NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 05, 2009 9:16 pm

Giss ha escrit:Estic preparant el mail... us poso la foto de la model i la meva, per a que el veieu millor... doncs sentir sentir no... però m'he vist molt guapa amb dos d'ells... m'he vist realment guapa i m'he imaginat en el meu dia... si això és sentir doncs si, ho he sentit... però pessigolles a l'estomac i aquestes coses no eh? però m'he sentit molt bé amb dos d'ells... que no us dic quins són, a veure si penseu igual o no...
El tracte genial, he anat sense cita i m'han tractat super bé... un 10 i perquè no m'he volgut emprovar més eh? la noia em deia només 5? són molt pocs... però jo no volia més, només els que m'han agradat... sinó quin mal de cap! ja no m'enrecordava de cap dels que m'havia emprovat!
Els preus també molt bé... ronden els 1500€ i m'han deixat fer totes les fotos que he volgut

Ostres, que guai el tracte no? Haguessis pogut aprofitar i emprovar-te'n mes!! Jo m'emprovaria la botiga sensera! jajaja!!
Molt bé nena! Dona gust sentir a parlar bé dels llocs. Hi vas amb més ganes!
Ara amb el mail m'ho miraré bé a veure si endevino kins son akets dos!! :-)ok:
I molt bé lo de deixar-te fer fotos, no? A la majoria dels llocs no solen deixar...
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » dc. ago. 05, 2009 9:19 pm

és que no entenc perquè no et deixen fer fotos... si no em faig fotos no m'enrecordo de quins m'havia emprovat! d'aquesta manera et mires i remires i així t'ajuda a decidir-te...
Bé... mail enviat!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 05, 2009 9:27 pm

Giss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acabo de veure el mail!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tots els vestits et queden molt bé... però n'hi ha un que et queda que ni pintat!!!!! M'encanta com et queda!!!!!!!

Puc dir el nom?? Per mi el bahamas et queda genial!!! És una passada!!!! En serio!!!

He encertat? O no?

Però en serio que amb aquest vestit et veig guapissima nena!!! :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 9:29 pm

jo también vull aquest mail ehhhhhhhhhhh!!

taraaaaaaa... jejej et trobem a faltar wapi!! i tant que farem kedada!!!

ninetes entrava per vore com kedavem demà!!!!!!

muakis!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Giss » dc. ago. 05, 2009 9:31 pm

jajajaja siiii és un dels que m'agraden!!!
el cos aquest estilitza molt... m'encanta el drapejat d'aquest cos
El Berna també m'ha agradat molt com em quedava... el que passa és que no era la meva talla i el pit no es veu molt bé...
I de l'altre estil... el de volants... m'ha agradat el Dantés... però a la foto no he quedat gaire bé, en canvi m'he vist molt guapa també... ara com a cos estilitzat el bahamas no? jeje
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » dc. ago. 05, 2009 9:32 pm

ok! enviat! més opinions please!!! que guay!!!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 05, 2009 9:36 pm

Giss ha escrit:jajajaja siiii és un dels que m'agraden!!!
el cos aquest estilitza molt... m'encanta el drapejat d'aquest cos
El Berna també m'ha agradat molt com em quedava... el que passa és que no era la meva talla i el pit no es veu molt bé...
I de l'altre estil... el de volants... m'ha agradat el Dantés... però a la foto no he quedat gaire bé, en canvi m'he vist molt guapa també... ara com a cos estilitzat el bahamas no? jeje

El berna era el segon que m'agradava, però al veure el pit que feia bossa no ho he acabat de veure bé del tot...
En canvi quan t'he vist amb el bahamas... bua!!! M'he quedat impressionada! Potser és el fet que sigui de la teva talla el veig millor. De pit, de cos, de faldilla... trobo que t'afvoreix molt aquest vestit. Et va pintat!

Això d'emprovar-se vestits grans no m'agrada a mi, perque no acabes de veure exactament com et queda...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 9:40 pm

Giss a mi m'agraden con t'estilitzen el Berna i el Bahames els altres no m'acaven de dalt... nu se... no se.. i son més elegants...

neni que guai que hagis pogut fer pasarel.laaaaaaaaaaaa oleeeeeeee
Papallona*

EntradaAutor: Giss » dc. ago. 05, 2009 9:40 pm

clar... el babilonia i el berna no eren de la meva talla... per això l'efecte no es veu tan bé... però si m'agrada demanaré que portin la meva talla...
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 05, 2009 9:42 pm

Giss ha escrit:clar... el babilonia i el berna no eren de la meva talla... per això l'efecte no es veu tan bé... però si m'agrada demanaré que portin la meva talla...

doncs si es pot demanar millor, així te n'assegures, perque provant-te talles grans costa molt de veure com queda encara que te l'ajustin amb agulles...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dc. ago. 05, 2009 9:43 pm

jejeje gràcies per les vostres opinions, espero que siguin sinceres... així m'ajuden... bé, encara m'he d'emprovar un munt!!! esto no ha hecho más que empezar!!! jajajaja quin vici, quan comences no pararies! però el mateix dia no eh? que mareja una mica...

Bé, sobre el sopa de demà... ja tinc varies coses organitzades. Quedem sobre les 20.30?
He pensat que si voleu portar algo una tonteria... no sé per exemple un pot de paté (que val1 euro amb algo) una altra que porti un tall de formatge (de 2 euros màxim) i una altra un fuet... així de picoteo i lo altre ja m'encarrego jo, què us sembla?
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 05, 2009 9:44 pm

okis!!
mm Giss jo no se on vius!!!
surto de la feina a les 20hs.. quan surti aniré cap allí!!

si vols per privi envia'm la direcció!! i ho bucoooooooo
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 05, 2009 9:49 pm

Ok!! Passa'm a mi tambe la direcció i vindré amb el meu estimat amic... el Sr GPS... jajaja!!

Ok!! Porto jo el fuet?? Va be?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dc. ago. 05, 2009 9:50 pm

ok, ara us passo l'adreça per privi...
Fins demà boniques!!!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » dc. ago. 05, 2009 10:24 pm

elxa! mail enviado! vienes mañana??? que guay!!!!
Tu ya sabes donde es... vente a partir de las 20.30 ok?
Petonets!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 05, 2009 10:26 pm

Jopeta....com escriviu en una estoneta!!!
Giss...vaig a veure el email i et comento!!! aiixxx quins nerviiissss!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 05, 2009 10:33 pm

Ohhh my God!!!!!! neu:-D Increible Giss...!!!!

Indiscutiblement me quedo con el Bahamas en 1r lugar, y despues, posiblemente decantaría o por el Berna o por el Dantés....esk el de este último me gusta mucho el cuella barco...Creo que si fuera la talla exacta...te quedaría divino!!!!!
Preciosa nena...estás preciossaaa!!! :··;..:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 05, 2009 10:41 pm

Giss ha escrit:jejeje gràcies per les vostres opinions, espero que siguin sinceres... així m'ajuden... bé, encara m'he d'emprovar un munt!!! esto no ha hecho más que empezar!!! jajajaja quin vici, quan comences no pararies! però el mateix dia no eh? que mareja una mica...

Bé, sobre el sopa de demà... ja tinc varies coses organitzades. Quedem sobre les 20.30?
He pensat que si voleu portar algo una tonteria... no sé per exemple un pot de paté (que val1 euro amb algo) una altra que porti un tall de formatge (de 2 euros màxim) i una altra un fuet... així de picoteo i lo altre ja m'encarrego jo, què us sembla?

Para mñn yo necesito saber donde vives Giss...mándame la dirección y la busco ahora....por cierto, que us sembla si llevo un tall de pate de pato con unas tostaditas? nu sé...os parece bien?

Elxa...ya m'han dit que hi havia un estant on feien pa, i m'han dit que estava boniiisssim. I res, al final no ens hem vist!!!! jopeta!!!

Tara....quina ilu que t'enrecordis de nosaltres!!!!!!! passa-t'ho molt bé i ens veiem a la pròxima quedada!!!!!! petonets!!!!

Nur....estás emocionadisima amb la col.lecció d'Aire...QQue passaria si coincidisim amb el mateix vestit???? uuuooohhh quina por!!!!! :star::

Papallona...demà ens veiem, no????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 05, 2009 10:45 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
Giss ha escrit:jejeje gràcies per les vostres opinions, espero que siguin sinceres... així m'ajuden... bé, encara m'he d'emprovar un munt!!! esto no ha hecho más que empezar!!! jajajaja quin vici, quan comences no pararies! però el mateix dia no eh? que mareja una mica...

Para mñn yo necesito saber donde vives Giss...mándame la dirección y la busco ahora....por cierto, que us sembla si llevo un tall de pate de pato con unas tostaditas? nu sé...os parece bien?

Elxa...ya m'han dit que hi havia un estant on feien pa, i m'han dit que estava boniiisssim. I res, al final no ens hem vist!!!! jopeta!!!

Tara....quina ilu que t'enrecordis de nosaltres!!!!!!! passa-t'ho molt bé i ens veiem a la pròxima quedada!!!!!! petonets!!!!

Nur....estás emocionadisima amb la col.lecció d'Aire...QQue passaria si coincidisim amb el mateix vestit???? uuuooohhh quina por!!!!! :star::

Papallona...demà ens veiem, no????

jajaja!! pos si coincidim demanem a la botiga que ens facin un 2 x 1!!! jajaja!!

tu creus que coincidirem? dos ninetes amb un mateix vestit? som 10 ninetes, i hi han la tira de vestits! però... podria passar... jajaja!!

::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 05, 2009 10:53 pm

Bé...qui s'apunta el divendres a la playuki????
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants