laiac ha escrit:Bon dia ninetes meves!!!!!!!!!!!!!!!!
A veure.......avui tinc l'agenda apretadíiiiiiiiiiiiiiissima, i demà ja no te digo.........però vaja, que,...me aixecat jo abans que el meu xic i he dit.............passa't encara que sigui per dir BON DIA!!!!!!!!!!!!
2 DIESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! buffffff deu ser normal tenir pesadilles no?????? he somiat mil coses....una d'elles que la gent marxava abans del ball, sense barra lliure, ni passar-s'ho bé ni res............mare meva........i ja he obert els ulls pensant en tot el que havia de fer avui!!!!!!!
A més sabeu que???jo em pensvaa que era de la festa del dissabte.....però desde fa dies que estic bastant marejada!!!!buffffff, i potser es dels nervis...ara m'he pres una valeriana que feia dies que no me'n prenia!!!!!!
Ànim ninetes meves, que ja es dijous i DISSABTEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!! que fuerte!!!!!
Patunets!!!!
Hola Laiac, és super normal que estiguis nerviosa! Només dos dies!! I que tinguis pesadilles... Jo molts dies hi penso en que aquell dia tot surti bé i encara em falten més de 8 mesos... Amb lo qual ja t'ho dic tot!!
Però no et preocupis que tot ha d'anar bé. Amb lo ben preparat que ho teniu tot aquestes tarragonines... A més se suposa que només d'estar allí amb vosaltres la gent que us estima ja és suficient com per que s'ho passin bé i estiguin animats. No marxaran pas abans del ball ni la barra lliure... jejeje.... a veuràs!
Petonets!! (encara que no et conegui...)