Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: Aley » dj. jul. 23, 2009 9:22 pm

Fa dies que us llegeixo pero no escric, no tinc masses ganes de re. Parleu amb l'Irene plis.
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley
:: núvia de bronze

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. jul. 23, 2009 9:33 pm

Aley ha escrit:Fa dies que us llegeixo pero no escric, no tinc masses ganes de re. Parleu amb l'Irene plis.

Aley reina, et veig moolt baixa d'anims kuka..no sé qui és la Irene, així que espero poder enterar-me del que passa a traves de les noies, el que sí que vull que s'àpigues que sigui el que sigui passarà i que a més a més, et queden dos dies per el teu gran dia i no pots deixar que res ni ningú ho enfonsi.
Espero que no sigui res greu nina... ens tens aquí per el que calgui! :-)) ::love:: neukiss-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: soniah86 » dj. jul. 23, 2009 9:48 pm

((!*Miriam!*)) ha escrit:
Aley ha escrit:Fa dies que us llegeixo pero no escric, no tinc masses ganes de re. Parleu amb l'Irene plis.

Aley reina, et veig moolt baixa d'anims kuka..no sé qui és la Irene, així que espero poder enterar-me del que passa a traves de les noies, el que sí que vull que s'àpigues que sigui el que sigui passarà i que a més a més, et queden dos dies per el teu gran dia i no pots deixar que res ni ningú ho enfonsi.
Espero que no sigui res greu nina... ens tens aquí per el que calgui! :-)) ::love:: neukiss-)

es deu referir a la nyinyi, li pregunguntare a veure
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: soniah86 » dv. jul. 24, 2009 8:38 am

bon dia wapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

com esteu??? jo ja tinc ordinador a casa :-///: :-///: :-///: :-///: ja tenim el regal del padri es una pasada es un HP amb pantalla de 17" de color negre brillant i per dintre de color platejat i porta un pilo de pijades que no fare servir segurament pero que ja va be :-) al final el vam cambiar ja que al veure aquest ens feia mes gracia per la pantalla gran i porta moltes mes pijades que l' altre i ve a valer el mateix si fa no fa ::love::

bueno noies vaig seguint amb les noticies dilluns tirare la casa per la finestra
ja comprare el capçal de pell blanca l' han rebaixat de bona manera i voy a por el i despres tambe comprare 2 tauletes de nit tambe de pell blanca que van a conjunt ( no estava molt convençuda comprarles de pell per si es tacaven amb algu que li poses a sobre) i el que fare es lo que vaig veure a la suite del palau tambe en tenien de pell i el que tenia es un vidre a sobre si us fixeu en les fotos de l' hotel de la meva web en la foto de la suite es veu a lo que me refereixo. pero bueno noies la cosa no acaba aqui jajajajajaj tambe anire a banak i encaregare ja el moble de la tv i la estanteria :-///: :-///: :-///: :-///: (els que vull no estan rebaixats pero ja ho compenso amb el capçal i les tauletes :-) )
bueno entre aixo i el sofa que ja esta encaregat ja tindre la sala d' estar i la habitacio al meu gust, bueno me faltara la tele de la habitacio pillare una de 32" aixi que estigui bé quan torni del viatje i ja esta

ROSER com va la feina suposo que deus anar de bolit.

MIRIAM si si me sembla que millor fer-ho a casa d' algu aixi ens evitem sustos neujor:-) neujor:-)

ALEY I EHIDALGO dema es el vostre dia disfruteulo al maxim wapes i que vagi molt pero que molt be la lluna de mel ::love::

NYINYI has de rematar les 5 invis que queden i bueno ja mateix vacances :-)

EVAGI segueix amb la cronica ::love:: me tens enganchada saps ahir me la vaig tornar a llegir tranquilament a casa neujor:-)

S&M2009 vaaaaaa comença la teva cronica volem saber com ha anat :-)

la resta com esteu wapis??

Imatge
soniah86

EntradaAutor: S&M2009 » dv. jul. 24, 2009 8:55 am

Anna que ha passat maca???
M´has deixat preocupada, espero que no sigui res greu, estas a un dia del casament maca i has d´intentar estar bé.

Vaig a parlar amb l´Irene!

Una abraçada guapa!!! Molts ànims!!!

Noies ja tenim el divendres aquí!!!! Que bé!!!
Encara que a mi m´espera un cap de setmana ben liat :-/ , treballo avui a la nit i demà també a la nit, al matí la neteja del pis, al migdia bodorroi Ester a la tarda platja ... i una altra vegada a la feina ....
uff quin estres!! jajajaja
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: soniah86 » dv. jul. 24, 2009 9:08 am

S&M2009 ha escrit:Anna que ha passat maca???
M´has deixat preocupada, espero que no sigui res greu, estas a un dia del casament maca i has d´intentar estar bé.

Vaig a parlar amb l´Irene!

Una abraçada guapa!!! Molts ànims!!!

Noies ja tenim el divendres aquí!!!! Que bé!!!
Encara que a mi m´espera un cap de setmana ben liat :-/ , treballo avui a la nit i demà també a la nit, al matí la neteja del pis, al migdia bodorroi Ester a la tarda platja ... i una altra vegada a la feina ....
uff quin estres!! jajajaja

ostres quin estres m' ha entrat nomes de llegirte :star:: :star:: :star:: buffff anims wapi a part quan una va tan liada no te dones compte que ja ha pasat :-)ok:

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. jul. 24, 2009 1:02 pm

Bon dia noies!!

Sonia, que guay que us quedarà el niuet d'amor nena!! I que xuli el regal del padrí!!! :-)) :-)) :-))

S&M2009 vaya cap de setmana més liat...uff, ànims reina!!

Aley kuka, molts petonets! :-))

Ostres, demà ja és el gran dia per vosaltres eh!!! I pinta que farà un dia genial!!! ::love::

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: flit » dv. jul. 24, 2009 2:19 pm

a quina hora es el casament de l'ester i el de l'anna?
Imatge
flit
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

EntradaAutor: jomi » dv. jul. 24, 2009 2:40 pm

Hola guapeeeeeeeeees!!!!

Jo m'apunto a fer aquest mega reportatge de nuvies guapissimes de GIRONA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! neujor:-)

I tant que si, noies hem de quedar abans de què s'acabi l'any i prohibit rajar-se! L'ultima és l'Irene, doncs a l'octubre ja podem quedar.
Va, quin dia? neujor:-) Que serà molt divertit i si ens han de tancar que ens tanquin, però amb el nostre vestit posat! OLE; OLE! :-///: :-///:

Miriam ! Ahir vaig anar al sinovias i l'hi vaig parlar a la Paqui de tu i se'n recorda, eh! Em va dir una noia rosseta que l'hi van trigar molt a arribar les sandàlies :-) Em va fer molta gràcia que s'enrecordés.

Flit, el de l'Esther és a la 1, a Mas Marroch i l'Aley no sé pas, diria que a la tarda
Imatge
jomi
:: núvia d'argent

Entrades: 2910
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:41 pm

EntradaAutor: jomi » dv. jul. 24, 2009 2:40 pm

I Carme, res de vergonya que tu no en tens!!
Imatge
jomi

EntradaAutor: S&M2009 » dv. jul. 24, 2009 4:17 pm

Eeeeiii guapíssimes!!!!
Ara em pixava de riure jo sola a l´ofi .... jajajajajaj
No us creieu pas que em fa vergonya .... doncs SI ... es que m´imagino jo sola vestida de núvia al cotxe anant cap a Girona .... com una boja ,jajajajaj
i si es punxa la roda del cotxe??? i si em para la policia???
us dic que em porten directe al psiquiàtric neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Si totes ho feu .... jo no seré pas menys :-)ok: , però que em fareu patir neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Ostres Irene que bé de holidays!!!! que guai!!!!
Disfruta molt aquest dies que et vindran de meravella >.-<: >.-<:

Bé noies vaig a la feineta una estona que tinc unes ganes de que pasi la tarda!!! hauria d´estar prohibit treballar els divendres a la tarda :-)ok:
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: jomi » dv. jul. 24, 2009 6:03 pm

Ostres Carme!!!

M'he fet un fart de riure amb el que has dit que tela! neujor:-) neujor:-)

Es veritat això, eh! Quin riure tu! Podriem llogar un cotxe neujor:-) i anar totes juntes, jajjaja! No, però és veritat això, si que ens tancarien si!

Dona, podriem vestir-nos totes juntes, no? Al mateix lloc que fem les fotos així no ens pendran per tant beneites neujor:-)
Imatge
jomi

EntradaAutor: soniah86 » dg. jul. 26, 2009 12:29 pm

PERO BUENO NOIES QUIN CACHONDEO QUE PORTEU JAJAJAJAJ PERO US ENTENC JO L' ALTRE DIA EN EL POST BODA PER SORTIR DE CASA BUENO LA QUE VAIG LIAR EN CARLOS VA TENIR QUE DEIXAR EL COTXE APARCAT DAVANT EL PORTAL AMB LA PORTA OBERTA neujor:-) neujor:-) neujor:-)

JO CREC QUE SI HO FEM A CASA D' ALGU ES MES FACIL ENS CAMBIEM ALLA I FET A PART ALLÀ ALMENYS ENS TINDREM UNA A L' ALTRE PER AJUDARNOS A VESTIRNOS QUE SI NO VAYA SHOW...

BUENO GIRONINES JA TENIM A L' ALEY I L' ESTHER CASADES QUE VAGI MOLT BE EL VIATGE DISFRUTEU MOLTISIM.

JA QUEDA NOMES UNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IRENE ARA SI QUE LA PROXIMA ETS TU :-///: :-///: :-///: QUINES GANES NO??? AIIIXXXX QUINES GANES DE VEURE'T AVIAT HI SEREM JA TE QUEDA POQUET

ja sabeu totes a pasar vergonya i si ens tencan que ens tenquin a totes ja tindrem la roser que va de convidada per anar a visitar-nos
neujor:-) neujor:-) neujor:-)

com anem wapes tenim el post ben abandonat

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. jul. 26, 2009 3:00 pm

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Esteu ben loques!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Per soposat que ens vestim on ens fem les fotos no!!! Que jo tinc que venir desde Lladó si no ho fem a casa la meva mami!! I el del peatge de l'autopista si que espensarà que soc loca!!
Dira: Mira, NUVIA A LA FUGA! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Va, si, posem data!!! Que així avisaré a les del 2008 a veure si s'apunten!!!
I ja de pas triem lloc on fer la gran lokura! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: soniah86 » dg. jul. 26, 2009 5:37 pm

si si va jo m' apunto hauria de ser per octubre que ja estarem totes casades i estarem aqui jo arribo de la lluna de mel el 2 d' octubre amb que me deixeu una semana per treure'm el jetlag ja m' esta be :-)ok:

Imatge
soniah86

EntradaAutor: S&M2009 » dl. jul. 27, 2009 9:47 am

Bon dia noies!!!

si es que sempre estem pensat en coses ... jajajajaj, ara això que dieu de vestir-nos a casa d´alguna ja ho veig més viable ... jajajajaj

Ja no em fareu passar tanta vergonya :-)) jajajajaj

Jo no tinc problema pel dia :-)ok:
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: eva gi » dl. jul. 27, 2009 4:08 pm

noies, veig que us heu ben animat amb la idea de la Miriam, jejej estem ben bojes

però pot ser molt divertit oi??

ara, sortir de casa vestides de núvia potser si faria una mica de tall no??

vaja, ami m'en faria jejeje
Imatge
Imatge
eva gi

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: GPG » dc. jul. 29, 2009 9:05 am

Hola xules!!

Que esteu totes de vacances? Tenim el post una mica parat...

Que algu ens expliqui com li va anar a l'Ester? I a l'Anna?

Jo no us puc explicar gaire res perquè encara em falta moltissim pel meu dia!!

Muakis!!
Imatge
GPG
:: núvia rookie

Entrades: 163
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 7:55 pm

EntradaAutor: soniah86 » dc. jul. 29, 2009 9:26 am

GPG mira entra en aquest enllaç surt les fotos que li varen fer les noies a l' esther de l' anna encara esperem a veure noticies seves :-)

viewtopic.php?t=19820&postdays=0&postorder=asc&start=0

com esteu gironines ben desconectades ehhh neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Imatge
soniah86

EntradaAutor: GPG » dc. jul. 29, 2009 10:15 am

Uauuuuu!! Estava preciosa l'Ester!!

I quin dia que li va fer!! Quina enveja!! Jo ho veig tant lluny.....

Sonia, estic intrigada amb la teva crònica!! Quan ens ensenyaràs alguna foto?

Què més us expliqueu noies?
Imatge
GPG

Entrades: 163
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 7:55 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants