NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dv. jul. 31, 2009 7:49 am

cuca lleida ha escrit:hola princesessssssssssssss
que tal tot??
veig qe hi ha moviment, perdoneu per no passar per aki mes sovint pero..es que no tinc temps.

Lluneta ja deus haber arribat, passa-t'ho mooolt be!!

Ise...que way, d'aki no res vacancetessssssssssssss BIIIIIEEENNNNNNN

NUVIA felicitats per lo de la feina...avui en dia es important tenir feineta i m'alegro mooolt de que no te toques a tu tot el follon! tambe d'aki a no res vacaceteesssssssssssss VECINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jo el dimecres possiblement pugui!!!

PIKYS que way lo del desti! el meu nino esta a igualada i cada dia va i torna.....aixi que aixo ja ho tens superadissim!!!

MIRIAMETAAAAAAAA jo tambe te demano lo mateix que la nuvia, m'encantaria veuret amb totes les cosetes...una fotillo de la ultima prova.....ah! recordo que te dec algo pero tranki que quan el nino pugi ja te passare!

AMELIE que tal tot?? les tardes son una me.... pq ni aprofites el mati ni la tarde i la nit per dormir...aixi que no valen res de res...lo unic que tenen de bo es el cap de setmana!! quin dia era que canviaves l'horari?? es que me fa ilu que coneixis al nino...

TATIANA lo dels bolis molt bona idea, jo segurament me copiare de tu i la lluneta...pq m'ha agradat moooooltissim! i lo de les invis tambe molt xulo

istar ja te keda poquet per tenir la nena!! biennnn

cc83 volem detalls del viatge que tal tot?? com ha hanat??

soc un despiste i segur que me deixat algu! no ho faig am mala intencio :-(

nosaltres no hem avançat res de res.....imagino que quan passi l'agost tornarem a l'ataquerrrr :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

mooolts besitos a totes!

Bon dia princesa!!!

Però si vosaltres teniu un munt de coses fetes!!! >.-<: >.-<: Ets la meva idol!!!! Mireu invitacions, us agrada una i ja les demaneu; mires ventalls i els detallets i ja els demanes; vas un dia a mirar vestits i ja surts amb ell posat! hehehe Nena que ets una màquina!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dv. jul. 31, 2009 12:04 pm

Bon dia nenes!!!!!!!!!!!!!

Com va tot?

Ja soc persona!! jeje es que treballar de nits i al dia següent de tarde.... deixe mort a qualsevol jeje

Avui de nit un altre cop...

Despres si puc us llegeixo a totes i us contesto, us he d´enviar la foto de la prova del vestit jeje, a vere que us semble.

Besitoss!!!!!!!!!!!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: TatianaCE » dv. jul. 31, 2009 2:18 pm

Hola!

PIKYS a Calf estaràs molt bé! Jo conec a dues noies d'Infantil, i són molt maques, i la meva millor amiga va estar 3 anys treballant i va estar de conya. De quina especialitat ets? A mi aquest any m'han donat la definitiva a Guissona.

ise m'han agradat molt els vestits, més o menys ja tens una idea del que vols, pq tot i que cadascún té lo seu, l'estil sembla que ja els tens definit.El 3209 m'ha encantat!

cuca lleida doncs lo dels bolis ja els tinc. Ara vull fer un text per entregar-los. Suposo que els donarem la setmana que ve. I pel padrí, que encara tampoc li hem dit, li volem fer una postal de la pel·licula del padrino, sabeu com lo que es fa ara de donar un poster com a obsequi pel padrí, doncs el nostre padrí quan es va casar en ho fa regalar a nosaltres pq el meu xicot el el seu padrí, i per no repetir, i fer el mateix, només li farem una postal amb un text dedicat, demanant-li que ara ell sigui el nostre padrí.

Per cert, nosaltres al final de fotograf em agafat al Jordi Bonet de Balaguer. Però no farem video.

Doncs, bon cap de setmana a totes!
Imatge
TatianaCE

Entrades: 41
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: ise » dv. jul. 31, 2009 4:59 pm

Hola precioses!

Entro per dir-vos que marxo de vancances d'aquí un ratet, espero, i que allà no tinc internet :-(

Un peto per totes i si hi ha alguna cosa ja sabeu el meu núm. de mobil. :-) :-)
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: PIKYS » dv. jul. 31, 2009 5:20 pm

Hola

Tatiana, doncs soc de primaria, aquest curs vaig estar a Manresa i ara cap a Calaf. A la provisional m'havien donat cabrera d'anoia i m'havien dit que hi havia una directora xunga, i mira al final calaf i a sobre a la meva veina de porta p porta también ella es d'infanil, aixi q millor imposible. Aquestes amigues teves van aquest curs?? ostres a vere si aixi podem fer cotxe patera.
Imatge
PIKYS
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: cc83 » dv. jul. 31, 2009 8:03 pm

ise ha escrit:
cc83 ha escrit:hola guapes!!! bffff.... la tornada d vacances ha sigut una mica estressant, pk se m'ha acumulat la feina i si vull tenir mig vacancetes la setmana k ve he de deixar-ho tot a punt.

Pikys!! enhorabona per lo de la plaça!! akestes coses et deixen ansiosa fins k no saps res concret.

ja vaig mes perduda.... m'he deixat pel camí 5 o 6 pàgines k no m'ha donat temps de llegir... així k no estic gaire al dia.. Tatiana, al final quin fotograf heu triat??
Ahir vaig trucar al pronovias i me van dir k m'esperessa a finals de setembre k tindrien la colecció complerta. Ja he clitxat el que m'agrada..

A mi em sembla perfecte lo del dimecres dia 5, aixi k venga!! ki mes s'apunta???

Per londres molt be, tot el dia jaqueta amunt paraigues avall... pero molt be, excepte el "petit inconvenient descuido" que vaig tenir a l'aeroport a bcn.... soc tan desastre k ni havia mirat el dni ni el passaport i els tenia els dos caducats!!!!! soc un desastre!!!! vaig tenir que correr aeroport amunt aeroport avall fentme fotos i correns pk em renovessin el passaport, va anar d'un pel que perdessim el vol.... casi em maten... pero bueno, al final tot va quedar en una anècdota... jejej

Bon dia guapa!!

Vec que no sóc sola que som una mica desastres! hehehe nosaltres l'any passat vam fer un creuer i quan estavem a mig cami anant cap a bcn vam veure que no portavem els passaports :t:t: :t:t: gira cua i ràpid a buscar-los pq sino no podiem marxar. Sort que el teu es va quedar amb anecdota! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

i nena, quin és el vestit que t'agrada? :-)) :-))

uff... jo también em consolo pensant k no soc la unica desastre del mon!! jejejje
el vestit es del Pronovias i es el model Galveston.

Ja deus haver marxat de vacancetes.... k disfrutis molt!!!!!!!
Imatge
cc83

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: annalleida » dv. jul. 31, 2009 9:52 pm

hola lleidatanes!!!!
he estat una mica desconectada aquesta setmana. he fet dilluns-dimarts-dimecres i avui divendres nit i estava una mica out :(
me de posar al dia de moltes coses. jo no puc venir el dia 5, em sap greu pk tinc ganes de coneixer-vos!!!!! un altre dia sera. em toca treballar i tinc ganes que sigui el dijous a les 9 de la nit per agafar el cotxe i marxar cap a cambrils fin sel diumenge. necesiito desconectar.
per les que han anat a londres nomes us puc dir qu ehi he esta 2 vegades i repetiria, a mi em va encantar.
petonets per totes!!!
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. jul. 31, 2009 11:17 pm

cc83 ha escrit:
ise ha escrit:
cc83 ha escrit:hola guapes!!! bffff.... la tornada d vacances ha sigut una mica estressant, pk se m'ha acumulat la feina i si vull tenir mig vacancetes la setmana k ve he de deixar-ho tot a punt.

Pikys!! enhorabona per lo de la plaça!! akestes coses et deixen ansiosa fins k no saps res concret.

ja vaig mes perduda.... m'he deixat pel camí 5 o 6 pàgines k no m'ha donat temps de llegir... així k no estic gaire al dia.. Tatiana, al final quin fotograf heu triat??
Ahir vaig trucar al pronovias i me van dir k m'esperessa a finals de setembre k tindrien la colecció complerta. Ja he clitxat el que m'agrada..

A mi em sembla perfecte lo del dimecres dia 5, aixi k venga!! ki mes s'apunta???

Per londres molt be, tot el dia jaqueta amunt paraigues avall... pero molt be, excepte el "petit inconvenient descuido" que vaig tenir a l'aeroport a bcn.... soc tan desastre k ni havia mirat el dni ni el passaport i els tenia els dos caducats!!!!! soc un desastre!!!! vaig tenir que correr aeroport amunt aeroport avall fentme fotos i correns pk em renovessin el passaport, va anar d'un pel que perdessim el vol.... casi em maten... pero bueno, al final tot va quedar en una anècdota... jejej

Bon dia guapa!!

Vec que no sóc sola que som una mica desastres! hehehe nosaltres l'any passat vam fer un creuer i quan estavem a mig cami anant cap a bcn vam veure que no portavem els passaports :t:t: :t:t: gira cua i ràpid a buscar-los pq sino no podiem marxar. Sort que el teu es va quedar amb anecdota! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

uff... jo también em consolo pensant k no soc la unica desastre del mon!! jejejje

M'agrada molt la cua del Galveston!!! I m'agrada molt la roba, es molt original pq no sembla la tipica roba dels vestits de nuvia :)
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: annalleida » ds. ago. 01, 2009 12:38 am

ei nenes mirant per internet he vist que ja han penjat a les webs les noves coleccions d'aire i d'alma novias. s'assemblen moltissim i s´´on estil RC!!!!!!! una curiositat, sabeu que m'agradava el model caracola de RC Two i que el vaig veure que l'havien fet de festa??? doncs la meva sorpresa ha sigut quan l'he trovat al cataleg d'aire amb el nom de Barbara!!!!!!
bona nit a totes!!!
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: cc83 » ds. ago. 01, 2009 12:46 pm

nuvia2010 ha escrit:
cc83 ha escrit:
ise ha escrit:

Bon dia guapa!!

M'agrada molt la cua del Galveston!!! I m'agrada molt la roba, es molt original pq no sembla la tipica roba dels vestits de nuvia :)

jejeje a mi em va agradar molt per lo mateix, es sencillet i es una mica diferent la roba. Ara a veure com queda posat perque a vegades....
Imatge
cc83

EntradaAutor: cc83 » ds. ago. 01, 2009 12:50 pm

annalleida ha escrit:ei nenes mirant per internet he vist que ja han penjat a les webs les noves coleccions d'aire i d'alma novias. s'assemblen moltissim i s´´on estil RC!!!!!!! una curiositat, sabeu que m'agradava el model caracola de RC Two i que el vaig veure que l'havien fet de festa??? doncs la meva sorpresa ha sigut quan l'he trovat al cataleg d'aire amb el nom de Barbara!!!!!!
bona nit a totes!!!

animos neneta! que ja te'n vas a la patja!!! es molt xulo el vestit, es finet i senzill com a mi m'agraden!
Imatge
cc83

EntradaAutor: Amelie » ds. ago. 01, 2009 9:25 pm

ise ha escrit:Per cert, Amelie, l'hi vas ensenyar la foto aquella a ta germana?? :-)) :-)) :-))

Hole Guapíssima!! I tant que li vaig ensenyar la foto, li va fer molta gràcia, no en sabia res. Ara ja han anat a triar les fotos per l'album. Eiii!! Que ja tens les Vacances aquí DISFRUTAAAAALESSSS al màxim!!! Una Abraçae!!!
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: TatianaCE » dg. ago. 02, 2009 10:12 pm

PIKYS ha escrit:Hola

Tatiana, doncs soc de primaria, aquest curs vaig estar a Manresa i ara cap a Calaf. A la provisional m'havien donat cabrera d'anoia i m'havien dit que hi havia una directora xunga, i mira al final calaf i a sobre a la meva veina de porta p porta también ella es d'infanil, aixi q millor imposible. Aquestes amigues teves van aquest curs?? ostres a vere si aixi podem fer cotxe patera.

Hola!
Doncs aquestes noies ja treballen a Calaf des de fa uns 3 anys, i són d'infantil. Són molt maques. Espero que us trobeu molt bé allà!
Imatge
TatianaCE

Entrades: 41
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: cc83 » dl. ago. 03, 2009 4:40 pm

noietes!!!!!!!!!! com ha anat el cap de setmana?????
Lluneta... tornes avui no???? ai ai ai a veure com t'haura anat per London!!
ja tinc alguna coseta mes... el cap de setmana una amiga em va regalar el coixí dels anells i una lliga que porta el llaç de color blau, així k ja tinc algo regalat i algo blau, ara em falta algo prestat...

Bueno, així que... quedem dimecres?????? venga poseu hora i lloc!!!!
Imatge
cc83

EntradaAutor: cuca lleida » dl. ago. 03, 2009 6:44 pm

cc83 ha escrit:noietes!!!!!!!!!! com ha anat el cap de setmana?????
ja tinc alguna coseta mes... el cap de setmana una amiga em va regalar el coixí dels anells i una lliga que porta el llaç de color blau, així k ja tinc algo regalat i algo blau, ara em falta algo prestat...

uuuuuuuuoooooooooooooooooooooooo
que be ja tens lliga !!!!!!!!!! i coixinet!!!!!!!!!!! que way!!
ara volem fotos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

animat i penja alguna!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 03, 2009 9:04 pm

Eiiii ja he tornat!!!! London molt bé!!!! Genial! Ens ha plogut només un matí i una tarda... tot un rècord! Estic cansada... quines novetats al arribar! Ja han penjat els vestits del 2010!!!!!!! Ueeeeeeee quina feinada tindré a partir d'ara... vaig a mirar-me'ls!
Heu quedat dimecres??? Que puc venir??? :-(
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 03, 2009 9:04 pm

cuca lleida ha escrit:

uuuuuuuuoooooooooooooooooooooooo
que be ja tens lliga !!!!!!!!!! i coixinet!!!!!!!!!!! que way!!
ara volem fotos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

animat i penja alguna!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Cuquet ja he arribat de London!!!!!!!!!! T'anyorooooooooooooo!!!! Com estàs????
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 03, 2009 9:06 pm

wuapaaaaaaaaaa hem de parlar de London eh!!! Porta fotitos!!! Què bé que tinguis la lliga... ara he desconnectat taaant que no sé ni on l'he posada jo... jejejeje London és bonic eh!! M'ha agradat, però hi vull tornar ja us contaré pq!!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 03, 2009 9:07 pm

annalleida ha escrit:ei nenes mirant per internet he vist que ja han penjat a les webs les noves coleccions d'aire i d'alma novias. s'assemblen moltissim i s´´on estil RC!!!!!!! una curiositat, sabeu que m'agradava el model caracola de RC Two i que el vaig veure que l'havien fet de festa??? doncs la meva sorpresa ha sigut quan l'he trovat al cataleg d'aire amb el nom de Barbara!!!!!!
bona nit a totes!!!

Quina poca originalitat annalleida!!! Tiaaa vaig a mirarme'ls... quina sorpresa més grata arribar de London i que hagin penjat els vestits... falta la two x això... ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 03, 2009 9:09 pm

PIKYS ha escrit:Hola

Molt bé Calaf!!! M'alegro mooolt per tú!!!! Així podràs dormir a casa... a mi no m'han donat res com a estiu, ara hauré d'esperar a l'agost a vere on m'envien només demano dormir a casa. Ara a l'atur un meset o dos espero que no més... aixs deu meu!!!! :star:: :star:: :star:: :star::
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants