Autor: estiu2010 » dc. jul. 22, 2009 10:08 pm

Autor: laiac » dc. jul. 22, 2009 10:10 pm

Autor: blackmamba » dc. jul. 22, 2009 10:10 pm
laiac ha escrit:BLACKKKKKKKKKKK..............jo de tu.........em casava aquest any...tal i com t'hem dit, has de seguir el teu cor, i si el teu pare t'ha dit això.....jo no m'ho pensaria.......
Si vols t'ajudem amb el que vulguis-......detalls, regals, tot tot i tot!! de debò.........però parla-ho amb el teu futur i penseu-s'ho de debò!!!!!!!
Ànim i a veure que decidiu!!!!!!!

Autor: blackmamba » dc. jul. 22, 2009 10:12 pm
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
el més important de la tarda, i que m'ha donat subidón..........................aixxxxxxxx no sabeu quina emoció, que guai, una passada, ha estat.........no ho puc explicar!!!!!!!!!!!!!
Avui el pentinat m'ha quedat molt millor, m'ha baixat el tupé una mica, i de darrera m'ho ha fet més informal.....i a més, aixi el vel es pot posar una mica més amunt.......................
Maquillatge....avui un 10, m'ho ha fet superbé i com jo volia....semblava una mica massa marró perque jo no estic acostumada a pintar-me....però molt molt bé!!!!!!!!!
I tot això...........amb la tiara..........i el vestit......ohhhhhhhhhhh-.........el vestit m'anava clavat......ja m'havien posat tot.....m'han ensenyat a posarme'l, bé a la meva mare.........i també m'han explicat que em posaran un filet on poder enganxar la cua, i que millor amb un broche,,,,però no en tinc cap!!!!!!!!
i he rigut perque la de la botga em diu.....i per al vals, et tornes a treure la cua i l'agafes amb el dit.........però es clar...........jo no puc, que m'haig de posar a ballar a saco amb grease...........avui m'ho he vist xungu!!!!jijijij
però una passada, de debò...........quina sensació més xula.....ma germana m'ha fet una foto de darrera amb la cua, i el vel en plan dia de la boda i..................buffffffffff!!!!!!!!el cor m'anava a mil!!!!!!!!!!!
Tinc fotos, bé aquí no............però si les tingués no les poso......faria massa l'efecte del dia de la boda i això no pot ser..........prefereixo que em veieu totes tal cual aquell dia!!!!!!!!!!!!
Molts petonets precioses..........sort d'aquesta tarda que sinó..............
PATUNETS!!!!!!!!!!

Autor: blackmamba » dc. jul. 22, 2009 10:14 pm
estiu2010 ha escrit:Black nena jo nose q dirte xq cm q te dit tantes vegades q no escoltis a ningu i q facis el q et sembli a tu millor x tu i xl teu pare....
i arriba els anims nineta q no as destar trista!!!!
Laiac si volscompra bacardi normal, sprite i o preparem nosaltres jo to dic xq potser ens qedara mes al nostre gust.....
Ais qines ganes de q sigui dimarts...!!!!
Bueno bona nit ninetes ja tinc ganes de veureus

Autor: blackmamba » dc. jul. 22, 2009 10:18 pm

Autor: nur_jor » dc. jul. 22, 2009 10:34 pm
Mrs. Happiness ha escrit:nur_jor ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Holeee wapiii... Doncs la tarda molt bé...no hi ha res com estar de vacances i voltar cap aqui i cap allà..jejeje.
Doncs tinc noticies...jejeje...avui l'he enviat un correu als de l'Encanteri dient que havia parlat amb una noia que es deia Brigida i que haviem quedat que la setmana vinent haviem quedat per anar a parlar amb ells, però que voliem saber una hora en concret per anar més tranquils i que no els agafessim en cap mal moment...i res...m'ha trucat la Marian!!! Res...ha sigut graciós el que m'ha dit pq li dic jo "Aix...vostè és la responsable ara??" (jo disimulant una miqueta) i diu "Jo sóc la responsable, la dueña i la que ho porta tot...tot...tot..." i jo "Aixxx...doncs mira que bè, així la principal podrà saber lo bo i lo dolent" jejeje. M'he quedata quadres!!! així que el dimarts a les 12 del migdia amb ella directament...i res...a veure!!!jejeje
"Jo sóc la responsable, la dueña i la que ho porta tot...tot...tot..." Buaaaa!!! Quina resposta nena!!!! Pa' que te enteres!!!
Ja ens explicaràs nena
Si...us mantindrè informades...i a més el dimarts a la tarda/ nit a la despe us veure i us explico!!!!!
Tu quan aniràs???

Autor: nur_jor » dc. jul. 22, 2009 10:38 pm
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
el més important de la tarda, i que m'ha donat subidón..........................aixxxxxxxx no sabeu quina emoció, que guai, una passada, ha estat.........no ho puc explicar!!!!!!!!!!!!!
Avui el pentinat m'ha quedat molt millor, m'ha baixat el tupé una mica, i de darrera m'ho ha fet més informal.....i a més, aixi el vel es pot posar una mica més amunt.......................
Maquillatge....avui un 10, m'ho ha fet superbé i com jo volia....semblava una mica massa marró perque jo no estic acostumada a pintar-me....però molt molt bé!!!!!!!!!
I tot això...........amb la tiara..........i el vestit......ohhhhhhhhhhh-.........el vestit m'anava clavat......ja m'havien posat tot.....m'han ensenyat a posarme'l, bé a la meva mare.........i també m'han explicat que em posaran un filet on poder enganxar la cua, i que millor amb un broche,,,,però no en tinc cap!!!!!!!!
i he rigut perque la de la botga em diu.....i per al vals, et tornes a treure la cua i l'agafes amb el dit.........però es clar...........jo no puc, que m'haig de posar a ballar a saco amb grease...........avui m'ho he vist xungu!!!!jijijij
però una passada, de debò...........quina sensació més xula.....ma germana m'ha fet una foto de darrera amb la cua, i el vel en plan dia de la boda i..................buffffffffff!!!!!!!!el cor m'anava a mil!!!!!!!!!!!
Tinc fotos, bé aquí no............però si les tingués no les poso......faria massa l'efecte del dia de la boda i això no pot ser..........prefereixo que em veieu totes tal cual aquell dia!!!!!!!!!!!!
Molts petonets precioses..........sort d'aquesta tarda que sinó..............
PATUNETS!!!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dc. jul. 22, 2009 10:39 pm
blackmamba ha escrit:Ninetes guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Me'n vaig a dormir q tinc molta soneta... que avui he tingut un dia molt llarg!!!!
Us estimo a totes molt, molt i molt!!!!! VISCA LES NINETES!!!!! quina sort hem tingut d'haver.nos conegut!!!!!
Molt bona nit precioses!!!!!!!!!!!!
Muaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: torsaeann » dj. jul. 23, 2009 6:22 am

Autor: tara » dj. jul. 23, 2009 7:36 am

Autor: estiu2010 » dj. jul. 23, 2009 7:41 am

Autor: Papallona* » dj. jul. 23, 2009 8:04 am

Autor: tara » dj. jul. 23, 2009 8:36 am

Autor: nur_jor » dj. jul. 23, 2009 8:36 am
tara ha escrit:Bon dia nintetes,
Black, ja saps el que en penso!, has de fer el et digui el cor, fas be en comentar-li a la metgessa!
Bueno ninetes, quedem a les 5.30 al pallol, on vam quedar aquell dia? O que us sembla!!!!!!!!!!!!
No hi vull anar justa de temps, a veure si em poden agafar una mica avans!!!!!!!!!!!
Be ja direu alguna cosa!

Autor: laiac » dj. jul. 23, 2009 8:38 am

Autor: nur_jor » dj. jul. 23, 2009 8:41 am
tara ha escrit:Buenos, espero que amb tanta ajuda trobi alguna cosa, i sino a seguir mirant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dj. jul. 23, 2009 8:44 am

Autor: nur_jor » dj. jul. 23, 2009 8:54 am

Autor: estiu2010 » dj. jul. 23, 2009 9:35 am