AnNy-JoSe ha escrit:El morado si... pero nose!! jajajajajjajajja
Quizás veia que pegaba más los otros dos con tu vestido.. Pero claro, solo lo he visto el foto, quizás me equivoco!
y yo digo como anny no se.. pero es verlo!!!!
Autor: petitacampaneta » dj. jul. 23, 2009 10:58 am
AnNy-JoSe ha escrit:El morado si... pero nose!! jajajajajjajajja
Quizás veia que pegaba más los otros dos con tu vestido.. Pero claro, solo lo he visto el foto, quizás me equivoco!

Autor: Eliti » dj. jul. 23, 2009 11:02 am
petitacampaneta ha escrit:Eliti ha escrit:a ver cris....por eso el lazo, lo quiero dorado! para que haga juego!
además tu has visto a las novias que llevan el ramo rojo, que los zapatos sean rojos???
NO yo digo que zapatos dorados, vestido blanco, ramo morado... mucho colorin!

Autor: gina_christian » dj. jul. 23, 2009 11:46 am

Autor: ruthi » dj. jul. 23, 2009 12:44 pm

Autor: gina_christian » dj. jul. 23, 2009 2:16 pm
ruthi ha escrit:ja t'ho he dit al teu post, però és que és MAQUÍSSIM!!!! moltes felicitats pel teu vestidet cuca!!!!!

Autor: Nefeer » dj. jul. 23, 2009 11:53 pm

Autor: Eliti » dv. jul. 24, 2009 7:48 am
Nefeer ha escrit:siiiiii siiiii siiiiiiiii quiero ver las fotos! porfi, porfi porfiiiiiiiii
Ya me dirás que tal ha ido por el tocador de la novia! pero...mira la web, que te salen los numeros que tienen allí, en stock! te lo digo porque darte el paseito hasta allí, para que luego no estén...! mira en la web...!
Tranki...hay muchos que me gustan... a malas si ya estoy alli iré a gv2 y me kdaré los de aire...![]()
Y las fotos...por supuesto!!!!
Si quieres ir viendo cosillas puedes mirar mi cuenta atrás...si algo os sirve como idea o inspiración...mejor k mejor....

Autor: Nefeer » dv. jul. 24, 2009 11:47 pm
gina_christian ha escrit:Hola noies!!!
jo tambe tinc vestit... encara no esta reservat, pero ja se quin sera.. he tingut un flechazo i es el model Gabela de l'avanç de pronovias 2010.
Es aquest... a veure que us assembla!

Autor: nupubo » dl. jul. 27, 2009 12:07 pm
gina_christian ha escrit:Hola noies!!!
jo tambe tinc vestit... encara no esta reservat, pero ja se quin sera.. he tingut un flechazo i es el model Gabela de l'avanç de pronovias 2010.
Es aquest... a veure que us assembla!

Autor: gina_christian » dl. jul. 27, 2009 7:19 pm
montseijordi ha escrit:Gina guapi, habemus Gabela o no? jejeje

Autor: Seaweed » dl. jul. 27, 2009 7:32 pm

Autor: montseijordi » dl. jul. 27, 2009 7:40 pm
gina_christian ha escrit:montseijordi ha escrit:Gina guapi, habemus Gabela o no? jejeje
Guapa!!!
ja oficialment tinc vestit!!! ja esta donada la paga i senyal, agafades les mides, i amb data per la primera prova!!! que fort, encara no m'ho crec...
a la meva mare li ha agradat molt, encara que a part del Gabela la noia m'ha posat altres per que la meva mare veies la diferencia, i quan em posa el Gabriela, ella diu "doncs aquest tampoc et queda malament" i jo pensant... que ja nomes faltava aixo.. que li agrades mes un altre.. pero al final me l¡he tornat a posar i ja ella m'ha dit que li agradava mes el Gabela... aixi que mes contenta no puc estar...
Un petonas!!!

Autor: gina_christian » dl. jul. 27, 2009 7:51 pm
Seaweed ha escrit:Gina!
Ja et vaig dir qu eel vestit és molt maco! Me n'alegro de que a la teva mare también li hagi agradat!![]()
![]()
![]()
Ja estàs oficialment a la llista de la primera pàgina!

Autor: XIKAAA » dl. jul. 27, 2009 8:49 pm
montseijordi ha escrit:ai si si, que guay! veig q ja hi ha una llista amb nuvies amb vestit, ole oleeeeeeeeeee, aqui les q ens precipitem, jajajaja. Pots apuntar el meu si vols, ja saps q es el Hawai
M'encantaaaaaaaaaaaaaaaa

Autor: Ester18 » dt. jul. 28, 2009 12:36 pm
Hola,Nefeer ha escrit:Chicas...me he enamorado de un vestido... fue sólo verlo y pensar... ME ENCANTA!
Es de AIRE Bcn. No me lo he provado ni nada, pero os lo pongo para que lo veais...
Alguien sabe de precios de esa tienda?

Autor: nupubo » dt. jul. 28, 2009 12:44 pm
gina_christian ha escrit:montseijordi ha escrit:Gina guapi, habemus Gabela o no? jejeje
Guapa!!!
ja oficialment tinc vestit!!! ja esta donada la paga i senyal, agafades les mides, i amb data per la primera prova!!! que fort, encara no m'ho crec...
a la meva mare li ha agradat molt, encara que a part del Gabela la noia m'ha posat altres per que la meva mare veies la diferencia, i quan em posa el Gabriela, ella diu "doncs aquest tampoc et queda malament" i jo pensant... que ja nomes faltava aixo.. que li agrades mes un altre.. pero al final me l¡he tornat a posar i ja ella m'ha dit que li agradava mes el Gabela... aixi que mes contenta no puc estar...
Un petonas!!!

Autor: gina_christian » dt. jul. 28, 2009 2:32 pm
nupubo ha escrit:
Felicitats per la tria i per tenir-lo ja reservat!! És preciós!!

Autor: nupubo » dt. jul. 28, 2009 2:36 pm
gina_christian ha escrit:nupubo ha escrit:
Felicitats per la tria i per tenir-lo ja reservat!! És preciós!!
Moltes gracies guapa!! es molt maco i senzillet... ja tinc ganes que sigui la primera prova per tornar a posar-mel jajajajaja
Un petonas guapa!

Autor: gina_christian » dt. jul. 28, 2009 2:40 pm
nupubo ha escrit:
Quan la tens la primera prova?