NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 10:32 am

torsaeann ha escrit:Hola ninetes¡¡¡¡¡¡ estic a la plaza mayor de madrid i he dit, pq no vaig a escriure un sms a les meves nenes¡¡¡¡¡
jo per aqui molt bé...molta calor.....
porfi...no escribiu tan t que quan arribi necesitaré la resta de les meves vacances per posar.me al dia¡¡¡¡¡¡¡
us estimooooo
un petonet¡¡¡¡¡¡

Wapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

gaudeix molttttttttttttttttttttttt!!!!!!!

Muaaaaaaaaaaaaa
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 05, 2009 10:32 am

Ninetes...vaig a fer classe...i desprès torno!!!!!!

Petonetsss!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 10:32 am

nur_jor ha escrit:Bon dia!!!

Uis... quan de moviment per aquí de bon matí!!

Giss, de tot el que has dit a mi m'agrada tot, però em sap greu que ho preparis tota sola! Va, què podem fer nosaltres? I al final serem un bon grupet! Quantes més serem més riurem!! jejeje!!
I aquesta tarda vas a mirar-te vestits??? Ja ens explicaràs que tal tot eh!! >.-<:

Me n'alegro que us hagi agradat la crònica! :-)) La veritat és que cada foto que feia i tot el que explicava, ho feia tot pensant en vosaltres!! jajjaja!! Jo li deia al Jordi "això els hi he d'ensenyar a les ninetes!!" ... "això els hi he d'explicar tambe!!" jajaa!!

Black, avui donen l'alta a ton pare? Que bé tenir-lo a caseta!

Per on para l'Estiu i la Elxa?

Tara i Torsaeann, disfruteu de les vacances!

I la Laiac de viatge... quan torni ens ho ha d'explicar tot!!

Happiness, que tal la firagost? Aquest any no hi he baixat!

Papallona, dius que no t'ha arribat el privi amb el link? Ara t'ho torno a passar! :-)ok:

Muas!!!

okis!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 10:33 am

nur_jor ha escrit:
Papallona* ha escrit:
nur_jor ha escrit:
Papallona* ha escrit:elxa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
me n'alegro que estiguis millor!! aix kin finde... :-(

Nur t'he enviat privi amb mail!! passa'm please el link de picassa que ara volia vore-ho i no el trobo!!

muas!

t'ho acabo de passar!

aixxxxxx.. doncs no m'ha arribat!!!!!!!!! bueno...
neni he llegit ara la cronica!! doncs amb lo que m'havien dit de villaurrutia molt be no??????? la núvia molt maca!! i tia tu estàs wapiiiiiiiissimaaaaaaa
de co nya.. el vestit!!! MOLT BË!!!!!!!!!

MUA!!!

ara et tornaré a passar el privi amb el link de les fotos! :-)ok:

sisi >.-<:
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 10:34 am

nur_jor ha escrit:
Papallona* ha escrit:
nur_jor ha escrit:Ais!! I una altra cosa!!

Sabeu que em va dir el meu nen el dissabte despres de coneixer-vos???

:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Que us veieu molt maques i molt simpàtiques! Que no li extranyava les ganes que tinc sempre d'anar a les quedades perque veia que hi havia molt bon rotllo, i que veia que tot el que compartim era molt important per nosaltres!!

Això més que res ho va veure clarissim al veure la nostra reacció al emocionar-nos amb la boda de la laiac!! Primer va confessar que es va quedar flipat, jajaja!! Però va veure que estavem molt unides i molt involucrades en les bodes de totes!

Abans quan li parlava de les samarretes i de la pancarta flipava molt, i ara ho veu molt i molt diferent!!

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

a si????????

jejej kin solet ::-)

ke monuuuuuuuuuu!!!!! jijij... segur que va flipar tant!!!! jejejej
que guai.. ara et suposo que et preguntara més per tot!! jijij

feu molt bona parella!!!!!!!!

ai gràcies! jejeje!! ::love::

doncs si, ara em pregunta més coses, i m'enten més que abans, jajaja!!

ahir li vaig dir: dijous hi ha sopar!... i diu: i jo que?? jajaja!! :-))

ai ai ai!! ::love::

jajaj diga-li que es prepari jajaj pel sopar ninetes i ninets!! jajajajj
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 10:36 am

nur_jor ha escrit:
Papallona* ha escrit:
nur_jor ha escrit:
elxa ha escrit:Hola wapis!

Que tal?, nosaltres ja hem acabat de dinar!

Happiness si m'he fixat amb el teu marcador 1-1!!!
La veritat que corre molt rapid això, millor, millor que ja tinc ganes de començar a fer cosetes, lo que hem fet ja es demanar hora per renovar el pasaport pq el tenim caducat i clar.......el viatge....es el viatge eh!!!!! jejejeje

Ara et passo per privi el meu mail.

Giss nena que tal? las vacaciones que? has ido a la playa?

Osti! El passaport!! No hi pensava amb aixo!! Jo no en tinc!
M'hauré d'informar sobre això...

jajajaj
aix.... menos mal que esta el for
jo me'l vaig fer abans d'anar a Egipte.. si vols info!! ja saps.. pero vamos demanar cita.. 2 fotos.. pagar i alaaaaaaaa a l'acte

i això del passaport com va? es que jo no me l'he fet mai! on es demana la cita? t'ho fan al moment? i... al cap de quan caduca?
perque havia pensat de fer-lo ara a l'estiu i així durant el curs no pensar-hi més... help!!

uf.. jo crec que caduca als 5 anys ja t'ho pots fer ja...

bueca al google DNI renovació... o directament Passaport renovació.. i te busques la ciutat, i tries oficina,, dia i hora.. i ja està!!! alli et diu quan has de pagat crec que 35€.. 2 fotos color. i el DNI i çt'ho donen al moment... si vols nem un matí. pero clar jo conec a tarragona i potser tu tens un altre més aprop....
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 10:36 am

nur_jor ha escrit:Papallona! T'acabo d'enviar un privi amb el link, i he vist que a la meva bandeja de sortida tinc dos privis teus, el que et vaig enviar ahir i no has rebut, i el que t'acabo d'enviar ara mateix...
A veure si avui en rebs algun, sino t'ho envio per correu electronic, ok? :-)ok:

l'he rebut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 10:37 am

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...vaig a fer classe...i desprès torno!!!!!!

Petonetsss!!!

fins després wapi!!
classes????
Papallona*

EntradaAutor: jennytgn » dc. ago. 05, 2009 10:44 am

Papallona* ha escrit:
jennytgn ha escrit:Buenos dias!!!!

Como va la mañana???

hola wapi!
bon dia!! mira avui una mica més relaxa.. pero bueno.. pensant en la tarda de feïna que em tocaaaaaaa aixxxxxxx

tu que tal?????????

no tens vacances?? jo aquest mes per les tardes no treballo i el disset agafo les vacances!
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 05, 2009 10:55 am

Mrs. Happiness ha escrit:Nur...com dia la Papallona no és difícil...jo per exemple me'l vaig fer per anar de viatge de final de carrera i res, vaig anar un matí a Tarragona sense demanar hora ni res i em van dir...si portes les fotos pots quedar-t'he ara mateix i si no, vas les fas i tornes...i dit i fet...aquell matí vaig tenir el passaport fet, vaig pagar...(ara no m'hen recordo quant) i vaig marxar amb el meu passaport. Té 5 anys de caducitat, jo sé que fins al 2012 el tinc vigent!!!! No estaria de més fer-t'ho, i ara és molt bona època pq la gent està de vacances i segur que no t'has ni d'esperar 1 hora... Jo si algun dia vols pel matí, t'acompanyo!!!!!

gràcies per la infor! :-)ok:

si caduca al cap de 5 anys ja me'l faré ara i així durant aquest curs escolar no hauré de patir per res.

jo no me l'he fet mai i per aixo no sabia com es feia!

ais... ara que agafarà vacances el Jordi tenim moooolta feina: anar a l'Encanteri, al passaport, coses pel pis... ens passaran volant!!

aps! a l'agost no deuen tancar per vacances, no? a veure si anirem a fer-nosel passaport i estarà tancat! :-/
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 05, 2009 10:57 am

Papallona* ha escrit:
nur_jor ha escrit:
Papallona* ha escrit:
nur_jor ha escrit:Ais!! I una altra cosa!!

Sabeu que em va dir el meu nen el dissabte despres de coneixer-vos???

:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Que us veieu molt maques i molt simpàtiques! Que no li extranyava les ganes que tinc sempre d'anar a les quedades perque veia que hi havia molt bon rotllo, i que veia que tot el que compartim era molt important per nosaltres!!

Això més que res ho va veure clarissim al veure la nostra reacció al emocionar-nos amb la boda de la laiac!! Primer va confessar que es va quedar flipat, jajaja!! Però va veure que estavem molt unides i molt involucrades en les bodes de totes!

Abans quan li parlava de les samarretes i de la pancarta flipava molt, i ara ho veu molt i molt diferent!!

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

a si????????

jejej kin solet ::-)

ke monuuuuuuuuuu!!!!! jijij... segur que va flipar tant!!!! jejejej
que guai.. ara et suposo que et preguntara més per tot!! jijij

feu molt bona parella!!!!!!!!

ai gràcies! jejeje!! ::love::

doncs si, ara em pregunta més coses, i m'enten més que abans, jajaja!!

ahir li vaig dir: dijous hi ha sopar!... i diu: i jo que?? jajaja!! :-))

ai ai ai!! ::love::

jajaj diga-li que es prepari jajaj pel sopar ninetes i ninets!! jajajajj

això li fa vergonya diu!! jajajaja!!! :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 05, 2009 10:59 am

Papallona* ha escrit:
nur_jor ha escrit:
Papallona* ha escrit:
nur_jor ha escrit:
elxa ha escrit:Hola wapis!

Que tal?, nosaltres ja hem acabat de dinar!

Happiness si m'he fixat amb el teu marcador 1-1!!!
La veritat que corre molt rapid això, millor, millor que ja tinc ganes de començar a fer cosetes, lo que hem fet ja es demanar hora per renovar el pasaport pq el tenim caducat i clar.......el viatge....es el viatge eh!!!!! jejejeje

Ara et passo per privi el meu mail.

Giss nena que tal? las vacaciones que? has ido a la playa?

Osti! El passaport!! No hi pensava amb aixo!! Jo no en tinc!
M'hauré d'informar sobre això...

jajajaj
aix.... menos mal que esta el for
jo me'l vaig fer abans d'anar a Egipte.. si vols info!! ja saps.. pero vamos demanar cita.. 2 fotos.. pagar i alaaaaaaaa a l'acte

i això del passaport com va? es que jo no me l'he fet mai! on es demana la cita? t'ho fan al moment? i... al cap de quan caduca?
perque havia pensat de fer-lo ara a l'estiu i així durant el curs no pensar-hi més... help!!

uf.. jo crec que caduca als 5 anys ja t'ho pots fer ja...

bueca al google DNI renovació... o directament Passaport renovació.. i te busques la ciutat, i tries oficina,, dia i hora.. i ja està!!! alli et diu quan has de pagat crec que 35€.. 2 fotos color. i el DNI i çt'ho donen al moment... si vols nem un matí. pero clar jo conec a tarragona i potser tu tens un altre més aprop....

gracies per la infor guapa!!
ara ho miraré pel google!
mira, això és una cosa que vull deixar enllestida ara a l'agost, i ni menys i pensava jo amb el passaport... que feliç que sóc jo en el meu mon... ajajaja!!
mirarem si es pot fer a Reus, ja que sempre em faig el DNI allà jo
Imatge
Imatge
nur_jor

Qué bé us ho passeu ;-)

EntradaAutor: MJ206 » dc. ago. 05, 2009 10:59 am

Ja veig que per aquí us ho passeu molt bé, inclús feu quedades i tot :-))

Malauradament jo treballo a Munich i només puc anar a Tarragona de tant en tant... així que em costarà una miqueta més organitzar tot a distància...
:-/
Imatge

Imatge
MJ206

Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 04, 2009 8:17 pm
Ubicació: Munich pero em caso a Tarragona!!!

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 05, 2009 11:31 am

Ninetess...ja torno a ser aqui... Estic una mica al.lucinada pq tenia classe a les 12 amb un xiquet per fer la classe de sempre...i no s'ha presentat!!!! Mai m'havia passat això i estic, com us ho diria.... flipant!!!!
Sempre m'han avisat i avui...res de res...
Quan l'exampi!!!!
Mrs. Happiness

Re: Qué bé us ho passeu ;-)

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 05, 2009 11:32 am

MJ206 ha escrit:Ja veig que per aquí us ho passeu molt bé, inclús feu quedades i tot :-))

Malauradament jo treballo a Munich i només puc anar a Tarragona de tant en tant... així que em costarà una miqueta més organitzar tot a distància...
:-/

Ospet!!!! a Munich??? i de que treballes si es pot saber??
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 05, 2009 11:58 am

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetess...ja torno a ser aqui... Estic una mica al.lucinada pq tenia classe a les 12 amb un xiquet per fer la classe de sempre...i no s'ha presentat!!!! Mai m'havia passat això i estic, com us ho diria.... flipant!!!!
Quan l'exampi!!!!

Aix!! Quina rabia fa aixo!!
Que tu et molestis a fer un viatge i no es presentin sense avisar... aaggg!!
Deu ni do!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 05, 2009 12:01 pm

nur_jor ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetess...ja torno a ser aqui... Estic una mica al.lucinada pq tenia classe a les 12 amb un xiquet per fer la classe de sempre...i no s'ha presentat!!!! Mai m'havia passat això i estic, com us ho diria.... flipant!!!!
Quan l'exampi!!!!

Deu ni do!

Avui en dia els xiquets joves no tenen cap sentit de la responsabilitat!! (no tots és clar, per la majoria...) Ara Popi m'estava dient..."Tu tranquila...ni el truquis ni res..espera't a que ell et digui alguna coseta...aaah!! però tu aquesta hora al rebut de final de mes li cobres", però esk em fa cosa...nu seee!!!!

Per cert, Nur... m'ha fet gràcia lo de la data sota del marcador...com es fica això?? m'ajudeu sispliiii :-(
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 05, 2009 12:05 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
nur_jor ha escrit:
Quan l'exampi!!!!

Deu ni do!

Avui en dia els xiquets joves no tenen cap sentit de la responsabilitat!! (no tots és clar, per la majoria...) Ara Popi m'estava dient..."Tu tranquila...ni el truquis ni res..espera't a que ell et digui alguna coseta...aaah!! però tu aquesta hora al rebut de final de mes li cobres", però esk em fa cosa...nu seee!!!!

Per cert, Nur... m'ha fet gràcia lo de la data sota del marcador...com es fica això?? m'ajudeu sispliiii :-(

Jo de tu tambe li cobraria! Vamos! Ni m'ho pensaria! Ell no t'ha anulat la classe i tu hi has anat! Ahhhh... se siente... jajaja!!

Lo de les lletres entra aqui: http://www.glitterfy.com/glitter-words.php i tries la lletra, l'efecte de brillo que vols, poses el text que vulguis, el tamany que vulguis... i despres et surt un codi que l'hauras de copiar i posar al perfil, allà amb la firma just on tens el codi del marcador.

M'he explicat? :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 05, 2009 12:14 pm

nur_jor ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:
nur_jor ha escrit:
Quan l'exampi!!!!

Deu ni do!

Jo de tu tambe li cobraria! Vamos! Ni m'ho pensaria! Ell no t'ha anulat la classe i tu hi has anat! Ahhhh... se siente... jajaja!!

Lo de les lletres entra aqui: http://www.glitterfy.com/glitter-words.php i tries la lletra, l'efecte de brillo que vols, poses el text que vulguis, el tamany que vulguis... i despres et surt un codi que l'hauras de copiar i posar al perfil, allà amb la firma just on tens el codi del marcador.

M'he explicat? :-))

Ok!!!! vaig a probar-ho!!! Gràcies!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 05, 2009 12:36 pm

Eiii!! Happiness!!! Ja ho tens!! Que xulo!! In inglish, eh!!! :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants