Autor: tara » dj. jul. 23, 2009 9:56 am

Autor: Mrs. Happiness » dj. jul. 23, 2009 9:58 am
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!
Primer que tot em sento fatal............a la mínima que no puc estar parlant amb vosaltres al matí o a la tarda em sento apartada, i que no m'entero de res........i us voldria dir tantes coses però........la feina em mata, i si ja estava xunga ahir..........pos avui molt pitjor.....ha estat un matí fatídic!!!!!!
Tinc tantes ganes de poder parlar amb vosaltres, i estar tranquil·les i..........nu sé........però ara al veure que havieu escrit tan, m¡ha sapigut greu no comentar tot el que dieu!!!!!!!!!
Tic una mica xof per tema feina i això!!!!!!!!!!!!!
Per cert, tinc el meu futur de baixa, està xungu i ha anat al metge i li han dit que era meitat encostipat, i meitat síndrome boda,............jijijiij!!!!!
I no podré estar gaire perque m'ha dit que es volia posar a la faldeta i l'he abandonat!!!!!!!!
que guapes que sou!!!!!!

Autor: nur_jor » dj. jul. 23, 2009 9:59 am
tara ha escrit:Bueno prepareu-vos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Que despres us toca a vosaltres, he trucat fa una estona a rc iu m'han dit que el marcela no els hi ha arribat, pero que en tenen de similars!!!!!!!!!!!
Nur, ja la tinc al citxe, i la de la papallona tambe!!!!!!!!!!!!!1

Autor: Mrs. Happiness » dj. jul. 23, 2009 10:03 am
tara ha escrit:Bueno prepareu-vos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Que despres us toca a vosaltres, he trucat fa una estona a rc iu m'han dit que el marcela no els hi ha arribat, pero que en tenen de similars!!!!!!!!!!!

Autor: Mrs. Happiness » dj. jul. 23, 2009 10:05 am
nur_jor ha escrit:tara ha escrit:Bueno prepareu-vos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doncs a provar-te'ls tots!!!

Autor: nur_jor » dj. jul. 23, 2009 10:16 am
Mrs. Happiness ha escrit:nur_jor ha escrit:tara ha escrit:Bueno prepareu-vos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doncs a provar-te'ls tots!!!
Nur...no vegis els teus somnis, no???? m'encanten!!!!jejeje

Autor: Mrs. Happiness » dj. jul. 23, 2009 10:18 am
Papallona* ha escrit:hola ninetes!!!
Black!!! jo ja et vaig dir lo que pensava!! anims i força per pendre la decisió que realment et faci sentir bé! molts petoner karinyet!!!!!
Laiac!!!! vas estressadeta ehhhhhhh... nena a veure si també cauràs malaltona.. i no nono.. que dimarts tenim despe!!!!!!!!!!!!!
Estiu.. aix si wapi.. tu i jo de treballant.. i perdent-nos cosetes.. pero bueno tu pensa que aviat tindras vacances .. qué guaiiiiiiiiiiiiiiiiii....
Nurrrrrrr... ja he vist lo de la jefa juas juas... dons ara com ho porta tot.. a demanar-li coses!!!!
Torsaeann que vaigi molt bé la platgetaaaaaaa ale ale.. a ficar-te morenaza!!! gaudeix!!!!
Hapinness que vas gastar moooooolt?????????
Tara-- avui serà una gran tardaaaaaaaaaaaaa jejejej
eli.. que tal la consulta.. vas sortit després o algu!!!!
Giss... wapiiiiiiiiii.... he vist lo del rellotge!!! que xuliiiiiii.... fotoss!!!
molts petonets bonikesssssssssssssssssssssssss
muuuuuuuuuassssssssssssssss

Autor: tara » dj. jul. 23, 2009 10:23 am

Autor: laiac » dj. jul. 23, 2009 10:44 am
tara ha escrit:Happiness, En principi no caldra, jo portare la meva, a veure si en podem fer alguna destrangis!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ninetes, avui he parlat amb la secre del jutje de pau d'alcover, per dir-li si la setmana que ve hi serien, i m'ho ha explicat una mica, aixo que han d'anar a signar els testimos, es el mateix que li van fer a la laia, ho han de penjar durant 15 dies, despres ja et tramiten l'expedient.
I m'ha dit que ens casara el jutje de pau a ca cosme el dia 16, o sigui que no ens casara dies avans, sino el mateix!!!!!

Autor: laiac » dj. jul. 23, 2009 10:45 am
nur_jor ha escrit:Laiac!!!! Saps???? Avui he somiat amb tu!!!
Si si!! Que fort!!!
Ahir quan vaig llegir la teva prova de vestit pensava que tenia moltes ganes de veure't el dia 1!! I que pert sort hi podré venir....!!!
Pos em debia quedar amb això abans de dormir... i mira! Ho vaig somiar!!!
Estaves molt guapa!!! I el teu futur tambe!!! Però lo fort... és que us casaveu a l'església del meu poble en la que em casaré jo!! jajajaja!!! Jo deia "aquest lloc em sona molt..." i era l'església del poble, jajajaja!!! I totes les ninetes estavem allà al darrera fent fotos!!! Si si!!! Molt bo!!!
Ais!! En una setmaneta i dos dies et veurem de veritat!!
Últimanent em dona per somiar molt!! L'altre dia quan hi va haver tot l'enrenou de l'Encanteri vaig somiar que no tenia restaurant i que tornava a mirar restaurants... I em vaig patejar tots els restaurants en una nit! Quin cansament!! Jaajaja!!

Autor: nur_jor » dj. jul. 23, 2009 10:49 am

Autor: Mrs. Happiness » dj. jul. 23, 2009 11:23 am
tara ha escrit:Happiness, En principi no caldra, jo portare la meva, a veure si en podem fer alguna destrangis!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ninetes, avui he parlat amb la secre del jutje de pau d'alcover, per dir-li si la setmana que ve hi serien, i m'ho ha explicat una mica, aixo que han d'anar a signar els testimos, es el mateix que li van fer a la laia, ho han de penjar durant 15 dies, despres ja et tramiten l'expedient.
I m'ha dit que ens casara el jutje de pau a ca cosme el dia 16, o sigui que no ens casara dies avans, sino el mateix!!!!!
jijiji.

Autor: Papallona* » dj. jul. 23, 2009 11:25 am

Autor: tara » dj. jul. 23, 2009 11:42 am

Autor: nur_jor » dj. jul. 23, 2009 2:03 pm
_eLi_ ha escrit:Nenes!!!!!!!
YUPPIII!!!!!!! YUPIII!!!!!!!!
M'acaba d'arribar la comanda de julio!!!!!!!!!!! yuuuhhhuu!!!!!!!!
Akesta tarda porto tot, marxo a la dutxa, ens veiem al pallol a les 17,30h. ptons.

Autor: Papallona* » dj. jul. 23, 2009 6:52 pm

Autor: nur_jor » dj. jul. 23, 2009 8:34 pm
Papallona* ha escrit:ninetessssss
eliiiiiiiii
fica fotos de la comanda please!!!!!!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dj. jul. 23, 2009 8:36 pm

Autor: nur_jor » dj. jul. 23, 2009 8:37 pm

Autor: nur_jor » dj. jul. 23, 2009 8:38 pm