Autor: estiu2010 » dl. ago. 03, 2009 11:15 am

Autor: Giss » dl. ago. 03, 2009 12:08 pm

Autor: tara » dl. ago. 03, 2009 12:20 pm

Autor: Giss » dl. ago. 03, 2009 12:44 pm

Autor: torsaeann » dl. ago. 03, 2009 1:15 pm

Autor: Giss » dl. ago. 03, 2009 1:25 pm

Autor: blackmamba » dl. ago. 03, 2009 1:44 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. ago. 03, 2009 3:04 pm
I el teu xicot millor, no??? que bè--

Autor: Giss » dl. ago. 03, 2009 8:09 pm

Autor: torsaeann » dl. ago. 03, 2009 8:14 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. ago. 03, 2009 8:18 pm
torsaeann ha escrit:Ninetes us trobaré a faltar¡¡¡¡¡¡¡¡
No crec que pugui conectar-me a Madrid però penssaré molt amb vosaltres¡¡¡¡¡¡¡¡
Molts petonets boniques¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡¡¡

Autor: nur_jor » dl. ago. 03, 2009 9:10 pm

Autor: nur_jor » dl. ago. 03, 2009 9:11 pm

Autor: nur_jor » dl. ago. 03, 2009 9:15 pm

Autor: nur_jor » dl. ago. 03, 2009 9:43 pm

Autor: nupubo » dl. ago. 03, 2009 10:10 pm
nur_jor ha escrit:Hola guapíssimes!!!!!!! Com esteu?????
Ja estic de nou aquí pel foro després d'estar 3 dies desapareguda!!! jejeje!!!
Quin cap de setmana tant intens!!! Jo he de confessar que el divendres estava molt nerviosa!! I no podia dormir!! Només vaig dormir dos hores!! Ai ai ai... Què passarà quan em casi jo?? jajaja!!
Tinc molta feina a fer!! Penjar les fotos de la laiac a la seva precronica, fer la cronica de la boda que vaig anar... No us preocupeu que ara m'hi poso! Diumenge em va ser impossible, i avui hem anat a passar el dia a Bcn i acabo d'arribar (he passat de quedar-me a festa major avui... hi havia havaneres, i per mi són molt avorrides... jejeje!!)
Quin dia d'emocions el dissabte!! Jo que em considero forta... em vaig emocionar molt a la boda de la laiac!!! Quina cerimònia tant emotiva!! Les paraules del nebot, de les seves germanes... buf... va ser impressionant!!! I la núvia... que GUAPA!!!!! Però GUAPÍSSIMA!!!!!
Tara!! Ara... ets la següent!!!! Weeeeeeeeeeeeeee!!!! Que vagin molt bé les vacances al poble!
Eli, com està el teu nen? I tu que tal? Que tambe has pillat algo, no? Ais... aquests virus...
Torsaeann! Ja he llegit la cronica de la boda que vas anar! Quin final de festa, no? Pobres nuvis... ells que ho van preparar amb tota la ilusió del món i trobar-se amb això... buf.... En la boda que vaig anar jo tambe va marxar la llum al segon plat, però als 15 o 20 segons va tornar!!! Ara us faré crònica i us la envio, ok?
Happiness! Quina pinta que fa la trena aquesta!! Em sembla que m'animaré a fer-ne una!!
Estiu, que tal la festa major?
Papallona! Saps? Aquesta tarda... he anat a Ikea!!! Si si!!! No hem gastat massa perquè ens hem agoviat molt!! Estava a tope! Buf...
Que tal el finde guapa?
Blackmamba!! He llegit que ton pare està una mica millor! Me n'alegro molt!!
Giss, a mi m'agradaria venir al sopar però encara no sé del cert si podré baixar, demà t'ho confirmo, ok?
Ara vaig a començar a descarregar les fotos!
Petonets guapes!!

Autor: nur_jor » dl. ago. 03, 2009 10:14 pm
nupubo ha escrit:Hola tarragonines!! Feia la tira de dies que no entrava en aquest post. Nur no pensar de dir-te que Ikea si trobes gent és mooolt agobiant... I tant que sí, jejeje...
He ficat cosetes a la meva compte enrere... ja ho veure-ho, pq el que són les fotos les treuré en breve por si a caso...
Fins aviat. A veure si passa l'estiu que ja veig que entre que pinto pis, mobles etc i me'n vaig al meu poble o on sigui no estic per Tarragona i no us puc conèixer. De totes maneres estaré al tanto de les vostres quedades per si dóna la casualitat de que sóc a Tarraco i puc venir que la Nur ja està cansada de dir-m'ho...
Molt maques les fotos de la Laiac!! Sou unes artistes!!

Autor: nur_jor » dl. ago. 03, 2009 10:26 pm

Autor: Glory-Raul » dt. ago. 04, 2009 5:17 am