NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: cuca lleida » dj. ago. 06, 2009 5:58 pm

eii MIRI que d'aki un meset ja seras una doneta casada
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

nenees que be va estar ahir!!!

AMELIE si que coincidiu en horari, pq fara tardes!

princesessssssssssssssssssssssssssssss

dema divendres!!!

vaig a fer la compra que sino no se que menjarem...jeje

:-)ok:

a veure si pujem aixo una miketa, ehj??
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dj. ago. 06, 2009 6:00 pm

miriameta ha escrit:I ara una petita demostració del treball de la bloomie i del que vui mes o menys. M´encanta!!!!!!!!

ei nena me encanten...he mirat la web i m'encanten......son super xules!!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: annalleida » dj. ago. 06, 2009 11:57 pm

hola
Miriam avui estava mirant el foro a l'Arnau i una noia ha vist la teva foto i m'ha dit que et coneixia. treballa amb mi i és molt amiga de la teva tieta Tere. es diu Luisa!!!!! i m'ha dit que et casaves i que us coneixeu :) que petit que és el mon!!!!
bonanit
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

Re: WOOOOOOLEEEEEE

EntradaAutor: lluneta29 » dv. ago. 07, 2009 2:32 pm

Amelie ha escrit:Hooooolaaaa a totesssss!! Avui per fi he pogut treure una estoneta per conectar-me, porto uns dies amunt i avall... i desconectada totalment!!

Bueno nenes espero que la kedada d'ahir anès genial!!! Jo vaig anar a veure una amigueta meva que està apunt apunt de ser mamí, estava guapíssima, el cert és que la felicitat et canvia la cara jeje!!

Cuca Aprofita que aquesta setmana tens al teu nen i disfruta al màxim!! Jo la setmana que ve és la que faré de tardes, que si no m'equivoco és la que coincidiré amb ell. A veure quan fem soparet totes que així tindrem més temps per xerrar i posar-nos al dia :-)ok:

Pikys ueueueuue que guay a Mallorcaaa!!! Que disfrutis molt ja ens explicaràs que tal a la tornada.

Anna Quina decepció les nenes de RC :--( :--( la veritat és que ja ho hem comentat en alguna ocasió aquestes senyoretes que es dediquen a vendre els vestits de núvia de vegades són unes Booooorrrdeeeesss... I no ho entenc, lo fàcil que és ser amable, a més va bé pel cutis et surten menys arrugues jeje, segur que a elles no els hi ho han explicat això.

Miriameta Uooooooo que xuli el menjador, i tant que vindrem a veure'l en persona, i les flors molt originals, m'agrade :-)ok: Per cert que tal el pentinat compi de pelu???? Jo el color no te'l vaig veure en sec, però ja es veia xulo, ja vas veure que hem vaig tallar una mica quan l'Anna va preguntar de que ens coneixiam *.O.-O* osti és que tampoc sap res i no sabia com sortir-me'n jejeje!!!

Lluneta ja he llegit que Londres perfecte, m'en alegro!!! suposo que lo durillo és la tornada a Lleida. Bueno per això estan les kedades amb les compis, que així passem l'estiu més divertit. A vere si la pròxima no fallo.

Nuvia Nena m'he mirat el video i semble una peli de terror, ojo com canvien, al natural són xungues jejej!!! Per cert Felicitats per quedar-te a l'escola!!!!

CC83 Que tal com va tot?? Espero que molt bé!!! A veure si la pròxima kedada puc venir i també et conec.

Ise Ja se que no tens connexió a la platja, però igualment t'envio una Abraçae passa-t'ho mooooolt Bé!!!!

Ho sento si m'he deixat algú, però porto dies sense conectar-me i no m'ha donat temps de llegir-ho tot. De totes maneres Una Abraçae a totessss!!!

Eiiii amelie com v a? Què no fas vacances??? Sempre treballes... això no pot ser!!! Doncs, jo torno a marxar el dissabte cap a Cerdenya!!! Ueeeeee ja en tinc ganes, sol i platja!!!!! Espero tornar morena per la boda de mon germà!!!! ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dv. ago. 07, 2009 2:34 pm

annalleida ha escrit:hola
estic super enrabiada: he anat aquest mati a Lleida i m'he arribat a RC a vere si tenien el cataleg i m'han tractat fatal!!!!!
ma dit que no el tebieb llavors hem parlat de preus i l'hi he dit que eren carets i la tia em diu que no. i que el spreus van de 1500 a 2000 euros!!! i jo li he dit que aixo era la Two i ella me deia que era la RC. total que l'hi solto que el de l'aparador valia 3000 i que el Rayla val 3750!!! i me diu que era mentida!!! total que li dic que m'ensenyi el cataleg p``er veure el preu i ho mira i llavors s'ha adonat que jo tenia rao i m'ha demanat disculpes i me diu que d'on era i que em donava hora per emprovar-me vestits i li he it sense pensar-mo dos vegades: no mel penso comprar a lleida, sou unes mentideres i men vaig a Barcelona que em tracten mes be!!!! es que m'he quedat molt descansada!!!
jo us aviso pk sapigueu de quin pal calsen!!!!!

És per aquesta raó que jo tmpoc vaig aquí a provarme'ls i també pq allí hi ha la col.lecció aire i aquí a Lleida no, i me'n he enamorat d'uns quants d'aire que el preu és més assequible que no pas els de RC q per sort no me'n ha agradat cap són massa transgressors i jo sóc més tradicional!!!! Les dependentes haurien de ser més simpàtiques i tractar-nos millor!!!! :o-o: :o-o: al fi i al cap som les seves clientes, ens han de fer la pilota!!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. ago. 07, 2009 2:36 pm

miriameta ha escrit:Nenesss!! el meu menjadoret!!! sense les estanteries :( jo... he fet un minimontatge per a que vegueu on van les que falten i us feu a la idea, pero aix`vol dir que heu de venir a veurehu en persona!!! a la piscinaaaaaaa!!!!!

Segueixo dient que m'agrada mooolt tant el teu menjador com el teu pis com la teva piscina.................. t'envejo per la piscinaaaaaaaaaaaaa!!! Quina sort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: Com van els nervis??? Queda menys d'un mes.... què fort!!!!!!!!!!!!!!!! :-) Tant de temps coneixent-te i ja només queda un mes!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) I tu no et treus el somriure del damunt, normal.... ::love:: ::love:: Ets un sol de nena!!!!! Que lo sepas!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. ago. 07, 2009 2:37 pm

cuca lleida ha escrit:eii MIRI que d'aki un meset ja seras una doneta casada
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

dema divendres!!!

M'ho vaig passar suuuper bé lo que em va saber greu el despiste que vem tenir amb el Jordi. La propera vegada agafaré el cotxe tant si com si no!!! Perdoneu per haver-vos fet tard!!!! Us agraeixo molt que us esperessiu amb mi, però de debó no calia. Ja em va saber prou greu tot plegat!!!! :-()-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. ago. 07, 2009 2:38 pm

cuca lleida ha escrit:
miriameta ha escrit:I ara una petita demostració del treball de la bloomie i del que vui mes o menys. M´encanta!!!!!!!!

ei nena me encanten...he mirat la web i m'encanten......son super xules!!!

A mi també m'agrada mooolt tot lo de la bloomie... ens ho pensarem a vere què fem al final!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. ago. 07, 2009 2:41 pm

Bno i ara contestades més o menys totes, us explico. Cuca mha arribat ja el pedido de regalos boda.com i mooolt mooolt bé. Dues figuretes de nuvis i el coixinet pels anells (som clàssics tú...), volia demanar els vanos però no sé quants i prefereixo esperar. També miravem amb mon pare per demanar els detallets que ja estàn decidits pro no sabem quants en demanarem i haurem de fer una pre-llista per saber quants serem més o menys i comptar quants demanar.
Ahir vaig estar a la platja amb la ise... què bé què están! I què morenos!!!! quina enveja sana em fan... ::love:: ::love:: ::love:: què bé ens ho vem passar!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ara jo repelo el sol pq morena no estic gens... :-( :-( a vere si el sol de Cerdenya m'estima més... :-)) :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dv. ago. 07, 2009 3:14 pm

cc83 ha escrit:
nena molt xulo el menjador!!! m'agrada molt a mi el color verd.. jejeje
lo de les flors también ho he trobat molt original...
eiiiiiii que nomes et falta un mes!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jejejjejej que casi som familia i no ens en enterem.... jajajja el mon es un mocador..

Al final coneixerem totes a la familia de totes ejejej ai que curios!!! un mocador ple de gent :p (per no dir una altra cosa.. ejejej)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

Re: WOOOOOOLEEEEEE

EntradaAutor: miriameta » dv. ago. 07, 2009 3:16 pm

Amelie ha escrit:
Miriameta Uooooooo que xuli el menjador, i tant que vindrem a veure'l en persona, i les flors molt originals, m'agrade :-)ok: Per cert que tal el pentinat compi de pelu???? Jo el color no te'l vaig veure en sec, però ja es veia xulo, ja vas veure que hem vaig tallar una mica quan l'Anna va preguntar de que ens coneixiam *.O.-O* osti és que tampoc sap res i no sabia com sortir-me'n jejeje!!!

El cabell estic contenta com me l´han deixat.. lo que pase... que sem note que me l´han tallat una mica :( jo el vui llarg!!!!!

Per això no li vaig dir res jo tampoc.. no m´agrade ficar la pota.. jeje podriem haver dit que tenim amigues comunes jejeje

A vere si quedem per fer el soparet que es parle tant!!!

Quina ilu tenir la mateixa pelu!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dv. ago. 07, 2009 3:18 pm

cuca lleida ha escrit:eii MIRI que d'aki un meset ja seras una doneta casada

dema divendres!!!

Jo vaig haver de marxar aviadet :( joooo
hem de tornar a quedar!!!!!

1 messsssssssssssssssss!!!!!!!!!!

me n´alegro que agradin els treballs de la bloomie!!!! jeje
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dv. ago. 07, 2009 3:23 pm

annalleida ha escrit:hola
Miriam avui estava mirant el foro a l'Arnau i una noia ha vist la teva foto i m'ha dit que et coneixia. treballa amb mi i és molt amiga de la teva tieta Tere. es diu Luisa!!!!! i m'ha dit que et casaves i que us coneixeu :) que petit que és el mon!!!!
bonanit

Siiiiiiii, esta alli!!! es la millor amiga de ma tieta!!! La conec desde fa un munt!! Ai quina ilusio jejejej ja dic jo que aquest mocador.... es nomes nostre jejejej

A veure si me podeu enchufar jajajaja

En 2 dies he descobert que amb cadascuna tinc familiars o amics en comu!!! Donali records de part meva!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dv. ago. 07, 2009 3:27 pm

lluneta29 ha escrit:
Segueixo dient que m'agrada mooolt tant el teu menjador com el teu pis com la teva piscina.................. t'envejo per la piscinaaaaaaaaaaaaa!!! Quina sort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: Com van els nervis??? Queda menys d'un mes.... què fort!!!!!!!!!!!!!!!! :-) Tant de temps coneixent-te i ja només queda un mes!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) I tu no et treus el somriure del damunt, normal.... ::love:: ::love:: Ets un sol de nena!!!!! Que lo sepas!!!!

ejejej gràciesss!!! a mi m´agrade el teu piset!! el tens molt chulo i tens uns racons molt ben aprofitats!!

Quan vols tornar a la piscina???????? jejej quan hi voleu anar nenes??????

Nervis.... increible pero no gaires!!!! sere normal???? :p
Hem viscut juntes tot això i viurem juntes el dia mes feliç!!!!

Jo sempre ric.... soc aixi ejjej poques vegades estic trista
(no m´afalaguis tant dona......) Vosaltres si que sou soletes!!!!

muacssssssssssssss :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dv. ago. 07, 2009 3:29 pm

lluneta29 ha escrit:Bno i ara contestades més o menys totes, us explico. Cuca mha arribat ja el pedido de regalos boda.com i mooolt mooolt bé. Dues figuretes de nuvis i el coixinet pels anells (som clàssics tú...), volia demanar els vanos però no sé quants i prefereixo esperar. També miravem amb mon pare per demanar els detallets que ja estàn decidits pro no sabem quants en demanarem i haurem de fer una pre-llista per saber quants serem més o menys i comptar quants demanar.
Ahir vaig estar a la platja amb la ise... què bé què están! I què morenos!!!! quina enveja sana em fan... ::love:: ::love:: ::love:: què bé ens ho vem passar!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ara jo repelo el sol pq morena no estic gens... :-( :-( a vere si el sol de Cerdenya m'estima més... :-)) :-)) :-))

Aix!!! que be su deu estar passant!!! al solet!!! la cremeta!!! vacancetes!!! ejejje pero bueno, que su passi molt i molt be que su mereix!!! tant treballar es dolent!!!

Tranquila wapa que quan menys tu esperis te posaras mes morena que un negrito ejejje :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: TatianaCE » dv. ago. 07, 2009 3:42 pm

Ei!
Que guay la quedada no? M'alegro.
Per cert miriameta, el menjador precios! I el verd m'agrada molt. uN MES, QUE FORT! No m'imagino qun em falti tan poc.
Doncs, bon cap de setmana a totes. Nosaltres marxem a la platja tot el finde! A veure si agafem color!
Imatge
TatianaCE

Entrades: 41
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dv. ago. 07, 2009 7:51 pm

Ja hi ha penjada la col.lecció de RC del 2010!!!! Alaaa a disfrutar!!!!! Aquesta és la nostra!!!!! Ja direu què us sembla!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. ago. 10, 2009 12:06 pm

Bon dia precioses!!!

Com ha anat la setmaneta??? Nosaltres ja som a casa i aquest mati m'he l'he passat arrglant una mica el pis pq semblava una lleonera :o-o: :o-o: :o-o: Aquesta setmana encara tinc vacances pero no se si tota o només uns dies... :-) :-)

Després miraré de llegir el que heu escrit :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: cuca lleida » dl. ago. 10, 2009 6:15 pm

ise ha escrit:Bon dia precioses!!!

Com ha anat la setmaneta??? Nosaltres ja som a casa i aquest mati m'he l'he passat arrglant una mica el pis pq semblava una lleonera :o-o: :o-o: :o-o: Aquesta setmana encara tinc vacances pero no se si tota o només uns dies... :-) :-)

Després miraré de llegir el que heu escrit :-)ok: :-)ok: :-)ok:

hoola princesaaaaaaaaa

que tal tot??

eii nenes que aixo esta una mica paradet....hem de pujar aixo eh??

lluneta que ja has marxat??

miriametaaaaaaaaaaaaaa que te queda poquiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssimmmmmm >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

cc83 com va tot??

com us ha anat el cap de setmana???

jo no he parat...he anat a pescar per primera vegada!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: jejejeje m'ho vaig passar super be!! i vaig treure peixets!!!!! :-///: :-///: :-///:

un petonas!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dl. ago. 10, 2009 7:07 pm

Cuca amor!! ::love:: ::love::

Així que vas anar a pescar? Nosaltres tambe però no vam treure cap peixet :-( :-( :-( un home ens va dir que haviem d'utilitzar gusanos de no se on i ens va fer mandra anar a comprar-ne... pero el proxim dia hi anem amb els gusanos aquests i a veure si podem pescar el sopar! hehehe :-) :-)

Com estas preciosa???
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants