NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 07, 2009 8:54 pm

Ninetess!!!!

Avui desconecto ja!!!! estic una mica xof!!! Parlem demà!!!!!!

Petonets wapiiiisssss!!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 07, 2009 9:56 pm

Hola ninetes!!
Ais, quin dia mes mogut he tingut avui!!

Giss, nena, que tal? Els cotxes quan menys t'ho esperes et deixen tirada... Però a la tarda has pogut anar a la platjeta no? Amb la Happiness!! Tot bé noies?

Black, que tal amb els braquets? Ja els portes?

Tara, Torsaeann, aprofiteu!! Que aixó passa volant!!

Estiu, que tal avui la reincorporació a la feina? Durillo?

Papallona, com ha anat el dia?

Elxa! Ahir vaig sortir de poble sense cap problema!! Em vas indicar molt bé! Jejeje!! Al final em coneixeré tots els vostres pobles!! :-))

I la Laiac!! Que la tenim a la India i ha trobat un moment per entrar a saludar-nos!! Quina ilusió quan ho he vist!! Guapa! Disfruta molt del viatge!!

A totes... muas!!!!

Ais, per cert, a la web de Rosa Clarà ja hi han tots els vestits del 2010!!! :-)ok: http://www.rosaclara.es/ Ho he vist avui!!

Els de Aire i Alma Novia ja fa una setmaneta (mes o menys) que estan a les seves respecives webs!

:-///: :-///: :-///: Vestits! Vestits! Vestits! :-///: :-///: :-///:
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Papallona* » ds. ago. 08, 2009 8:55 am

ninetes!!!

ahir molta feina... avui entro un momentet... estaré de mudançar si us avorriu.. tinc caixes.. i caixes.. per baixar jejejej

bon cap de 7mana!!!!!!!!
petunets!!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: estiu2010 » ds. ago. 08, 2009 9:11 am

Giss ha escrit:
estiu2010 ha escrit:mecachis giss q jugarreta lo del cotxe....cn el calor q ace..!!!bufff

I encima el calamar q se resistia jijiji!!!Q icistes ayer para cenar??anda dame envidia x no aver venido!!

Lo del vestido te vi rara xq acostumbrada a ir con ropa normal...nose a mi me gustaron todos xo ese de palabra de honor q no es recta no me gusto mucho xq ese escote q ace a mi personalmente como q no me gusta....

Hola nena... em va saber greu que no vinguessis ahir... però bueno, ja hi hauran més soparets, no t'amoinis... vam fer una mica de picoteo, torrades amb paté, fuet, formatge, pernil, tomàquet amb mozzarella, una pizza... però van sobrar un munt de coses!

Sobre lo del vestit... ja veig que no t'he agradat gaire... jejeje Home, rares llavors veuràs a totes... perquè a totes estàs acostumada a veure-les amb roba normal no? però a la Laia no la vas veure rara... Bueno, encara m'he de provar molt més, això és un vici!

Si q ni a un q no men reocrdo q ma agradat com et qeda...ome i el dia q et casis alli am la gent i toto no et veure rara xq sera el teu casament xo ara veuret vestida sense q sigui el dia...sem fa extrany xo no em facis cas aqesta setmana es una mica extranya x mi!!!nose q tinc!!! :star::
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » ds. ago. 08, 2009 9:13 am

laiac ha escrit:Ninetes!!!!

que no tinc temps ni per buscar el meu compte enrera!!!!!!

us escric desde la india!!!
aixo es una passada, molt diferent!!!

pero vull que veieu que penso en vosaltres!!!

petonets!!!!!

Laiac com va x la india...et trobem a faltar i tenim ganes d'ajuntar les fotos i veureles am un soparet esclar....jijijji

Q acabi danar be el viatge molts petons guapisima
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: Giss » ds. ago. 08, 2009 11:08 am

Hola guapis! Què tal se presenta el finde?
Nosotros ayer pillamos unos bocatas del pans y nos fuimos a la playita a cenar con una botellita de cava... jeje estubo guay.
Hoy vamos a comer con la family, a casa de mi hermana y ya pasaremos el día allí, en Valls, pq cuando vamos a comer allí casi empalmamos con la cena y todo... como estamos en el porche, fresquitos, con la piscina... pues se te van pasando las horas... jeje
Mañana igual vamos a Altafulla a pasar el día, a la piscina y a comer pollo a l'ast, habeis probado los pollos de allí? buah... increibles... jajaja
Un besito guapas! Ya tengo ganas de veros!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: estiu2010 » ds. ago. 08, 2009 11:26 am

nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!

Giss, nena, que tal? Els cotxes quan menys t'ho esperes et deixen tirada... Però a la tarda has pogut anar a la platjeta no? Amb la Happiness!! Tot bé noies?

Elxa! Ahir vaig sortir de poble sense cap problema!! Em vas indicar molt bé! Jejeje!! Al final em coneixeré tots els vostres pobles!! :-))

I la Laiac!! Que la tenim a la India i ha trobat un moment per entrar a saludar-nos!! Quina ilusió quan ho he vist!! Guapa! Disfruta molt del viatge!!

A totes... muas!!!!

Ais, per cert, a la web de Rosa Clarà ja hi han tots els vestits del 2010!!! :-)ok: http://www.rosaclara.es/ Ho he vist avui!!

Els de Aire i Alma Novia ja fa una setmaneta (mes o menys) que estan a les seves respecives webs!

Nur a mi no em deixa entrar a la pagina de alma novias...... :-( els altres si q ja els e vist ni han de molt xulos....xo rosa clara pica bastant...!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: blackmamba » ds. ago. 08, 2009 1:51 pm

elxa ha escrit:Hola wapis!

Pasaba a saludaros, que tal todo?

Yo hoy estare out de nuevo, jejeje....nos vamos a la 1 a comer por ahí con los suegris y luego por la tarde de cumple, y a la noche otro cumple!!! jur....jur...

Black que tal los brackets?

Nenaaaaaaaaaaaaa, que horror, me veo feisimaaaaaaaaaaaa, jajajaja. no puedo cerrar la boca!!! si la cierro parezco enfadada!!! q mal!!! jajajaja

no puedo masticar casi ni el pan bimbo... como iogures i pures i cosas asi, i sino no mastico mucho.... esto en una semana o así mejora, no???

por lo demás bien xDD

veo q tienes la agenda de hoy muy ocupada!!! espero q te lo pases genial!!!

mua guapaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » ds. ago. 08, 2009 1:52 pm

Giss ha escrit:Hola guapis! Què tal se presenta el finde?
Nosotros ayer pillamos unos bocatas del pans y nos fuimos a la playita a cenar con una botellita de cava... jeje estubo guay.
Hoy vamos a comer con la family, a casa de mi hermana y ya pasaremos el día allí, en Valls, pq cuando vamos a comer allí casi empalmamos con la cena y todo... como estamos en el porche, fresquitos, con la piscina... pues se te van pasando las horas... jeje
Mañana igual vamos a Altafulla a pasar el día, a la piscina y a comer pollo a l'ast, habeis probado los pollos de allí? buah... increibles... jajaja
Un besito guapas! Ya tengo ganas de veros!

Nena!!!!!!!!!!!! si vienes a Altafulla avisa!!! q nos vemos para tomar un heladito, no??? que helados si q puedo comer!!!! ::love:: ::love:: ::love::

un beso guapa!!! y pasalo genial hoy y mñn!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » ds. ago. 08, 2009 1:54 pm

estiu2010 ha escrit:
nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!

A totes... muas!!!!

Nur a mi no em deixa entrar a la pagina de alma novias...... :-( els altres si q ja els e vist ni han de molt xulos....xo rosa clara pica bastant...!!!

Nur!!!!!!!!!!!!!! si, ja porto els brackets!!!! quina meeeeeeeeeeeeee jejejeje estic molt molt fea!!!!! xDDDD a veure si almenys se m'arreglen bé les dents!!!! q sinó.... jejejejeje

He estat mirant els vestits de Rosa Clara, n'hi ha algun de mono però he de mirar bé xq no m'anava massa bé la pàgina i no els he mirat tots!!!!

us estimo precioses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. ago. 08, 2009 3:26 pm

Bones ninetes!!!!!

Jo también porto un dia bastant out...encara que aquesta tarda m'estarè a caseta estirada al sofa!!!!

Com es presenta el finde???? aixxx ninetes quin dia més tonto, no??
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » ds. ago. 08, 2009 6:25 pm

Hola ninetes, despres d'una bona estona ja m'he posat al dia!

Ja torno a ser aqui!!!!!!!!!!!!!!

Hem arribat despres de dinar, hem posat rentadores i m'he estirat una estona, estava rebentada, ahir sopar amb els amics i avui aixeca't aviat i tornada cap a casa!

Ninetes jo no tinc les fotos, aixi que a la proxima quedada si alguna les pot portar, ja portare el portatil!!!!!!!!!!

M'he adonat de que no podem viure sense el foro!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » ds. ago. 08, 2009 6:30 pm

Nur, ara em llegire la cronica!!!!! Que guai lo de la figura dels nuvis!

Black, veig que ja t'han posat els brakets! Tranquila que t'hi aniras acostumant!

Gis, que tal la cens, yo tambien quiero opinarrrrrrrrrrrrr!

Papallona, tu com sempre treballant, no?

Elxa, tu tambien has estado enferma? Espero que ya se os haya pasado!

Happiness, com va tot! Nena i lo bo que esta tot lo de l'hortet!

Estiu, nena com va tot?

Torsaeann, encara de vacances?

Laiac, fes moltes fotossssssss!

A les noves, enhorabona per la boda!
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » ds. ago. 08, 2009 6:52 pm

Hola ninetes¡¡¡¡¡¡
Ja estic aqui¡¡¡¡¡¡¡¡
Jo igual que la tara, he arriba't a casa, rentadores...i a ficar-me al dia¡¡¡¡¡¡¡¡

1-Les vacances bé¡¡¡¡¡
2-Giss, quiero el mail ja i ver como te quedan los vestidos¡¡¡¡
3-Ninetes, vull veure les fotos que vau fer de la boda Laia, quines son les adresses de picassa?
4-Com va anar al sopar? quina enveja......jo també volia...... :-/ les fotos d'aquest sopar on son?
5-us he tyroba't molt a faltar....
6-Nur, la crònica ja la tinc, anabeu molt guapos i la boda una mica millor que la que vaig anar jo segur no? ninfas de l'amor......jajajajajajajaj

Bueno petites al vespre ja tornaré, vaig a netejar el piset... .-*.:-).*.*
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. ago. 08, 2009 7:34 pm

Ninetess!!!!

TARA I TORSAEANN....BENVINGUDES!!!!!

Com anat tot?? descansades amb aquest petit "break" molt bé....com veieu el foro aquesta setmaneta està una mica "out" com es nota que hi han vacancetes!!!! jejejeje.
Ara ja gairebè hi serem totes except! la Laiac...però la setmana vinent...QUEDADAAAAA!!!!!jejejeje

Petonets a totesss!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » ds. ago. 08, 2009 8:00 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetess!!!!

TARA I TORSAEANN....BENVINGUDES!!!!!

Com anat tot?? descansades amb aquest petit "break" molt bé....com veieu el foro aquesta setmaneta està una mica "out" com es nota que hi han vacancetes!!!! jejejeje.
Ara ja gairebè hi serem totes except! la Laiac...però la setmana vinent...QUEDADAAAAA!!!!!jejejeje

Petonets a totesss!!!!

Moltes gràcies guapa¡¡¡¡¡¡¡
Donc si nena....tinc moltes ganes de veuren's totes......

Molts petonets¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » ds. ago. 08, 2009 9:08 pm

Ei si ninetes, que tinc ganes de quedar!!!!!!!!!!!!!!

Nur, ja he llegit la cronica, molt guapus! Em sembla una mica friki aixo de les ninfes, en un dvd promocional ja ho vaig veure, pero creia que era cosa dels nuvis ara veig que no!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dg. ago. 09, 2009 9:23 am

Hola ninetes guapes!!!
Tara i Torsaeann!!! que guay que ja esteu per aquí... us he trobat a faltar moltíssim... quines ganes tinc de veure-us!!! Anna, què tal per Madrid? t'ha agradat? jo marxo la setmana que ve... y tu Tara, qué tal por Cuenca? bueno, ya nos contareis con detalle en la próxima quedada que espero que sea mañana mismo! jejeje

Ahora os mando el mail de mi prueba con los vestidos ok? pero quiero opiniones sinceras eh?

La cena fue muy bien, pero la verdad es que no hicimos fotos! estuvimos xerrant i xerrant... y no pensamos en hacer fotos... bueno, pronto haremos otra y os apuntais!

A las demás un besito enorme!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. ago. 09, 2009 10:10 am

Bon dia ninetes!!!

Com es presenta el diumenge??? nosaltres no gaire cosa... aquesta tarda al final no anem a l'SPA pq els altres amics no poden venir i em decidir esperar-nos i anar tots junts. Desprès volen anar al Trastevere...però encara que sembli impossible....però no em ve de gust anar...jejeje. Esk porto uns dies menjant bastant i ja he de començar un altre cop a fer bondat!!!! jejejeje.

Doncs quan fem quedada?? jo demà no puc pel mati pq tinc classe de 11:00 fins a la 13:00h, en tot cas...si us va bé el Dimarts al matí...nu se!!!! el que la majoria preferiu...

Petonetss!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dg. ago. 09, 2009 12:01 pm

on dia ninetes, jo pels matina ja no puc, dema torno a la feina, pero si es per la tarda m'apunto!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants