nuvia2010 ha escrit:Amoretes!!!! Perdoneu per no haver passat per aqui, pero sincerament no tenia ganes :( Al cole hi ha hagut molt merder amb els acomiadaments i veure cares llargues de gent que entrava i sortia doncs no era agradable :( pero per sort no soc una delles :) Continuare al cole i fent si fa o no fa lo mateix, hi ha algun canvi pero encara no se el que. Dema acaben les estades i tornare a estar activa per aqui!!!!
A veure... he intentat llegir moooooooooooooooooooooolt per sobre pq hi ha un futime de pagines que mhe perdut!!!!
Laucob, espero que estigueu millor i que trobin que es el que passa per poder possar solucio el mes aviat possible :)
Miriameta, que podria veuret amb totes les teves cosetes de lultima prova que ja has fet??? Em faria molta ilu :)
Llunetaaaaaaaaa!!!! Quina enveja podrida que et tinc!!!! com magradaria poder estar a London!!! Si tingues diners cada any mhi passaria una temporaada, hi estic enamorada!!! M'agrada molt la lliga, molt bonica i les arrecades también magraden :) Estaras preciosa!!!! Encara porto el put... cataleg al cotxe, aviat estara desfasat!!!
Cucaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Dolenta, que ja tens vestit!!!!! Quina envejaaaaaaaaa podrida, si, si, podrida, que la sana no existeix xDDDDDD
Pikys!!!! también enveja podrida!!! Ten vas de vacances en un no res!!! Que way!!!! Jo lo mes lluny que anire sera a tirar la basura al contenedor alternatiu del final del carrer jejejejejejeje
Amelie!!! Com va la vida???? jejejejejejeje
Iseeeeee, Em vaig perdre quan te nanaves a Paris, sant tornemhi!!! Quina envejaaaaaaaaa!!! jejejejeje
Tatiana, que tal tot???
Nenes, estic envejosa avui xD Es que dema començo vacances i estic emocionada, entusiasmada, espitosa, etc, etc, etc.
Se que em deixo un munt de gent, pero es que en som moltes!!!! Perdoneu a les que no us he dit res de res. Seria mes facil preguntar-vos les coses un vespre en una terrasseta prenent la fresca, pero com no hi fiqueu dia de cap de les maneres proposarem una vespre dun dimecres ia 5 d'agost a les 8 i a qui li vagi be, doncs be :) Qui sanima?
Be, parrafada apart, vaig a fer el dinar!!!!!
BESITOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nena quan quedem!!!??? M'has de ficar al dia de les novetats del cole... què ha passat amb la vero, què es queda també??? Eiii a mi em va bé!!!! Tinc ganes de quedar!!!!!!!!!! Us he trobat a faltar!!!!!!!!!!!!! Quedem o què????? Vaaaaaaaaaaa!!!! Que a la fresca s'està molt bé i jo us vull explicar cosetes!!!!!
Nena per cert, ja he tornat de London, molt xul.la la ciutat, la veritat es que hi viuria una temporada...