Autor: jennytgn » dl. ago. 10, 2009 9:21 am

Autor: Mrs. Happiness » dl. ago. 10, 2009 9:27 am

Autor: nur_jor » dl. ago. 10, 2009 9:56 am
Lo que ens tira una mica enrera són els idiones... jops! Tot en anglès i francés... Res, a veure si en les proximes setmanes ens decidim, i llavors comencem a mirar preus.

Autor: tara » dl. ago. 10, 2009 10:09 am

Autor: tara » dl. ago. 10, 2009 10:11 am

Autor: tara » dl. ago. 10, 2009 10:12 am

Autor: Papallona* » dl. ago. 10, 2009 10:24 am
torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡
Papallona que guay¡¡¡¡ ja vius a la caseta?
Avui no treballo pero matino ja que he queda't amb una amiga d'anar a Torredembarra amb una agencia de viatges on treballava avanç i coneix a totes les noies per mirar el viatget a veure si ja tenen preus o que.
Ja us diré.
Un petonet¡¡¡¡¡¡
Demà quedem a la tarda no?
Mua¡¡¡¡

Autor: Papallona* » dl. ago. 10, 2009 10:25 am
tara ha escrit:Bon dia ninetes, ja torno a ser a la feina, i m'he trobat la taula plena de papers i coses per fer! Jo que creia que al ser agost no hi hauria feina, dons mira!
Dons jo per mi cuam volgueu, si us va millor dema, dons quedem dema!!!!!
Va que tinc ganes de xerrar!!!!!!!!!!!

Autor: Papallona* » dl. ago. 10, 2009 10:26 am
Giss ha escrit:Hola guapes!
Jo estic de vacances però també matino... jjejeje
Jo per mi quedem avui i demà també!!! què dieu?
Muack guapes! quines ganes de veure-us!

Autor: Papallona* » dl. ago. 10, 2009 10:28 am
elxa ha escrit:Hola ninetes!
Bon dia, jo també estic de vacances però normalment no matino....jejejeje....soc una marmota m'encanta dormir!! però avui la cunyada m'ha despertat que m'ha trucat al móvil!!....ggrrrr.....
Jo per kedar prefereixo demà, encara no tinc cotxe i per demà crec que ja sí.

Autor: Papallona* » dl. ago. 10, 2009 10:28 am
jennytgn ha escrit:Bon dia!!!!!
Es mi ultimo lunes trabajando!!! ueee ya era hora!!!

Autor: Papallona* » dl. ago. 10, 2009 10:30 am
Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!
Què passa??? aqui matina tothom o que?? jo per molt que ho intento...sempre passo del rellotge!!!jujuju
Tara....ànims al 1r dia de treball!!!!! jejeje
Jo ja us vaig dir que per quedar millor demà a la tarda...però ja direu alguna coseta...Vaig a fer classes a Valls i a acomiadar als sogres que a la nit marxen de vacancentes!!!!!!
Passeu molt bon dia!!! i petonetsss!!!

Autor: Papallona* » dl. ago. 10, 2009 10:32 am

Autor: jennytgn » dl. ago. 10, 2009 10:32 am
Papallona* ha escrit:elxa ha escrit:Hola ninetes!
Bon dia, jo també estic de vacances però normalment no matino....jejejeje....soc una marmota m'encanta dormir!! però avui la cunyada m'ha despertat que m'ha trucat al móvil!!....ggrrrr.....
aix.. neni si.. que t'han dit del cotxe???????????? puff.. a vere quants $$$$
jo també estic feta una marmota i amb els anys lo de matinar ho porto pitjor jejej
ah! el vanos.... em quedo amb el platejat!!!! al xiket li han agradat el daurat i platejat.. aixi que platejatttttttttttttt

Autor: jennytgn » dl. ago. 10, 2009 10:35 am
Papallona* ha escrit:jennytgn ha escrit:Bon dia!!!!!
Es mi ultimo lunes trabajando!!! ueee ya era hora!!!
neniiiiiiii.. que bien!!! y que vas hacer en tus vacas?????????

Autor: nur_jor » dl. ago. 10, 2009 10:42 am
Papallona* ha escrit:elxa ha escrit:Hola ninetes!
jo també estic feta una marmota i amb els anys lo de matinar ho porto pitjor jejej
ah! el vanos.... em quedo amb el platejat!!!! al xiket li han agradat el daurat i platejat.. aixi que platejatttttttttttttt

Autor: jennytgn » dl. ago. 10, 2009 10:48 am
nur_jor ha escrit:Papallona* ha escrit:elxa ha escrit:Hola ninetes!
nenes... jo amb els vanos tinc un dilema... a veure, nosaltres haviem decidit els blancs, i en la boda del cosí del meu nen van donar uns vanos blancs a les dones com a detallet... (ja ho vau veure a la cronica) i ara no sé que fer jo!
dono els vanos blancs com tenia pensat encara que tota la familia del meu nen ja tindrà vanos blancs de la boda de sa cosí??![]()
l'altra opció era fer-los d'algun altre color, però els platejats venen amb caixa... i jo no la vull... solament voldria els vanos!!
que farieu? passo dels vanos?

Autor: nur_jor » dl. ago. 10, 2009 10:51 am
jennytgn ha escrit:A mi m'agraden més de colors pero si a tu t'agraden blancs agafa els blancs.
Ja haura passat més d'un any de l'altre boda i tampoc passa res, així ja tenen dos!!

Autor: jennytgn » dl. ago. 10, 2009 10:54 am

Autor: nur_jor » dl. ago. 10, 2009 10:57 am
jennytgn ha escrit:Jo també els vull sense caixa. Els has mirat en la web de picassa?