Jardí per aperitiu

bodes 10!

Jardí per aperitiu

EntradaAutor: cucurutxo » dl. juny 29, 2009 10:11 am

Bones a tothom,

Necessito un cop de mà en la meva busqueda...intentaré ser breu. Tenim la intenció de casar-nos l'any vinent, en plan pim-pam, casament per l'esglesia però no celebració com en diriem "una gran celebració", volem fer un aperitu complert amb barra lliure en algun espai obert, algun jardí o similar. Pel que hem estat trobant, ens ofereixen el lloguer de cases rurals amb amplis jardins però clar pagar el lloguer de la casa per una setmana de dissabte a dissabte. I això no ens ho podem permetre...Si em podeu donar referencies de llocs, espais, jardins, cases o masies vora Tarragona, que permetin fer-ho nomes reservant el dia en qüestió us ho agraïria.
cucurutxo

Entrades: 21
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:54 am

Hostal Can Carol

EntradaAutor: Clara G. » dl. juny 29, 2009 1:42 pm

Hola!!

Mira, nosaltres finalment ens casem al Hostal Can Carol de Capellades.
Ja se que queda una miqueta apartat de Tarragona però en te un jardí moniiiiiisim i el mes important: SENSE VEÏNS!!!!!

A mi no hem cobran lloguer de la masia.
La web es www.bodas-can-carol.com
Molta sort!
Clara
Clara G.

Entrades: 2
Membre des de: dg. juny 14, 2009 3:07 pm

EntradaAutor: cucurutxo » dl. juny 29, 2009 1:52 pm

Bones Clara,

Realment el lloc es molt molt xulo...però ens cau massa lluny i a la vegada busco quelcom més sencillet...he estat mirant la seva web i per a mi el que ofereixen aperitu+menu+etc...em sembla ja tot una celebracio de nivell...

Gracies de totes maneres.
cucurutxo

EntradaAutor: Estelet » dt. juny 30, 2009 12:12 pm

Jo tinc un lloc que et pot interessar, t'he enviat un mail explicant-t'ho millor!

:*:-)
Imatge
Estelet
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 114
Membre des de: dc. gen. 23, 2008 9:02 pm

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » dc. jul. 01, 2009 10:45 am

yo creo que en la cucanya tambien hacen aperitivos

www.restaurantlacucanya.es
**DESI y DAVID**
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 7303
Membre des de: dc. abr. 04, 2007 3:09 pm
Ubicació: Catalunya

jardi per aperitiu

EntradaAutor: llunaverda » dt. ago. 04, 2009 2:06 pm

Hola cucurutxo,
nosaltres al maig vam estar a una festa organitzada a uns jardins i la veritat és que va ser espectacular. No era una boda, si no una mena de possada de larg, però la particularitat era que la família de la noia s'ho va currat tot i a part de poc vist i econòmic, va quedar francament bé.

Ells van llogar una casa de 2 palntes a un micropoblet a prop d'Igualada, amb 7 habitacions (on es quedaven a dormir els més propers), 2 banys i els jardins amb piscina (il·luminada a la nit) a planta; a dalt, la cuina (aquí 3 persones de la família anaven preparan aperitus calens que després d'acabar amb els freds, van estar baixant a les taules durant una llarga estona) i un saló amb una terrassa. Al soterrani, un espai de jocs on van poder quedar-se a dormir amb sacs tot el jovent. Ells van llogar taules i cadires guarnides (els hi van emportar i recollir allà directament) i també l'equip de música. La decoració la van fer ells amb globus i preparant llums per el ball. La veritat és que va resultar molt guapo i no gairé car, malgrat van tenir ue deixar un depòsit extra, quan els propietaris van saber que s'anava a realitzar una festa.

L'única cosa que s'ha de tenir en compte és que depenent de les dades i la localització dels jardins, pots morir congelada en quan comença a enfosquir!!!!

espero haver ajuda't una mica.
:-/
llunaverda

Entrades: 4
Membre des de: dt. ago. 04, 2009 1:00 pm

EntradaAutor: petitacampaneta » dc. ago. 05, 2009 8:09 am

Hola guapa, jo faig casament tipus cocktail (pero complert) perque al ser per la nit no tenia ganes d'haver-nos de seure tots a la taula iq eu fos tan formal, em ve mes de gust estar de peu amb els convidats i qui vulgui seure que segui. Farem aperitiu, barra lliure de menjar i begudes, menjar a taula.... i despres els postres i el pastis ja passem al salo, ho faig a CAN RIBAS, per preu surt igual que fer menu o potser mes car... mira-t'ho i si tens qualsevol dubte m'ho dius!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Re: jardi per aperitiu

EntradaAutor: esterock » dg. ago. 23, 2009 7:23 pm

hola llunaverda,

avui he estat llegint una mica alguns temes y he acabat en aquest comentari que has fet...
yo vull casar-me l'any que ve...he estat llegint aquest tema pq és més o menys el que yo vull fer i quan he llegit el que deies he volgut saber una mica mes...
yo visc considerablement a prop d'igualada i estaría interesada en saber una mica més d'aquesta festa que comentes...
van llogar una casa per una cap de setmana?? es una casa privada?? o es que ya és especial per cerimònies...com dius al final que li van fer pagar un dipòsit quan es van enterar que es faria una festa...he pensat que seria una casa privada...em pots informar una miqueta més???
moltes gràcies!!!
pq vosaltres no sabreus d'una cosa així com la que explica llunaverda pero la zona del baix llobregat, bages o anoia...es lo que em queda més aprop...
cucurutxu..em sembla que busquem una cosa semblant...
esterock
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

Re: Jardí per aperitiu

EntradaAutor: cucurutxo » dt. set. 01, 2009 2:33 pm

Gràcies a totes per seguir aquest fil...però no m'ajuda gaire...perque ho necessito a prop de Tarragona...algú sap s'algun lloc???
cucurutxo

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants