NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dt. jul. 28, 2009 8:26 am

Bon dia!!!!

Cc83, ja has tornat??? em pensava que hi estaries més dies... com ha anat?
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dt. jul. 28, 2009 8:29 am

cuca lleida ha escrit:eii princeses sabeu que la cuca us estima un munt?? encara que no passi gaire per aki penso en vosaltres.....

el sopar del dijous va anar de p...... mare!! vem anar al Pastificcio (que m'encante!) i va ser mnoooooolt xulo, necesitavem akell sopar!!

Lluneta carinyet ja marxes......ohhhh :-( :-( quina envejeta...i tots els regalets que t'han caigut i el cumple....i ....en fi que m'alegro un munt per tu!!!

Ise com estas princesa?? i el teu nino ?? ja esta be avui??

Miriameta que te queda un suspir!! ufff que way quina emocio!!! :-)) :-))

Amelie a veure si passem mes per aki, tant tu com jo eh?? jejeje ja me veuras el vestit trankila!

Anna moltes felicitats ...encara que siguin am retras, mes val tard que mai no?

Pikys aixo de sant llorenç no ho sabia....ara se man posat de corbata!!! ja me intentare informar del tema! asies per informar wapa

Istar ja te queda menos per veure la teva nena!!
eii wapes me sembla que mes o menos us he contestat a totes....
men vaig a momir que avui he tingut un dia una mica durillo... :star:: :star::

Hola preciosa!!!

L'Enric ja està perfecte, segurament va ser alguna cosa que va menjar pq estava amb vomits, descomposició i una mica de febre :-( :-( Si es que sempre ens hem de posar malalts durant el cap de setmana... Que hi farem!!! :o-o:

Un peto guapissima!!! ::love:: ::love:: ::love::
ise

EntradaAutor: ise » dt. jul. 28, 2009 8:30 am

Lluneta amor, ja tens la bossa preparada??? :-) :-)
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. jul. 28, 2009 8:30 am

ise ha escrit:Lluneta amor, ja tens la bossa preparada??? :-) :-)

Bon dia, avui la faré encara em falta comprar unes quantes coses. Però fins demà a les 2h no marxo. :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. jul. 28, 2009 8:31 am

cc83 ha escrit:Bon dia noies!!!!!!!!!!!!! ja soc aquí!!!!! jejjeje veig que heu fet feina i heu arribat a les 400!!! jajajaj no esperava menys... jajja
Vaig arribar ahir a la nit, i avui no men salvo de treballar, així que ja em posare al dia de les novetats.
Lluneta agafa jaqueta i paraigues!! perque ha plogut tots els dies alguna estoneta...
Be guapissimes, men vaig a treballar, espero k hagueu passat un bon cap de setmana!!!!
Fins dspres!

Cc83... com va anar??????????? Què tal Londres? M'has deixat alguna cosa per a mi???????????? Conta conta... fotitos!!!!!!!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. jul. 28, 2009 8:34 am

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Us adjunto les fotos de la lliga... i... les arracades per la boda!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Les arracades són xulissimes ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: i la lliga la podies haver tret de la caixa que es veuria millor... pero és boniqueta, eh! :-) :-)

No la volia treure de la caixa pq no s'embruti fins aquell dia... està millor guardadeta aquí... :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. jul. 28, 2009 8:36 am

annalleida ha escrit:hola!!!!
m'agraden molt les arrecades pero jo sempre les porto petites i no són dek meu estil pero reconec que m'agraden molt!!!!!! estaràs xulissima :)
i la llig amolt molt xula!!!!
Laucob fa molts dies que no estàs pel foro. espero que estiguis millor!! anims :)
aquesta nit ja estaré conectada i parlem

Aquí a la foto es veuen més grans però són petites a mi tmpoc m'agraden grans però aquestes són xul.líssimes!!!!!!!!! A la foto es que estàn agafades de prop però són petites eh! Percert, anna felicitats amb mooolt de retràs!!! PErdó!!! Més val tard que mai...
Més endavant ja parlarem de les botigues de RC i Pronovias a BCN, ja m'explicaràs on són ara no cal pq tmpoc m'enrecordaria... al setembre en parlem!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. jul. 28, 2009 8:38 am

cuca lleida ha escrit:eii princeses sabeu que la cuca us estima un munt?? encara que no passi gaire per aki penso en vosaltres.....

el sopar del dijous va anar de p...... mare!! vem anar al Pastificcio (que m'encante!) i va ser mnoooooolt xulo, necesitavem akell sopar!!

Lluneta carinyet ja marxes......ohhhh :-( :-( quina envejeta...i tots els regalets que t'han caigut i el cumple....i ....en fi que m'alegro un munt per tu!!!

Ise com estas princesa?? i el teu nino ?? ja esta be avui??

Miriameta que te queda un suspir!! ufff que way quina emocio!!! :-)) :-))

Amelie a veure si passem mes per aki, tant tu com jo eh?? jejeje ja me veuras el vestit trankila!

Anna moltes felicitats ...encara que siguin am retras, mes val tard que mai no?

Pikys aixo de sant llorenç no ho sabia....ara se man posat de corbata!!! ja me intentare informar del tema! asies per informar wapa

Istar ja te queda menos per veure la teva nena!!
eii wapes me sembla que mes o menos us he contestat a totes....
men vaig a momir que avui he tingut un dia una mica durillo... :star:: :star::

Cuquetttttttttttttt marxo demà!!!!!!!!!!! Però em despediré de vosaltres!!!!!!! Quines ganes que en tinc també... Londres és un dels meus somnis i estar allí ha de ser genial i parlar l'anglés també! A vere com va...
X cert, demà ja son 10 mesets justos!!!!!!!!!!! Ualaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. jul. 28, 2009 9:30 am

Lluneta molt xules la lliga i les arracades.... a veure quan el vestit !!!! xD
Que et vagi molt bé per Londres, almenys no hauràs d'aguantar aquesta calor insoportable... (beee*.+)
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: miriameta » dt. jul. 28, 2009 10:52 am

Hola wapes!!!!

Com esteu????? espero que molt be!!

Jo si treballo d´auxiliar a la residencia sanitas. Y quan em toque a la tercera planta.... acabo....

Llunetaaaa que ten vas a Londres!!!! No em vas ensenyar la lliga eh!! pero es molt bonica i les arracades tambe!! quina passada eh jeje

Cucaa!! tranquila, que encara que no te pasis gaire sabem que estas enfeinadeta!!

Iseta! com va tot? ja et quede menys per agafar vacances!! M´enalegro que l´Enric ja estigui be.

Nuvia on ets?

cc83 que be que tu hagis passat tan be al mini vaitge!! anims per la feina!!

pikys, espero que trobis algu que sigui mes simpàtic.. sempre hi ha d´haver mes d´un.

Laucob!! Com estas? una miqueta millor? muacsssss

amelie!! Com va tot wapa???? jo nervioseta perduda jejejee a veure si el proper dia que quedem podem estar mes estona jejeje.

annalleida anims tambe per la feina i felicitats atrasades pel sant.

istar, aviat ja tindras la nena per tu sola, que la deus trobar en falta oi que si?

Besitos per totes!!!!!!!!!! Que no se si me ne descuidat alguna pero.. es que som moltisimes!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. jul. 28, 2009 11:13 pm

Bno noies, demà ja marxo!!! Me'n vaig a les 17.10h surt l'avió cap a Reus i bé, dilluns dia 3 ja torno així que ens veiem llavors (si l'avió no cau, és clar) jejeje en fi, passeu bona setmana.
Ise vagin bé les vacances ok? :-)ok:
Miriameta no treballis tant que no és bo i disfruta de la peazo piscina que tens, mamona!!!
Cuquet!!! què dir-te... ja te contestaré el privi quan torni que no tinc temps! No treballis tant i connectat més!!!
Annalleida lo mismo, no treballeu i disfruteu de les vacances!
Pykis parlem a la tornada a vere on em toca si es que em toca a algún lloc!
Laucorb, estàs bé??
La gemma definitivament ha desaparegut... quina llàstima! No hi ha dia que hi pensi... em sap molt de greu mireu vosaltres!
Istar... casualitats de la vida eh! Jejeje ::love::
cc83!!!! Ara que tú tornes, jo marxo!!! Em fa por l'avió i la grip però bno... ja vurem com torno, noies!!!
Un petóoo a totes!!!! ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Amelie » dt. jul. 28, 2009 11:53 pm

lluneta29 ha escrit:Bno noies, demà ja marxo!!! Me'n vaig a les 17.10h surt l'avió cap a Reus i bé, dilluns dia 3 ja torno així que ens veiem llavors (si l'avió no cau, és clar) jejeje en fi, passeu bona setmana.
Miriameta no treballis tant que no és bo i disfruta de la peazo piscina que tens, mamona!!!
Cuquet!!! què dir-te... ja te contestaré el privi quan torni que no tinc temps! No treballis tant i connectat més!!!
Laucorb, estàs bé??
La gemma definitivament ha desaparegut... quina llàstima! No hi ha dia que hi pensi... em sap molt de greu mireu vosaltres!
cc83!!!! Ara que tú tornes, jo marxo!!! Em fa por l'avió i la grip però bno... ja vurem com torno, noies!!!

Mooooooolt Bon Viatgeeeee!!!! Disfruta molt, pràctica a tope l'anglès i per si no t'ho havia dit disfruuuutaaaaaa!!! Quan tornis ja ens ho explicaràs i ilustraràs amb fotos. Un petonàssss!!!!
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: Amelie » dt. jul. 28, 2009 11:56 pm

miriameta ha escrit:Hola wapes!!!!

amelie!! Com va tot wapa???? jo nervioseta perduda jejejee a veure si el proper dia que quedem podem estar mes estona jejeje.
Besitos per totes!!!!!!!!!! Que no se si me ne descuidat alguna pero.. es que som moltisimes!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Woooole Miriameta!!! Tot bé!! a tope de feina i aquesta setmana al fer tardes doncs quasi no hem puc conectar i si ho faig ja veus a quines hores. Lo dels nervis ho entenc ja ho tens aquí però mira de deixar-los oblidats i disfruta al màxim d'aquests moments són Màgics. El pròxim dia espero poder estar més temps amb totes una Abraçae!!!!
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dt. jul. 28, 2009 11:59 pm

ise ha escrit:Bon dia boniques!

Com ha anat el cap de setmana? Nosaltres mig i mig :o-o: el dissabte l'Enric encara estava paxuxo i no ens vam moure de casa, i em vaig fotre un fart de netejar que pa que! i ahir vam anar a la platgeta a desconectar :-) :-)

Amelie, gràcies guapi!!! ::love::

Holeee Isee!! ei que ja tens les vacances més aprop quina sort!! Disfrutales!!! m'alegro que el teu nen es trobi millor aix aquestes pases... Per cert res de gràcies, que aquí estem per ajudar-nos i animar-nos i més després del que et vaig dir, les meves primeres impresions no solen anar mal encaminades. Una Abraçaeeeee!!!
Amelie

EntradaAutor: ise » dc. jul. 29, 2009 6:50 am

Bon dia boniques! ::love:: ::love::

Ahir a la nit vam fer sopar familiar de benvinguda i despedida! hehehe Ma garmà venia de passar un mes a Belfast i ma germana marxava aquesta matinada un mes a la india. :-) :-) :-)

També em vaig estar mirant (x internet) vestits del Pepe botella, i en tinc uns quants que m'els vull emprovar :-)) :-)) són: 3209, 3226, 3229, 226 i 232. Ja tinc ganes que sigui setembre per començar de veritat la ruta vestidil :-) :-) :-)
ise

EntradaAutor: ise » dc. jul. 29, 2009 6:53 am

lluneta29 ha escrit:Bno noies, demà ja marxo!!! Me'n vaig a les 17.10h surt l'avió cap a Reus i bé, dilluns dia 3 ja torno així que ens veiem llavors (si l'avió no cau, és clar) jejeje en fi, passeu bona setmana.
Laucorb, estàs bé??

Disfruta moooooooooooooooooolt per Londres ::love:: ::love:: Quan tornis jo estaré a la platja i allà no tinc internet :-(

Un petó enorme!!!!
ise

EntradaAutor: ise » dc. jul. 29, 2009 6:56 am

Amelie ha escrit:
ise ha escrit:Bon dia boniques!

Com ha anat el cap de setmana? Nosaltres mig i mig :o-o: el dissabte l'Enric encara estava paxuxo i no ens vam moure de casa, i em vaig fotre un fart de netejar que pa que! i ahir vam anar a la platgeta a desconectar :-) :-)

Amelie, gràcies guapi!!! ::love::

Holeee Isee!! ei que ja tens les vacances més aprop quina sort!! Disfrutales!!! m'alegro que el teu nen es trobi millor aix aquestes pases... Per cert res de gràcies, que aquí estem per ajudar-nos i animar-nos i més després del que et vaig dir, les meves primeres impresions no solen anar mal encaminades. Una Abraçaeeeee!!!

Preciosa!!! No treballis tant! hehe Siiiiiiiiiiiii em queden 3 dies de treballar i despres vacances!!! >.-<: >.-<: >.-<: només en faig una setmana pero bueno... menos da una piedra! hehe
A veure quin dia podem quedar tranquil·lament que ets un sol de noia ::love:: ::love:: ::love::
ise

EntradaAutor: ise » dc. jul. 29, 2009 6:59 am

Per cert, Amelie, l'hi vas ensenyar la foto aquella a ta germana?? :-)) :-)) :-))
ise

EntradaAutor: ise » dc. jul. 29, 2009 7:13 am

Miri, bonica, com tens el tema flors???? <*.*> <*.*> <*.*> <*.*> <*.*>
ise

EntradaAutor: TatianaCE » dc. jul. 29, 2009 2:56 pm

Ei! Quantes novetats!
Per cert, molt boniques les arrecades i la lliga que he vist per aqui!
Imatge
TatianaCE

Entrades: 41
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 5:47 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants