NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

hole

EntradaAutor: PIKYS » dc. jul. 29, 2009 6:55 pm

Bones noies!!

bueno unes van i les altres ja han tornat de Londres no? anat b suposo!! men alegro.

Miriam que aixo ja esta aqui a la vora eh!!! tu tranquila i disfruta d'aquests ultims dies de soltera!! Amb el capella estoy en ello, ja us contare com acaba la historia.

A mi avui també m'han posat dels nervis aquest d'ensenyament, des de les 8 del mati que avui surtia la plaça definitiva pel setembre i a les 8 de la nit encara no ha sortit res, es nota que ells no pateixen, amb les ganes q tinc k surti p veure si m'han canviat d'escola i me posen més aprop!!! au ara a esperar fins divendres, no m 'estranya q vagin malement les escoles si des de dins no funciona correctament.

Bueno noies que vagi be, jo vaig a continuar planxant que dijous que ve marxem a Mallorca uns dies i he de començar a treure roba de sobre el llit sino no tindrem res planxat. Au que vagi be guapes. petons
Imatge
PIKYS
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dj. jul. 30, 2009 6:52 am

Bon dia noies! :-))

Pikys, a aveure si tens sort i et posen més a prop de casa :-)ok: :-)ok:

Tatiana, compi de dia! has avançat alguna coseta?
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: TatianaCE » dj. jul. 30, 2009 9:07 am

Hola!

Doncs no gaire. Ja tenim fotograf, i hem fet els bolis pels testimonis però encara no els he donat. Amb el fotograf vam estar parlant de la invitació, pq volem fer alguna cosa amb fotos dels 2 i el peque. Però per ara res més. Ara a veure si pasen ls vacances i ja ens posem amb la resta de coses. :-///:
Imatge
TatianaCE

Entrades: 41
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. jul. 30, 2009 12:59 pm

Amoretes!!!! Perdoneu per no haver passat per aqui, pero sincerament no tenia ganes :( Al cole hi ha hagut molt merder amb els acomiadaments i veure cares llargues de gent que entrava i sortia doncs no era agradable :( pero per sort no soc una delles :) Continuare al cole i fent si fa o no fa lo mateix, hi ha algun canvi pero encara no se el que. Dema acaben les estades i tornare a estar activa per aqui!!!!

A veure... he intentat llegir moooooooooooooooooooooolt per sobre pq hi ha un futime de pagines que mhe perdut!!!!

Laucob, espero que estigueu millor i que trobin que es el que passa per poder possar solucio el mes aviat possible :)

Miriameta, que podria veuret amb totes les teves cosetes de lultima prova que ja has fet??? Em faria molta ilu :)

Llunetaaaaaaaaa!!!! Quina enveja podrida que et tinc!!!! com magradaria poder estar a London!!! Si tingues diners cada any mhi passaria una temporaada, hi estic enamorada!!! M'agrada molt la lliga, molt bonica i les arrecades también magraden :) Estaras preciosa!!!! Encara porto el put... cataleg al cotxe, aviat estara desfasat!!!

Cucaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Dolenta, que ja tens vestit!!!!! Quina envejaaaaaaaaa podrida, si, si, podrida, que la sana no existeix xDDDDDD

Pikys!!!! también enveja podrida!!! Ten vas de vacances en un no res!!! Que way!!!! Jo lo mes lluny que anire sera a tirar la basura al contenedor alternatiu del final del carrer jejejejejejeje

Amelie!!! Com va la vida???? jejejejejejeje

Iseeeeee, Em vaig perdre quan te nanaves a Paris, sant tornemhi!!! Quina envejaaaaaaaaa!!! jejejejeje

Tatiana, que tal tot???

Nenes, estic envejosa avui xD Es que dema començo vacances i estic emocionada, entusiasmada, espitosa, etc, etc, etc.

Se que em deixo un munt de gent, pero es que en som moltes!!!! Perdoneu a les que no us he dit res de res. Seria mes facil preguntar-vos les coses un vespre en una terrasseta prenent la fresca, pero com no hi fiqueu dia de cap de les maneres proposarem una vespre dun dimecres ia 5 d'agost a les 8 i a qui li vagi be, doncs be :) Qui sanima?

Be, parrafada apart, vaig a fer el dinar!!!!!

BESITOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: ise » dj. jul. 30, 2009 1:57 pm

Nomes entro un moment per ensenyar-vos el descobriment que acabo de fer

http://www.dressbori.com/coleccion_novia.html
ise

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. jul. 30, 2009 2:03 pm

Jo ja hi vaig trucar per preguntar unes coses de St Patrick :) A Lleida no els poden vendre, nomes a ZGZ
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: TatianaCE » dj. jul. 30, 2009 2:33 pm

Ei! Hola!
La marca de vestits ST Patrick a Barcelona si que hi és, a la carretera de Sants a una botiga que es diu Novias Tamara. Si algu vol ja intentaré aconseguir el nº de telefon. A mi m'agrada molt aquesta marca.
I crec, que fa uns 4 anys, que es va casar una amiga, a Tarrega hi havia una botiga que tenien aquesta marca, ella se'l va comprar allà, però actualment no ho sé.
Imatge
TatianaCE

Entrades: 41
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. jul. 30, 2009 3:05 pm

TatianaCE ha escrit:Ei! Hola!
La marca de vestits ST Patrick a Barcelona si que hi és, a la carretera de Sants a una botiga que es diu Novias Tamara. Si algu vol ja intentaré aconseguir el nº de telefon. A mi m'agrada molt aquesta marca.
I crec, que fa uns 4 anys, que es va casar una amiga, a Tarrega hi havia una botiga que tenien aquesta marca, ella se'l va comprar allà, però actualment no ho sé.

A Lleida si que els vendran,nomes els pots vendre una tenda i finsara era dressbori, aquesta nova colleccio le vendran a Boutiqye la novia a blondel, q al setembre sera la tenda de ma tieta!!!! Li vaig fer encomanar el model egara, tagrada?
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: PIKYS » dj. jul. 30, 2009 3:40 pm

Ei nenes!! Al final m'han donat CALAF !!! ja nomes estic a una horeta, poc a poc em vaig atançant. I casualitats de la vida a la meva veina de porta per porta también, o sigui que millor imposible. estic contenta pq almenys podre preparar amb trankilitat la boda per les tardes ja que a les 6 ja estare a casa!!! iujuuuu
Imatge
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. jul. 30, 2009 5:33 pm

PIKYS ha escrit:Ei nenes!! Al final m'han donat CALAF !!! ja nomes estic a una horeta, poc a poc em vaig atançant. I casualitats de la vida a la meva veina de porta per porta también, o sigui que millor imposible. estic contenta pq almenys podre preparar amb trankilitat la boda per les tardes ja que a les 6 ja estare a casa!!! iujuuuu

TOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. jul. 30, 2009 6:15 pm

ise ha escrit:Bon dia boniques! ::love:: ::love::

Ahir a la nit vam fer sopar familiar de benvinguda i despedida! hehehe Ma garmà venia de passar un mes a Belfast i ma germana marxava aquesta matinada un mes a la india. :-) :-) :-)

També em vaig estar mirant (x internet) vestits del Pepe botella, i en tinc uns quants que m'els vull emprovar :-)) :-)) són: 3209, 3226, 3229, 226 i 232. Ja tinc ganes que sigui setembre per començar de veritat la ruta vestidil :-) :-) :-)

Neni!!! HE mirat els vestits que dius i els dos ultims no se trobarlos!!!!

M'agrada molt el 3209 per la pedreria que te, pero el 3229 es mooooooolt xulo pq te pedreria per tota la roba, deu brillar un munt tot el vestit!!! els 226 i 232 no se on trobarlos!!!!! :-/ :-/ :-/
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: ise » dj. jul. 30, 2009 7:06 pm

nuvia2010 ha escrit:
ise ha escrit:Bon dia boniques! ::love:: ::love::

Ahir a la nit vam fer sopar familiar de benvinguda i despedida! hehehe Ma garmà venia de passar un mes a Belfast i ma germana marxava aquesta matinada un mes a la india. :-) :-) :-)

També em vaig estar mirant (x internet) vestits del Pepe botella, i en tinc uns quants que m'els vull emprovar :-)) :-)) són: 3209, 3226, 3229, 226 i 232. Ja tinc ganes que sigui setembre per començar de veritat la ruta vestidil :-) :-) :-)

Neni!!! HE mirat els vestits que dius i els dos ultims no se trobarlos!!!!

M'agrada molt el 3209 per la pedreria que te, pero el 3229 es mooooooolt xulo pq te pedreria per tota la roba, deu brillar un munt tot el vestit!!! els 226 i 232 no se on trobarlos!!!!! :-/ :-/ :-/

Hola guapa!

Aquests estan a la part on hi diu DUE :-)
ise

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. jul. 30, 2009 7:13 pm

Em quedo amb el 3209!!!!!!!!!!!!!!!! A tu quin es el que mes tagrada?
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: ise » dj. jul. 30, 2009 7:16 pm

Doncs no ho se! hehehe aquest és dels que m'agrada més però el 226 també m'agrada molt :-) :-)
ise

EntradaAutor: ise » dj. jul. 30, 2009 7:18 pm

Ara he anat a preguntar a una botiga que tenen vestits d'aquest dissenyador i m'ha dit que em quedi amb dos i ja m'els demanarà per que els provi. i abans també em dirà els preus! hehehe
ise

EntradaAutor: ise » dj. jul. 30, 2009 7:25 pm

PIKYS ha escrit:Ei nenes!! Al final m'han donat CALAF !!! ja nomes estic a una horeta, poc a poc em vaig atançant. I casualitats de la vida a la meva veina de porta per porta también, o sigui que millor imposible. estic contenta pq almenys podre preparar amb trankilitat la boda per les tardes ja que a les 6 ja estare a casa!!! iujuuuu

Moltes felicitats guapa!
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dj. jul. 30, 2009 8:17 pm

hola princesessssssssssssss
que tal tot??
veig qe hi ha moviment, perdoneu per no passar per aki mes sovint pero..es que no tinc temps.

Lluneta ja deus haber arribat, passa-t'ho mooolt be!!

Ise...que way, d'aki no res vacancetessssssssssssss BIIIIIEEENNNNNNN

NUVIA felicitats per lo de la feina...avui en dia es important tenir feineta i m'alegro mooolt de que no te toques a tu tot el follon! tambe d'aki a no res vacaceteesssssssssssss VECINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jo el dimecres possiblement pugui!!!

PIKYS que way lo del desti! el meu nino esta a igualada i cada dia va i torna.....aixi que aixo ja ho tens superadissim!!!

MIRIAMETAAAAAAAA jo tambe te demano lo mateix que la nuvia, m'encantaria veuret amb totes les cosetes...una fotillo de la ultima prova.....ah! recordo que te dec algo pero tranki que quan el nino pugi ja te passare!

AMELIE que tal tot?? les tardes son una me.... pq ni aprofites el mati ni la tarde i la nit per dormir...aixi que no valen res de res...lo unic que tenen de bo es el cap de setmana!! quin dia era que canviaves l'horari?? es que me fa ilu que coneixis al nino...

TATIANA lo dels bolis molt bona idea, jo segurament me copiare de tu i la lluneta...pq m'ha agradat moooooltissim! i lo de les invis tambe molt xulo

istar ja te keda poquet per tenir la nena!! biennnn

cc83 volem detalls del viatge que tal tot?? com ha hanat??

soc un despiste i segur que me deixat algu! no ho faig am mala intencio :-(

nosaltres no hem avançat res de res.....imagino que quan passi l'agost tornarem a l'ataquerrrr :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

mooolts besitos a totes!
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cc83 » dj. jul. 30, 2009 8:33 pm

hola guapes!!! bffff.... la tornada d vacances ha sigut una mica estressant, pk se m'ha acumulat la feina i si vull tenir mig vacancetes la setmana k ve he de deixar-ho tot a punt.

Pikys!! enhorabona per lo de la plaça!! akestes coses et deixen ansiosa fins k no saps res concret.

ja vaig mes perduda.... m'he deixat pel camí 5 o 6 pàgines k no m'ha donat temps de llegir... així k no estic gaire al dia.. Tatiana, al final quin fotograf heu triat??
Ahir vaig trucar al pronovias i me van dir k m'esperessa a finals de setembre k tindrien la colecció complerta. Ja he clitxat el que m'agrada..

A mi em sembla perfecte lo del dimecres dia 5, aixi k venga!! ki mes s'apunta???

Per londres molt be, tot el dia jaqueta amunt paraigues avall... pero molt be, excepte el "petit inconvenient descuido" que vaig tenir a l'aeroport a bcn.... soc tan desastre k ni havia mirat el dni ni el passaport i els tenia els dos caducats!!!!! soc un desastre!!!! vaig tenir que correr aeroport amunt aeroport avall fentme fotos i correns pk em renovessin el passaport, va anar d'un pel que perdessim el vol.... casi em maten... pero bueno, al final tot va quedar en una anècdota... jejej
Imatge
cc83

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: ise » dv. jul. 31, 2009 7:44 am

Bon dia boniques!! ::love::

En teoria avui ultim dia de feina!!!! En tinc unes ganes......
ise

EntradaAutor: ise » dv. jul. 31, 2009 7:47 am

cc83 ha escrit:hola guapes!!! bffff.... la tornada d vacances ha sigut una mica estressant, pk se m'ha acumulat la feina i si vull tenir mig vacancetes la setmana k ve he de deixar-ho tot a punt.

Pikys!! enhorabona per lo de la plaça!! akestes coses et deixen ansiosa fins k no saps res concret.

ja vaig mes perduda.... m'he deixat pel camí 5 o 6 pàgines k no m'ha donat temps de llegir... així k no estic gaire al dia.. Tatiana, al final quin fotograf heu triat??
Ahir vaig trucar al pronovias i me van dir k m'esperessa a finals de setembre k tindrien la colecció complerta. Ja he clitxat el que m'agrada..

A mi em sembla perfecte lo del dimecres dia 5, aixi k venga!! ki mes s'apunta???

Per londres molt be, tot el dia jaqueta amunt paraigues avall... pero molt be, excepte el "petit inconvenient descuido" que vaig tenir a l'aeroport a bcn.... soc tan desastre k ni havia mirat el dni ni el passaport i els tenia els dos caducats!!!!! soc un desastre!!!! vaig tenir que correr aeroport amunt aeroport avall fentme fotos i correns pk em renovessin el passaport, va anar d'un pel que perdessim el vol.... casi em maten... pero bueno, al final tot va quedar en una anècdota... jejej

Bon dia guapa!!

Vec que no sóc sola que som una mica desastres! hehehe nosaltres l'any passat vam fer un creuer i quan estavem a mig cami anant cap a bcn vam veure que no portavem els passaports :t:t: :t:t: gira cua i ràpid a buscar-los pq sino no podiem marxar. Sort que el teu es va quedar amb anecdota! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

i nena, quin és el vestit que t'agrada? :-)) :-))
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants