Autor: Mrs. Happiness » dt. ago. 04, 2009 11:55 pm
. Així que abans d'anar a dormir he pensat, vaig a saludar a les meves ninetesss!!!!

Autor: Giss » dc. ago. 05, 2009 7:54 am

Autor: jennytgn » dc. ago. 05, 2009 8:36 am
MJ206 ha escrit:Hola a tod@s!
Soy nueva por aquí! Alguien me puede explicar como se ponen los números brillantes tan xulos y ese contador tan "cool"???
Gracias

Autor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 9:40 am
nur_jor ha escrit:Papallona* ha escrit:elxa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
me n'alegro que estiguis millor!! aix kin finde...![]()
Nur t'he enviat privi amb mail!! passa'm please el link de picassa que ara volia vore-ho i no el trobo!!
muas!
t'ho acabo de passar!

Autor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 9:41 am
nur_jor ha escrit:Ei!! Qui vulgui veure els ninos! Al facebook he penjat la foto! Només la dels ninos!
És un adelanto de la cronica que estic fent, jejeje!!

Autor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 9:42 am
nur_jor ha escrit:Ais!! I una altra cosa!!
Sabeu que em va dir el meu nen el dissabte despres de coneixer-vos???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Que us veieu molt maques i molt simpàtiques! Que no li extranyava les ganes que tinc sempre d'anar a les quedades perque veia que hi havia molt bon rotllo, i que veia que tot el que compartim era molt important per nosaltres!!
Això més que res ho va veure clarissim al veure la nostra reacció al emocionar-nos amb la boda de la laiac!! Primer va confessar que es va quedar flipat, jajaja!! Però va veure que estavem molt unides i molt involucrades en les bodes de totes!
Abans quan li parlava de les samarretes i de la pancarta flipava molt, i ara ho veu molt i molt diferent!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 9:43 am
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetesss...
Elxa.....que waiii que estigueu ja recuperatss.... Sobre la Firagost anema aquesta nit a les 22:00 quan Popi plegui...i a veure si ens trobem...pq la Firagost és això, trobar-se amb tothom, fins i tot amb la gent que no saps res la resta de l'any...jejejej
Nur...no vaig rebre res...no ateixis, encara que espero amb ansia la teva crònica...!!!jejejeje.
Que bè que el teu xicot et diguès això...el meu sempre em diu que quan estic al foro em veu feliç...és com si desconectès...!!!!!jajajajaj. Aquest nen està pillat!!!!![]()
Ninetes...vaig a trucar a telefonica que no em funciona el telèfon...no se si és la linia o nu sé!!!!!![]()
Fins desprès!!!!

Autor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 9:44 am
Mrs. Happiness ha escrit:Per cert!!!! MIREU EL MEU MARCADORR....1 ANY I 1 MESETTTTTT!!!!!..QUEEEEE FUEEEERRRTEEE!!!!

Autor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 9:44 am
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....passeu-m'he el correu que us enviarè unes fotos de la despe!!!!!

Autor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 9:46 am
nur_jor ha escrit:elxa ha escrit:Hola wapis!
Que tal?, nosaltres ja hem acabat de dinar!
Happiness si m'he fixat amb el teu marcador 1-1!!!
La veritat que corre molt rapid això, millor, millor que ja tinc ganes de començar a fer cosetes, lo que hem fet ja es demanar hora per renovar el pasaport pq el tenim caducat i clar.......el viatge....es el viatge eh!!!!! jejejeje
Ara et passo per privi el meu mail.
Giss nena que tal? las vacaciones que? has ido a la playa?
Osti! El passaport!! No hi pensava amb aixo!! Jo no en tinc!
M'hauré d'informar sobre això...

Autor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 9:46 am
nur_jor ha escrit:Nenes, mireu als vostres correus. Us acabo d'enviar la crònica. A veure què us sembla!
Petonms guapes! Fins a la nit!
Si a alguna no li ha arribat que em digui algo!!
Black, a tu encara no t'ho he enviat perque no tenia el teu correu. Quan m'ho passis t'ho envio

Autor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 9:47 am
estiu2010 ha escrit:papallona et matare....odio les fotos de primer plano no men vai adonar q me la feies.....espero q no o vegi gaire gent aixo xq no estaba am les millors de les meves cares...no veus totes les meves imperfeccions.........

Autor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 9:47 am
blackmamba ha escrit:Ninetes!!!!!!!!!!! estic molt mandrosetaaaaaaaaa
Vaig a posar-me una mcia al dia!!!!
muaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()

Autor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 9:48 am
Giss ha escrit:ya está neni, ya lo tienes

Autor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 9:49 am
Giss ha escrit:Chicas!!!! Al final hay otro cambio en el día de la cena!!! se pasa al jueves!
Madre mía... vais a pensar que estoy loca, pero es que mi novio me ha dicho que porfavor hiciéramos la cena el jueves, así que en parte creo que mejor, pq así podeis venir papallona y eli no? bueno, ya me direis algo...
Besitos

MJ206 ha escrit:Hola a tod@s!
Soy nueva por aquí! Alguien me puede explicar como se ponen los números brillantes tan xulos y ese contador tan "cool"???
Gracias

MJ206 ha escrit:Ho he aconseguit!!! Yujuuuuuuuuuuuuu!!!![]()
![]()
![]()

Autor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 9:50 am
nur_jor ha escrit:Giss ha escrit:Chicas!!!! Al final hay otro cambio en el día de la cena!!! se pasa al jueves!
Madre mía... vais a pensar que estoy loca, pero es que mi novio me ha dicho que porfavor hiciéramos la cena el jueves, así que en parte creo que mejor, pq así podeis venir papallona y eli no? bueno, ya me direis algo...
Besitos
Ei!!! El sopar és dijous?????
Jo ara entrava al foro dient: em sap greu però no podré venir demà perquè no em va bé...![]()
... i quan he vist lo del dijous dic: osti si!! el dijous si que puc!!!!![]()
Compta amb mi!!
I a veure si s'animen la Elxa i la Papallona!!