Estic molt preocupada per com m'ho fare al casament per no plorar.La meva iaia,que es la persona a qui mès he estimat del mòn,va morir fa ja 4 anys.La gran illusió dels seus darrrers anys hauria estat verme casada, feliç.No va arribar a conèixer al meu futur marit, ( jo tampoc el coneixia quan ella ens va deixar).El cas és que durant tot aquest any que portem preparant la boda, he plorat molts cops: la primera prova del vestit, la prova del maquillatge,quan vam tenir les invitacions,etc..Tot per no poder compartir aquests moments amb ella.
Cada dia em conecto per veure les vostres cròniques ( per cert FELICITATS a TOTES!!!! Totes sense excepciò, cadascuna amb el seu estil estàveu MAQUÍSSIMES!!)
Bè, quan miro les vostres fotos, sobretot la entrada i cerimònia, no puc parar de plorar.Penso, jo viurè aquest moment i la meva iaia no estarà allà amb mi de la manera que jo voldria.
A alguna us ha passat? Com vau fer per intentar controlar les emocions aquest dia? No em refereixo a no plorar gens ni mica, ès normal emocionarse, em refereixo a plorar però amb control.
Em fa por sortir a totes les fotos plorant,què es un casament!
Merci per les vostres respostes!

però sabeu una cosa? totes les persones que no us van poder acompanyar en realitat estaven al vostre costat