NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: cc83 » dt. ago. 04, 2009 5:05 pm

lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:eeeehhhh!!! benvinguda Lluneta!!!! veig k ha anat be... bueno ja contaras...
venga siii!!!! quedem demà!!! LLOC??? HORA??????
venga noiessssss!!!

vaig a treballar!!!

T'ho conto demà ok??? és molt llarg d'explicar... a més tú también m'has d'explicar així que estem igual!!!
Cuquet tinc mooooltes ganes de veure't... i què dir de tú núvia... fot un futimer que no et veig :-( :-( :-( :-( :-(

vale si si!!!! dema expliques k tal!!!!
nenes i com us coneixere??? com sabré que sou valtres??? jajajja kina vergonya.... es com una espècie de cita a cegues.. jajaj
Imatge
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: cc83 » dt. ago. 04, 2009 5:06 pm

annalleida ha escrit:hola
m'encantaria poder venir a la quedada així us coneixeria a totes pero treballo i fins les 22 no plegaré :( un altre dia!!!
lo de la Caixa naltres també ho hem mirat, t'explico: etfan un compte i allí es on t'ingressen els diners els invitats. si algu ingressa diners ha de posar el nom de la persona que ingrssa. part et donen unes targetes per posar a les invitacions!!!
petonets

joo... quin greu! jo hi puc anar pels pèls, perque aquesta setmana nomes treballo als matins, sino tampoc hi podria... bueno a la pròxima fem un sopar i tot arreglat!!!
Imatge
cc83

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. ago. 04, 2009 5:10 pm

Us penjo un video que he trobat buscant maquillatges :)

http://www.youtube.com/watch?v=v_YR1e9TUJc&feature=player_embedded

Les invis no hem fet res, mes tard trucarem al fotograf a veure si el podem anar a veure i parlem de la preboda :)

QUe wayyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!! Coneixerem a la cc83!!!! Quina pena que no puguis venir annalleida!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 04, 2009 5:43 pm

Així a les 18.30h al cielo?¿?? Definitiu???? Nuvia aviat serà com el nostre bar eh... ::love:: Jo pels pèls tmpoc puc venir, pq haviem d'anar a la platja prò ma germana està roja com un cranc i ho ha volgut aplaçar pel dijous així que vincc!!!! :star::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 04, 2009 5:44 pm

cc83 ha escrit:hola guapesssssssss!!!!!!!!!!!
siiiiii venga k guaiiii!!! quedada!!!! a mi em sembla perfecte.

A LES 18.30h AL CIELO??????? definitiu????? conteu amb mi!!!!

Molt béeee coneixerem a la cc83!!!!!!!!! Què portaràs posat??? No sabrem què ets tú... jopeeeee bno quan veguem una noieta esperant fora del cielo sabrem que ets tú no??? Miriameta i cuca vindreu oi???? ::love:: ::love:: ::love:: us vull explicar taaantes coses!!!! :hmm::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cc83 » dt. ago. 04, 2009 5:48 pm

lluneta29 ha escrit:

Molt béeee coneixerem a la cc83!!!!!!!!! Què portaràs posat??? No sabrem què ets tú... jopeeeee bno quan veguem una noieta esperant fora del cielo sabrem que ets tú no??? Miriameta i cuca vindreu oi???? ::love:: ::love:: ::love:: us vull explicar taaantes coses!!!! :hmm::

jajajjajaj si si que vinc!! i tant!! pero.... encara no sé el que portare posat... jajajja bueno, a la cuca la conec per foto... així k suposo k al natural també la reconeixere... jajjajaj
Imatge
cc83

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 04, 2009 5:55 pm

cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

jajajjajaj si si que vinc!! i tant!! pero.... encara no sé el que portare posat... jajajja bueno, a la cuca la conec per foto... així k suposo k al natural també la reconeixere... jajjajaj

Molt béeeeeee!!! Ens veurem allí... falta confirmar el cuquet i la miriameta!!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. ago. 04, 2009 8:16 pm

Anire una estoneta!!! Que despres haure de marxar :( Pero almenos us veure wapetones!!!

Muacsss :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dt. ago. 04, 2009 8:16 pm

lluneta29 ha escrit:
cc83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Molt béeeeeee!!! Ens veurem allí... falta confirmar el cuquet i la miriameta!!!! :-)

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
QUE JO DEMA TAMBE ME APUNTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

TRANKIS QUE DEMA ENS CONEIXEREM I ENS VEUREM LES CARES...JEJEJE

QUINES GANES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AL 18.30 AL CIELO

cc83 jo crec que tambe te coneixere....imagino que no canviem tant en persona...jejeje. Que be!!!

llunetaaaaaaaaaaaaaaa jo tambe vull que m'expliquis!!!

nuvia biiiennnnnnnnnnnnnnnn VECINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dema ens veurem!!!

quines ganes que tinc de veureus!!

MIRIAMETA aixo ja esta que creme...jejeje que way tot lo que has avançat!!!

NENES DEMA KEDADA!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: PIKYS » dc. ago. 05, 2009 8:22 am

Hole nenes!!!

Aquesta setmana no he passat p aqui pq he tingut la meva cosineta de 6 anys de mallorca p casa i nomes feiem k estar a la piscina i ara he vist q hi ha un munt de coses, i que quedeu, jo no podre venir pq avui he de fer la maleta q dema marxem cap a Mallorca ueueueueue. quines ganes de marxar i desconectar de tot.

Bueno us he de deixar que se desperta la peque, ens anem a costumant a fer de papes!!! que vagi mb la quedada, les vacances a les q les comenceu i bona setmana a totes!!

Fins a la tornada. una abraçada a totes!!!
Imatge
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: cc83 » dc. ago. 05, 2009 12:18 pm

bueno noietes... me'n vaig a lleida a dinar a casa dels sogres i a fer uns recadillos. Ens veiem a la tarda!!!!!!!
Imatge
cc83

EntradaAutor: TatianaCE » dc. ago. 05, 2009 2:52 pm

Hola!
Veig que heu quedat. Jo no puc, estic sola amb el nen i fins a les 7 no el puc deixar amb ningú, i soc a Agramunt, arribaria molt tard. Em sap greu pq m'agradaria coneixer-vos, aqui al foro és on més parlo de la boda, i m'encanta parlar de tot això! :-)ok:

Que vagi bé la quedada, ja explicareu!
Imatge
TatianaCE

Entrades: 41
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: annalleida » dc. ago. 05, 2009 6:07 pm

hola
estic super enrabiada: he anat aquest mati a Lleida i m'he arribat a RC a vere si tenien el cataleg i m'han tractat fatal!!!!!
ma dit que no el tebieb llavors hem parlat de preus i l'hi he dit que eren carets i la tia em diu que no. i que el spreus van de 1500 a 2000 euros!!! i jo li he dit que aixo era la Two i ella me deia que era la RC. total que l'hi solto que el de l'aparador valia 3000 i que el Rayla val 3750!!! i me diu que era mentida!!! total que li dic que m'ensenyi el cataleg p``er veure el preu i ho mira i llavors s'ha adonat que jo tenia rao i m'ha demanat disculpes i me diu que d'on era i que em donava hora per emprovar-me vestits i li he it sense pensar-mo dos vegades: no mel penso comprar a lleida, sou unes mentideres i men vaig a Barcelona que em tracten mes be!!!! es que m'he quedat molt descansada!!!
jo us aviso pk sapigueu de quin pal calsen!!!!!
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: miriameta » dc. ago. 05, 2009 8:37 pm

En general, les dependentes de vestits de novia (en general, no totes...) SON UNES BORDES ACABADES!!!!!

Jo si fos per mi agafaria un grup d´amigues i montaria una botiga de vestits de nuvia. Amabilitat i gust per la feina. Seria feliç!!! No men cansaria mai!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. ago. 05, 2009 8:58 pm

Nenesss!! el meu menjadoret!!! sense les estanteries :( jo... he fet un minimontatge per a que vegueu on van les que falten i us feu a la idea, pero aix`vol dir que heu de venir a veurehu en persona!!! a la piscinaaaaaaa!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. ago. 05, 2009 9:00 pm

me descuidat de dirvos que entre l´espai que es veu entre moble i tele es perque hi vui posar un vinil. Ja els he mirat i ni han de chulisssims!! ja us els ensenyare :) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. ago. 05, 2009 9:10 pm

I ara una petita demostració del treball de la bloomie i del que vui mes o menys. M´encanta!!!!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: TatianaCE » dc. ago. 05, 2009 10:32 pm

Ei!
Molt xulo lo dels porta-anells. Jo també busco algo diferent, que no sigui el tipic coixi.
Per cert, que bordes les de RC, no? Si et dediques a vendre, has de tenir més simpatia, i més en algo tan bonic, que només hi vas una vegada però deixes una pasta! :--(
Imatge
TatianaCE

Entrades: 41
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: cc83 » dj. ago. 06, 2009 10:32 am

miriameta ha escrit:En general, les dependentes de vestits de novia (en general, no totes...) SON UNES BORDES ACABADES!!!!!

Jo si fos per mi agafaria un grup d´amigues i montaria una botiga de vestits de nuvia. Amabilitat i gust per la feina. Seria feliç!!! No men cansaria mai!!!

nena molt xulo el menjador!!! m'agrada molt a mi el color verd.. jejeje
lo de les flors también ho he trobat molt original...
eiiiiiii que nomes et falta un mes!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jejejjejej que casi som familia i no ens en enterem.... jajajja el mon es un mocador..
Imatge
cc83

WOOOOOOLEEEEEE

EntradaAutor: Amelie » dj. ago. 06, 2009 12:19 pm

Hooooolaaaa a totesssss!! Avui per fi he pogut treure una estoneta per conectar-me, porto uns dies amunt i avall... i desconectada totalment!!

Bueno nenes espero que la kedada d'ahir anès genial!!! Jo vaig anar a veure una amigueta meva que està apunt apunt de ser mamí, estava guapíssima, el cert és que la felicitat et canvia la cara jeje!!

Cuca Aprofita que aquesta setmana tens al teu nen i disfruta al màxim!! Jo la setmana que ve és la que faré de tardes, que si no m'equivoco és la que coincidiré amb ell. A veure quan fem soparet totes que així tindrem més temps per xerrar i posar-nos al dia :-)ok:

Pikys ueueueuue que guay a Mallorcaaa!!! Que disfrutis molt ja ens explicaràs que tal a la tornada.

Anna Quina decepció les nenes de RC :--( :--( la veritat és que ja ho hem comentat en alguna ocasió aquestes senyoretes que es dediquen a vendre els vestits de núvia de vegades són unes Booooorrrdeeeesss... I no ho entenc, lo fàcil que és ser amable, a més va bé pel cutis et surten menys arrugues jeje, segur que a elles no els hi ho han explicat això.

Miriameta Uooooooo que xuli el menjador, i tant que vindrem a veure'l en persona, i les flors molt originals, m'agrade :-)ok: Per cert que tal el pentinat compi de pelu???? Jo el color no te'l vaig veure en sec, però ja es veia xulo, ja vas veure que hem vaig tallar una mica quan l'Anna va preguntar de que ens coneixiam *.O.-O* osti és que tampoc sap res i no sabia com sortir-me'n jejeje!!!

Lluneta ja he llegit que Londres perfecte, m'en alegro!!! suposo que lo durillo és la tornada a Lleida. Bueno per això estan les kedades amb les compis, que així passem l'estiu més divertit. A vere si la pròxima no fallo.

Nuvia Nena m'he mirat el video i semble una peli de terror, ojo com canvien, al natural són xungues jejej!!! Per cert Felicitats per quedar-te a l'escola!!!!

CC83 Que tal com va tot?? Espero que molt bé!!! A veure si la pròxima kedada puc venir i també et conec.

Ise Ja se que no tens connexió a la platja, però igualment t'envio una Abraçae passa-t'ho mooooolt Bé!!!!

Ho sento si m'he deixat algú, però porto dies sense conectar-me i no m'ha donat temps de llegir-ho tot. De totes maneres Una Abraçae a totessss!!!
Imatge
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants