Laia!! Que avui tens la gran prova!!! Ais... ja ens explicaràs guapa!!
Black! Per on pares?
Torsaeann, ja estas més recuperada avui de la revisió? Nena! Jo sóc igual!! A mi em treuen sang i durant tot el dia no tinc força al braç!! I en sóc conscient que tot això és psicològic... però no hi puc fer res!
Petonets guapes!!
a quadres!!! així que el dimarts a les 12 del migdia amb ella directament...i res...a veure!!!jejeje
Autor: Mrs. Happiness » dc. jul. 22, 2009 9:40 pm
blackmamba ha escrit:Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!
que avui no he tingut temps d'escriure res!!!!! us he llegit, però a les 15:30 hem anat a acompanyar a mon pare a Reus i després hem anat a l'Orangerie!!! per a què veiés el restaurant!!!! i li ha agradat molt!!!! despres hem vingut a casa i ma mare i ma germà han entrat dins un moment i jo m'he quedat amb mon pare al cotxe i m'ha tornat a preguntar que quan és la boda... i jo li he dit, no ho se, quan estiguis millor... i ell, però fes-la ja... i llavors jo li he preguntat si es veia capaç d'aguantar l'església i després una estona el restaurant i ell m'ha mirat amb una cara!! i em diu, pues claro!!!!
Llavors jo li he dit q ma mare i ma germà són els q no em deixen fer la boda (que collons, ells bé q li mengen el tarro de q ara no la podem fer quan ell els hi pregunta!!) i m'ha dit q ho decideixi jo, q no faci cas del q em diguin... jo flipava!!!! no se que fer!!!!!!!!!!!!!!! jo sé q per molt q digui no aguantarà gaire... però ostres... per molt q ho penso... MECACHIS, m'agradaria ser valenta i dir: la hago de aquí dos semanas!!!! i a qui no li agradi que es foti...... però em fa por!!!!!! quin liooooooo
Cada vegada em fa més cosa pensar en fer-la sense mon pare... però bueno, ho parlaré amb el meu futur i también el dijous q vé amb la psico-oncòloga (que es on hem anat avui tots junts) que tinc cita amb ella a soles... a veure que opina.... però esq penso q li estic negant a mon pare una estona de felicitat... que se n'anirà sense haver tingut oportunitat de veure'm el dia de la meva boda..... no seeeeeeeeeeeee

Autor: Mrs. Happiness » dc. jul. 22, 2009 9:41 pm
torsaeann ha escrit:AQUEST MISSATGE ÉS PER LA BLACK.
ARA MATEIX ESTIC AMB LLÀGRIMES A LA CARA DE PENSAR AMB EL QUE HA DIT EL TEU PARE.
BLACK, EL BODORRIO TE QUE SER AQUEST ANY I QUAN MÉS AVIAT MILLOR NINETA¡¡¡¡¡¡¡
EL TEU PARE T'HO HA DIT, TU VOLS QUE ESTIGUI ELL AL TEU CASAMENT, PER FAVOR CASA'T JA, FES-JO PER EL TEU PARE......
ÀNIMS I SAPS QUE ENS TENS PER EL QUE NECESSITIS¡¡¡¡
T'ESTIMO GUAPA¡¡¡¡ I JO CREC QUE TENS QUE CASAR-TE JA.

Autor: Mrs. Happiness » dc. jul. 22, 2009 9:43 pm
tara ha escrit:Ninetes que tal la tarda?
Bueno eli que sea leve la tarde, y el tres es vustro dia!!!!!!!!!!!!!
Papallona, que tal la feina, ja estas millor!
Happiness, que vagi be la tarda, no gasteu massa!
Nur, si dema quedada a RC!!!!!!!!!!!! dema parlem de l'hora
Black, on ets????????? A la piscineta?
Estiu, si a tu t'agrada... que n'ha de fer!!!!!!!!!!!! li encantara
Laiac, hoy prueba de fuego.....................
Gis, que tal ayer, mi madre me ha dicho que havia una con un moño que le gusto mucho!
Torsaenn, ja recordes tot els que has de portar!!!!!!! Patates, olives, fuet, pate, torrades, el postre... (es broma, nena!)
Bueno ninetes vaig a la ducha que vaig a sopar amb unes amigues, sabeu on.....................
al VIENA

Autor: nur_jor » dc. jul. 22, 2009 9:55 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Holeee wapiii... Doncs la tarda molt bé...no hi ha res com estar de vacances i voltar cap aqui i cap allà..jejeje.
Doncs tinc noticies...jejeje...avui l'he enviat un correu als de l'Encanteri dient que havia parlat amb una noia que es deia Brigida i que haviem quedat que la setmana vinent haviem quedat per anar a parlar amb ells, però que voliem saber una hora en concret per anar més tranquils i que no els agafessim en cap mal moment...i res...m'ha trucat la Marian!!! Res...ha sigut graciós el que m'ha dit pq li dic jo "Aix...vostè és la responsable ara??" (jo disimulant una miqueta) i diu "Jo sóc la responsable, la dueña i la que ho porta tot...tot...tot..." i jo "Aixxx...doncs mira que bè, així la principal podrà saber lo bo i lo dolent" jejeje. M'he quedata quadres!!! així que el dimarts a les 12 del migdia amb ella directament...i res...a veure!!!jejeje

Autor: laiac » dc. jul. 22, 2009 10:00 pm

Autor: Mrs. Happiness » dc. jul. 22, 2009 10:01 pm
nur_jor ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Holeee wapiii... Doncs la tarda molt bé...no hi ha res com estar de vacances i voltar cap aqui i cap allà..jejeje.
Doncs tinc noticies...jejeje...avui l'he enviat un correu als de l'Encanteri dient que havia parlat amb una noia que es deia Brigida i que haviem quedat que la setmana vinent haviem quedat per anar a parlar amb ells, però que voliem saber una hora en concret per anar més tranquils i que no els agafessim en cap mal moment...i res...m'ha trucat la Marian!!! Res...ha sigut graciós el que m'ha dit pq li dic jo "Aix...vostè és la responsable ara??" (jo disimulant una miqueta) i diu "Jo sóc la responsable, la dueña i la que ho porta tot...tot...tot..." i jo "Aixxx...doncs mira que bè, així la principal podrà saber lo bo i lo dolent" jejeje. M'he quedata quadres!!! així que el dimarts a les 12 del migdia amb ella directament...i res...a veure!!!jejeje
"Jo sóc la responsable, la dueña i la que ho porta tot...tot...tot..." Buaaaa!!! Quina resposta nena!!!! Pa' que te enteres!!!
Ja ens explicaràs nena

Autor: laiac » dc. jul. 22, 2009 10:02 pm

Autor: laiac » dc. jul. 22, 2009 10:03 pm

Autor: blackmamba » dc. jul. 22, 2009 10:04 pm
torsaeann ha escrit:AQUEST MISSATGE ÉS PER LA BLACK.
ARA MATEIX ESTIC AMB LLÀGRIMES A LA CARA DE PENSAR AMB EL QUE HA DIT EL TEU PARE.
EL TEU PARE T'HO HA DIT, TU VOLS QUE ESTIGUI ELL AL TEU CASAMENT, PER FAVOR CASA'T JA, FES-JO PER EL TEU PARE......

Autor: blackmamba » dc. jul. 22, 2009 10:05 pm
Mrs. Happiness ha escrit:torsaeann ha escrit:AQUEST MISSATGE ÉS PER LA BLACK.
Neni...ànims...!!!!!

Autor: blackmamba » dc. jul. 22, 2009 10:06 pm
Mrs. Happiness ha escrit:tara ha escrit:Ninetes que tal la tarda?
Bueno eli que sea leve la tarde, y el tres es vustro dia!!!!!!!!!!!!!
Papallona, que tal la feina, ja estas millor!
Happiness, que vagi be la tarda, no gasteu massa!
Nur, si dema quedada a RC!!!!!!!!!!!! dema parlem de l'hora
Black, on ets????????? A la piscineta?
Estiu, si a tu t'agrada... que n'ha de fer!!!!!!!!!!!! li encantara
Laiac, hoy prueba de fuego.....................
Gis, que tal ayer, mi madre me ha dicho que havia una con un moño que le gusto mucho!
Torsaenn, ja recordes tot els que has de portar!!!!!!! Patates, olives, fuet, pate, torrades, el postre... (es broma, nena!)
Bueno ninetes vaig a la ducha que vaig a sopar amb unes amigues, sabeu on.....................
al VIENA
ESCOLTEUUUUUUU!!!! QUÈ ÉS AIXÒ DEL VIENA???? ESK NO HO HAVIA ESCOLTAT MAI!!!!

Autor: blackmamba » dc. jul. 22, 2009 10:07 pm
nur_jor ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Holeee wapiii... Doncs la tarda molt bé...no hi ha res com estar de vacances i voltar cap aqui i cap allà..jejeje.
"Jo sóc la responsable, la dueña i la que ho porta tot...tot...tot..." Buaaaa!!! Quina resposta nena!!!! Pa' que te enteres!!!
Ja ens explicaràs nena