NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dg. jul. 26, 2009 10:29 pm

I per acabar el dia... encara hi ha més... un ipod nano de part de ma germà, ma cunyada i ma germana i una colonia de la tous!!!!!!!!!! Nenes he tingut un aniversari quasi perfecte!!!! ::love:: stik feliç... demà us contesto a totes! Un petonet!!! :star::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: annalleida » dg. jul. 26, 2009 11:33 pm

hola a totes!!
he estat molt desconectada. avui ha sigut el meu sant i m'han omplert de regals. k guai :?
Miriameta on estàs treballant que ha s dit lo de la 3er??? se que em vas dir que erets auxiliar.
Lluneta vas tenir bon cumple i molt bona celebració. per cert he vist que ja tens hora x RC. vas poder coincidir el mateix dia per Aire i pronovias. Aire i RC està relativament molt aprop i al costat d'Aire hi ha la botiga de Manuel Mota i tenen molts vestits de Pronovias. tot està entre Francesc Macià i Diagonal. si necesites alguna direcció o algo mo dius pk tot això mo conec molt.
m'en vaig a dormir que demà començo una setman molt intensiva: dillns, dimarts i dimecres de nit!!!! i el divendres també de nit!!!
molts petonets a totes
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: ise » dl. jul. 27, 2009 7:02 am

Bon dia boniques!

Com ha anat el cap de setmana? Nosaltres mig i mig :o-o: el dissabte l'Enric encara estava paxuxo i no ens vam moure de casa, i em vaig fotre un fart de netejar que pa que! i ahir vam anar a la platgeta a desconectar :-) :-)

Lluneta, aixi van anar bé tots els dinars i sopars que tenies per celebrar el cumple? i nena, quin munt de regals!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Anna, felicitats!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* va anar bé el sant?? sembla que si, no? i ademés també et van caure regalets :-)ok: :-)ok:

Miri, que també treballes aquesta setmana?? descansa molt que d'aquí no res ET CASES!!!! ::love:: ::love:: ::love::

Cuca, reina, com va anar el sopar??

Amelie, gràcies guapi!!! ::love::

Istar, com va anar amb la nena? (=:-)

Pykis, nuvia, que esteu desaparegudes!!! i la gemma ja no cal dir res pq aquesta s'ha perdut del tot!!! hehehe GEMMA ON ETS????

cc83, disfruta per Londres!!!

Començo a treballar que ja és l'ultima setmana abans de vacances!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. jul. 27, 2009 8:42 am

lluneta29 ha escrit:
ISTAR82 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ISTAR82 ha escrit:Uiiii si que escribiu!!! ......jejejeje desapareixo unes hores i....400 pàgines !!! que cotorres i lloros som... :-/

Miriameta: quina sort t'ho debies passar molt bé i deus estar relaxadíssima...i quina manera més romàntica de celebrar els 7 anys.

Lluneta29 : ja ens contaràs com te va anar l'experiment...jijiji !!

Ise : i d'on surtiràs??? et queda l'alternativa de l'hotel....o com dius canviar-te estil superwoman...xD :-///:

Bieeeeeeeeeen...... avui es divendres!! uoooooooo!!! Veuré a la meva nena, que està aquest mes amb son pare i aquest mes només la veig cada 15 dies . A l'Agost ja tornem com sempre, amb mi. I demà bolo amb el grup....diumenge ja veurem. Noies si diumenge plou es per culpa meva...jejejeje!!! :-><_:::-)

Istar què cantes en un grup de música??? Quin és? El meu sogre hi està ficat en tot això de les orquestes per això t'ho dic!!!
Biennnnnnnnn és findeeee!!!!! A vere com va tantes celebracions... :-)ok:

HOLAAAAAAAAAAAAAAA !!! Quina suneta....doncs si canto en un grup que es diu Mistral, és de Lleida. Qui es el teu sogre?? va en algun grup??

No no, és el mora ribes... te sona? :-/

Que si em sona?? jolin i tant!!! crec que el bolo d'aquest finde l'ha portat ell. Ens dóna bastanta feina. Quina casualitat !!! El món es molt petitet.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. jul. 27, 2009 8:43 am

lluneta29 ha escrit:Ahir estaves a Jaume I??? Estavem sopant al ivi ahir celebrant el meu cumple. Què fort!!!! ::love::

Pues si, vaig cantar a Jaume I....quina casualitat!!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. jul. 27, 2009 8:47 am

Uiii ja m'he tornat a perdre !! jejeje... aquest cap de setmana, com sempre a caseta i a la piscineta. Amb la nena molt bé, tenia ganes de veure-la, ara ja torna el dia 7 i ja es queda amb mi. Li vam fer una festa de Sant perquè el dia 29 és el seu Sant, és diu Marta, i com no la veurem....doncs vam celebrar-ho i després va venir a ballar amb el meu nen a on estava cantant. Bueno a veure si aquest cap de setmana puc fer alguna cosa diferent. Veig que moltes heu pogut desconectar...
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 27, 2009 8:55 am

ISTAR82 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ISTAR82 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ISTAR82 ha escrit:Uiiii si que escribiu!!! ......jejejeje desapareixo unes hores i....400 pàgines !!! que cotorres i lloros som... :-/

Miriameta: quina sort t'ho debies passar molt bé i deus estar relaxadíssima...i quina manera més romàntica de celebrar els 7 anys.

Lluneta29 : ja ens contaràs com te va anar l'experiment...jijiji !!

Ise : i d'on surtiràs??? et queda l'alternativa de l'hotel....o com dius canviar-te estil superwoman...xD :-///:

Bieeeeeeeeeen...... avui es divendres!! uoooooooo!!! Veuré a la meva nena, que està aquest mes amb son pare i aquest mes només la veig cada 15 dies . A l'Agost ja tornem com sempre, amb mi. I demà bolo amb el grup....diumenge ja veurem. Noies si diumenge plou es per culpa meva...jejejeje!!! :-><_:::-)

Istar què cantes en un grup de música??? Quin és? El meu sogre hi està ficat en tot això de les orquestes per això t'ho dic!!!
Biennnnnnnnn és findeeee!!!!! A vere com va tantes celebracions... :-)ok:

HOLAAAAAAAAAAAAAAA !!! Quina suneta....doncs si canto en un grup que es diu Mistral, és de Lleida. Qui es el teu sogre?? va en algun grup??

No no, és el mora ribes... te sona? :-/

Que si em sona?? jolin i tant!!! crec que el bolo d'aquest finde l'ha portat ell. Ens dóna bastanta feina. Quina casualitat !!! El món es molt petitet.

Si que l'ha portat ell si... ja ho sé ahir mho deia... jajajaja aquest és el meu sogre!!! Jajaja a més toques amb el compare i un profe d'autoescola??? Són de la meva penya de l'aplec!!!!! jajajaja
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 27, 2009 8:57 am

Bon dia a totes... avui al matí tinc molta feina... :-)ok: i a la tarda también dimecres me'n vaig a Londres i ho he de deixar tot lligat. Un petó. :star::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. jul. 27, 2009 9:13 am

lluneta29 ha escrit:Bon dia a totes... avui al matí tinc molta feina... :-)ok: i a la tarda también dimecres me'n vaig a Londres i ho he de deixar tot lligat. Un petó. :star::

Dimecres ja marxes cap a Londres!!!! No hi pensava que era dimecres... ma germana marxa el mateix dia però cap a la India :-) :-) :-)
ise

Holee

EntradaAutor: PIKYS » dl. jul. 27, 2009 10:28 am

Bon dia nenes!!

ostres com puja aixo, l'ultim cop no arribavem a les 400 i ara ja... molt bé molt bé.

Pues jo estat uns dies sense internet i el poc que em conectava no tenia temps de llegir tantes coses pero ara ja estic aqui.

P cert Anna Felicitats pel teu sant.

Lluneta quin cumple eh!! no et pots queixar m'alegro q hagi anat tant bé. I bon viatge cap a Londres.

Pues jo ara estic una mica nerviosa pq ahir ma mare va anar a parlar amb el capellà q volia q ens casens i li va dir que a Sant llorens no anava, q el capellà es una mica cabronet!! diu que les ultimes boda q ha fet no li posava l'aire, ni li obria totes les llums i a sobre anava fent callar a la gent de males maneres(aixo ja ho havia vist a una boda que vaig anar) pero no em pensava q fos p tant, i ara parlant amb gent em diu tothom k es un cabro. Aix nenes amb el k m¡'agrada sant llorens. Ara tocara buscar un altre capella o una altra esglesia pero aquesta m'encanta!!! Les que us caseu allà no heu sentit res de tot aixo??? Bueno jo us dic el que m'han dit, pero de totes maneres fare el que sigui p casam allà eh!!!

Bueno guapes anire a fer una mica de feina que ahir ens em vam anar a l'aquopolis i tinc el pis que necesita una neteja!!
Imatge
PIKYS
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

Re: Holee

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 27, 2009 3:38 pm

PIKYS ha escrit:Bon dia nenes!!

ostres com puja aixo, l'ultim cop no arribavem a les 400 i ara ja... molt bé molt bé.

Pues jo estat uns dies sense internet i el poc que em conectava no tenia temps de llegir tantes coses pero ara ja estic aqui.

P cert Anna Felicitats pel teu sant.

Lluneta quin cumple eh!! no et pots queixar m'alegro q hagi anat tant bé. I bon viatge cap a Londres.

Pues jo ara estic una mica nerviosa pq ahir ma mare va anar a parlar amb el capellà q volia q ens casens i li va dir que a Sant llorens no anava, q el capellà es una mica cabronet!! diu que les ultimes boda q ha fet no li posava l'aire, ni li obria totes les llums i a sobre anava fent callar a la gent de males maneres(aixo ja ho havia vist a una boda que vaig anar) pero no em pensava q fos p tant, i ara parlant amb gent em diu tothom k es un cabro. Aix nenes amb el k m¡'agrada sant llorens. Ara tocara buscar un altre capella o una altra esglesia pero aquesta m'encanta!!! Les que us caseu allà no heu sentit res de tot aixo??? Bueno jo us dic el que m'han dit, pero de totes maneres fare el que sigui p casam allà eh!!!

Bueno guapes anire a fer una mica de feina que ahir ens em vam anar a l'aquopolis i tinc el pis que necesita una neteja!!

He tingut un bon cumple. Els 30 han sigut profitosos... jejeje. Al meu germà crec que els casa el capellà d'allà, pq no ho pot fer ell? Lo únic que has de fer es ser puntual a l'esglèsia sinó s'enfada, crec haver sentit!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 27, 2009 3:38 pm

Miri!!! Estic intentant omplir el marc de fotos a vere km kda... ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 27, 2009 3:39 pm

Us adjunto les fotos de la lliga... i... les arracades per la boda!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 27, 2009 3:40 pm

La lliga...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 27, 2009 3:41 pm

Les arracades..........
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. jul. 27, 2009 5:01 pm

lluneta29 ha escrit:Us adjunto les fotos de la lliga... i... les arracades per la boda!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Les arracades són xulissimes ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: i la lliga la podies haver tret de la caixa que es veuria millor... pero és boniqueta, eh! :-) :-)
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dl. jul. 27, 2009 6:16 pm

eii princesees ho sento per la meva absencia....pero es que no tinc mes hores..... nomes hi ha 24 hores al dia i no me done per tot
que tal tot??
primer de tot, les arrecades i la lliga son mooooolt xules!!!!
despres a la nit mu llegire am calma i intentare contestar a totes

ho sento :-( no puc donar mes de mi!

nomes volia passar ara un momentet per dir que encara estic viva!!

un petonas a totes wapiximes :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

a la nit ens veiem espero trobar algu....jejeej
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: annalleida » dl. jul. 27, 2009 6:49 pm

hola!!!!
m'agraden molt les arrecades pero jo sempre les porto petites i no són dek meu estil pero reconec que m'agraden molt!!!!!! estaràs xulissima :)
i la llig amolt molt xula!!!!
Laucob fa molts dies que no estàs pel foro. espero que estiguis millor!! anims :)
aquesta nit ja estaré conectada i parlem
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: cuca lleida » dl. jul. 27, 2009 9:28 pm

eii princeses sabeu que la cuca us estima un munt?? encara que no passi gaire per aki penso en vosaltres.....

el sopar del dijous va anar de p...... mare!! vem anar al Pastificcio (que m'encante!) i va ser mnoooooolt xulo, necesitavem akell sopar!!

Lluneta carinyet ja marxes......ohhhh :-( :-( quina envejeta...i tots els regalets que t'han caigut i el cumple....i ....en fi que m'alegro un munt per tu!!!

Ise com estas princesa?? i el teu nino ?? ja esta be avui??

Miriameta que te queda un suspir!! ufff que way quina emocio!!! :-)) :-))

Amelie a veure si passem mes per aki, tant tu com jo eh?? jejeje ja me veuras el vestit trankila!

Anna moltes felicitats ...encara que siguin am retras, mes val tard que mai no?

Pikys aixo de sant llorenç no ho sabia....ara se man posat de corbata!!! ja me intentare informar del tema! asies per informar wapa

Istar ja te queda menos per veure la teva nena!!
eii wapes me sembla que mes o menos us he contestat a totes....
men vaig a momir que avui he tingut un dia una mica durillo... :star:: :star::
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cc83 » dt. jul. 28, 2009 7:53 am

Bon dia noies!!!!!!!!!!!!! ja soc aquí!!!!! jejjeje veig que heu fet feina i heu arribat a les 400!!! jajajaj no esperava menys... jajja
Vaig arribar ahir a la nit, i avui no men salvo de treballar, així que ja em posare al dia de les novetats.
Lluneta agafa jaqueta i paraigues!! perque ha plogut tots els dies alguna estoneta...
Be guapissimes, men vaig a treballar, espero k hagueu passat un bon cap de setmana!!!!
Fins dspres!
Imatge
cc83

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants