CASAMENT A LA PLATJA

bodes 10!

EntradaAutor: nupubo » dt. jul. 14, 2009 10:36 am

nur_jor ha escrit:
nupubo ha escrit:Sí que tinc ganes de coneixer-vos i moltes... perquè ja tinc curiositat de tan llegir-vos, però avui mateix estic liada arreglant i pintant el pis aprofitant que la meva parella té festa. Ara he fet un kit-kat... Però a la pròxima si estic a Tarraco (pq vaig i vinc del meu poble...) m'hi apunto. A més a tu sobre tot tinc ganes de coneixe't pq al parlar vàries vegades doncs...

Quins fotògrafs vàreu agafar al final? A veure les sabates les tinc pq tinc el vestit si no no les hagués anat a mirar.

Doncs a la proxima si pots vine! t'ho passaràs molt be! :-)ok: jejeje!

Els nostres fotograf son els Division Rm http://www.divisionrm.com/ , d'aquí al foro els tenim unes quantes. Són de Reus. T'he passat una web per si vols fer-hi una ullada.

Altres fotografs que també estan molt bé son Alcolor (Salou), Joan Duch (Tarragona), Gerarg Gené (Reus), Composit (El Creixell), Carobianco (Barcelona, però es desplacen a casa teva)... i no sé quin més dir-te ara mateix!!

Quins heu mirat vosaltres? Segur que la majoria dels que t'he posat ja els coneixes! jejee!!

Aixi que pintant, eh!! No us hi canseu artistes!!

Carai gràcies noia!! Hem vist Alcolor, Joan Duch i Division rm. Aquests últims que són els que heu agafat a nosaltres no ens va agradar massa l'estil de les fotos i album. Ens agrada més l'estil de Alcolor. El que passa és que Alcolor pica alt el preu. Joan Duch normal... Ara també estem mirant fotografs amateurs (que ho fan per oci i que no s'hi dediquen professionalment). M'agradaria veure també Punt de vista i un altre que hi ha prop de casa meva a Tarraco. Gerard Gené no he vist res encara i Composit tampoc. No sé...
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 14, 2009 10:42 am

nupubo ha escrit:Carai gràcies noia!! Hem vist Alcolor, Joan Duch i Division rm. Aquests últims que són els que heu agafat a nosaltres no ens va agradar massa l'estil de les fotos i album. Ens agrada més l'estil de Alcolor. El que passa és que Alcolor pica alt el preu. Joan Duch normal... Ara també estem mirant fotografs amateurs (que ho fan per oci i que no s'hi dediquen professionalment). M'agradaria veure també Punt de vista i un altre que hi ha prop de casa meva a Tarraco. Gerard Gené no he vist res encara i Composit tampoc. No sé...

Els de Alcolor tenen un velero!! jejeje!! Ho vau veure!??
Es temptador, eh!! jejeje
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nupubo » dt. jul. 14, 2009 10:48 am

nur_jor ha escrit:
nupubo ha escrit:Carai gràcies noia!! Hem vist Alcolor, Joan Duch i Division rm. Aquests últims que són els que heu agafat a nosaltres no ens va agradar massa l'estil de les fotos i album. Ens agrada més l'estil de Alcolor. El que passa és que Alcolor pica alt el preu. Joan Duch normal... Ara també estem mirant fotografs amateurs (que ho fan per oci i que no s'hi dediquen professionalment). M'agradaria veure també Punt de vista i un altre que hi ha prop de casa meva a Tarraco. Gerard Gené no he vist res encara i Composit tampoc. No sé...

Els de Alcolor tenen un velero!! jejeje!! Ho vau veure!??
Es temptador, eh!! jejeje

Sí que ho és però es que nosaltres vàrem decidir que no faríem pre-boda pq només interessava ara de moment i perquè no ens podem passar del pressupost fotos del dia de boda.. Així que...

Els de division em van caure molt bé. però es elq ue et dic l'estil de fotos que ens agrada és més de l'estil Alcolor. Més foto que disseny... Però clar això va a gustos, no?

També ens agraden uns de barcelona que es diuen Elegance que ho van fer a la boda d'una amiga meva que es d'allà i igual també ho consultem si no ens posen inconvenients en el desplaçament. A mi em van encantar la forma de treballar i tot.

Bé noia vaig a tornar a posar-me a la feina que si no... Més tard tornaré a xafardejar per aquí...

Gràcies Nur per tota la teva ajuda...
nupubo

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 14, 2009 10:57 am

nupubo ha escrit:Sí que ho és però es que nosaltres vàrem decidir que no faríem pre-boda pq només interessava ara de moment i perquè no ens podem passar del pressupost fotos del dia de boda.. Així que...

Els de division em van caure molt bé. però es elq ue et dic l'estil de fotos que ens agrada és més de l'estil Alcolor. Més foto que disseny... Però clar això va a gustos, no?

També ens agraden uns de barcelona que es diuen Elegance que ho van fer a la boda d'una amiga meva que es d'allà i igual també ho consultem si no ens posen inconvenients en el desplaçament. A mi em van encantar la forma de treballar i tot.

Bé noia vaig a tornar a posar-me a la feina que si no... Més tard tornaré a xafardejar per aquí...

Gràcies Nur per tota la teva ajuda...

Oi tant! Per gutos els colors!! Per això hi ha tanta varietat, per poder triar! :-)ok: jejeje!!

Nosaltres ens vam decidir per la pre-boda perquè fa temps que deiem que ens voliem fer un reportatge xulo, i no trobavem mai el moment... i ara tenim "l'excusa" perfecta per poder fer-lo!! :-)) i no hi havia massa diferencia entre el reportatge sense pre-boda i amb!

Fotos fotos!!! Lo que no sabé com m'hi he de posar!! No m'imagino posant per allà per fer les fotos!! Amb això ens hauran d'ajudar moltissim!!!!!!!!!!

Els que comentes de Barcelona no els havia sentit mai. No crec que et posin cap pega amb el desplaçament. Normalment no n'hi solen posar per això... Van on faci falta.

Que vagi bé la feina!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: llunaverda » dt. ago. 04, 2009 1:44 pm

Hola a totes,
en especial a nupubo. Acabo d'accedir a aquest foro precisament buscant idees per la meva cel·lebració al maig vinent.

No em concretat gairé encara però l'idea és fer una cerimònia civil directament a la platja i després una festa amb ballaruca a un chiringuito o terrassa, amb apetiritius, pastís i beguda (més que un banquet propiament dit), però per ara no trobem gaires facilitats per fer-ho d'aquest modus.

Una cala tranquila (doncs ningú pot tenir una platja privada ja que està prohibit per la llei de costes) i un conseller municipar que vulgui sortir "a treballar" un dissabte tarde... L'alternativa és fer-ho amb un actor o casarnos abans amb els més propers a l'ajuntament, però no ens acaba de convèncer.

M'agrada molt el lloc que has triat per casar-te. És un dels que haviem trobat (juntament amb l'Hotel de laMar Menuda a Tossa), però com la meitat dels que han de venir són d'un altre comunitat, tenim que resoltre el problema de l'allotjament i els trasllats d'una manera més econòmica de la que propoesen aquests 2 establiments.

Bé... en aquest punt ens trobem, així que ja veíeu que necessitem ajut de les que ja teniu més experiència.
Una abraçada, :-/
llunaverda

Entrades: 4
Membre des de: dt. ago. 04, 2009 1:00 pm

EntradaAutor: nupubo » dt. ago. 04, 2009 3:18 pm

llunaverda ha escrit:Hola a totes,
en especial a nupubo. Acabo d'accedir a aquest foro precisament buscant idees per la meva cel·lebració al maig vinent.

No em concretat gairé encara però l'idea és fer una cerimònia civil directament a la platja i després una festa amb ballaruca a un chiringuito o terrassa, amb apetiritius, pastís i beguda (més que un banquet propiament dit), però per ara no trobem gaires facilitats per fer-ho d'aquest modus.

Una cala tranquila (doncs ningú pot tenir una platja privada ja que està prohibit per la llei de costes) i un conseller municipar que vulgui sortir "a treballar" un dissabte tarde... L'alternativa és fer-ho amb un actor o casarnos abans amb els més propers a l'ajuntament, però no ens acaba de convèncer.

M'agrada molt el lloc que has triat per casar-te. És un dels que haviem trobat (juntament amb l'Hotel de laMar Menuda a Tossa), però com la meitat dels que han de venir són d'un altre comunitat, tenim que resoltre el problema de l'allotjament i els trasllats d'una manera més econòmica de la que propoesen aquests 2 establiments.

Bé... en aquest punt ens trobem, així que ja veíeu que necessitem ajut de les que ja teniu més experiència.
Una abraçada, :-/
Felicitats per la boda llunaverda. Jo l'únic que et puc dir és que la cala de hotel Ametlla Mar no és privada però només la fan servir els clients de l'hotel i la gent que hi té cases. también hi passa alguna ruta però la noia que porta el tema bodes hi reserva un espai que procura que ningú hi passi. A l'abril no hi ha quasi ningú. Al maig no sé. Jo sé per una noia que és va casar a la de Tossa que aquella cala és una platja normal i corrent. Vull dir que més concorreguda...
nupubo

EntradaAutor: nupubo » dt. ago. 04, 2009 3:27 pm

Llunaverda pel que fa a fer en plan pica pica en lloc de banquet también ho fan al que ho faig jo a l'altre no ho sé. Pel tema allotjament el meu el que sí que té és una oferta si et cases en divendres o en diumenge que t'inclou l'allotjament i el trasllat de tots els invitats. I lo del casament en directe és veritat. A Tossa no sé. Em sembla que no. Al meu también et deixen la disco de l'hotel només pels de la boda per continuar la nit fins que vulguis. I no sé si et puc dir res més?
nupubo

EntradaAutor: nupubo » dt. ago. 04, 2009 3:29 pm

Llunaverda pel que fa a fer en plan pica pica en lloc de banquet también ho fan al que ho faig jo a l'altre no ho sé. Pel tema allotjament el meu el que sí que té és una oferta si et cases en divendres o en diumenge que t'inclou l'allotjament i el trasllat de tots els invitats. I lo del casament en directe és veritat. A Tossa no sé. Em sembla que no. Al meu también et deixen la disco de l'hotel només pels de la boda per continuar la nit fins que vulguis. I no sé si et puc dir res més?
nupubo

casament a la platja

EntradaAutor: llunaverda » dc. ago. 05, 2009 9:35 am

Hola,
nupubo racies per la resposta.
Dsprés del que he legit tornarem a contemplar la possiblitat de demanar pressupostos al teu hotel, però imagino que el tema de trasllats i allotjaments no poden estar contemplats si en lloc de banquet, t'inclines per un pica-pica i la festa a la disco.
Nsaltres no serem gaires, però la meitat venen d'un altre ciutat i aquests 2 temes els tenim que resoldre nosaltres si no de la part del meu company igua ens hi trobem que no ve ningú i francament, vaig estar fa 1 any en una cel·leració d'aquesta magnitut (petita) unes 40-50 persones i unicament 6 veniem per part del nuvi i acaba sent desproporcionat i a la fi pel nuvi una mica trist!!!

Una abraçada noies,
:-.:·::
llunaverda

Entrades: 4
Membre des de: dt. ago. 04, 2009 1:00 pm

Re: casament a la platja

EntradaAutor: nupubo » dc. ago. 05, 2009 12:33 pm

llunaverda ha escrit:Hola,
nupubo racies per la resposta.
Dsprés del que he legit tornarem a contemplar la possiblitat de demanar pressupostos al teu hotel, però imagino que el tema de trasllats i allotjaments no poden estar contemplats si en lloc de banquet, t'inclines per un pica-pica i la festa a la disco.
Nsaltres no serem gaires, però la meitat venen d'un altre ciutat i aquests 2 temes els tenim que resoldre nosaltres si no de la part del meu company igua ens hi trobem que no ve ningú i francament, vaig estar fa 1 any en una cel·leració d'aquesta magnitut (petita) unes 40-50 persones i unicament 6 veniem per part del nuvi i acaba sent desproporcionat i a la fi pel nuvi una mica trist!!!

Una abraçada noies,
:-.:·::
Home això de l'allotjament i transport amb el pica pica no ho sé. Però parleu amb l'Olga la noia que ho porta que és molt maca i s'adapta molt. Vull dir que hi posa moltes facilitats. petonets.
nupubo

Re: CASAMENT A LA PLATJA

EntradaAutor: momikas » dc. feb. 03, 2010 12:41 am

Hola a totes, nosaltres ens casem també a la platja.La veritat és que sempre ho havia imaginat aixi!!! Ha costat, pq no hi han molts llocs però la veritat es que penso que serà genial.

Voaltres poseu catifa o algo perque els invitats no s'omplin de sorra, es ke em fa por ke es kei tothom lluny per no entra a la sorra. Voliem regalar algunes sabates "xancles" barates, però nose......
Imatge

[URL=http://www.glitterkiss.com]Imatge[/URL
momikas
:: núvia rookie

Entrades: 61
Membre des de: dj. ago. 06, 2009 5:21 pm

EntradaAutor: nupubo » dc. feb. 03, 2010 12:47 am

momikas ha escrit:Hola a totes, nosaltres ens casem també a la platja.La veritat és que sempre ho havia imaginat aixi!!! Ha costat, pq no hi han molts llocs però la veritat es que penso que serà genial.

Voaltres poseu catifa o algo perque els invitats no s'omplin de sorra, es ke em fa por ke es kei tothom lluny per no entra a la sorra. Voliem regalar algunes sabates "xancles" barates, però nose......

Hola momikas!!! On us caseu i quan? Nosaltres no en posem de catifa per la zona convidats pq ja l'anivellen bé la sorra i tampoc estan massa estona. Vamos a nosaltres ens van dir que pel que dura la cerimònia civil no val la pena....
nupubo

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dc. feb. 03, 2010 10:16 am

Hola noies, normalment a la sorra posen fustes com les que tenen a les platjes per als minusvàlids, i a sobre una catifa.

Si sou tarragonines, un lloc xulo és el Castell de Tamarit, cerimònia a la mateix platja no, però a la piscina hi ha una vista del paisatge que és encantador.

El que si us recomano si feu cerimònia a la platja, que porteu sabates de recanvi, i quan entreu al banquet o a l'aperitiu us les canvieu.
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: momikas » dc. feb. 03, 2010 7:37 pm

nupubo ha escrit:
momikas ha escrit:Hola a totes, nosaltres ens casem també a la platja.La veritat és que sempre ho havia imaginat aixi!!! Ha costat, pq no hi han molts llocs però la veritat es que penso que serà genial.

Hola momikas!!! On us caseu i quan? Nosaltres no en posem de catifa per la zona convidats pq ja l'anivellen bé la sorra i tampoc estan massa estona. Vamos a nosaltres ens van dir que pel que dura la cerimònia civil no val la pena....

Bones!!!!

Doncs ens casem a l'Hotel Le meridian Ra, al costat de Calafell. Ens fan tota la ceremonia també a la platja, però no fican catifa, ni fustes ni res. I clar, nose jo la gent si es voldrà omplir de sorra..... Però és aixó per tant poca estona no es plan de gastar-se un dineral.

Pensavem regalar algunes babuxes per les dones i allò del kirofen per els homes, però pot kedar força lleig.....ja,ja,ja!!!
Imatge

[URL=http://www.glitterkiss.com]Imatge[/URL
momikas

Entrades: 61
Membre des de: dj. ago. 06, 2009 5:21 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants