Autor: estiu2010 » dv. jul. 31, 2009 12:54 pm

Autor: estiu2010 » dv. jul. 31, 2009 12:55 pm

Autor: Giss » dv. jul. 31, 2009 1:13 pm

Autor: blackmamba » dv. jul. 31, 2009 2:03 pm
torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡¡¡
COm li doneu a la tecla ehhhh¡¡¡¡
AVUI ÉS EL MEU ÚLTIM DIA DE FEINA I VACANCES¡¡¡¡¡¡¡
Com quedem per demà?
Black, la teva solució m'encanta, molt bona idea. estic contenta per tu.
Molts petonets a totes¡¡¡
Mua¡¡¡¡

Autor: blackmamba » dv. jul. 31, 2009 2:06 pm
estiu2010 ha escrit:blackmamba ha escrit:MUY IMPORTANTE!!!!!! HELP!!!!
Bueno nenes!!!
Com ja he dit abans avui he anat a la psico-oncòloga i ha sortit el tema de la boda... i m'ha preguntat que que guanyava canviant la boda d'any.. i bé, que al final he arribat a la conclusió de què, si mon pare millora i surt de l'hospital, estic decidida a fer la boda aquest any!!! peroooooooooooo, serà una boda íntima, una celebració petita amb la familia més propera, per a q mon pare estigui el dia de la meva boda i pugui estar a gust i tranquil... amb la intenció de fer el bodorrio l'any que vé en la data que ja tenim reservada.. que us sembla??? es una manera de que mon pare estigui present a la meva boda i que més endavant nosaltres poguem disfrutar del nostre dia com teniem pensat... us sembla bona idea??????
sigueu sinceres, please!!!!!!
clar que si ho fem així, m'agradaria trobar un vestidet blanc sencillet però monu per la cerimònia d'aquest any.... alguna idea???
muaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Jo ja et vai dir q po fessis em sembla molt be!!!q pases pel facebook tmb o no???bueno ninetes dema com quedem??

Autor: blackmamba » dv. jul. 31, 2009 2:09 pm
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEEEEEEEEessssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!1
Si us sóc sincera, no m'he pogut llegir tot el que heu escrit abans.....ho sento, he entrat perqueja us trobava a faltar, i perque no volia que us pensessiu que ja no m'enrecordava de vosaltres!!!!!!
Ahir va ser un dia agobiant.....em van faltar menú per posar els noms, no vaig poder imprimir el regal pels pares perque l'altre ordinador el tenia mort....i a les 2 vaig acabar de fer les targetes d'agraïment per quan dono un regal!!!!!!!!!!!!!!1 nefast..............més que nerviosa, estava agobiada i cansada!!!!! i ara al final..a les 9:30 hem d'estar imprimint les fotos, a les 10 a la botiga de xuxes, a les 10:30 o abans, a la floristeria a buscar els rams, i a partir de les 11 al restaurant a muntar tot el xiringuito!!!!
Després de dinar a les 15 a la peluqueria, a les 18 manicura i despres´.............espero que ja em deixin tranquil·la!!!!!!!!!!
jijjijiji................
Vull llegir les últimes novetats.....!!!!!però encara hem d'arreglar-ho tot per pendre al restaurant!!!
us estimo ninetes, no m'ho tingueu en compte val?????
penso molt en vosaltres!!!!!!
Muaaaaaaaaaaaaa

Autor: blackmamba » dv. jul. 31, 2009 2:18 pm
estiu2010 ha escrit:Felicitats blackmamba!!!!!

Autor: nur_jor » dv. jul. 31, 2009 2:19 pm

Autor: blackmamba » dv. jul. 31, 2009 2:20 pm
nur_jor ha escrit:Bon dia ninetes!!!!
Avui 31 d'agost...
...començaran les vacances de la torsaeann i la giss!!! weeeeeeeeee!!!!
...és l'últim dia de soltera de la laiac!!! weeeeeeeeeeeeee!!!!
...és l'aniversari de la nostra nineta blackmambaaaaa!!!!! weeeeeeeeeeeeeeee!!!
MOLTES FELICITATS GUAPA!!!

Autor: blackmamba » dv. jul. 31, 2009 2:22 pm
Papallona* ha escrit:BLACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moltes Felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: blackmamba » dv. jul. 31, 2009 2:24 pm
elxa ha escrit:MOLTES FELICITATS BLACKMAMBA!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: blackmamba » dv. jul. 31, 2009 2:25 pm
elxa ha escrit:Laiac 1 dia!!!! 1 dia!!!!1 dia!!!! 1 dia!!!!1 dia!!!! 1 dia!!!!1 dia!!!! 1 dia!!!!1 dia!!!! 1 dia!!!!
yuuuuuuuhhhhhhuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!

Autor: blackmamba » dv. jul. 31, 2009 2:26 pm
elxa ha escrit:Nenes mireu el meu nick, ja tinc el canvi fet!!! yuhu!!!

Autor: blackmamba » dv. jul. 31, 2009 2:28 pm
Giss ha escrit:Hola guapetes!
Jo també opino de quedar al Viena i anar amb dos cotxes, ja que serem 9.
Podriem quedar a les 10.30 i així esmorzem i xerrem una estoneta no?
què en penseu?
Mua!

Autor: Mrs. Happiness » dv. jul. 31, 2009 2:44 pm
ara mateix....pq ja que ell estava aqui hem aprofitat per fer neteja a fondo...jejeje. Estic feta pols!!!! volia conectar-m'he aquest mati però sabia que sinó no fariem res...jejejeje
....

Autor: estiu2010 » dv. jul. 31, 2009 3:04 pm
qin estres bueno men vai a preparar cercavila i prego a la nit abans del sopar intento conectarme
Autor: nur_jor » dv. jul. 31, 2009 3:07 pm

Autor: nur_jor » dv. jul. 31, 2009 3:08 pm
estiu2010 ha escrit:A veure ninetes algu em pot dir l'hora exacta del casament???
Esq clar jo a les 10 i mitja dubto q estigui desxta, a les 2 tinc dinar familiar xq es festa major a constanti (ja no hi pensava q toca menjar els canelons de la iai i el rostit) i a les 3 i quart ai destar a morell x la festa de laigua aixi q jo em penso q fare cap a vilafortuny xq no fare anar malament a ningu..nose dieume algo sobretot lora del casment q no men recordo...![]()
![]()
qin estres bueno men vai a preparar cercavila i prego a la nit abans del sopar intento conectarme

Autor: blackmamba » dv. jul. 31, 2009 3:32 pm
nur_jor ha escrit:estiu2010 ha escrit:A veure ninetes algu em pot dir l'hora exacta del casament???
Esq clar jo a les 10 i mitja dubto q estigui desxta, a les 2 tinc dinar familiar xq es festa major a constanti (ja no hi pensava q toca menjar els canelons de la iai i el rostit) i a les 3 i quart ai destar a morell x la festa de laigua aixi q jo em penso q fare cap a vilafortuny xq no fare anar malament a ningu..nose dieume algo sobretot lora del casment q no men recordo...![]()
![]()
estiu, si no m'ekivoco l'hora del casament és a les 12.30h

Autor: Mrs. Happiness » dv. jul. 31, 2009 4:00 pm
nur_jor ha escrit:Happiness!! A Verdú hi han coses xulissimes!! I vaig anar fa uns mesos a comprar unes olles de ceràmica i vaig veure de cada detallet més mono!! jejeje!!