Autor: tara » dt. jul. 28, 2009 4:33 pm

Autor: tara » dt. jul. 28, 2009 4:35 pm

Autor: nupubo » dt. jul. 28, 2009 4:37 pm
tara ha escrit:Hola nupbo, perdonan's!
Jo si vols un consell, agafaria a un professional, cuan es va casar el meu germa, les fotos li va fer el seu cunyat que es molt aficionat, i les fotos be, el problema es que no va fer cap foto amb els meus pares i amb mi, i mamre va tenir un disgust que no vegis, aixi que al setembre, ens vam vestir tots de nou i ens vam fer les fotots, tota una experiencia!

Autor: nur_jor » dt. jul. 28, 2009 4:38 pm
nupubo ha escrit:nur_jor ha escrit:nupubo ha escrit:Ai sí... Es que de moment només me n'agraden uns o si no tinc la opció de triar uns amateurs que no ho fan gens malament. Però es que clar... és un dia que passa volant i l'unic record que tens són les fotos i el video i no vull equivocar-me...
quins son els que t'agraden?
Els que més m'agraden són Alcolor i ara estic pendent de veure a Raymond de Tarragona. Si no hi ha un amateur de foto i un amateur de video que no ho fan gens malament, sobretot el de foto que no para de fer cursets i fa unes fotos molt boniques.

Autor: nupubo » dt. jul. 28, 2009 4:41 pm
nur_jor ha escrit:nupubo ha escrit:nur_jor ha escrit:nupubo ha escrit:Ai sí... Es que de moment només me n'agraden uns o si no tinc la opció de triar uns amateurs que no ho fan gens malament. Però es que clar... és un dia que passa volant i l'unic record que tens són les fotos i el video i no vull equivocar-me...
quins son els que t'agraden?
Els que més m'agraden són Alcolor i ara estic pendent de veure a Raymond de Tarragona. Si no hi ha un amateur de foto i un amateur de video que no ho fan gens malament, sobretot el de foto que no para de fer cursets i fa unes fotos molt boniques.
jo, com la Tara, et recomanaria uns professionals per un dia com aquest!
Els Alcolor els té la Papallona.

Autor: blackmamba » dt. jul. 28, 2009 4:44 pm

Autor: tara » dt. jul. 28, 2009 4:49 pm

Autor: blackmamba » dt. jul. 28, 2009 4:53 pm
tara ha escrit:Nena, em sap molt de greu que no vinguis, amina't dona!
Si necessites parlar, ja saps!

Autor: nur_jor » dt. jul. 28, 2009 4:58 pm

Autor: blackmamba » dt. jul. 28, 2009 5:22 pm
nur_jor ha escrit:blackmamba, guapa! perquè no t'animes a venir?
estar allà amb nosaltres crec que t'anirà bé, perquè et distreuràs!
o si mes no, et desfogaràs.
no t'ho guardis tot per tu, que estem aquí!

Autor: Mrs. Happiness » dt. jul. 28, 2009 5:34 pm

Autor: tara » dt. jul. 28, 2009 5:55 pm

Autor: nupubo » dt. jul. 28, 2009 6:23 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Nenes....tinc unes noticies delicioses!!! LES TRUITES JA ESTÁN FETES!!!!!JEJEJEJE A veure si han quedat com jo crec... bé si no les tasteu serà la senyal de que no...jijijiiji
Black....la Nur té tota la raó...no et volem agobiar pq si no vols venir...doncs ja està, però possiblement durant una estoneta t'oblidaràs de tot i això potser et va bé... però tu mateixa... ànims i ja saps...qualsevol consa que necessitis...ja saps...
Papallona....jejeje...tens tot un "gentleman" a casa...i per la dieta...ànims que nosaltres podem...jo también estoy en ello, i mira...paciencia, no? jopeta....ara li dirè al meu xicot que cada cop que arribi on he d'arribar que em regali alguna coseta....potser així estaria feta un figurin, no? jejejejej En canvi ell només em prepara soparets...jooo...això no!!!!!![]()
Nupubo.... jo también tinc als d'Alcolor, com la Papallona...però no perdis la paciencia...es qüestio d'anar mirant i ja està.... si necessites alguna coseta...ja saps...
Laia... esa despedidaaaaaaaaaaaa!!!! jopeta....unes a la peluqueria, altres al peeling...allò semblarà la pasarel.la gaudi avuiiiii.....uooohhhh![]()
Nenes....vaig a veure la natació sincronitzada una estoneta i ens veiem desprès....
Petonetssss wapiiiisssssss!!!!

Autor: Giss » dc. jul. 29, 2009 7:23 am

Autor: Papallona* » dc. jul. 29, 2009 8:31 am

Autor: estiu2010 » dc. jul. 29, 2009 9:13 am

Autor: estiu2010 » dc. jul. 29, 2009 9:40 am

Autor: nur_jor » dc. jul. 29, 2009 10:12 am

Autor: Papallona* » dc. jul. 29, 2009 10:23 am

Autor: nur_jor » dc. jul. 29, 2009 10:27 am
Papallona* ha escrit:hola ninetes!!!
estic fent un album online amb les fotus.. pq aki al foro no les carrega!!!
aix.... pero va tann lenttttttttttt
buenu ahi stamos!!!