NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dj. jul. 23, 2009 1:26 pm

cuca lleida ha escrit:hola princeses!!!

ho sento ho sento ho sento moooooltissim!!!!!!!!!!!!! per no haber passat en tant de temps pero he tingut una setmaneta que......i lo que me keda!! millor pq tinc al nino amb ganes de fer cosees i aixo s'ha d'aprofitar!!!

bueno primer de tot com esteu totes????

noticies!!
el dilluns vaig anar amb la sogra i una amiga al casajuana i nenes JA TINC VESTIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! el 18 de gener la primera proba amb el vestit que sera per mi!!! que way!!1

ahir vaig anar a buscar els detallets!! i ja els tinc a casa, detallets homes i dones i els banos!!!

estic super felis

he vist per aki que la lluneta tambe eh?? :-)ok: que way lo del pronovias i lo de la lliga!!!!!que tal va anar el cumple princesa???

ise que te pase?? estas be?? no vull veure anims a baix eh??? :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

cc83 passat-ho moooolt be i ja contaras!!

eii nenes a la tarde quan torni me llegire el munt de pagines que hi ha i estare per aki un ratet!!! mil petonets per totes i anims que ja esteu a puntet d'agafar vacancetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Preciosa!!!! :-)) :-)) :-))

Ens ho has d'explicar bé això del vestit, eh! :-)ok: :-)ok: Que guai nena, JA TENS VESTIT!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Tens una organització que fa por... fins hi tot tens els detalls :-) :-) :-)

Que et falta ara?? hehehe
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dj. jul. 23, 2009 1:27 pm

ISTAR82 ha escrit:Noies....ho sento si he respòs breument però no paso per aquí en 4 dies y buuuufffff!!! quin fart de llegir...xD M'alegro de que ja aneu avançant amb el tema de la boda, jo he estat fent invitacions...són molt sencilles, perquè primer que passo de gastarme 200 euracos que me fan falta tu! i segon que la gent les llegeix i a no ser que siguin els pares, padrins la tiren ;siguem realistes. He comprat uns papers efecte marbre de color crema - bueno més dobles que un paper-, ficarem el texte , alguna coseta per adornar i el sobre a conjunt i ja está. Vaig anar al banc on tenim el compte i vam obrir una altra llibreta a part amb un altre compte per la boda...doncs ens regalen 100 tarjes amb el nostre nom i el número de compte per adjuntarles a la invitació.
I la setmana que ve ja em porten els mobles nous!!! Bieeeeeeeeeeeen!

:-///: >.-<: :-)ok:

Està molt bé que et fagis les invitacions tu mateixa :-)ok: :-)ok: apart dels diners que t'estalvies és la il·lusió de dir que ho has fet tu, i segur que a la gent l'hi agrada :-)) :-)) :-))

Ens hauràs d'ensenyar una mostra :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: ise » dj. jul. 23, 2009 1:55 pm

Acabo de fer la transferència per confirmar el video :-)ok: :-)ok: :-)ok: és el que et deia ahir Lluneta, si ho havia de decidir havia de ser ja, però l'Enric es va mig emprenyar :o-o: :o-o: :o-o: Quina caca de vaca :--( :--(
ise

EntradaAutor: miriameta » dj. jul. 23, 2009 3:13 pm

VISCA LES 400!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dj. jul. 23, 2009 3:15 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

JA TENIM 400 PÀGINES!!!!

::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui::
ise

EntradaAutor: miriameta » dj. jul. 23, 2009 3:18 pm

Hola carinyet!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) com va el dia?
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dj. jul. 23, 2009 3:20 pm

bueno... segur que no tan bé com el teu que deus venir relaxada a més no poder! hehehe ::love:: ::love:: ::love::

Com ha anat, preciosa?
ise

EntradaAutor: miriameta » dj. jul. 23, 2009 3:29 pm

Tot lo bo s´acabe ràpid... però entre caldea i l´spa del hotel... bufff i ahir vam tenir sopar romàntic amb cava i vi.. tot pagat!!! Quina borrachera.... jajajja

Estic a tarragona, despres anirem a lleida.

Hem arribat a les 400!!! i ara a tornar a la vida real... :--(
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dj. jul. 23, 2009 3:31 pm

Disfruta del ratet que et queda de festa :-)ok: :-)ok:

Aixi que ahir sopar romàntic amb vi i cava... :-)---(-: :-)---(-: :-)---(-: :-)---(-: que bé, nena >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: miriameta » dj. jul. 23, 2009 3:36 pm

Jejejej aix si nena.. jo que no vec mai... soc antialcohol.. mes que res perque no me sente gaire be... pues amb 2 o 3 copetes de mes..... ni te conto.. jaja i l´Euge igual. Rient..... un show...

Vam celebrar be els nostres 7 anys!!! aix ::love::

Jo el tinc al costadet dormint.. no hi ha manera de que el convenci per anar a la platja... quin nen..... me diu.. enfadat pero no hi anire!!! Que hi farem... Prou que fa pobre..

Ens veiem aviadet no???
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dj. jul. 23, 2009 3:46 pm

Quina manera més bona de celebrar els 7 anys!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Jo també hi aniria ara a la platja :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: fa molts dies que no hi vaig i ja tinc mono! hehehe

Suposo que si que ens veurem aviat :-)ok: :-)ok: :-)ok:

I demà tens la super prova del vestit!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
ise

EntradaAutor: miriameta » dj. jul. 23, 2009 4:10 pm

ise ha escrit:Quina manera més bona de celebrar els 7 anys!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Jo també hi aniria ara a la platja :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: fa molts dies que no hi vaig i ja tinc mono! hehehe

I demà tens la super prova del vestit!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Siiiiiiiiii ::love:: ::love:: ::love::

La probaaaaaaaaa!!!! i ja tinc can can jeje ja us contare dema!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 23, 2009 7:50 pm

ise ha escrit:Acabo de fer la transferència per confirmar el video :-)ok: :-)ok: :-)ok: és el que et deia ahir Lluneta, si ho havia de decidir havia de ser ja, però l'Enric es va mig emprenyar :o-o: :o-o: :o-o: Quina caca de vaca :--( :--(

Ben fet l'Enric!!!!! Jo l'apoyo!!! I tú amb tot amuuuunt que seràs la núvia més wuapa del món!!! I jo te vull vere!!!! ::love:: ::love:: ::love:: només de pensar-hi se'm fica la pell de gallina... ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 23, 2009 7:51 pm

annalleida ha escrit:nenes ja ens queda poc pels 400!!!!!!
avui em toca festa pero tinc el xip de les nits i encara purulo :)
disfruteu molt per Londres, jo hi he nat 2 vegades i m'encanta!!!!
fes una foto de la lliga i ens l'ensenyes :)
bona nit

Ja faré la foto i us l'ensenyo és suuuper xul.la i original!!! :-)ok: ja tinc algo blau!!!!!!!!!!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 23, 2009 7:53 pm

cuca lleida ha escrit:hola princeses!!!

ho sento ho sento ho sento moooooltissim!!!!!!!!!!!!! per no haber passat en tant de temps pero he tingut una setmaneta que......i lo que me keda!! millor pq tinc al nino amb ganes de fer cosees i aixo s'ha d'aprofitar!!!

bueno primer de tot com esteu totes????

noticies!!
el dilluns vaig anar amb la sogra i una amiga al casajuana i nenes JA TINC VESTIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! el 18 de gener la primera proba amb el vestit que sera per mi!!! que way!!1

ahir vaig anar a buscar els detallets!! i ja els tinc a casa, detallets homes i dones i els banos!!!

estic super felis

he vist per aki que la lluneta tambe eh?? :-)ok: que way lo del pronovias i lo de la lliga!!!!!que tal va anar el cumple princesa???

ise que te pase?? estas be?? no vull veure anims a baix eh??? :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

cc83 passat-ho moooolt be i ja contaras!!

eii nenes a la tarde quan torni me llegire el munt de pagines que hi ha i estare per aki un ratet!!! mil petonets per totes i anims que ja esteu a puntet d'agafar vacancetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Nena!!! El cumple suuuper bé... encara que l'hem de completar!!! Dimarts que era el meu cumple em van segrestar les amigues i em van dur a sopar. Són un soletes pobres... una sorpresa molt gratificant la veritat! Ara toca celebrar-ho amb les amigues, primer les fantàstiques i després les de tota la vida! Divendres i dissabte... i diumenge amb la family que també és el sant de ma germana... així que semblarà una celebració gitana al pas que anem!!! jejeje
M'alegro que ho tiguis tot lligat cuquet, això si que és organització!!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 23, 2009 7:55 pm

miriameta ha escrit:
ise ha escrit:Quina manera més bona de celebrar els 7 anys!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Siiiiiiiiii ::love:: ::love:: ::love::

La probaaaaaaaaa!!!! i ja tinc can can jeje ja us contare dema!!!!

Porta fotos eh!!!!!!!!!!!!!!!! Si nó no entres jejejejeje ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 23, 2009 7:56 pm

jo també vull anar a la platjetaaaaaaaaaaa tinc moooolt mono..... a vere si demà acabo el curset, s'acaben les celebracions i fem una escapadeta pq me vull ficar moreneta i no nem bé... ara que havia aconseguir el meu roig gamba... ara això s'ha de convertir en morenet sinó les bodes del setembre semblaré una morta...!!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 23, 2009 7:57 pm

miriameta ha escrit:Jejejej aix si nena.. jo que no vec mai... soc antialcohol.. mes que res perque no me sente gaire be... pues amb 2 o 3 copetes de mes..... ni te conto.. jaja i l´Euge igual. Rient..... un show...

Vam celebrar be els nostres 7 anys!!! aix ::love::

Jo el tinc al costadet dormint.. no hi ha manera de que el convenci per anar a la platja... quin nen..... me diu.. enfadat pero no hi anire!!! Que hi farem... Prou que fa pobre..

Ens veiem aviadet no???

Siiiiiiiiiii ens veiem aviat!!!!!!!!!!!!! També amb cava... jajajajaja Què bé que us ho vau passar!! Quina enveja... quin relax que jo no aconsegueixo tenir ni en vacances... ostres tú mai més faig 3 cursets en un mes, m'he estressat!!!! L'any q ve ni un!! He fet el cupo! :star:: :star:: :star::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dj. jul. 23, 2009 8:03 pm

princesessssssssss
que tal?? he llegit per damunt pq heu escrit un munt
PRIMER PRIMER!! 400 pagines!!!!!!!

LAUCOB me sap moooolt greu pero pensa que per aki ens tens per animarte ::love:: molts petonets i molts anims!!

He vist que ja heu començat a dir als testimonis...nosaltres encara no hem dit res de res....primer vull mirar com fer-ho i a qui dirli

LLUNETA te va quedar super xulo lo dels sobres i els bolis super divers me encanten, son del meu estil jejejeje::love:: ::love:: si es que ...ens haviem de dir igual...jejeje
I els bolis de la TATIANA tambe son mooolt ways!!

MIRIAMETAAAAAAAAAA enhorabona per tot, pel can can, pel vel (que es una preciositat..) :-)) i per lo dels 7 anyets!!!! que bonito!!!!!

ISEEEE animat...saps, jo tambe sortire d'aki i tindre veines xafarderes i un super que estara obert i tothom me mirara.....VISCA LES XAFARDERESS!!!! jejejee :-)) ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: a mes t'han de mirar i morirse d'envidia pq aniras wapixima de la muerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

BNO BONIQUES M'EN VAIG que el nino me porte a sopar per ahi..jejejej aixo s'ha d'aprofitar!!

besitos per totes!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: miriameta » dj. jul. 23, 2009 8:52 pm

Imagineuvos aquest lloc amb una catifa vermella, cadiretes ben posades, amb la funda blanca, floretes i tot decorat. Us hu imagineu? si? Pues aqui em casaré jo nenes!!! jejej
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

AnteriorSegüent