Berta Novias Hospitalet Llobregat

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 05, 2006 8:30 am

Yo es q hasta el 17 no voy a la prueba y tú vas el 20, verdad?? a ver si nos vemos mientras recojo el vestido!! q no se me olvida eh! jejejeje, haré fotos el 17 y te las enseño, a mi también me sacó 2, uno lo vi más práctico aunque no llevaba tanto bordado pero aguantaba bien el pecho q es lo q importa, el precio... 89€ jejejeje y el tanga a juego 27€.... :-(
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 05, 2006 8:44 am

pues debe ser ese, muy sencillo pero super comodo!

Sii me acuerdo de lo del 20!! t conocerás a Kitiara, que siempre me acompaña a las pruebas! :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 05, 2006 8:47 am

Oe oe oe, mejor!! jejeje, me podréis ver en un estado de nervios increible jajaja :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 05, 2006 8:47 am

ale, q guay! heu quedat??? :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 05, 2006 8:57 am

jaja si, coincidim totes a Berta novias Irina! vols venir? :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 05, 2006 9:01 am

ale! quin dia???? a quina hora??? :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 05, 2006 9:04 am

Irina el dia d'abans de la meva boda!!! oe oe oe dijous 20 de juliol!!! de totes maneres us diré si em fa anar aquell dia o què pq espero q no me l'hagin de retocar més!!! :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 05, 2006 9:05 am

doncs no t'aprimis mes maromilla!! El dia 20 de juliol a les 18 tinc jo la prova pots?
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 05, 2006 9:08 am

no sé, q em sembla q aquest dia el joan te festa i pugem a cadaques! li pregunto i us ho dic, q ja sabeu q em faria molta ilusió coneixe-us eeeee >.-<: >.-<: >.-<:
q guapes q estareu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: :-):-):-): :-):-):-): :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 05, 2006 9:09 am

El 17 jo tinc la proba a les 19h, llavors em dirà quan vaig a buscar el vestit, però si m'han de retocar suposo q em donarà hora al matí per si han de fer canvis el dia 20, aissss Ester si porto 1 mes q no m'aprimo però encara q el pes és el mateix el volum no!!! de totes maneres si em dóna a triar diré a les 18h del dia 20 jejeje :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 05, 2006 9:11 am

Irina tranqui q tard o d'hora quedarem per veure'ns jejeje!!!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 05, 2006 9:20 am

si si si si !!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 05, 2006 9:28 am

Si Irina, no et preocupis que ens coneixarem!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 05, 2006 11:32 am

Això segur Irina.
Ester li vas parlar a la Berta del fòrum, és q li fa molta gràcia!!! jejeje jo sempre li dic alguna cosa i riu molt :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 05, 2006 11:34 am

jajajaj si, perquè no se que va dir i vaig contestar si no penjo les fotos al foro em maten jajajaja i si que va riure si!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 05, 2006 11:43 am

Jo vaig anar la mateixa setmana q es casava la PYM a buscar lo del cabell i li vaig preguntar x les sabates, era quan no les havien portat encara, i vaig dir q pobre Míriam q li quedaven 3 díes i sense sabates, llavors em va dir, ah! la coneixes i jo vaig dir sí del foro i es pixava jajajaja
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 05, 2006 11:44 am

jajajaja si, ella va riure también perquè va venir la Kiti i quant li vam dir que la coneixa del foro es va quedar de pedra jajaja! :hmm::
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 05, 2006 12:00 pm

És bona dona, jo li estic donant molta feina i no se m'ha queixat jejejej :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 05, 2006 12:01 pm

es super maca! jo li vaig dir que m'anava a treballar amb ella i va i em diu vale! jajajaj
Visitant

EntradaAutor: mari16 » dc. jul. 05, 2006 12:48 pm

ostres doncs quina sort que heu tingut perque a mi em va atendre l'altra i no es que em caigues molt be la veritat! :-)ok:
Imatge
mari16
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 622
Membre des de: dc. nov. 09, 2005 4:54 pm
Ubicació: Sabadell

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants