Autor: Mrs. Happiness » dv. ago. 07, 2009 8:54 pm

Autor: nur_jor » dv. ago. 07, 2009 9:56 pm
Vestits! Vestits! Vestits!

Autor: Papallona* » ds. ago. 08, 2009 8:55 am

Autor: estiu2010 » ds. ago. 08, 2009 9:11 am
Giss ha escrit:estiu2010 ha escrit:mecachis giss q jugarreta lo del cotxe....cn el calor q ace..!!!bufff
I encima el calamar q se resistia jijiji!!!Q icistes ayer para cenar??anda dame envidia x no aver venido!!
Lo del vestido te vi rara xq acostumbrada a ir con ropa normal...nose a mi me gustaron todos xo ese de palabra de honor q no es recta no me gusto mucho xq ese escote q ace a mi personalmente como q no me gusta....
Hola nena... em va saber greu que no vinguessis ahir... però bueno, ja hi hauran més soparets, no t'amoinis... vam fer una mica de picoteo, torrades amb paté, fuet, formatge, pernil, tomàquet amb mozzarella, una pizza... però van sobrar un munt de coses!
Sobre lo del vestit... ja veig que no t'he agradat gaire... jejeje Home, rares llavors veuràs a totes... perquè a totes estàs acostumada a veure-les amb roba normal no? però a la Laia no la vas veure rara... Bueno, encara m'he de provar molt més, això és un vici!

Autor: estiu2010 » ds. ago. 08, 2009 9:13 am
laiac ha escrit:Ninetes!!!!
que no tinc temps ni per buscar el meu compte enrera!!!!!!
us escric desde la india!!!
aixo es una passada, molt diferent!!!
pero vull que veieu que penso en vosaltres!!!
petonets!!!!!

Autor: Giss » ds. ago. 08, 2009 11:08 am

Autor: estiu2010 » ds. ago. 08, 2009 11:26 am
nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!
Ais, quin dia mes mogut he tingut avui!!
Giss, nena, que tal? Els cotxes quan menys t'ho esperes et deixen tirada... Però a la tarda has pogut anar a la platjeta no? Amb la Happiness!! Tot bé noies?
Black, que tal amb els braquets? Ja els portes?
Tara, Torsaeann, aprofiteu!! Que aixó passa volant!!
Estiu, que tal avui la reincorporació a la feina? Durillo?
Papallona, com ha anat el dia?
Elxa! Ahir vaig sortir de poble sense cap problema!! Em vas indicar molt bé! Jejeje!! Al final em coneixeré tots els vostres pobles!!![]()
I la Laiac!! Que la tenim a la India i ha trobat un moment per entrar a saludar-nos!! Quina ilusió quan ho he vist!! Guapa! Disfruta molt del viatge!!
A totes... muas!!!!
Ais, per cert, a la web de Rosa Clarà ja hi han tots els vestits del 2010!!!http://www.rosaclara.es/ Ho he vist avui!!
Els de Aire i Alma Novia ja fa una setmaneta (mes o menys) que estan a les seves respecives webs!
![]()
![]()
![]()
![]()
els altres si q ja els e vist ni han de molt xulos....xo rosa clara pica bastant...!!!
Autor: blackmamba » ds. ago. 08, 2009 1:51 pm
elxa ha escrit:Hola wapis!
Pasaba a saludaros, que tal todo?
Yo hoy estare out de nuevo, jejeje....nos vamos a la 1 a comer por ahí con los suegris y luego por la tarde de cumple, y a la noche otro cumple!!! jur....jur...
Black que tal los brackets?

Autor: blackmamba » ds. ago. 08, 2009 1:52 pm
Giss ha escrit:Hola guapis! Què tal se presenta el finde?
Nosotros ayer pillamos unos bocatas del pans y nos fuimos a la playita a cenar con una botellita de cava... jeje estubo guay.
Hoy vamos a comer con la family, a casa de mi hermana y ya pasaremos el día allí, en Valls, pq cuando vamos a comer allí casi empalmamos con la cena y todo... como estamos en el porche, fresquitos, con la piscina... pues se te van pasando las horas... jeje
Mañana igual vamos a Altafulla a pasar el día, a la piscina y a comer pollo a l'ast, habeis probado los pollos de allí? buah... increibles... jajaja
Un besito guapas! Ya tengo ganas de veros!

Autor: blackmamba » ds. ago. 08, 2009 1:54 pm
estiu2010 ha escrit:nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!
Ais, quin dia mes mogut he tingut avui!!
Giss, nena, que tal? Els cotxes quan menys t'ho esperes et deixen tirada... Però a la tarda has pogut anar a la platjeta no? Amb la Happiness!! Tot bé noies?
Black, que tal amb els braquets? Ja els portes?
Tara, Torsaeann, aprofiteu!! Que aixó passa volant!!
Estiu, que tal avui la reincorporació a la feina? Durillo?
Papallona, com ha anat el dia?
Elxa! Ahir vaig sortir de poble sense cap problema!! Em vas indicar molt bé! Jejeje!! Al final em coneixeré tots els vostres pobles!!![]()
I la Laiac!! Que la tenim a la India i ha trobat un moment per entrar a saludar-nos!! Quina ilusió quan ho he vist!! Guapa! Disfruta molt del viatge!!
A totes... muas!!!!
Ais, per cert, a la web de Rosa Clarà ja hi han tots els vestits del 2010!!!http://www.rosaclara.es/ Ho he vist avui!!
Els de Aire i Alma Novia ja fa una setmaneta (mes o menys) que estan a les seves respecives webs!
![]()
![]()
![]()
![]()
Nur a mi no em deixa entrar a la pagina de alma novias......els altres si q ja els e vist ni han de molt xulos....xo rosa clara pica bastant...!!!

Autor: Mrs. Happiness » ds. ago. 08, 2009 3:26 pm

Autor: tara » ds. ago. 08, 2009 6:25 pm

Autor: tara » ds. ago. 08, 2009 6:30 pm

Autor: torsaeann » ds. ago. 08, 2009 6:52 pm

Autor: Mrs. Happiness » ds. ago. 08, 2009 7:34 pm

Autor: torsaeann » ds. ago. 08, 2009 8:00 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetess!!!!
TARA I TORSAEANN....BENVINGUDES!!!!!
Com anat tot?? descansades amb aquest petit "break" molt bé....com veieu el foro aquesta setmaneta està una mica "out" com es nota que hi han vacancetes!!!! jejejeje.
Ara ja gairebè hi serem totes except! la Laiac...però la setmana vinent...QUEDADAAAAA!!!!!jejejeje
Petonets a totesss!!!!

Autor: tara » ds. ago. 08, 2009 9:08 pm

Autor: Giss » dg. ago. 09, 2009 9:23 am

Autor: Mrs. Happiness » dg. ago. 09, 2009 10:10 am

Autor: tara » dg. ago. 09, 2009 12:01 pm