Autor: ise » dt. jul. 28, 2009 8:26 am

Autor: ise » dt. jul. 28, 2009 8:29 am
cuca lleida ha escrit:eii princeses sabeu que la cuca us estima un munt?? encara que no passi gaire per aki penso en vosaltres.....
el sopar del dijous va anar de p...... mare!! vem anar al Pastificcio (que m'encante!) i va ser mnoooooolt xulo, necesitavem akell sopar!!
Lluneta carinyet ja marxes......ohhhh![]()
quina envejeta...i tots els regalets que t'han caigut i el cumple....i ....en fi que m'alegro un munt per tu!!!
Ise com estas princesa?? i el teu nino ?? ja esta be avui??
Miriameta que te queda un suspir!! ufff que way quina emocio!!!![]()
![]()
Amelie a veure si passem mes per aki, tant tu com jo eh?? jejeje ja me veuras el vestit trankila!
Anna moltes felicitats ...encara que siguin am retras, mes val tard que mai no?
Pikys aixo de sant llorenç no ho sabia....ara se man posat de corbata!!! ja me intentare informar del tema! asies per informar wapa
Istar ja te queda menos per veure la teva nena!!
eii wapes me sembla que mes o menos us he contestat a totes....
men vaig a momir que avui he tingut un dia una mica durillo...![]()
Si es que sempre ens hem de posar malalts durant el cap de setmana... Que hi farem!!!

Autor: lluneta29 » dt. jul. 28, 2009 8:30 am
ise ha escrit:Lluneta amor, ja tens la bossa preparada???![]()

Autor: lluneta29 » dt. jul. 28, 2009 8:31 am
cc83 ha escrit:Bon dia noies!!!!!!!!!!!!! ja soc aquí!!!!! jejjeje veig que heu fet feina i heu arribat a les 400!!! jajajaj no esperava menys... jajja
Vaig arribar ahir a la nit, i avui no men salvo de treballar, així que ja em posare al dia de les novetats.
Lluneta agafa jaqueta i paraigues!! perque ha plogut tots els dies alguna estoneta...
Be guapissimes, men vaig a treballar, espero k hagueu passat un bon cap de setmana!!!!
Fins dspres!

Autor: lluneta29 » dt. jul. 28, 2009 8:34 am
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:Us adjunto les fotos de la lliga... i... les arracades per la boda!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Les arracades són xulissimes![]()
![]()
![]()
i la lliga la podies haver tret de la caixa que es veuria millor... pero és boniqueta, eh!
![]()

Autor: lluneta29 » dt. jul. 28, 2009 8:36 am
annalleida ha escrit:hola!!!!
m'agraden molt les arrecades pero jo sempre les porto petites i no són dek meu estil pero reconec que m'agraden molt!!!!!! estaràs xulissima :)
i la llig amolt molt xula!!!!
Laucob fa molts dies que no estàs pel foro. espero que estiguis millor!! anims :)
aquesta nit ja estaré conectada i parlem

Autor: lluneta29 » dt. jul. 28, 2009 8:38 am
cuca lleida ha escrit:eii princeses sabeu que la cuca us estima un munt?? encara que no passi gaire per aki penso en vosaltres.....
el sopar del dijous va anar de p...... mare!! vem anar al Pastificcio (que m'encante!) i va ser mnoooooolt xulo, necesitavem akell sopar!!
Lluneta carinyet ja marxes......ohhhh![]()
quina envejeta...i tots els regalets que t'han caigut i el cumple....i ....en fi que m'alegro un munt per tu!!!
Ise com estas princesa?? i el teu nino ?? ja esta be avui??
Miriameta que te queda un suspir!! ufff que way quina emocio!!!![]()
![]()
Amelie a veure si passem mes per aki, tant tu com jo eh?? jejeje ja me veuras el vestit trankila!
Anna moltes felicitats ...encara que siguin am retras, mes val tard que mai no?
Pikys aixo de sant llorenç no ho sabia....ara se man posat de corbata!!! ja me intentare informar del tema! asies per informar wapa
Istar ja te queda menos per veure la teva nena!!
eii wapes me sembla que mes o menos us he contestat a totes....
men vaig a momir que avui he tingut un dia una mica durillo...![]()

Autor: ISTAR82 » dt. jul. 28, 2009 9:30 am
Autor: miriameta » dt. jul. 28, 2009 10:52 am

Autor: lluneta29 » dt. jul. 28, 2009 11:13 pm

Autor: Amelie » dt. jul. 28, 2009 11:53 pm
lluneta29 ha escrit:Bno noies, demà ja marxo!!! Me'n vaig a les 17.10h surt l'avió cap a Reus i bé, dilluns dia 3 ja torno així que ens veiem llavors (si l'avió no cau, és clar) jejeje en fi, passeu bona setmana.
Ise vagin bé les vacances ok?![]()
Miriameta no treballis tant que no és bo i disfruta de la peazo piscina que tens, mamona!!!
Cuquet!!! què dir-te... ja te contestaré el privi quan torni que no tinc temps! No treballis tant i connectat més!!!
Annalleida lo mismo, no treballeu i disfruteu de les vacances!
Pykis parlem a la tornada a vere on em toca si es que em toca a algún lloc!
Laucorb, estàs bé??
La gemma definitivament ha desaparegut... quina llàstima! No hi ha dia que hi pensi... em sap molt de greu mireu vosaltres!
Istar... casualitats de la vida eh! Jejeje![]()
cc83!!!! Ara que tú tornes, jo marxo!!! Em fa por l'avió i la grip però bno... ja vurem com torno, noies!!!
Un petóoo a totes!!!!![]()

Autor: Amelie » dt. jul. 28, 2009 11:56 pm
miriameta ha escrit:Hola wapes!!!!
amelie!! Com va tot wapa???? jo nervioseta perduda jejejee a veure si el proper dia que quedem podem estar mes estona jejeje.
Besitos per totes!!!!!!!!!! Que no se si me ne descuidat alguna pero.. es que som moltisimes!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: Amelie » dt. jul. 28, 2009 11:59 pm
ise ha escrit:Bon dia boniques!
Com ha anat el cap de setmana? Nosaltres mig i migel dissabte l'Enric encara estava paxuxo i no ens vam moure de casa, i em vaig fotre un fart de netejar que pa que! i ahir vam anar a la platgeta a desconectar
![]()
![]()
Amelie, gràcies guapi!!!![]()

Autor: ise » dc. jul. 29, 2009 6:50 am
són: 3209, 3226, 3229, 226 i 232. Ja tinc ganes que sigui setembre per començar de veritat la ruta vestidil 
Autor: ise » dc. jul. 29, 2009 6:53 am
lluneta29 ha escrit:Bno noies, demà ja marxo!!! Me'n vaig a les 17.10h surt l'avió cap a Reus i bé, dilluns dia 3 ja torno així que ens veiem llavors (si l'avió no cau, és clar) jejeje en fi, passeu bona setmana.
Ise vagin bé les vacances ok?![]()
Miriameta no treballis tant que no és bo i disfruta de la peazo piscina que tens, mamona!!!
Cuquet!!! què dir-te... ja te contestaré el privi quan torni que no tinc temps! No treballis tant i connectat més!!!
Annalleida lo mismo, no treballeu i disfruteu de les vacances!
Pykis parlem a la tornada a vere on em toca si es que em toca a algún lloc!
Laucorb, estàs bé??
La gemma definitivament ha desaparegut... quina llàstima! No hi ha dia que hi pensi... em sap molt de greu mireu vosaltres!
Istar... casualitats de la vida eh! Jejeje![]()
cc83!!!! Ara que tú tornes, jo marxo!!! Em fa por l'avió i la grip però bno... ja vurem com torno, noies!!!
Un petóoo a totes!!!!![]()
Quan tornis jo estaré a la platja i allà no tinc internet

Autor: ise » dc. jul. 29, 2009 6:56 am
Amelie ha escrit:ise ha escrit:Bon dia boniques!
Com ha anat el cap de setmana? Nosaltres mig i migel dissabte l'Enric encara estava paxuxo i no ens vam moure de casa, i em vaig fotre un fart de netejar que pa que! i ahir vam anar a la platgeta a desconectar
![]()
![]()
Amelie, gràcies guapi!!!![]()
Holeee Isee!! ei que ja tens les vacances més aprop quina sort!! Disfrutales!!! m'alegro que el teu nen es trobi millor aix aquestes pases... Per cert res de gràcies, que aquí estem per ajudar-nos i animar-nos i més després del que et vaig dir, les meves primeres impresions no solen anar mal encaminades. Una Abraçaeeeee!!!
només en faig una setmana pero bueno... menos da una piedra! hehe

Autor: ise » dc. jul. 29, 2009 6:59 am

Autor: TatianaCE » dc. jul. 29, 2009 2:56 pm