_eLi_ ha escrit:Niñas me voy que tengo dentista en tgna, luego a la tarde me volveré a conectar otro ratillo, bsitossss!!!!!
Que sea leve el dentista amore¡¡¡¡¡¡
Autor: torsaeann » dv. jul. 24, 2009 3:41 pm
_eLi_ ha escrit:Niñas me voy que tengo dentista en tgna, luego a la tarde me volveré a conectar otro ratillo, bsitossss!!!!!

Autor: torsaeann » dv. jul. 24, 2009 3:42 pm
Giss ha escrit:Guapaaaaaaaaaaaaaaaaaas!!!!
Que guay!!! hoy es mi día!!! en un año estaré poniéndome divina de la muerte!!! jejeje
Esta noche fiesta!!! ya os contaré qué tal... gracias por acordaros de mi.
Un besito enorme!

Autor: torsaeann » dv. jul. 24, 2009 3:43 pm
tara ha escrit:Ninetes gracies per els comentaris, al final em fareu posar vermella!!!!!!!!!!!!!!
D'aqui una estona trucare a rc a veure si em diu el nom, el busco i us penjo una foto!!!!!!
Jo si dema hi ha quedada, una estoneta, nomes!!!!!!!!!!

Autor: torsaeann » dv. jul. 24, 2009 3:44 pm
estiu2010 ha escrit:Ninetes com va anar la quedada???tara no tens cap foto dels vestits???jo no expliqueu gaire cosa eeee?????buneo dema que hem de fer???jo avui a la nit vaig de concert a vilallonga dels catrock aixi que dema no podre matinar molt bueno o si.... bueno ja direu si ia qedada o no encara cm q la tara de boda, la laiac despedida i les altres nose si teniu coses a fer....

Autor: torsaeann » dv. jul. 24, 2009 3:45 pm
laiac ha escrit:EI TARAAAAAAAAAA jo ahir a la nit investigant a la pagina web de rosa clara, i d'altres a veure si trobava el teu vestit.......jijiij....li volia ensenyar al josep perqe li vaig dir que era una passada..............i tampoc el vaig trobarque hi farem!!!!!!!!!!
Ninetes................menys aquesta nit, començo un cap de setmana estressant, i no sé si podré estar a casa i conectar-me............avui al matí procuraré anar parlant però.....no ho garanteixo que la feina!!!!
I demà si se m'emporten al matí ja no estaré disponible fins diumenge i tindré unes ganes d'explicar-vos tot, tot i tot...................aixxxxxxx les meves ninetes!!!!!! així que............si no dic res no conspireu gaire i no escribiu molt sispli!!!!!!!!!!!!
Taraaa i tu tens boda no?????????????
Molts petonets!!!!

Autor: torsaeann » dv. jul. 24, 2009 3:46 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Bé ninetes meves...!!!vaig a dormir...estic xafada....Demà, he de ver encàrrecs per Valls i com el xicot va a dinar amb els companys de feina i jo em quedarè a casa, així que fins la nit no em podrè conectar...
Pateixo pq em trobarè 5 o més pàgines escrites i ja veuràs...jejejeje
Paseu molt bon divendres!!!!!
Giss...a disfrutar que demà només quedarà 1 ANYYYYYYYY...Que vagi molt bé wapisiiimmmaa!!!!!!![]()
A totes les demès passeu un molt bon divendres!!!!!!
Petonetsssss enormessss

Autor: estiu2010 » dv. jul. 24, 2009 3:53 pm

Autor: estiu2010 » dv. jul. 24, 2009 3:57 pm

Autor: Mrs. Happiness » dv. jul. 24, 2009 4:11 pm
. Torsaeann i Estiu, disfruteu del concert!!!

Autor: estiu2010 » dv. jul. 24, 2009 6:08 pm

Autor: nur_jor » dv. jul. 24, 2009 7:22 pm

Autor: laiac » dv. jul. 24, 2009 8:15 pm

Autor: tara » dv. jul. 24, 2009 8:16 pm

Autor: laiac » dv. jul. 24, 2009 8:18 pm

Autor: blackmamba » dv. jul. 24, 2009 8:29 pm

Autor: tara » dv. jul. 24, 2009 8:31 pm

Autor: laiac » ds. jul. 25, 2009 8:28 am

Autor: laiac » ds. jul. 25, 2009 8:31 am