NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: tara » dv. jul. 24, 2009 7:53 am

Si laiac, dema de boda!!!!!!!!!!!!!!!

Ja us explicare que tal, intentare fer fotos de tot! A veure que tal el menjar!!!!!

I tu nena a disfrutar que es l'ultima festa de soltera, bueno tambe hi ha la despe de les ninetes!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: estiu2010 » dv. jul. 24, 2009 8:41 am

Ninetes com va anar la quedada???tara no tens cap foto dels vestits???jo no expliqueu gaire cosa eeee?????buneo dema que hem de fer???jo avui a la nit vaig de concert a vilallonga dels catrock aixi que dema no podre matinar molt bueno o si.... bueno ja direu si ia qedada o no encara cm q la tara de boda, la laiac despedida i les altres nose si teniu coses a fer....
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dv. jul. 24, 2009 8:56 am

Ninetes gracies per els comentaris, al final em fareu posar vermella!!!!!!!!!!!!!!

D'aqui una estona trucare a rc a veure si em diu el nom, el busco i us penjo una foto!!!!!!

Jo si dema hi ha quedada, una estoneta, nomes!!!!!!!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dv. jul. 24, 2009 9:03 am

Bon dia nineteeeeeeeeeees!!!!!!!!!!!!

GISS!!! Avui 24 de juliol!!!! Només et queda un anyet!!!

D'aquí a un any bodorrio, nena!!

Que vagi molt bé la festa que teniu preparada per avui!!! :-)ok:

Petons a totes!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » dv. jul. 24, 2009 9:11 am

Guapaaaaaaaaaaaaaaaaaas!!!!
Que guay!!! hoy es mi día!!! en un año estaré poniéndome divina de la muerte!!! jejeje
Esta noche fiesta!!! ya os contaré qué tal... gracias por acordaros de mi.
Un besito enorme!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. jul. 24, 2009 9:54 am

Giss karinyetttttttttttttt.. ya te l9 he dixo en tu cuenta atras pero ..
que bajasssssssssss del añoooooooooooo!!!!!!! eso se merece hacer algun pedido no??????????? jajajja
bueno wapi que vaya muy bien la celebración!!!!!!!!
muakissssssssssss
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dv. jul. 24, 2009 9:56 am

TARAAAAAAAAaa ninetaaaaaa... kines ganes d'enterarme kin es el teu vestidettttttttttt!!! que vas sentir quan et vas vore?????????? aix aix.... perodubtes entro 2 o entre més!!!!

un era aquells de les fotos que vas ensenyar al viena.. que ens va agradar a totes??????????
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. jul. 24, 2009 9:58 am

estiu wapi.. jo estic de tarde i nits.. i demà treballo a l'hospi... mmm si no es keda aviat.. no aniré pq estaré supersobadaaaaaaaaaaaa

nenesssss penjeu una foto de la samrretaaaaaaaaaaaa que no la tincccccccccccccc!!!!!!!!!!!1 jejejj com demano ehhhhhhhh...
bueno si podeu!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. jul. 24, 2009 9:59 am

Eli!!!!!!!!!!! que vaya bien el dentistaaaa oye pasame un privi con tu telf!! que como mañana haré ruta con el coxhe de l'hospi... intentaré pasarme pa ir a montferri!!!!
tu desde donde sales??????????
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. jul. 24, 2009 10:00 am

Nur... porto dies veient la teva nova imatge!!! ès la nineta no???????? jejej molt guaiiiiiiiiii
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. jul. 24, 2009 10:01 am

Mrs. Happiness ha escrit:Bones ninetes...!!! buff...estic molt cansada avui, suposo que serà de la calor..Per cdert, m'he agobiat moltissim al Pallol, al sortir...una cua impressionant!!!! aixxx....

Giss...que faràs comanda de les bossetes d'organza??? esk al xicot li han agradat, i diu que aquesta mida ja és suficient...però a veure...la Laia diu que les ha demanat per ebay i li ha sortit per 9€ ( si no m'equivoco) 100 unitats amb gastos d'envio...que opines????

Tara...vols dir que sortia el vestit al catàleg??? esk hi han alguns que ha dit que encara no hi eren. Per cert, com diu la Nur...el tracte d'aquella senyora ha estat molt bo...

wapis jo tmb les vaig demanar per ebay i tot perfecte!!!
muaks!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. jul. 24, 2009 10:02 am

Torsaeann que tal la platgeta ahirrrrrrr???????????? de co n ya no?????????jejejej petonets maca que fa unmunt que no et veig!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. jul. 24, 2009 11:00 am

_eLi_ ha escrit:Bon dia ninetes!!

Papallona perdona per no contestarte ahir però es que no hem vaig conectar, però ja veig que la nur t'ha ficat les fotos.
En la teva comanda l'error que hi ha es que només m'ha enviat 1 kabuki, i m'havies demanat 4, també t'he de dir que es petitet no es gran com d'altres que jo he vist, nusé ja ho miraràs a veure que et sembla.

Nosaltres ja el tenim decidit el vano serà el blanc foradat amb els cors, ahir li vaig ensenyar el xic i anava ell descartant sense que jo li digués res, a veure el dorat diu....no m'agrada....el platejat....per la pintura.....tampoc....i hem diu hem kedo amb el blanc foradat....i jo...tttttttooooooomaaaaaaa!!!!!!!!!...es el que m'agrada a mí......jejejeje.......vam coincidir....l'unic que amb ell li agrada més amb la bosseta d'organza que no pas amb la flor, però a mí m'agrada més amb la flor, li ensenyaré a la mama avui a veure que hem diu.

tu tranki wapi!! quan te veigi et dono la pasta!!!!! mmm,, així que el kabuki és petit!!! jo pensava que era gran,,, com els quehem vist per aki!!!
a vere si el prox dia que kedem veig el de cors... que guai que hagiu coincidit!!! jejej.. a mi también. m'agrada més amb flor....
ja ens explikes!
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dv. jul. 24, 2009 11:36 am

Papallona* ha escrit:Nur... porto dies veient la teva nova imatge!!! ès la nineta no???????? jejej molt guaiiiiiiiiii

ssiiiiii!!!! és la meva nineta!! jajaja!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. jul. 24, 2009 11:38 am

ninetes, us poso una web que he trobat!

hi han invitacions i detallets molt xulos!!

http://www.angrill.cat/
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dv. jul. 24, 2009 1:13 pm

Ninetes!!!! vaig a poasr-me al dia que ahir no vaig escriure res crec... jejejeje

muaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dv. jul. 24, 2009 1:41 pm

nur_jor ha escrit:
tara ha escrit:hola ninetes algu recorda el nom del vestit? no el trobo!!!!!!!!!!

Papallona, be, m'en he emmprobat uns cuants, n'hi ha dos que m'agraden, un ja mel vaig emrobar, pero no recordo el nom!

no el sé el nom... :-/ era del 2010 no? si és així no sé si sortirà per internet...

Nenaaaaaaaa, jo tp no se com es diu!!! xq quan jo he arribat ja estaves acabant!!!! jijijij a veure si entre totes el trobem!!! si esq no l'heu trobat ja, que vaig atrassada!!!!
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. jul. 24, 2009 1:47 pm

EI!!!! :-)) jajaja!!

Avui estava mirant les notícies a tv3, i ha sortit un reporter, i dic: "aquest em sona!!!" penso i dic: "aquest el coneixo del foro!!!!" si si nenes, m'ha fet molta gràcia i tot!! Era el noi que es va casar amb la nu (la famosa crònica que totes hem llegit del 2007). El David!!!

Ara acabo d'entrar a la crònica i he vist el nom i cognom... si que ho és! Un reporter famós!!!!!!

Quina gracia m'ha fet!!!! :-)) :-)) :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dv. jul. 24, 2009 3:39 pm

nur_jor ha escrit:EI!!!! :-)) jajaja!!

Avui estava mirant les notícies a tv3, i ha sortit un reporter, i dic: "aquest em sona!!!" penso i dic: "aquest el coneixo del foro!!!!" si si nenes, m'ha fet molta gràcia i tot!! Era el noi que es va casar amb la nu (la famosa crònica que totes hem llegit del 2007). El David!!!

Ara acabo d'entrar a la crònica i he vist el nom i cognom... si que ho és! Un reporter famós!!!!!!

Quina gracia m'ha fet!!!! :-)) :-)) :-))

Quin gràcia¡¡¡¡ara vaig a veure quina cara te¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. jul. 24, 2009 3:41 pm

Papallona* ha escrit:Torsaeann que tal la platgeta ahirrrrrrr???????????? de co n ya no?????????jejejej petonets maca que fa unmunt que no et veig!!!

La platgeta molt bé nineta¡¡¡¡ i tu que? tanta feina no és bo ehhh¡¡¡¡¡¡ jo el mes d'agost tinc festa o sigui que si algun dia vols quedar quan no trballis ja ho saps eh guapa¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants