NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 9:50 am

nur_jor ha escrit:Per cert, que hem de portar?? :e:-)e

aixo aixo.. quehem de portar?????????
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 9:51 am

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...arribo ara de la Firagost...i d'acomiadar als meus papis que dempa marxen de vacancetes...!!!! aixxx. : muaahhhh : . Així que abans d'anar a dormir he pensat, vaig a saludar a les meves ninetesss!!!!

Giss...no te lo he dicho por teléfono pero siii...he visto hoy otra vez la serie...bueno, verla no mucho pq estoy pendiente del ordenador, pero lo tengo de fondo!!! ESK NO HAY OTRA COSA!!! JEJEJEJE
Cuenta conmigo para el jueves...y es mejor que nos digas lo que hay que llevar...esk sino vas a tener mucho trabajo haciendolo tu solita!!!!

Elxa.... al final no ens em trobat...jopeta!!!!!

Nur...ara vaig a mirar el correu i demà et farè els comentaris, ok?? per cert, va ser a Villa Urrutia??? esk jo también he sentit bastant comentaris negatius sobre aquest restaurant...sembla ser que són bastant gitanots!!!!

Estiu....on estàs ficada dona???

MJ206... Benvinguda....Bé...explican's cosetes....on et cases??? i tots i tots el detalls vaja!!!!

Ninetes....vaig a dormir que stic feta pols....demà parlem boniquetes!!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)

i a on van tu'ns papis????
i que tal la fira????

has descansat wapi????
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 9:52 am

Giss ha escrit:Bon dia ninetes!

Qué bé Nur! així que dijous t'apuntes! m'en alegro molt... a veure si les altres també poden venir, que em fa molta il·lusió...

Happiness, què tal por la Firagost? te lo pasaste bien? compraste algo? Yo esta tarde, no es seguro... pero a lo mejor voy a probarme vestidos nenas!!!!! Iré a comer a casa de la mami, y por la tarde saldremos a dar una vuelta, y aprovecharemos que estoy de vacaciones para empezar a mirar y así ir cogiendo ideas! ya os contaré...

A ver... para la cena: primero de todo preguntas:
Os gustan los champiñones? y el tomate con mozzarella? y el carpaccio?
Depende de lo que me digais ya os diré si teneis que traer algo, pero vamos... que no creo...

Elxa, reina, estás mejor? seguro que si! qué tal por la firagost? y tu nene recuperado del todo no?

Black! petarda! no duermas tanto! jejeje Hoy le dan el alta a tu padre no? espero que esté mejor... seguro que ya en casa se recupera más rápidamente.

Estiu... manifiéstate... dejate de tantas fiestas! jajajaja

Papallona!!! demà vens a que sí?

Laiac!!!! bon viatje!!! jo quines ganes de veure-la... i que ens ho expliqui tot amb pèls i senyals

A las que os habeis ido de vacas... se os echa de menos... :-(

si bunika demà vinc... es que avui era l'unic que no podia... aix.. que guai!!!

Giss.. a mi m'agrada tot.. cap problem!! si vols compro carpaccio o algu???
Papallona*

EntradaAutor: MJ206 » dc. ago. 05, 2009 9:53 am

NATIBG ha escrit:ELENA! ETS DE LA POBLA??? JO SOC DE VALLS!!!

DONCS NOIES MIRA NOSALTRES HO FEM A MONTFERRI AL SANTUARI DE MONTSERRAT I EL CONVIT A MONTBLAC, AL MOLI DEL MALLOL, HO CONEIXEU??????

Hola Natibg! Qué tal el Santuari de Montferri? Es maco oi?? Com agafa de distància desde Reus?
Em sembla que es complicat arribar, moltes curves?

Gràcies.
Imatge

Imatge
MJ206

Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 04, 2009 8:17 pm
Ubicació: Munich pero em caso a Tarragona!!!

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 05, 2009 9:53 am

Bon dia wapiiisss!!!

Uff...tinc un mal d'esquena avui...!!!me hago vieja!!! : muaahhhh :

Giss...a ver...la Firagost, pues bien...pq fuimos a las 22:30h y casi no había gente, asi que de lujo. Y nada, compramos una coca de chocolate para Popi que le encanta (especialmentes las de Perafita) y nada, luego estuvimos viendo un coche que hace cuestión de meses estuvimos mirando. Pero claro, al casarnos tuvimos que elegir...u nada, salimos con los dientes largos pero es lo que hay...aixx...
Ahh....de todo lo que has dicho sobre la comida, me gusta todo excepto los champisss.... :star:: nu me gustan!!!!

Asi que hoy a probar vestidosss....??????? que fuerteeee!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Quina emoció!!!!!! y donde vas a ir??? explica explica...todos los detalles ya lu sabes!!!!

Papallonaaaaa....... on estas??? com va la setmaneta????? ens veiem demà al sopar???

Nur....quin és el quadre de Ny que voleu en blanc i negre??? un d'uns taxis grocs??? Hi han de xulos ara??? esk quan vam comprar aquest dels taxis (enorme) vam veure un d'una bici i el canal i un altre de Paris.... (que per cert, la Black penso que buscava un de Paris)
Ahhh!!!! la crònica super mega be explicada... Anàveu molt i molt macusss.... però evidentment, el que em va deixar "atònita" :o-o: va ser lo de les nimfes de l'amor...Esk la veritat això sembla de secta total!!!!!!!! jejejeje

Black....ja està el pare a casa????? ja veuràs com es recupera ràpidament!!!!!

Ninetes...vaig a veure si s'em desperta l'esquena i puc moure'm...
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 9:53 am

jennytgn ha escrit:Buenos dias!!!!

Como va la mañana???

hola wapi!
bon dia!! mira avui una mica més relaxa.. pero bueno.. pensant en la tarda de feïna que em tocaaaaaaa aixxxxxxx

tu que tal?????????
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 9:56 am

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia wapiiisss!!!

Giss...a ver...la Firagost, pues bien...pq fuimos a las 22:30h y casi no había gente, asi que de lujo. Y nada, compramos una coca de chocolate para Popi que le encanta (especialmentes las de Perafita) y nada, luego estuvimos viendo un coche que hace cuestión de meses estuvimos mirando. Pero claro, al casarnos tuvimos que elegir...u nada, salimos con los dientes largos pero es lo que hay...aixx...
Ahh....de todo lo que has dicho sobre la comida, me gusta todo excepto los champisss.... :star:: nu me gustan!!!!

Asi que hoy a probar vestidosss....??????? que fuerteeee!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Quina emoció!!!!!! y donde vas a ir??? explica explica...todos los detalles ya lu sabes!!!!

Papallonaaaaa....... on estas??? com va la setmaneta????? ens veiem demà al sopar???

Nur....quin és el quadre de Ny que voleu en blanc i negre??? un d'uns taxis grocs??? Hi han de xulos ara??? esk quan vam comprar aquest dels taxis (enorme) vam veure un d'una bici i el canal i un altre de Paris.... (que per cert, la Black penso que buscava un de Paris)
Ahhh!!!! la crònica super mega be explicada... Anàveu molt i molt macusss.... però evidentment, el que em va deixar "atònita" :o-o: va ser lo de les nimfes de l'amor...Esk la veritat això sembla de secta total!!!!!!!! jejejeje

ja estic per akiii... ahir estava a urgencies i molts feïna.... pero bueno... tu que tal?? i la fira??? i tuns papis a on han anat???

els quadres también em van agradar pero al meu xicot.. no.. aix.... siempre buscando el consenso jejejejjeje

demà soparetttttttttttt
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 9:57 am

ninetes.. estic liada amb les invis... bueno ho expicare el meu compte enrrere.. que sino no escric mai jejejej

muas!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 05, 2009 9:59 am

Papallona* ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...arribo ara de la Firagost...i d'acomiadar als meus papis que dempa marxen de vacancetes...!!!! aixxx. : muaahhhh : . Així que abans d'anar a dormir he pensat, vaig a saludar a les meves ninetesss!!!!

Giss...no te lo he dicho por teléfono pero siii...he visto hoy otra vez la serie...bueno, verla no mucho pq estoy pendiente del ordenador, pero lo tengo de fondo!!! ESK NO HAY OTRA COSA!!! JEJEJEJE
Cuenta conmigo para el jueves...y es mejor que nos digas lo que hay que llevar...esk sino vas a tener mucho trabajo haciendolo tu solita!!!!

Elxa.... al final no ens em trobat...jopeta!!!!!

Nur...ara vaig a mirar el correu i demà et farè els comentaris, ok?? per cert, va ser a Villa Urrutia??? esk jo también he sentit bastant comentaris negatius sobre aquest restaurant...sembla ser que són bastant gitanots!!!!

Estiu....on estàs ficada dona???

MJ206... Benvinguda....Bé...explican's cosetes....on et cases??? i tots i tots el detalls vaja!!!!

Ninetes....vaig a dormir que stic feta pols....demà parlem boniquetes!!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)

i a on van tu'ns papis????
i que tal la fira????

has descansat wapi????

Uoolleeee bonica??? així que avui tens una tarda amb feina???? jopeta...estaràs desitjant que arribi el Setembre, no??? així tornaràs a saber que són les tardes...jejejeje

Els papis han marxat al poble, a Granada, esk tenim allà la family i mira...han anat cap allà. La sister marxa el Dissabte, i res...aqui la menda no podrà baixar pq el xicot treballa...Potser ens escapem un cap de setmana...algo fugaz....!!!!! jijiijiji

La fira...bé...com sempre, encara que vam anar a última hora i no hi havia tanta gent. Ens van comentar una amiga que per la tarda era criminal...impossible caminar...menys mal que vam baixar quan no hi havia molt gent...sinó quin agobio!!!!!
Mrs. Happiness

Re: Hola a tothom!!!

EntradaAutor: MJ206 » dc. ago. 05, 2009 10:00 am

jennytgn ha escrit:
MJ206 ha escrit:Hola a tod@s!

Soy nueva por aquí! Alguien me puede explicar como se ponen los números brillantes tan xulos y ese contador tan "cool"???

Gracias

::fiestuqui::

Bienvenida!!!! besosss

Moltes gràcies!!! Com ho porteu vosaltres? Jo encara estic mirant esglèsies i restaurants... quin estrés!!!!
Imatge

Imatge
MJ206

Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 04, 2009 8:17 pm
Ubicació: Munich pero em caso a Tarragona!!!

EntradaAutor: torsaeann » dc. ago. 05, 2009 10:05 am

Hola ninetes¡¡¡¡¡¡ estic a la plaza mayor de madrid i he dit, pq no vaig a escriure un sms a les meves nenes¡¡¡¡¡
jo per aqui molt bé...molta calor.....
porfi...no escribiu tan t que quan arribi necesitaré la resta de les meves vacances per posar.me al dia¡¡¡¡¡¡¡
us estimooooo
un petonet¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 05, 2009 10:10 am

Bon dia!!!

Uis... quan de moviment per aquí de bon matí!!

Giss, de tot el que has dit a mi m'agrada tot, però em sap greu que ho preparis tota sola! Va, què podem fer nosaltres? I al final serem un bon grupet! Quantes més serem més riurem!! jejeje!!
I aquesta tarda vas a mirar-te vestits??? Ja ens explicaràs que tal tot eh!! >.-<:

Me n'alegro que us hagi agradat la crònica! :-)) La veritat és que cada foto que feia i tot el que explicava, ho feia tot pensant en vosaltres!! jajjaja!! Jo li deia al Jordi "això els hi he d'ensenyar a les ninetes!!" ... "això els hi he d'explicar tambe!!" jajaa!!

Black, avui donen l'alta a ton pare? Que bé tenir-lo a caseta!

Per on para l'Estiu i la Elxa?

Tara i Torsaeann, disfruteu de les vacances!

I la Laiac de viatge... quan torni ens ho ha d'explicar tot!!

Happiness, que tal la firagost? Aquest any no hi he baixat!

Papallona, dius que no t'ha arribat el privi amb el link? Ara t'ho torno a passar! :-)ok:

Muas!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 05, 2009 10:11 am

Papallona* ha escrit:
nur_jor ha escrit:
Papallona* ha escrit:elxa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
me n'alegro que estiguis millor!! aix kin finde... :-(

Nur t'he enviat privi amb mail!! passa'm please el link de picassa que ara volia vore-ho i no el trobo!!

muas!

t'ho acabo de passar!

aixxxxxx.. doncs no m'ha arribat!!!!!!!!! bueno...
neni he llegit ara la cronica!! doncs amb lo que m'havien dit de villaurrutia molt be no??????? la núvia molt maca!! i tia tu estàs wapiiiiiiiissimaaaaaaa
de co nya.. el vestit!!! MOLT BË!!!!!!!!!

MUA!!!

ara et tornaré a passar el privi amb el link de les fotos! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 05, 2009 10:17 am

Papallona* ha escrit:
nur_jor ha escrit:Ais!! I una altra cosa!!

Sabeu que em va dir el meu nen el dissabte despres de coneixer-vos???

:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Que us veieu molt maques i molt simpàtiques! Que no li extranyava les ganes que tinc sempre d'anar a les quedades perque veia que hi havia molt bon rotllo, i que veia que tot el que compartim era molt important per nosaltres!!

Això més que res ho va veure clarissim al veure la nostra reacció al emocionar-nos amb la boda de la laiac!! Primer va confessar que es va quedar flipat, jajaja!! Però va veure que estavem molt unides i molt involucrades en les bodes de totes!

Abans quan li parlava de les samarretes i de la pancarta flipava molt, i ara ho veu molt i molt diferent!!

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

a si????????

jejej kin solet ::-)

ke monuuuuuuuuuu!!!!! jijij... segur que va flipar tant!!!! jejejej
que guai.. ara et suposo que et preguntara més per tot!! jijij

feu molt bona parella!!!!!!!!

ai gràcies! jejeje!! ::love::

doncs si, ara em pregunta més coses, i m'enten més que abans, jajaja!!

ahir li vaig dir: dijous hi ha sopar!... i diu: i jo que?? jajaja!! :-))

ai ai ai!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 05, 2009 10:19 am

Papallona* ha escrit:
nur_jor ha escrit:
elxa ha escrit:Hola wapis!

Que tal?, nosaltres ja hem acabat de dinar!

Happiness si m'he fixat amb el teu marcador 1-1!!!
La veritat que corre molt rapid això, millor, millor que ja tinc ganes de començar a fer cosetes, lo que hem fet ja es demanar hora per renovar el pasaport pq el tenim caducat i clar.......el viatge....es el viatge eh!!!!! jejejeje

Ara et passo per privi el meu mail.

Giss nena que tal? las vacaciones que? has ido a la playa?

Osti! El passaport!! No hi pensava amb aixo!! Jo no en tinc!
M'hauré d'informar sobre això...

jajajaj
aix.... menos mal que esta el for
jo me'l vaig fer abans d'anar a Egipte.. si vols info!! ja saps.. pero vamos demanar cita.. 2 fotos.. pagar i alaaaaaaaa a l'acte

i això del passaport com va? es que jo no me l'he fet mai! on es demana la cita? t'ho fan al moment? i... al cap de quan caduca?
perque havia pensat de fer-lo ara a l'estiu i així durant el curs no pensar-hi més... help!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 05, 2009 10:21 am

Papallona! T'acabo d'enviar un privi amb el link, i he vist que a la meva bandeja de sortida tinc dos privis teus, el que et vaig enviar ahir i no has rebut, i el que t'acabo d'enviar ara mateix...
A veure si avui en rebs algun, sino t'ho envio per correu electronic, ok? :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 05, 2009 10:25 am

torsaeann ha escrit:Hola ninetes¡¡¡¡¡¡ estic a la plaza mayor de madrid i he dit, pq no vaig a escriure un sms a les meves nenes¡¡¡¡¡
porfi...no escribiu tan t que quan arribi necesitaré la resta de les meves vacances per posar.me al dia¡¡¡¡¡¡¡
us estimooooo
un petonet¡¡¡¡¡¡

Ninetaaa wapppaaaaa!!!!!

Jopeta...quina enveja em fas... (però de la bona)jijijii. Com va per Madrid??? fa molta calor?? però segur que esteu molt tranquils...Ahir vaig veure un reportatge de Madrid a l'Agost i vaig pensar en tu...dic la Torsa ha d'estar que no deu fer cap cua per entrar als llocs...a que sip???

Passa-t'ho molt bé!!!! i a disfrutarrrrrrrr!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) Que waiiiii que hagis pensat en nosaltresssss!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 05, 2009 10:26 am

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia wapiiisss!!!

En lo dels quadres del Ikea a mi em van agradar. Es la primera vegada que he anat a Ikea, i no sé quins tenien abans... El de NY és el dels taxis grocs, i el de la bici del canal també hi era! A mi em va agradar molt però al Jordi no massa... deia que el trobava "fred" jajaja!! Llavos de parís n'hi ha un d'enorme de la torre eiffel super xulo que fa 2 metres d'alçada!
Ahir no en vam comprar cap! Simplement vam mirar, vam pendre les mides i ara mirarem si ens hi cap... i si és així hi tornarem i en comprarem!!

Lo de les nimfes de l'amor... sense comentaris :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 05, 2009 10:28 am

torsaeann ha escrit:Hola ninetes¡¡¡¡¡¡ estic a la plaza mayor de madrid i he dit, pq no vaig a escriure un sms a les meves nenes¡¡¡¡¡
us estimooooo
un petonet¡¡¡¡¡¡

Mira-te-la que guapa!!
De vacances i trobant un foradet per entrar a saludar-nos!!
Disfruta molt de les vacances nineta!!
Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 05, 2009 10:31 am

nur_jor ha escrit:
Papallona* ha escrit:
nur_jor ha escrit:
elxa ha escrit:Hola wapis!

Que tal?, nosaltres ja hem acabat de dinar!

Happiness si m'he fixat amb el teu marcador 1-1!!!
La veritat que corre molt rapid això, millor, millor que ja tinc ganes de començar a fer cosetes, lo que hem fet ja es demanar hora per renovar el pasaport pq el tenim caducat i clar.......el viatge....es el viatge eh!!!!! jejejeje

Ara et passo per privi el meu mail.

Giss nena que tal? las vacaciones que? has ido a la playa?

Osti! El passaport!! No hi pensava amb aixo!! Jo no en tinc!
M'hauré d'informar sobre això...

jajajaj
aix.... menos mal que esta el for
jo me'l vaig fer abans d'anar a Egipte.. si vols info!! ja saps.. pero vamos demanar cita.. 2 fotos.. pagar i alaaaaaaaa a l'acte

i això del passaport com va? es que jo no me l'he fet mai! on es demana la cita? t'ho fan al moment? i... al cap de quan caduca?
perque havia pensat de fer-lo ara a l'estiu i així durant el curs no pensar-hi més... help!!

Nur...com dia la Papallona no és difícil...jo per exemple me'l vaig fer per anar de viatge de final de carrera i res, vaig anar un matí a Tarragona sense demanar hora ni res i em van dir...si portes les fotos pots quedar-t'he ara mateix i si no, vas les fas i tornes...i dit i fet...aquell matí vaig tenir el passaport fet, vaig pagar...(ara no m'hen recordo quant) i vaig marxar amb el meu passaport. Té 5 anys de caducitat, jo sé que fins al 2012 el tinc vigent!!!! No estaria de més fer-t'ho, i ara és molt bona època pq la gent està de vacances i segur que no t'has ni d'esperar 1 hora... Jo si algun dia vols pel matí, t'acompanyo!!!!!
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant