Petonms guapes! Fins a la nit!
Si a alguna no li ha arribat que em digui algo!!
Black, a tu encara no t'ho he enviat perque no tenia el teu correu. Quan m'ho passis t'ho envio
Autor: nur_jor » dt. ago. 04, 2009 3:29 pm

Autor: Giss » dt. ago. 04, 2009 3:42 pm

Autor: Giss » dt. ago. 04, 2009 3:59 pm

Autor: estiu2010 » dt. ago. 04, 2009 5:41 pm

Autor: estiu2010 » dt. ago. 04, 2009 6:08 pm

Autor: blackmamba » dt. ago. 04, 2009 6:56 pm

Autor: blackmamba » dt. ago. 04, 2009 7:19 pm

Autor: Giss » dt. ago. 04, 2009 8:00 pm

Autor: blackmamba » dt. ago. 04, 2009 8:22 pm
Giss ha escrit:Chicas!!!! Al final hay otro cambio en el día de la cena!!! se pasa al jueves!
Madre mía... vais a pensar que estoy loca, pero es que mi novio me ha dicho que porfavor hiciéramos la cena el jueves, así que en parte creo que mejor, pq así podeis venir papallona y eli no? bueno, ya me direis algo...
Besitos

Autor: MJ206 » dt. ago. 04, 2009 8:30 pm

Autor: blackmamba » dt. ago. 04, 2009 8:46 pm
MJ206 ha escrit:Hola a tod@s!
Soy nueva por aquí! Alguien me puede explicar como se ponen los números brillantes tan xulos y ese contador tan "cool"???
Gracias

Autor: blackmamba » dt. ago. 04, 2009 9:18 pm
MJ206 ha escrit:Ho he aconseguit!!! Yujuuuuuuuuuuuuu!!!![]()
![]()
![]()

Autor: nur_jor » dt. ago. 04, 2009 9:38 pm
Giss ha escrit:Nur! ja he llegit la crònica!
a veure... vaig comentant...
1.- El lloc sembla bonic, tot i que he sentit a parlar molt malament de Villa Urrutia...
2.- La cerimònia una mica friki no? això de les ninfes i tants de balls... no m'ha agradat... per mi la cerimònia ha de ser emotiva, com la de la Laia, on es parli dels nuvis i dels seus sentiments... no?
3.- Lo de no tirar arròs ni oètals ni res... que soso no? i en sec marxen a fer-se el reportatge?
4.- Anaveu molt guapos!
5.- La núvia fineta... bastant mona... El ram no m'ha agradat gens
6.- Lo de "abrir urgente" i fer lo dels globus molt xuli! com la Laia!
7.- El detallet del vano molt boniquet
8.- Lo de que els convidats es mullessin fatal... quina poca organització no?
9.- I el pastís? que passa que al final tindrà raó la meva sogra quan diu que eso ya no se lleva??? per favor... és el moment casi més bonic!
10.- Els ninus molt monus! són els que jo volia comprar per donar, el que van en cotxe i els que van en moto.
Bé... doncs una experiència més no? et vas emocionar? jejeje

Autor: nur_jor » dt. ago. 04, 2009 9:41 pm
estiu2010 ha escrit:Nur lo de la boda molt ben explicat....ara em sobren les ninfes, les fotos del fotograf q ven i em falta el pastis i la musica a cada plat....
xo lo altre molt be
I anaveu molt guapos tu i el jordi

Autor: nur_jor » dt. ago. 04, 2009 9:42 pm
Giss ha escrit:Chicas!!!! Al final hay otro cambio en el día de la cena!!! se pasa al jueves!
Madre mía... vais a pensar que estoy loca, pero es que mi novio me ha dicho que porfavor hiciéramos la cena el jueves, así que en parte creo que mejor, pq así podeis venir papallona y eli no? bueno, ya me direis algo...
Besitos

Autor: nur_jor » dt. ago. 04, 2009 9:44 pm
MJ206 ha escrit:Hola a tod@s!
Soy nueva por aquí! Alguien me puede explicar como se ponen los números brillantes tan xulos y ese contador tan "cool"???
Gracias