Autor: torsaeann » dc. jul. 29, 2009 7:12 pm

Autor: Mrs. Happiness » dc. jul. 29, 2009 10:02 pm

Autor: Papallona* » dc. jul. 29, 2009 10:03 pm

Autor: blackmamba » dc. jul. 29, 2009 10:12 pm

Autor: nupubo » dc. jul. 29, 2009 10:31 pm
blackmamba ha escrit:Ninetes!!!!!!!!!!!!!!! ho sento, però no m'he pogut passar en tot el dia!!! avui feina, dentista, hospi... ho sento!!!!
Pel poc q he vist es veu que ho vau passar genial!!!! me n'alegro molt!!!! la pròxima no me la perdo i dissabte tp!!! que se'ns casa la laiac!!!!!
Mon pare de moment bé, millor q quan va ingressar però el ténen en repòs absolut!!! a veure si millora i aviat podem tornar a casa!!!
Gràcies per preocupar-vos i ser com sou!!! no se q faria sense vosaltres!!!
Ah!!! i us demano disculpes per no haver anat ahir, però realment no tenia un bon dia.. igual que avui, tot i q una mica millor que ahir!!! demà vaig a la psico-oncòloga, a veure q em diu.... però espero q no m'ho tingueu en compte...![]()
Demà me poso al dia si puc!!! i a veure com quedem per dissabte!!!!!
mua guapes!!! us estimoooooooooooooooo![]()
![]()

Autor: Mrs. Happiness » dc. jul. 29, 2009 10:34 pm
Papallona* ha escrit:ninetes!! ja he penjat més fotos en total son 95 fotus!!! + les vostres!!!
VIVA LA NOVIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
que parliiiiiiii que parliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
jejej
molts petons wapis vaig a veure un ratet la tele.. demà més!!!

Autor: laiac » dc. jul. 29, 2009 10:35 pm

Autor: laiac » dc. jul. 29, 2009 10:40 pm

Autor: Mrs. Happiness » dc. jul. 29, 2009 10:45 pm

Autor: tara » dc. jul. 29, 2009 10:49 pm

Autor: Papallona* » dc. jul. 29, 2009 10:51 pm
tara ha escrit:Hola ninetes acabem d'arribar del mas, ens hem anat a banyar a la piscineta i ens hem fet unes sardinetes a la planxa!
Lo d'ahir genial, ja sabeu!!!!!!!!!!!!
Ostres laiac espero que no es vagin enterar del que vam parlar ahir!!!!!!!
Papallona m0en alegro, i tranquila ja vindras a la proxima, ja anirem parlant de veure com quedem per divendres!!!!!!!!!!!!!!!!
Bona nit!!!!!!
Toesaeann, ditxosos COCOS!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Mrs. Happiness » dc. jul. 29, 2009 11:03 pm

Autor: torsaeann » dj. jul. 30, 2009 6:22 am

Autor: Giss » dj. jul. 30, 2009 7:29 am

Autor: laiac » dj. jul. 30, 2009 8:27 am

Autor: Papallona* » dj. jul. 30, 2009 8:33 am

Autor: Papallona* » dj. jul. 30, 2009 8:34 am
blackmamba ha escrit:Ninetes!!!!!!!!!!!!!!! ho sento, però no m'he pogut passar en tot el dia!!! avui feina, dentista, hospi... ho sento!!!!
Pel poc q he vist es veu que ho vau passar genial!!!! me n'alegro molt!!!! la pròxima no me la perdo i dissabte tp!!! que se'ns casa la laiac!!!!!
Mon pare de moment bé, millor q quan va ingressar però el ténen en repòs absolut!!! a veure si millora i aviat podem tornar a casa!!!
Gràcies per preocupar-vos i ser com sou!!! no se q faria sense vosaltres!!!
Ah!!! i us demano disculpes per no haver anat ahir, però realment no tenia un bon dia.. igual que avui, tot i q una mica millor que ahir!!! demà vaig a la psico-oncòloga, a veure q em diu.... però espero q no m'ho tingueu en compte...![]()
Demà me poso al dia si puc!!! i a veure com quedem per dissabte!!!!!
mua guapes!!! us estimoooooooooooooooo![]()
![]()

Autor: Papallona* » dj. jul. 30, 2009 8:34 am
Mrs. Happiness ha escrit:Papallona* ha escrit:ninetes!! ja he penjat més fotos en total son 95 fotus!!! + les vostres!!!
VIVA LA NOVIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
que parliiiiiiii que parliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
jejej
molts petons wapis vaig a veure un ratet la tele.. demà més!!!
Ninetaaaa...per descarregar les fotos...que he d'anar 1 per 1???? o hi ha una altra manera més ràpida!!!!
jejeje
Gràcies!!!!

Autor: estiu2010 » dj. jul. 30, 2009 8:36 am