Mrs. Happiness ha escrit:Nur...com dia la Papallona no és difícil...jo per exemple me'l vaig fer per anar de viatge de final de carrera i res, vaig anar un matí a Tarragona sense demanar hora ni res i em van dir...si portes les fotos pots quedar-t'he ara mateix i si no, vas les fas i tornes...i dit i fet...aquell matí vaig tenir el passaport fet, vaig pagar...(ara no m'hen recordo quant) i vaig marxar amb el meu passaport. Té 5 anys de caducitat, jo sé que fins al 2012 el tinc vigent!!!! No estaria de més fer-t'ho, i ara és molt bona època pq la gent està de vacances i segur que no t'has ni d'esperar 1 hora... Jo si algun dia vols pel matí, t'acompanyo!!!!!
gràcies per la infor!
si caduca al cap de 5 anys ja me'l faré ara i així durant aquest curs escolar no hauré de patir per res.
jo no me l'he fet mai i per aixo no sabia com es feia!
ais... ara que agafarà vacances el Jordi tenim moooolta feina: anar a l'Encanteri, al passaport, coses pel pis... ens passaran volant!!
aps! a l'agost no deuen tancar per vacances, no? a veure si anirem a fer-nosel passaport i estarà tancat!