NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 05, 2009 12:37 pm

Ja està!!!!!! jijijijiji

Gràcies Nur!!!!

Giss....donde estás metida??? te has ido a la playa?? la semana que viene podríamos ir por la mñn un dia, no????
Hacemos una quedada playera....!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » dc. ago. 05, 2009 12:44 pm

ueeeeeeeeeeeeeeeeeee
:-///: :-///: :-///: :-///:
Por fin estreno vacaciones!!! hoy he podido ir a la playita y coger un pokito de color, que buena falta me hacía!
Y estreno letras en el marcador, como tu Happiness... (me has dado envdia) jejeje
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Giss » dc. ago. 05, 2009 12:47 pm

Ei!!! siiii quedada playera!!! la semana que viene nos vamos una mañanita todas a la playa ok?

Oye happy... que faena lo del repaso no? espero que fuera cerca de casa pq sino... yo también pienso como Pope, tendrías que cobrarle la hora!!!

Papallona, has rebut el meu mail? t'he enviat la crònica de l'Anna... era el que volies no?

Por cierto... no me acaban de gustar las letras que me he puesto en el marcador... voy a probar otras... jeje
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 05, 2009 12:56 pm

Giss ha escrit:Ei!!! siiii quedada playera!!! la semana que viene nos vamos una mañanita todas a la playa ok?

Oye happy... que faena lo del repaso no? espero que fuera cerca de casa pq sino... yo también pienso como Pope, tendrías que cobrarle la hora!!!

Papallona, has rebut el meu mail? t'he enviat la crònica de l'Anna... era el que volies no?

Por cierto... no me acaban de gustar las letras que me he puesto en el marcador... voy a probar otras... jeje

Venga...todas a la playa la semana que viene....con la Pancarta¨!!!!! y la clavamos en la arena como la sombrilla...jijiijji.

Lo del repaso...la verdad esk estaba aqui al lado...me llego a mover y creo que me hubiera planteado hasta cobrarle la gasolina!!! :star::
Ya me he imaginado que estabas en la playa...hoy hace muy buen dia, no?? habia gente??? aixx....
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dc. ago. 05, 2009 1:00 pm

Si... había gente... pero vamos, nada agobiante... he ido al Milagro que no está tan lleno como otras playas.
Jo... así que no te gustan los champis... con lo ricos que estan! jejeje no problem... y el atun os gusta a todas? yo voy preguntando... jejeje

Oye, no se que pasa que no me sale la fecha! solo el mes!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 05, 2009 1:05 pm

Giss ha escrit:Si... había gente... pero vamos, nada agobiante... he ido al Milagro que no está tan lleno como otras playas.
Jo... así que no te gustan los champis... con lo ricos que estan! jejeje no problem... y el atun os gusta a todas? yo voy preguntando... jejeje

Oye, no se que pasa que no me sale la fecha! solo el mes!

Mira-te-la! A la platja, eh!! Demà et veurem moreneta!! Jejeje!!

La data et surt sencera! :-)ok:

I l'atun i els champis m'agraden!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » dc. ago. 05, 2009 1:06 pm

Nenes! vaig a dinar!
A la tarda a provar-me vestits!!!
A la nit us explico tot i quedem pel sopar de demà...
Petonets!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 05, 2009 1:17 pm

Giss ha escrit:Nenes! vaig a dinar!
Petonets!

Ok!!!! que disfrutes muchiiisimo esta tarde...y ya nos dirás si has sentido algo con algun vestido!!! jejejejej

Besotes wapiii!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 05, 2009 1:21 pm

Giss ha escrit:Bon dia ninetes!

Qué bé Nur! així que dijous t'apuntes! m'en alegro molt... a veure si les altres també poden venir, que em fa molta il·lusió...

Happiness, què tal por la Firagost? te lo pasaste bien? compraste algo? Yo esta tarde, no es seguro... pero a lo mejor voy a probarme vestidos nenas!!!!! Iré a comer a casa de la mami, y por la tarde saldremos a dar una vuelta, y aprovecharemos que estoy de vacaciones para empezar a mirar y así ir cogiendo ideas! ya os contaré...

A ver... para la cena: primero de todo preguntas:
Os gustan los champiñones? y el tomate con mozzarella? y el carpaccio?
Depende de lo que me digais ya os diré si teneis que traer algo, pero vamos... que no creo...

Elxa, reina, estás mejor? seguro que si! qué tal por la firagost? y tu nene recuperado del todo no?

Black! petarda! no duermas tanto! jejeje Hoy le dan el alta a tu padre no? espero que esté mejor... seguro que ya en casa se recupera más rápidamente.

Estiu... manifiéstate... dejate de tantas fiestas! jajajaja

Papallona!!! demà vens a que sí?

Laiac!!!! bon viatje!!! jo quines ganes de veure-la... i que ens ho expliqui tot amb pèls i senyals

A las que os habeis ido de vacas... se os echa de menos... :-(

Giss, tu sabes lo que es una marmota?? pues yo igual xDDD que esta mañana, aún habiendo dormido ayer tooooda la tarde, tenía sueño!!! jajajaja

Si, hoy le dan el alta. Lo traeran en ambulancia a casa (no debe hacer esfuerzos) a ver si es verdad y se recupera pronto!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 05, 2009 2:16 pm

Ninetes....vaig a veure la tele una estoneta...i res. desprès he quedat amb m'ha germana per anar a donar un tomet.
Suposo que a les 20:00 h o aixó tornarè a ser a casa. A veure que dieu...!!

Passeu bona tarda i fins desprès.

Petonetssss
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 05, 2009 2:43 pm

Giss ha escrit:Nenes! vaig a dinar!
Petonets!

Niña, pero que leo, vas a ir a provarte vestidos tu sola?????
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Giss » dc. ago. 05, 2009 4:37 pm

No, neni, sola no... con mi mami... ahora dentro de un rato iremos, que aun hace mucho calor
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 05, 2009 5:21 pm

Giss ha escrit:No, neni, sola no... con mi mami... ahora dentro de un rato iremos, que aun hace mucho calor

Ah!!! claro, esq como a la mía casi la tuve q obligar.. xDDD

Pues queremos cronicaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

esa Giss!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 05, 2009 7:53 pm

Ninetess....ja sóc aqui!!! acabo d'arribar a casa i mareta...quina calor!!!!
Giss...como ha ido la tarde??? explica explica....que queremsos saberlo todo y todo...
Por cierto, después si quieres hablamos sobre como quedamos mñn pq tengo que ir a la masia a echar un vistazo y quiero organizarme la tarde!!!!

Black...como va???

Nur...que tal la tarda???

Tara i Torsaeann...s'us troba a faltar moltísssiimmm :-( sort que és per una bona causa; HOLIDAYS!!!!

Elxa....a la Firagost? com us trobeu? del tot recuperats....això espero!!!

Por cierto, el viernes después de comer quiero ir a la playa. Alguien se apunta??? solo un par de horitas!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. ago. 05, 2009 8:23 pm

Ei, hola ninetes veig que aquesta nit hi ha soparet, que sapigueu que us trobo molt faltar i que ja em posare al dia cuant arribi a tarragona, hem trobat un ber amb internet i dic vaig a veure que fan les meves nenes!

Be si puc ja us anire dient alguna cosa, tornarem el dissabte pel mati, aixi que a veure cuan fem quedada que us vull veure!

[size=24]Ninetes ens veiem aviat, que us trobo molt a faltar!!!!!!!!!!!!![/size]
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Giss » dc. ago. 05, 2009 8:40 pm

tara ha escrit:Ei, hola ninetes veig que aquesta nit hi ha soparet, que sapigueu que us trobo molt faltar i que ja em posare al dia cuant arribi a tarragona, hem trobat un ber amb internet i dic vaig a veure que fan les meves nenes!

Be si puc ja us anire dient alguna cosa, tornarem el dissabte pel mati, aixi que a veure cuan fem quedada que us vull veure!

[size=24]Ninetes ens veiem aviat, que us trobo molt a faltar!!!!!!!!!!!!![/size]

Tara! guapi! que enganchadas... no podeis vivir sin las ninetas eh? jejeje
Yo no me imagino estar un solo día sin poder hablar con vosotras...
Espero que te lo estés pasando genial... y esperamos verte pronto! que tenemos ganas de verte! se os echa de menos!!!
Besitos
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » dc. ago. 05, 2009 8:51 pm

Bueno nenes... ja estic aquí... quina experiència la d'aquesta tarda... m'he provat 5 vestits!!! tots de la colecció d'Aire!!!! i tinc fotos!!!
A veure, anem per parts, que em poso nerviosa...
Hem hanat a l'Universal Nuvies, a Prat de la Riba (Tarragona).
Primer hem mirat molt catàlegs, però el primer que he vist ha estat el de Aire de Rosa Clarà i ja sabia que ja no m'agradaria cap altre i així ha sigut...
A veure, m'he emprovat aquests:
- Burgos
- Babilonia
- Berna
- Dantés
- Bahamas

M'agraden dos estils de vestit, ja ho veureu, un és amb volants i l'altre és més fi. El cos és drapejat en tots els cassos, m'ha agradat molt, tot creuat i arrapat...
Us envio per mail les fotos i hem dieu què en penseu ok? de totes maneres em veig millor en directe que en les fotos...
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 05, 2009 9:01 pm

tara ha escrit:Ei, hola ninetes veig que aquesta nit hi ha soparet, que sapigueu que us trobo molt faltar i que ja em posare al dia cuant arribi a tarragona, hem trobat un ber amb internet i dic vaig a veure que fan les meves nenes!

Ei!! Com van les vacances!!???
El foro enganxa, eh!!
Aquí pensem molt en tu i en la torsaeann, les ninetes que tenim de vacances!!
Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 05, 2009 9:02 pm

Giss ha escrit:Bueno nenes... ja estic aquí... quina experiència la d'aquesta tarda... m'he provat 5 vestits!!! tots de la colecció d'Aire!!!! i tinc fotos!!!
A veure, anem per parts, que em poso nerviosa...
Hem hanat a l'Universal Nuvies, a Prat de la Riba (Tarragona).
Primer hem mirat molt catàlegs, però el primer que he vist ha estat el de Aire de Rosa Clarà i ja sabia que ja no m'agradaria cap altre i així ha sigut...
A veure, m'he emprovat aquests:
- Burgos
- Babilonia
- Berna
- Dantés
- Bahamas

M'agraden dos estils de vestit, ja ho veureu, un és amb volants i l'altre és més fi. El cos és drapejat en tots els cassos, m'ha agradat molt, tot creuat i arrapat...
Us envio per mail les fotos i hem dieu què en penseu ok? de totes maneres em veig millor en directe que en les fotos...

On està aquest mail??? Jejeje!! Stic impacient!!
Que tal el tracte de la botiga? Es pot anar sense demanar cita? Tinc moltes ganes d'anar-hi!!
Has sentit algo especial amb algun vestit? Has trobat "el teu"? Ais!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dc. ago. 05, 2009 9:12 pm

Estic preparant el mail... us poso la foto de la model i la meva, per a que el veieu millor... doncs sentir sentir no... però m'he vist molt guapa amb dos d'ells... m'he vist realment guapa i m'he imaginat en el meu dia... si això és sentir doncs si, ho he sentit... però pessigolles a l'estomac i aquestes coses no eh? però m'he sentit molt bé amb dos d'ells... que no us dic quins són, a veure si penseu igual o no...
El tracte genial, he anat sense cita i m'han tractat super bé... un 10 i perquè no m'he volgut emprovar més eh? la noia em deia només 5? són molt pocs... però jo no volia més, només els que m'han agradat... sinó quin mal de cap! ja no m'enrecordava de cap dels que m'havia emprovat!
Els preus també molt bé... ronden els 1500€ i m'han deixat fer totes les fotos que he volgut
Imatge

Imatge
Giss

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant