NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 30, 2009 5:00 pm

Papallona* ha escrit:
blackmamba ha escrit:Ninetes!!!!!!!!!!!!!!! ho sento, però no m'he pogut passar en tot el dia!!! avui feina, dentista, hospi... ho sento!!!!

Pel poc q he vist es veu que ho vau passar genial!!!! me n'alegro molt!!!! la pròxima no me la perdo i dissabte tp!!! que se'ns casa la laiac!!!!!

Mon pare de moment bé, millor q quan va ingressar però el ténen en repòs absolut!!! a veure si millora i aviat podem tornar a casa!!!

Gràcies per preocupar-vos i ser com sou!!! no se q faria sense vosaltres!!!

Ah!!! i us demano disculpes per no haver anat ahir, però realment no tenia un bon dia.. igual que avui, tot i q una mica millor que ahir!!! demà vaig a la psico-oncòloga, a veure q em diu.... però espero q no m'ho tingueu en compte... :-(

Demà me poso al dia si puc!!! i a veure com quedem per dissabte!!!!!

mua guapes!!! us estimoooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::

Blackkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

que tal com estàs avui?????????????

Guapaaaaaaaaaaaaaaa, avui ja molt millor!!! menos mal, no m'agrada gens sentir-me tan xof... és molt desagradable...

Estic demanat disculpes per lo de dimarts, q em sap fatal, sobretot xq havia quedat en tu i només et vaig poder avisar pel foro!!! sento molt el desplante... espero q em perdonis!!!!

tu q tal? com va la feina????

un peto preciosaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 30, 2009 5:04 pm

tara ha escrit:Bon dia nintes!

Papallona, perdona em vaig confondre, anava per la blak!

Jo segons l'hora no podre quedar, pero ja m'explicareu que tal a anat!!!!!!!!

que hi ha quedada o algo???? aix, em sento rara!!! no m'estic enterant de res!!! jejejeje
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 30, 2009 5:05 pm

ninetes!!!! he de sortir un moment, però després torno, em poso al dia i us comento una novetat que tinc... a veure que us sembla!!!!!!!!

us estimoooooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Giss » dj. jul. 30, 2009 5:30 pm

black! mi niña! que bien verte aquí de nuevo!!!
Te echábamos de menos... faltaba algo... esa blackmambaaaaaaaaaaaaaaa
Esta tarde iba a haber quedada pero al final nada... esto de que estén todas de vacaciones... jejeje todas tienen cosas que hacer! normal...
Bueno, espero que ya estés mejor, que ya veo que sí, que el sábado empieza el boda-tour!!!!!!!!!!!!!!!! nenaaaaaaaaa!!! que estrenaremos camisetas!!!!!!!!!!!!! Laiac!!!!!!!!!!! prepara't!!!!!!!!!! que arriben les ninetes!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 30, 2009 6:47 pm

Giss ha escrit:black! mi niña! que bien verte aquí de nuevo!!!
Te echábamos de menos... faltaba algo... esa blackmambaaaaaaaaaaaaaaa
Esta tarde iba a haber quedada pero al final nada... esto de que estén todas de vacaciones... jejeje todas tienen cosas que hacer! normal...
Bueno, espero que ya estés mejor, que ya veo que sí, que el sábado empieza el boda-tour!!!!!!!!!!!!!!!! nenaaaaaaaaa!!! que estrenaremos camisetas!!!!!!!!!!!!! Laiac!!!!!!!!!!! prepara't!!!!!!!!!! que arriben les ninetes!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Guapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Vaya, así q iba a haver quedada y al final nada!!! bueno, pero este sábado tenemos una cita todas!! que se nos casa laiac!!!!!!!!!!!! uuuueeeee

ya habeis quedado en algo?? ahora me pongo al día y leo todo lo de hoy, a ver si veo algo del sábado!!!!

un beso preciosaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 30, 2009 6:49 pm

_eLi_ ha escrit:Bon dia ninetes!!!!

uf!! quina son que tinc!!

ja veig que tot está millor

torsaeann ja no tens tants COCOS....jejejeej....millor, millor
black wapi!! el teu pare millor oi?

Si nenaaaaaaaaaaaaa, sembla que es recuperaaaaaaaaaaaa!!! que bé!!!! jejejeje

mis disculpas por mi ausencia el martes!!!!!!!!!!

mua mua y muaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 30, 2009 7:00 pm

nur_jor ha escrit:
nur_jor ha escrit:
_eLi_ ha escrit:nenes a www.dressbori.com ja estàn penjades les noves col.leccions 2010, hi ha el catàleg per mirar i et fica els preus.

ooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

quina passada!!!!

quins vestits mes macos!!! nenes!! que estarem guapissimes!!! ::love::

ninetes... m'he estat mirant els vestits d'aire... i he vist un quants vestits que tenen el mateix cos que vestits de rosa clarà i two del 2009, i per a aire del 2010 els hi han canviat la faldilla... m'he quedat una mica parada...
qui coneix els vestits del 2009 ho veu aixo...
com poden fer aixo?

Jo també m'hi havia fixat!!!! molt fort... la veritat és que s'assemblen bastant... però n'hi ha de be maquets eh!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 30, 2009 7:01 pm

_eLi_ ha escrit:
nur_jor ha escrit:
_eLi_ ha escrit:Hola wapis!!

Que dieu??

Jo una miketa nerviosa, acabo de fer una comanda d'un vestit per internet i es que no m'agrada gens fer-ho per internet eh! però com m'agradaba el vestit, mira....creuem els dits i que arribi tot bé!!!!!!! a més es la primera vegada que ho faig amb paypal i no sé si ho hauré fet bé.

t'has comprat un vestit? per alguna boda??
ais... jo sempre penso en bodes... jajajaja!!! :-))
estigues tranquila, he sentit a dir que aixo del paypal és segur

si m'he comprat un vestit per la boda que tinc a l'agost,

aix...això espero que sigui segur!

lo del paypal es de lo más seguro que hay!!!! no te preocupes!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaa ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 30, 2009 7:04 pm

Giss ha escrit:Hola guapas!!
Eli no me has contestado al privi!!
Nur... ara ja sé quina és la cançó! jejeje está chula
A mi pel moment lliga m'agraden aquestes:

• joe cocker- full monty
• Hot Chocolate - You sexy thing 1975
• Shania Twain- Man, I Feel Like A Woman!
• Pussycat Dolls - Don't Cha Busta Version MUSIC VIDEO
• French Affair – Sexy
• Nelly Furtado - Say It Right

Estas canciones para que momento?? para el momento liga??? me gustan me gustan!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 30, 2009 7:09 pm

nenes!! he mirat la pàgina de berta novias i he vist aquest vestit!!! m'ha semblat molt monu!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 30, 2009 7:15 pm

MUY IMPORTANTE!!!!!! HELP!!!!

Bueno nenes!!!

Com ja he dit abans avui he anat a la psico-oncòloga i ha sortit el tema de la boda... i m'ha preguntat que que guanyava canviant la boda d'any.. i bé, que al final he arribat a la conclusió de què, si mon pare millora i surt de l'hospital, estic decidida a fer la boda aquest any!!! peroooooooooooo, serà una boda íntima, una celebració petita amb la familia més propera, per a q mon pare estigui el dia de la meva boda i pugui estar a gust i tranquil... amb la intenció de fer el bodorrio l'any que vé en la data que ja tenim reservada.. que us sembla??? es una manera de que mon pare estigui present a la meva boda i que més endavant nosaltres poguem disfrutar del nostre dia com teniem pensat... us sembla bona idea??????

sigueu sinceres, please!!!!!!

clar que si ho fem així, m'agradaria trobar un vestidet blanc sencillet però monu per la cerimònia d'aquest any.... alguna idea???

muaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 30, 2009 7:32 pm

blackmamba ha escrit:MUY IMPORTANTE!!!!!! HELP!!!!

Bueno nenes!!!

Com ja he dit abans avui he anat a la psico-oncòloga i ha sortit el tema de la boda... i m'ha preguntat que que guanyava canviant la boda d'any.. i bé, que al final he arribat a la conclusió de què, si mon pare millora i surt de l'hospital, estic decidida a fer la boda aquest any!!! peroooooooooooo, serà una boda íntima, una celebració petita amb la familia més propera, per a q mon pare estigui el dia de la meva boda i pugui estar a gust i tranquil... amb la intenció de fer el bodorrio l'any que vé en la data que ja tenim reservada.. que us sembla??? es una manera de que mon pare estigui present a la meva boda i que més endavant nosaltres poguem disfrutar del nostre dia com teniem pensat... us sembla bona idea??????

clar que si ho fem així, m'agradaria trobar un vestidet blanc sencillet però monu per la cerimònia d'aquest any.... alguna idea???

eis black!! jo ho trobo molt bona idea!! veus com al final t'ha sortit una solució del cor??
així et pots casar amb el teu pare amb tu i la festa amb familia i amics la deixes per mes endavant.
recolzo la teva decisió :-)ok:
i pel tema vestit, podries mirar a adolfo dominguez, allà tenen vestits de novia, blancs, senzillets i molt monos, i en qualsevol altra botiga de nuvies tambe, vamos!! és mirar quin t'agrada!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 30, 2009 7:50 pm

nur_jor ha escrit:

Bueno nenes!!!

eis black!! jo ho trobo molt bona idea!! veus com al final t'ha sortit una solució del cor??
així et pots casar amb el teu pare amb tu i la festa amb familia i amics la deixes per mes endavant.
recolzo la teva decisió :-)ok:
i pel tema vestit, podries mirar a adolfo dominguez, allà tenen vestits de novia, blancs, senzillets i molt monos, i en qualsevol altra botiga de nuvies tambe, vamos!! és mirar quin t'agrada!!

Nur!!!! que bé que et sembli bona idea!!!!! a veure si surt de l'hospital bastant recuperat i ho podem fer!!! i a l'adolfo dominguez son molt cars?? esq no em voldria gastar gaire, només és per portar un vestidet blanc que no sigui el q faré servir l'any vinent!!! m'ajudareu, no?????

que faria sense vosaltres!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 30, 2009 7:52 pm

Per cert!!!! ahir vaig rebre la meva super comanda del vistaprint!!! a la propera quedada ho porto per a q ho mireu!!!! jo crec q ha quedat molt monu!!!!

::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 30, 2009 8:24 pm

blackmamba ha escrit:Nur!!!! que bé que et sembli bona idea!!!!! a veure si surt de l'hospital bastant recuperat i ho podem fer!!! i a l'adolfo dominguez son molt cars?? esq no em voldria gastar gaire, només és per portar un vestidet blanc que no sigui el q faré servir l'any vinent!!! m'ajudareu, no?????

oi tant que t'ajudem!!

buf... els preus els vaig mirar, però no ho recordo... passa-t'hi i preguntes, o hi truques per estalviar-te el viatge.

aquí en podras veure algun: http://www.embelezzia.com/moda/imagenes ... -dominguez a sota tens la galeria de fotos

ah!! i llavors hi ha una botiga a reus de vestits de festa que vaig veure que tambe hi havia algo de nuvia en un raconet, vaig mirar el preu i era sobre uns 300 euros... però la tela no em va agradar massa...
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 30, 2009 8:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 30, 2009 8:25 pm

blackmamba ha escrit:Per cert!!!! ahir vaig rebre la meva super comanda del vistaprint!!! a la propera quedada ho porto per a q ho mireu!!!! jo crec q ha quedat molt monu!!!!

::love:: ::love:: ::love::

ei! que bé! ja tinc ganes de veure-ho!! jejeje :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dj. jul. 30, 2009 8:48 pm

Guapi!!!
Yo también apoyo esa idea nena... lo importante pienso es que esté tu padre, yo creo que eso te hará muy feliz.
Me alegro mucho neni, espero y deseo que todo salga como tu quieres.
Un besazo enorme!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 30, 2009 9:08 pm

nur_jor ha escrit:
blackmamba ha escrit:Nur!!!! que bé que et sembli bona idea!!!!! a veure si surt de l'hospital bastant recuperat i ho podem fer!!! i a l'adolfo dominguez son molt cars?? esq no em voldria gastar gaire, només és per portar un vestidet blanc que no sigui el q faré servir l'any vinent!!! m'ajudareu, no?????

oi tant que t'ajudem!!

buf... els preus els vaig mirar, però no ho recordo... passa-t'hi i preguntes, o hi truques per estalviar-te el viatge.

aquí en podras veure algun: http://www.embelezzia.com/moda/imagenes ... -dominguez a sota tens la galeria de fotos

ah!! i llavors hi ha una botiga a reus de vestits de festa que vaig veure que tambe hi havia algo de nuvia en un raconet, vaig mirar el preu i era sobre uns 300 euros... però la tela no em va agradar massa...

Merci per la info preciosaaaaaaaaaaaa

Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. jul. 30, 2009 9:19 pm

Giss ha escrit:Guapi!!!
Yo también apoyo esa idea nena... lo importante pienso es que esté tu padre, yo creo que eso te hará muy feliz.
Me alegro mucho neni, espero y deseo que todo salga como tu quieres.
Un besazo enorme!

Gracias preciosa por tu apoyo!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 30, 2009 9:23 pm

Bueno nenes!!!

Blackkkkkkk

em sembla una idea molt "sensata" a la situació que estas vivint

molts animus i tot cap a endavant!!!
ara a trobar vestidet!! a vere quan kedam i nem a la busqueda!!!!!1

jejje
molts b7s!!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm