Autor: Giss » dc. ago. 05, 2009 10:55 pm

Autor: Mrs. Happiness » dc. ago. 05, 2009 10:58 pm
Giss ha escrit:yo me apunto guapi! quedada playera!
Bueno, gracias por los comentarios nenas... os quiero! mañana os enseño las fotos aquí en el ordenador y las comentamos mejor...
Lo del paté me parece perfecto guapi.
Hasta mañana!

Autor: estiu2010 » dj. ago. 06, 2009 8:23 am

Autor: estiu2010 » dj. ago. 06, 2009 8:29 am
amb algu xq tot o fan al reves
Autor: Giss » dj. ago. 06, 2009 8:50 am

Autor: jennytgn » dj. ago. 06, 2009 9:36 am

Autor: Papallona* » dj. ago. 06, 2009 9:40 am

Autor: Mrs. Happiness » dj. ago. 06, 2009 12:19 pm
. Esk el papi m'ha deixat a càrrec de l'hort i res, he estat regant i tot això...M'encanta!!!!!jijijiji i res...havia d'anar a la tarda, però com avui a les 17:00h he quedat amb una amiga i desprès el sopar...doncs mira he aprofitat!!!

Autor: Giss » dj. ago. 06, 2009 12:49 pm

Autor: estiu2010 » dj. ago. 06, 2009 12:58 pm

Autor: blackmamba » dj. ago. 06, 2009 1:01 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetess....ja sóc aqui!!! acabo d'arribar a casa i mareta...quina calor!!!!
Giss...como ha ido la tarde??? explica explica....que queremsos saberlo todo y todo...
Por cierto, después si quieres hablamos sobre como quedamos mñn pq tengo que ir a la masia a echar un vistazo y quiero organizarme la tarde!!!!
Black...como va???
Nur...que tal la tarda???
Tara i Torsaeann...s'us troba a faltar moltísssiimmmsort que és per una bona causa; HOLIDAYS!!!!
Elxa....a la Firagost? com us trobeu? del tot recuperats....això espero!!!
Por cierto, el viernes después de comer quiero ir a la playa. Alguien se apunta??? solo un par de horitas!!!

Autor: blackmamba » dj. ago. 06, 2009 1:10 pm
tara ha escrit:Ei, hola ninetes veig que aquesta nit hi ha soparet, que sapigueu que us trobo molt faltar i que ja em posare al dia cuant arribi a tarragona, hem trobat un ber amb internet i dic vaig a veure que fan les meves nenes!
Be si puc ja us anire dient alguna cosa, tornarem el dissabte pel mati, aixi que a veure cuan fem quedada que us vull veure!
[size=24]Ninetes ens veiem aviat, que us trobo molt a faltar!!!!!!!!!!!!![/size]

Autor: blackmamba » dj. ago. 06, 2009 1:21 pm
Giss ha escrit:Bueno nenes... ja estic aquí... quina experiència la d'aquesta tarda... m'he provat 5 vestits!!! tots de la colecció d'Aire!!!! i tinc fotos!!!
A veure, anem per parts, que em poso nerviosa...
Hem hanat a l'Universal Nuvies, a Prat de la Riba (Tarragona).
Primer hem mirat molt catàlegs, però el primer que he vist ha estat el de Aire de Rosa Clarà i ja sabia que ja no m'agradaria cap altre i així ha sigut...
A veure, m'he emprovat aquests:
- Burgos
- Babilonia
- Berna
- Dantés
- Bahamas
M'agraden dos estils de vestit, ja ho veureu, un és amb volants i l'altre és més fi. El cos és drapejat en tots els cassos, m'ha agradat molt, tot creuat i arrapat...
Us envio per mail les fotos i hem dieu què en penseu ok? de totes maneres em veig millor en directe que en les fotos...

Autor: Mrs. Happiness » dj. ago. 06, 2009 1:58 pm

Autor: Giss » dj. ago. 06, 2009 2:18 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...tinc un dilema existencial!!!! i adivineu...és sobre les vacances!!!!
La qüestió ésk els papis han marxat i el dissabte marxa m'ha germana...El Dissabte a part, és a la festa del poble i tothom va!!! jopeta...fa 3 anys que no puc anar al poble en festes i ara que puc...s'ha quedat ell sense vacances.
Vosaltres marxarieu de vacances i el deixarieu aqui 2 setmanetes???? aix...no se que fer...ell diu que si vull anar que vagi, però no sé...Em sap greu!!! para lo bueno i lo malo, no??? ajudeu-m'he please!!!!!!!

Autor: Giss » dj. ago. 06, 2009 2:19 pm
estiu2010 ha escrit:giss q rara te veo vestida de blanco...jijijij!!!
Jo vendre a tu casa sobre las 9 o 9:15 si te va bien si me mandas la direccion yo ya vengo o dime q tienes cerca de importante i tmb la encontrare jijijiji!!!
Bueno guapisimas q men vai a dinar i a la tarda al metge i quan surti platgeta....!!!!!i am una mica de sort nenes tota la setmana q be anire de mati aixi black preparat xq ens veurem...!!!!

Autor: estiu2010 » dj. ago. 06, 2009 2:41 pm