NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

03/07/2010

EntradaAutor: Glory-Raul » dt. ago. 04, 2009 5:18 am

BUENAS A TODAS, YO TAMBIEN SOY NUEVA EN ESTO,

ME CASO EL 3 DE JULIO EN EL CASTILLO DE TAMARIT Y AHORA EMPIEZO CON LOS PREPARATIVOS, ALGUIEN PUEDE DAR IDEAS

VESTIDOS...

POR CIERTO ME PODEIS RECORDAR EL PRECIO DEL MENU, PERDI EL

PRESUPUESTO Y HASTA NOVIEMBRE NO TENGO PRUEBA DEL MENU

GRACIAS.
Glory-Raul

Entrades: 3
Membre des de: dt. ago. 04, 2009 5:09 am

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 04, 2009 8:53 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 04, 2009 9:11 am

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetesss...ja estic a casa...i estem rebentats....!!!! ara a descansar que demà ja s'ha de treballar... (bé, en realitat treballa ell...jo només tinc 2 horetes de classe a Valls...i llestos)
M'he passat per la crònica de la Laiac...i ens ha deixat 2 missatges...ha tret temps per escriure'ns, penso...que com tu Tara ens preguntavem totes que seria d'ella, no???
Bé...fer-vos saber que els meus plats han tingut molt d'èxit...més la trena de pernill i formatge que no pas la mouse, ja que l'error d'aquesta ha sigut noficar-la al congelador sinó que només la vaig deixar al frigo...per la pròxima ja ho se...i serà de llimona (més digestiva) jejejeje.

On estàn les cròniques de la Torsaeann i la Nur...volem cotissss...jejejee????

Hi haurà quedada aquesta setmana o la majoria marxeu de vacancetes???? ..jo les tardes no tinc res a fer, així que qui vulgui m'ho diu i nem a fer un coffee, ok????

Petonets ninetes!!!

ha he vist la preparació i l¡exit del hojaldreeeee mmmmmmmmmmm =0-0-)

jo pels matins puc kedar (dijous no...) o per la nit!!!! kedadaaaaaaaaaaa ¿no¿
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 04, 2009 9:11 am

elxa ha escrit:Hola ninetes,

Que tal el cap de setmana?

Nosaltres fatal, a part que ja sabeu que el meu xic estava fatal amb allò que li va passar, jo dissabte i diumenge no se que he agafat i he estat amb febre, vómits...mal de panxa, avui encara estic igual pero sense febre. Vaya m.....

He vist les fotos de la laiac de la pre-cronica, que wapa l'escrit que ens ha fet, molt xulo, un dissabte inovidable vam tenir ninetes, que bonic!!

papallona quan tinguis passades al picassa les teves avisa'm please!

tara te he pasado un privi con mi email para que me pases la cronica.

estiu nena que tal les festes! t'ho has passat bé oi?

happiness mmmmmmmmmm.........quina pinta té akesta trena!!!

nur passaràs les fotos oi? que et va dir el teu xic de les ninetes? que estem bojes?

torsaeann ja li he donat a la tara el meu mail per que hem passi la cronica de la boda, ja et diré que tal.

Giss nena que tal las vacaciones? Sobre la cena del martes te digo algo seguro pero lo veo un poco dificil ya te dije que hacian lo del firagost a valls.

Black wapi, te sorprendió el regalito de las ninetas? que te han regalado más que no te lo pregunté, y tu papi como se encuentra?

Elxa ja estan ficadessss!! me les ha desordenat pero bueno.....
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 04, 2009 9:12 am

nur_jor ha escrit:Hola guapíssimes!!!!!!! Com esteu?????

Ja estic de nou aquí pel foro després d'estar 3 dies desapareguda!!! jejeje!!!

Quin cap de setmana tant intens!!! Jo he de confessar que el divendres estava molt nerviosa!! I no podia dormir!! Només vaig dormir dos hores!! Ai ai ai... Què passarà quan em casi jo?? jajaja!!

Tinc molta feina a fer!! Penjar les fotos de la laiac a la seva precronica, fer la cronica de la boda que vaig anar... No us preocupeu que ara m'hi poso! Diumenge em va ser impossible, i avui hem anat a passar el dia a Bcn i acabo d'arribar (he passat de quedar-me a festa major avui... hi havia havaneres, i per mi són molt avorrides... jejeje!!)

Quin dia d'emocions el dissabte!! Jo que em considero forta... em vaig emocionar molt a la boda de la laiac!!! Quina cerimònia tant emotiva!! Les paraules del nebot, de les seves germanes... buf... va ser impressionant!!! I la núvia... que GUAPA!!!!! Però GUAPÍSSIMA!!!!!

Tara!! Ara... ets la següent!!!! Weeeeeeeeeeeeeee!!!! Que vagin molt bé les vacances al poble!

Eli, com està el teu nen? I tu que tal? Que tambe has pillat algo, no? Ais... aquests virus...

Torsaeann! Ja he llegit la cronica de la boda que vas anar! Quin final de festa, no? Pobres nuvis... ells que ho van preparar amb tota la ilusió del món i trobar-se amb això... buf.... En la boda que vaig anar jo tambe va marxar la llum al segon plat, però als 15 o 20 segons va tornar!!! Ara us faré crònica i us la envio, ok?

Happiness! Quina pinta que fa la trena aquesta!! Em sembla que m'animaré a fer-ne una!!

Estiu, que tal la festa major?

Papallona! Saps? Aquesta tarda... he anat a Ikea!!! Si si!!! No hem gastat massa perquè ens hem agoviat molt!! Estava a tope! Buf...
Que tal el finde guapa?

Blackmamba!! He llegit que ton pare està una mica millor! Me n'alegro molt!!

Giss, a mi m'agradaria venir al sopar però encara no sé del cert si podré baixar, demà t'ho confirmo, ok?

Ara vaig a començar a descarregar les fotos!

Petonets guapes!!

ufff estava a tope???? jo!!! quan hi ha tanta gent es un agobio... t'ha agradat algo????????
Papallona*

nur_jor ha escrit:Aps!!

Sabeu??? Vaig tenir uns ninos!!! Són els meus primers ninos que em fan!! Quina ilusió em van fer!! Ja us ho explicaré tot en la crònica que us faré, que hi ha molt a explicar!! jejeje

eii felicitats!!!!!! foto.. foto... cronica????????!!!!!!!!!! no?????????
Papallona*

nur_jor ha escrit:Ja he penjat les fotos a la pre-cronica de la laiac!

Hi ha la que es va fer el nuvi amb les ninetes!!

Que guapooooooooooooss!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

molts xulesssssssssssssssssssssss les acabo de veure!!!!!!!!!!!! :-)ok:
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 04, 2009 9:13 am

nupubo ha escrit:

Quin cap de setmana tant intens!!! Jo he de confessar que el divendres estava molt nerviosa!! I no podia dormir!! Només vaig dormir dos hores!! Ai ai ai... Què passarà quan em casi jo?? jajaja!!

Tinc molta feina a fer!! Penjar les fotos de la laiac a la seva precronica, fer la cronica de la boda que vaig anar... No us preocupeu que ara m'hi poso! Diumenge em va ser impossible, i avui hem anat a passar el dia a Bcn i acabo d'arribar (he passat de quedar-me a festa major avui... hi havia havaneres, i per mi són molt avorrides... jejeje!!)

Quin dia d'emocions el dissabte!! Jo que em considero forta... em vaig emocionar molt a la boda de la laiac!!! Quina cerimònia tant emotiva!! Les paraules del nebot, de les seves germanes... buf... va ser impressionant!!! I la núvia... que GUAPA!!!!! Però GUAPÍSSIMA!!!!!

Tara!! Ara... ets la següent!!!! Weeeeeeeeeeeeeee!!!! Que vagin molt bé les vacances al poble!

Eli, com està el teu nen? I tu que tal? Que tambe has pillat algo, no? Ais... aquests virus...

Torsaeann! Ja he llegit la cronica de la boda que vas anar! Quin final de festa, no? Pobres nuvis... ells que ho van preparar amb tota la ilusió del món i trobar-se amb això... buf.... En la boda que vaig anar jo tambe va marxar la llum al segon plat, però als 15 o 20 segons va tornar!!! Ara us faré crònica i us la envio, ok?

Happiness! Quina pinta que fa la trena aquesta!! Em sembla que m'animaré a fer-ne una!!

Papallona! Saps? Aquesta tarda... he anat a Ikea!!! Si si!!! No hem gastat massa perquè ens hem agoviat molt!! Estava a tope! Buf...
Que tal el finde guapa?

Giss, a mi m'agradaria venir al sopar però encara no sé del cert si podré baixar, demà t'ho confirmo, ok?

Petonets guapes!!

Hola tarragonines!! Feia la tira de dies que no entrava en aquest post. Nur no pensar de dir-te que Ikea si trobes gent és mooolt agobiant... I tant que sí, jejeje...

He ficat cosetes a la meva compte enrere... ja ho veure-ho, pq el que són les fotos les treuré en breve por si a caso...

Fins aviat. A veure si passa l'estiu que ja veig que entre que pinto pis, mobles etc i me'n vaig al meu poble o on sigui no estic per Tarragona i no us puc conèixer. De totes maneres estaré al tanto de les vostres quedades per si dóna la casualitat de que sóc a Tarraco i puc venir que la Nur ja està cansada de dir-m'ho...

Molt maques les fotos de la Laiac!! Sou unes artistes!!

nupubo.. no et preocupis!!!! quan pudis kedem!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 04, 2009 9:14 am

nur_jor ha escrit:Ninetes! He penjat les fotos de la boda de la laiac al picassia. Teniu totes el link, no??
N'hi ha molt poquetes, perque a l'entrar la núvia al Castell se'm va acabar la bateria!!

Papallona!! Quines fotos més guapes!!! He reviscut la cerimònia al veure-les... que bonica!

Ara em posaré a fer la cronica de la boda que vaig anar! Demà quan la tingui acabada us la envio per e-mail, d'acord? Tinc el mail de totes menys el de la papallona i el de la blackmamba!! Passeu-me privi amb el mail i us ho enviaré! :-)ok:

Muas!!!

Nanit ninetes!!

aaaaaaaaa okis okis!!!
Papallona*

Re: 03/07/2010

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 04, 2009 9:16 am

Glory-Raul ha escrit:
BUENAS A TODAS, YO TAMBIEN SOY NUEVA EN ESTO,

ME CASO EL 3 DE JULIO EN EL CASTILLO DE TAMARIT Y AHORA EMPIEZO CON LOS PREPARATIVOS, ALGUIEN PUEDE DAR IDEAS

VESTIDOS...

POR CIERTO ME PODEIS RECORDAR EL PRECIO DEL MENU, PERDI EL

PRESUPUESTO Y HASTA NOVIEMBRE NO TENGO PRUEBA DEL MENU

GRACIAS.

Felicidades por la boda!
mmmmmmmm en el castillo de tamarit... ninguna lo celebramos.. pero ... ¿has intentado que te los envien por email????????????????????
bueno... vamos hablando por akiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 04, 2009 9:19 am

tara ha escrit:Bones ninetes!

Happiness, espero que el que vas cuinar tingui molt exid!

Torsaenn, si nena explica-ho tot tot i tot!

Nur tu tambe has de fer cronica!!!!!!!

Eli que tal el nen?

Giss, que tal el finde!

Estiu, ja vau fer la guerra de l'aigua?

Papallona, esperem les fotos amb ansia!

Blak, nena con va tot!

Laiac, on deus estarrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Ninetes ja tinc ganes de tornar-vos a veure!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heu vist les fotillos?????????!!!!!!!!! ja estan penjadetes!!!!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Giss » dt. ago. 04, 2009 9:29 am

guapetona!
vens al sopar de demà?
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: jennytgn » dt. ago. 04, 2009 9:31 am

Hola chicas!!!

Como va todo???

Primero felicitar a laiac!! enhorabuena!!! estabas guapisima!!!

Ya he acabado las prácticas y por lo tanto a partir de ahora volvere a entrar cada dia!! haber si me pongo al día!!

Ya tengo vestido!!!! A quien le interese estan en liquidación vestidos l 50% por cierre de la tienda, el mio es de la sposa (pronovias) no sé que más marcas tiene,son de este año.

No esperaba comprarlo tan pronto pero cuando vi esto pense que contra antes fuera más habría para elejir!!
jennytgn
:: núvia de bronze

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: nupubo » dt. ago. 04, 2009 9:47 am

Papallona* ha escrit:
nupubo ha escrit:

Que tal el finde guapa?

Petonets guapes!!

Hola tarragonines!! Feia la tira de dies que no entrava en aquest post. Nur no pensar de dir-te que Ikea si trobes gent és mooolt agobiant... I tant que sí, jejeje...

He ficat cosetes a la meva compte enrere... ja ho veure-ho, pq el que són les fotos les treuré en breve por si a caso...

Fins aviat. A veure si passa l'estiu que ja veig que entre que pinto pis, mobles etc i me'n vaig al meu poble o on sigui no estic per Tarragona i no us puc conèixer. De totes maneres estaré al tanto de les vostres quedades per si dóna la casualitat de que sóc a Tarraco i puc venir que la Nur ja està cansada de dir-m'ho...

Molt maques les fotos de la Laiac!! Sou unes artistes!!

nupubo.. no et preocupis!!!! quan pudis kedem!!!
Okis papallona. Així ho farem. Petonets.
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 04, 2009 9:47 am

jennytgn ha escrit:Hola chicas!!!

Como va todo???

Primero felicitar a laiac!! enhorabuena!!! estabas guapisima!!!

Ya he acabado las prácticas y por lo tanto a partir de ahora volvere a entrar cada dia!! haber si me pongo al día!!

Ya tengo vestido!!!! A quien le interese estan en liquidación vestidos l 50% por cierre de la tienda, el mio es de la sposa (pronovias) no sé que más marcas tiene,son de este año.

No esperaba comprarlo tan pronto pero cuando vi esto pense que contra antes fuera más habría para elejir!!

jenny y donde estan al 50%????????????????? dirección????????
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 04, 2009 9:48 am

Giss ha escrit:guapetona!
vens al sopar de demà?

mmmmm al final heu kedat demà!! aix jo no puc... joooooooooo es l'unic dia que no puc!!!

bueno gaudiuuuuuuuuuuuu
muaks!
Papallona*

EntradaAutor: jennytgn » dt. ago. 04, 2009 9:50 am

papallona te envio un privi!!
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 04, 2009 9:51 am

jennytgn ha escrit:papallona te envio un privi!!

okis! =0-0-)
Papallona*

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. ago. 04, 2009 10:00 am

Bon dia ninetes!!!

Uff...quin dia més tonto que fa, no??? veig que de bon matí ja li doneu a la tecla...jejeje... :-.:·:: :-.:·::
He vist que hi han més fotos penjades...ara passarè a veure que tal..

Giss....al final demà que???

Nur...ja has enviat la crònica teva??? aixxx quines ganetes de veure fotiiiisssssss...

Vaig a fer una mica de feina....fins desprès ninetesss!!!

(BÈ ES NOTA QUE MOLTES NINETES NO HI SÓN)))
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dt. ago. 04, 2009 10:23 am

Papallona* ha escrit:ufff estava a tope???? jo!!! quan hi ha tanta gent es un agobio... t'ha agradat algo????????

doncs la veritat és que poquetes coses... no sé si és que no tenia el dia o xq estava agoviada amb la gent... buf...

hi ha molts mobles a ikea, i com que nosaltres de mobles ja els tenim ho vam mirar tot molt per sobre.

el que ens van agradar són uns miralls i uns quadres en blanc i negre de nova york, vam agafar les mides i mirarem si ens hi caben, i si ens hi cap tot hi tornarem i ho comprarem

:-))
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant