Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: eva gi » dg. ago. 02, 2009 3:36 pm

NyiNyi ha escrit:Va, va noies!!!!!!
Que hem de continuar quedant!!!

A la pròxima serà per la vostre zona!!!! :-)ok:

Com es presenta el diumenge??

Nosaltres encara repartint invis.. però la cosa ja s'acaba!! i aquesta setmana estranaré el meu contador... quina por! ja quedaràn dies!!!!!

Aix quina enveja Sònia!! disfruta molt amb les amigues!!

irene, quantes invis us falten???

el friends us encantarà, és una passada. jo hi anire un dia mab el meu home, ja li vaig dir que li portaria
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: S&M2009 » dl. ago. 03, 2009 3:58 pm

Hola guapes!!!

Roser has vist que discretes totes ells referent al tuppersex???
No han ni mu .... jajajajajaj, es que aquestes Gironines són molt vergonyoses .... jajajajjaja

Us agafo la paraula a totes que farem una més propera :-)ok:

Ufff dilluns una latra vegada ... quin pal ... i tothom de vacances

Que us expliqueu??? com ha anat el cap de setmana???
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: S&M2009 » dl. ago. 03, 2009 4:27 pm

Ei!!!
En principi no faig vacances fins l´hivern :-/ , però si la cosa segueix igual amb tan poca feina li diré de fer una setmaneta a l´agost.

Deus estar una mica farta de les invitacions, no?? es que et queda un mes!!! tu no et posis nerviosa però acaba-les aviat!!!

El cap de setmana més tranquil, jo no he treballat però en Sergi està fent extres en un restaurant i no el veig :-/ , la veritat que una mica avorrida, entre setmana sola a la feina tot el dia i el cap de setmana el meu churumbel treballa ... així que m´avorreixo força. Però ara es el que toca.

Dijous el tastet?? a la nit???
Prova-ho TOT!!! ja veuràs que bó es tot!!!!
I que no us doni corte dir-li el que penseu (per lo del casament de la teva amiga)
Jo els hi vaig recalcar molt que el dinar no estigues fred ... em fa molta ràbia menjar les coses fredes quan són calentes!
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: soniah86 » dt. ago. 04, 2009 4:18 pm

bones gironines!!!!!!!!!!!!!

estic al despachete menjantme un gelat en tarrina mmmmm sorbet de melo esta molt bo i fresquet el recomano neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) ostres llastima que aqui no tinc webcam si no us feia dentetes neujor:-) neujor:-) neujor:-)

bueno noies al final qui ve la semana que ve???? vinga va afer llista a posar ordre :-///: :-///: :-///:

jajajja avui tinc el dia una mica loco ahir me vaig aruinar comprant coses per la casa i ara doncs me estic anesteciant el dolor amb el gelat
neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

bueno vaig a fer feineta pero ja us vaig espiant a veure que dieu neu:-D
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: soniah86 » dt. ago. 04, 2009 5:40 pm

jajajja m' encanta la frase aquesta de la de dentetes me l' has enganchada tu ehh irene bueno a veure fem llista:

irene
sonia
roser
carme
eva?
imma?
mireia?????
gpg, t' apuntes??

noies a confirmar :-///: :-///: :-///: :-///: que ja es d' aqui una semana :-))

Imatge
soniah86

EntradaAutor: jomi » dt. ago. 04, 2009 7:00 pm

Bones!!!

Ara us faig jo dentetes...ESTIC DE VACANCES!!! Dijous ja marxem cap a Venècia, aixi que jo seré fora per el sopar.

Irene, et felicito per endevant per si demà no entro, qque et quedarà
1 MES!!!!!!

I ja tens tastet!! >.-<: >.-<: Ja ens explicaràs què tal!!! Saps, la meva cunyada va a un casament al mas d'osor l'andemà que et cases tu, el dia 6 i no sap on és, l'hi vaig dir, el dia 5 a la tarda t'ho explico que ja hi hauré anat neujor:-) .

Sonia, tu què? Vas omplint la casa veig! Que guai! Es tant divertit...

Eva, quant marxes? Quant arribi continuaré llegint la teva crònica.

Xoco!!! Nena! Tu per feina ara, no?

Carme!! Com anem?
Imatge
jomi
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2910
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:41 pm

EntradaAutor: soniah86 » dc. ago. 05, 2009 8:41 am

BON DIA GIRONINES!!!!!!!!!!!!!!

NYINYI felicitats ja nomes 1 mes d' aqui res estarem casant a l'ultima gironina del 2009 ::love:: i dema ja tastet :-///: :-///: :-///:

JOMI dema la lluna de mel ayyysyss que bé disfruta al maxim i al tornar jan saps cronica
:-)ok:

EHIDALGO a disfrutar de costa rica i moltes fotos ehhh

EVAGI deus estar a la ville de l' amour a disfrutarho moltisim ::love::

XOCO com diu la jomi jajajaj no treballis tant i vine a fotre'ns canya que si no aixo no s'anima

CARME a començar la cronica que tinc ganes de saber com va anar tot ::love::

IMMA i tu a seguir amb la cronica neujor:-) neujor:-) per cert vindras dimecres???

ALEY quan tornis volem fotos a veure lo guapa que anaves ::love::

GPG com van els preparatius???

MIRIAM la irene com esta segur que deu estar wapisima ::love:: i l' arnau???

bueno me sembla que no me deixo ningu si es aixi sorrryyy per adelantat a mi encara me queden 45 dies..... ayyyysssss....

Imatge
soniah86

EntradaAutor: xocolatina » dc. ago. 05, 2009 9:57 am

Bon dia nenes!!!!!!!!!!!!

Ja sóm dimecres i aquesta setmana diumenge tinc festaaaaaaaa :-///: :-///: :-///:

Com aneu?? veig que estic perduda en alguns temes!!! Mireia on vas de lluna de mel????

Algú sap quelcom de l'Anna, certament em té preocupada!

AAAAAAAAAAAhhh crec k jo también faré un calendari de cuentra atras per les meves vacances, com que no tinc lluna de mel, així también us faré dentetes!!

Sonia nina, l'Eva em va dir que of course, ell también vé dimecres!!! Ara està a Paris.. fent cosetes :-))

Irene!!! et queda un supir!!! buff quines ganes no?? dsp ja saps quedada de super nuvies!!

Flit!!! com ho portes ja vaig veure el que estaveu ben acompanyades al casament de la Esther amb la Carme i els vostres respectius!

Carme va que aviat arriba el finde per anar a la platjetaaa!!

eeeeeeeeeeeiii avui estik a topeeeeeeeeeee d'energia positiva jajajaja a veure si li us la puc transmetre!!!

muaaaaaaaaaakis!
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: soniah86 » dc. ago. 05, 2009 10:03 am

doncs si roser a veure si me la transmets perque jo estic xafadisima...jajajaj fes el calendari de vacances jo edspres es el que fare jijijiji

a veure llavors som segures:

sonia
roser
irene
eva
carme

algu més????

a les 21:00h el dimecres 12 davant dels magatzems vall??

Imatge
soniah86

EntradaAutor: flit » dc. ago. 05, 2009 10:20 am

bon dia!!!!!
em queden 1 setmaneta i de vacances!!!!!!!! quines ganes
avui heu quedat? a mi m'hes imposible venir treballo fins les 12 de la nit, es que no donem a vast hem de fer hores extres per poder acabar la feina, que us ho passeu molt be.
Imatge
flit

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

EntradaAutor: soniah86 » dc. ago. 05, 2009 10:44 am

flit ha escrit:bon dia!!!!!
em queden 1 setmaneta i de vacances!!!!!!!! quines ganes
avui heu quedat? a mi m'hes imposible venir treballo fins les 12 de la nit, es que no donem a vast hem de fer hores extres per poder acabar la feina, que us ho passeu molt be.

no hem quedat dimecres que ve dimecres 12 a veure si pots venir???

Imatge
soniah86

EntradaAutor: S&M2009 » dc. ago. 05, 2009 12:26 pm

Hola noies!!!

Com va el dia???

Això, això paseu-me energia positiva que la meva la tinc una mica negativa ... jajajajaja

Noies jo segurament que no vindré, m´afaga molt lluny i tema peles no es que vagi molt sobrada :-/

Nenes que ja m´han trucat de la tintoreria que esta el meu vestit ben net per el reportatge .... jajajajajaj
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: soniah86 » dj. ago. 06, 2009 11:42 am

bon dia guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NYINYI ja hi ha video penjat de l' entrada d' en carlos al final ho he tingut que fer grabant amb la camera la pantalla de l'ordinador pero bueno algu es algu

CARME va que aixi desconectem de la feineta :-///: :-///: :-///: que be ara podras fer el post veuras que t' ho pasaras pipa on ho feu al final???

ROSER que tal wapa diumenge festa que be a aprofitarlo a tope i preparat per dimecres jajajaj que hi ha quedada

bueno la resta com anem???? vinga va a apuntarse totes a la quedada gironina MIRIAM I GPG vosaltres tambe sou gironines ehhhh ja sabeu :-)ok:

Imatge
soniah86

EntradaAutor: S&M2009 » dj. ago. 06, 2009 11:48 am

Bon dia maques!!!

Quina caloreta que tenim avui, mare meva ... amb lo be que estariem a la platja :-)ok: . Demà agafaré una amanida i a dinar a la platja ... m´encanta :-)ok:

Sonia m´has entes malament ... jajajajaj, el post ja el vaig fer a la platja de Blanes ... deia que ja el tenia preparat per el reportatge de totes juntes neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Sonia tu que estas posada amb el tema de fotos ... com li puc treure a una foto l´hora i el dia ... tinc totes les fotos del viatge amb això gravat i a sobre en vermell :-/ i li vull treure per fer el hoffman.
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: soniah86 » dj. ago. 06, 2009 11:59 am

ahhhhh vale ja me sonava a mi que ja l' havieu fet pero amb tantes noies no vlia fotre la pata jo tambe en teoria tenim els trajes llestos avui en teoria clar....

CARME el tema de la foto a mi lo unic que s' amacut primer mirar a la teva camera i treure la opcio on posa poner fecha i hora a veure si automaticament se te borra de totes o sino ja es agafar amb el microsoft office picture manager que es l'oficial de windows per les fotos anar a editar imagen i posar opcio recortar llavors marques fins on ja no surt la data i anar retallant aixi jo es l' unic que se m'acut

Imatge
soniah86

EntradaAutor: GPG » dj. ago. 06, 2009 12:25 pm

Hola noies!!

Jo també sóc de les que em toca treballar el mes d'agost... I aquest any sense vacances!! Perquè ens estem fent la casa, i com que l'anem fent nosaltres a ratos, doncs ens toca treballar!! Però ja m'agrada, perquè és una cosa nostre...

Veig que ja esteu fent un altre sopar, eh!! Com us ho monteu nenes!! Ben fet, s'ha d'aprofitar l'estiu!!

Jo de moment no puc, pero si em caniven els plans, us ho dic, vale?

Els meus preparatius del casament estàn parats de moment... A veure si al setembre tornem a agafar el fil i podem enllestir fotograf, music i video que és el que em corre més pressa!!

Nyinyi, aixxxxxxxx que poquet que et queda reina!! Pensar que jo em caso un any més tard que tu... Com estarè l'any que vé?!! Segurament dels nervis!! Jajajajaja

Bé xules, m'en vaig a dinar i a la piscina, que amb aquesta calor...

A10 tetes!!
Imatge
GPG
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 163
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 7:55 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. ago. 06, 2009 3:46 pm

Bona tarda nines!

Em sap greu haver estat deconectada aquests dies però fins avui al matí eh tingut la peke ingressada a l'hospital.
Ens va agafar un virus d'aquests estiuencs i la vàren tenir que ingressar per febre molt alta...gràcies a deu a quedat tot en un ensurt...aixxx, com ma fet patir...

A veure si ara puc anar entrant altre vegada..

Petonets
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: soniah86 » dj. ago. 06, 2009 4:11 pm

((!*Miriam!*)) ha escrit:Bona tarda nines!

Em sap greu haver estat deconectada aquests dies però fins avui al matí eh tingut la peke ingressada a l'hospital.
Ens va agafar un virus d'aquests estiuencs i la vàren tenir que ingressar per febre molt alta...gràcies a deu a quedat tot en un ensurt...aixxx, com ma fet patir...

A veure si ara puc anar entrant altre vegada..

Petonets

ostres miriam quin ensurt no???? sort que ha quedat tot en aixo un susto els peques per aixo es normal que agafin virus d' aquets ara a descansar de lestres que haureu pasat aquets dies i a cuidar als peques de la casa

un petonas guapa

Imatge
soniah86

EntradaAutor: S&M2009 » dj. ago. 06, 2009 4:15 pm

Sonia doncs ho provaré a veure com funciona això de retallar ... xq al treure-ho de la càmara no es borra de les fotos :--(

Si no Photoshop ... que mai l´he fet servir :-/
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: soniah86 » dj. ago. 06, 2009 4:28 pm

S&M2009 ha escrit:Sonia doncs ho provaré a veure com funciona això de retallar ... xq al treure-ho de la càmara no es borra de les fotos :--(

Si no Photoshop ... que mai l´he fet servir :-/

jo faria servir el manager que es el de windows i tan sols ve a ser retallar la part de sota ara el photoshop sincerament jo no el se tocar gaire no se la roser poder pero crec que amb el manager ja faries

Imatge
soniah86

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants