NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 23, 2009 8:39 pm

Dorat i platejat
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 23, 2009 8:45 pm

El dorat i el platejat m'han decepcionat una mica, pensava que m'agradarien més. El platejat era el més xulo, tot i que no era com m'esperava. A la web de Julio els veia diferents...

En canvi el blanc el vaig demanar per demanar... i ha estat el que m'ha sorprès! M'ha agradat!

La meva idea era un ventall platejat o dorat per seguir la línia de les coses que he fet per vistaprint. Però al final em decantaré pel blanc.

No sé si aquest llis o el "foradat" de cors de la Giss. Que també m'ha sorprès!

::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 23, 2009 8:51 pm

nur_jor ha escrit:El dorat i el platejat m'han decepcionat una mica, pensava que m'agradarien més. El platejat era el més xulo, tot i que no era com m'esperava. A la web de Julio els veia diferents...

En canvi el blanc el vaig demanar per demanar... i ha estat el que m'ha sorprès! M'ha agradat!

La meva idea era un ventall platejat o dorat per seguir la línia de les coses que he fet per vistaprint. Però al final em decantaré pel blanc.

ei nur!!!
com t'ho has currat!!! moltes gràcies!!!!
ostres el dorat es molt lleig!!! pufff.. que a la web era el que + m'agradava...
jo la linea com tu dius.. también en platejat.. pero crec que serà el blanc... aixi que de cors..mm Giss please!! fica fotooooooooooooo

asies wapi!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 23, 2009 8:52 pm

ninetessssssssssss
estig desitjant la cronica de RC ehhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 23, 2009 8:52 pm

i de la kedadaaaaaaaaaaaaaaaa
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 23, 2009 8:54 pm

On esteuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Papallona*

EntradaAutor: tara » dj. jul. 23, 2009 9:00 pm

hola ninetes algu recorda el nom del vestit? no el trobo!!!!!!!!!!

Papallona, be, m'en he emmprobat uns cuants, n'hi ha dos que m'agraden, un ja mel vaig emrobar, pero no recordo el nom!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 23, 2009 9:16 pm

Papallona* ha escrit:
nur_jor ha escrit:El dorat i el platejat m'han decepcionat una mica, pensava que m'agradarien més. El platejat era el més xulo, tot i que no era com m'esperava. A la web de Julio els veia diferents...

ei nur!!!
com t'ho has currat!!! moltes gràcies!!!!
ostres el dorat es molt lleig!!! pufff.. que a la web era el que + m'agradava...
jo la linea com tu dius.. también en platejat.. pero crec que serà el blanc... aixi que de cors..mm Giss please!! fica fotooooooooooooo

asies wapi!

ei!! de res!!! :-)) jejeje

docs si, el dorat és bastant lleig... el platejat si que és bonic, però no com jo m'esperava... pero ara que me l'he torant a mirar no em desagrada tant com és això...

ais... blanc o platejat?? jajaja!!

aaiiiiii!!! nu seeeeeeee!!!!!

a veure que somio avui :D!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 23, 2009 9:17 pm

tara ha escrit:hola ninetes algu recorda el nom del vestit? no el trobo!!!!!!!!!!

Papallona, be, m'en he emmprobat uns cuants, n'hi ha dos que m'agraden, un ja mel vaig emrobar, pero no recordo el nom!

no el sé el nom... :-/ era del 2010 no? si és així no sé si sortirà per internet...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 23, 2009 9:20 pm

ninetes, sabeu? m'ha agradat molt el tracte de Rosa Clarà!
per algun post deia que eren bordes i tal, però no és així! almenys aquí a Reus no
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: estiu2010 » dj. jul. 23, 2009 9:25 pm

Taraaaa ja tens vestit???????
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. jul. 23, 2009 9:50 pm

Bones ninetes...!!! buff...estic molt cansada avui, suposo que serà de la calor..Per cdert, m'he agobiat moltissim al Pallol, al sortir...una cua impressionant!!!! aixxx....

Giss...que faràs comanda de les bossetes d'organza??? esk al xicot li han agradat, i diu que aquesta mida ja és suficient...però a veure...la Laia diu que les ha demanat per ebay i li ha sortit per 9€ ( si no m'equivoco) 100 unitats amb gastos d'envio...que opines????

Tara...vols dir que sortia el vestit al catàleg??? esk hi han alguns que ha dit que encara no hi eren. Per cert, com diu la Nur...el tracte d'aquella senyora ha estat molt bo...
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 23, 2009 10:06 pm

Tara, aquí hi han fotos d'alguns vestits que no t'has provat però deies que t'agradaven. Però del "segon" que a totes ens ha agradat no n'hi han... :-/

viewtopic.php?t=19608&start=0
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. jul. 23, 2009 10:24 pm

Bé ninetes meves...!!!vaig a dormir...estic xafada....Demà, he de ver encàrrecs per Valls i com el xicot va a dinar amb els companys de feina i jo em quedarè a casa, així que fins la nit no em podrè conectar...
Pateixo pq em trobarè 5 o més pàgines escrites i ja veuràs...jejejeje

Paseu molt bon divendres!!!!!
Giss...a disfrutar que demà només quedarà 1 ANYYYYYYYY...Que vagi molt bé wapisiiimmmaa!!!!!! :-///:

A totes les demès passeu un molt bon divendres!!!!!!

Petonetsssss enormessss :-()-)
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dj. jul. 23, 2009 10:38 pm

NiNETEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!

HEm estat fent taules fins ara!!!!mare meva...quan he vist que el dilluns em de portar numero de taules més el total de cadascuna-...........aixxxxxxxxx....és que això és JA!!!!!!!!!!!!!!!!

PAPALLONAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!ESTIU2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IM-PRE-SSIO-NANT.....................mira, serà perque el segon havia dit jo quan l'he vist que m'agradava però....................es que estava taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnn MACAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA......................

Però tot s'ha de dir que......el primer amb l'apanyo fet..........també m'agrada molt!!!!!!!!!!!!!!

Però de debò..........QUINA PASSADAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! jo que me'l volia anar a emprovar i tu tara t'has xivat de què em casava!!!!!!jopetaaaaaaa

que xulo mare meva......que xulo.....ara em torno a mirar el meu per convence'm de que també es bonic.........jijijijijij
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Dido26 » dj. jul. 23, 2009 11:11 pm

Hola noies!!!

Fa molt de temps que no escrivia res... però he estat molt liada. He actualitzat una mica el meu compte enrera. Just avui ( perquè són passades les dotze) queda un any per al gran aconteixement.

El foro avança molt ràpid, escriviu cada cop més jeje, he llegit alguna cosa i veig que aneu quedant per a explicar-vos com porteu d'avançat tots els preparatius.

Doncs res, encara que no escrigui us vaig llegint.

Un petó a totes!!
Imatge
Dido26

Entrades: 40
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:52 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: laiac » dj. jul. 23, 2009 11:30 pm

GISSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!

són les 00:30..............UN ANYEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mare mevaaaaaa...............iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!! avui soparet, pedida i estas cosas........ens has d'explicar eeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!

PAtunets
FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATSSSSSSSSSSS
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dv. jul. 24, 2009 6:29 am

Bon dia ninetes...
Per fi divendres....
Aquesta nit he dormi't fatal, estic super costipada i no em trobo bé......

Giss avui un any i bodorrio¡¡¡¡

Ja expliques que tal tot.

Molts petons a totes¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dv. jul. 24, 2009 7:05 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!

Hapines tens rao, casi una hora per sortir de reus, agobiant!!!!!!!!!

Gissssssssss, un añito, y esta noche cenita, y regalitos, que guai!!!!!!!!!!!!!

Nur ara em mirare el link!

Trucare a rc per que em diguin el nom del vestit, que li vull ensenyar a la mama!!!!!!!!!

Ens veiem mes tard!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dv. jul. 24, 2009 7:18 am

EI TARAAAAAAAAAA jo ahir a la nit investigant a la pagina web de rosa clara, i d'altres a veure si trobava el teu vestit.......jijiij....li volia ensenyar al josep perqe li vaig dir que era una passada..............i tampoc el vaig trobar :-/ que hi farem!!!!!!!!!!

Ninetes................menys aquesta nit, començo un cap de setmana estressant, i no sé si podré estar a casa i conectar-me............avui al matí procuraré anar parlant però.....no ho garanteixo que la feina!!!!
I demà si se m'emporten al matí ja no estaré disponible fins diumenge i tindré unes ganes d'explicar-vos tot, tot i tot...................aixxxxxxx les meves ninetes!!!!!! així que............si no dic res no conspireu gaire i no escribiu molt sispli!!!!!!!!!!!!

Taraaa i tu tens boda no?????????????

Molts petonets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat