Giss ha escrit:Estic preparant el mail... us poso la foto de la model i la meva, per a que el veieu millor... doncs sentir sentir no... però m'he vist molt guapa amb dos d'ells... m'he vist realment guapa i m'he imaginat en el meu dia... si això és sentir doncs si, ho he sentit... però pessigolles a l'estomac i aquestes coses no eh? però m'he sentit molt bé amb dos d'ells... que no us dic quins són, a veure si penseu igual o no...
El tracte genial, he anat sense cita i m'han tractat super bé... un 10 i perquè no m'he volgut emprovar més eh? la noia em deia només 5? són molt pocs... però jo no volia més, només els que m'han agradat... sinó quin mal de cap! ja no m'enrecordava de cap dels que m'havia emprovat!
Els preus també molt bé... ronden els 1500€ i m'han deixat fer totes les fotos que he volgut
Ostres, que guai el tracte no? Haguessis pogut aprofitar i emprovar-te'n mes!! Jo m'emprovaria la botiga sensera! jajaja!!
Molt bé nena! Dona gust sentir a parlar bé dels llocs. Hi vas amb més ganes!
Ara amb el mail m'ho miraré bé a veure si endevino kins son akets dos!!
I molt bé lo de deixar-te fer fotos, no? A la majoria dels llocs no solen deixar...

Increible Giss...!!!!