Autor: jennytgn » dl. ago. 10, 2009 11:07 am

Autor: nur_jor » dl. ago. 10, 2009 11:09 am
jennytgn ha escrit:A mi m'agraden els de 0.99 de colors variats.
Y no pots preguntar si et farien els platejats sense caixa?

Autor: torsaeann » dl. ago. 10, 2009 12:32 pm

Autor: jennytgn » dl. ago. 10, 2009 12:36 pm

Autor: nur_jor » dl. ago. 10, 2009 12:41 pm
torsaeann ha escrit:HOla guapas¡¡¡¡¡
Acabo d'arribar de l'agència i m'han dona't preus d'aquest any per fer-me una idea del que volem quan surt de preu. Exactament surt per persona 3.300 euros amb: avions i trasllats inclosos de barna-nueva york i 7 nits a hotel milford plaza. 3 nits a hotel bellagio de las vegas i avió i traslados i després rivera maya o punta cana 7 nits amb regim tot inclòs i també avió i trasllats, també estan sumades les tasses i carburants com si marxessim aquest any.....que son una pasta¡¡¡¡¡
M'ha dit que els catalegs surten aquest any a novembre i llavors ja podem mirar els preus exactes i reservar.
També m'ha dit que viatges marsans fa un 5% de descompte per ser viatge de nuvis.
Bueno ninetes espero que també us hagui ana't bé saber presu¡¡¡¡
Fins demà oi?
Mua¡¡¡¡¡¡

Autor: torsaeann » dl. ago. 10, 2009 12:44 pm
jennytgn ha escrit:Guauu que viaje!!!!
A mi también me dijeron que pasara en noviembre o diciembre que ahora aún no hay catalogos

Autor: torsaeann » dl. ago. 10, 2009 12:45 pm
elxa ha escrit:viajecito mmmmmmm......... que bieennnn!!! como este año no hay vacacionesme muero de ganas de irme por ahí!!
torsaeann nosaltres volem fer akest viatge també!!!! més o menys m'habia fet a l'idea d'akest pressupost, no crec que canvii molt no?

Autor: torsaeann » dl. ago. 10, 2009 12:45 pm
nur_jor ha escrit:torsaeann ha escrit:HOla guapas¡¡¡¡¡
Acabo d'arribar de l'agència i m'han dona't preus d'aquest any per fer-me una idea del que volem quan surt de preu. Exactament surt per persona 3.300 euros amb: avions i trasllats inclosos de barna-nueva york i 7 nits a hotel milford plaza. 3 nits a hotel bellagio de las vegas i avió i traslados i després rivera maya o punta cana 7 nits amb regim tot inclòs i també avió i trasllats, també estan sumades les tasses i carburants com si marxessim aquest any.....que son una pasta¡¡¡¡¡
M'ha dit que els catalegs surten aquest any a novembre i llavors ja podem mirar els preus exactes i reservar.
També m'ha dit que viatges marsans fa un 5% de descompte per ser viatge de nuvis.
Bueno ninetes espero que també us hagui ana't bé saber presu¡¡¡¡
Fins demà oi?
Mua¡¡¡¡¡¡
Hola! Jo aquest dissabte tambe hi vaig anar. Vaig anar a Iltrida. Em van dir el mateix, que encara no tenen les tarifes de l'any vinent. A esperar! I tambe ens van iformar dels preus de com estan ara... espero que no pugin molt mes!! jejeje!!

Autor: Giss » dl. ago. 10, 2009 1:00 pm

Autor: nur_jor » dl. ago. 10, 2009 1:19 pm
Giss ha escrit:Hola guapis!
El meu nen també està com a boig mirant lo dels viatges... encara no sabem segur on anirem, però estem entre maldives, islas mauricio o la polinesia francesa... buah! quines ganes!
Quins hotels! Quines platges!!

Autor: torsaeann » dl. ago. 10, 2009 1:31 pm
nur_jor ha escrit:Giss ha escrit:Hola guapis!
El meu nen també està com a boig mirant lo dels viatges... encara no sabem segur on anirem, però estem entre maldives, islas mauricio o la polinesia francesa... buah! quines ganes!
Si!! Nosaltres ens hem quedat enlluernats amb les Maldives, les Seychelles i Isla Mauricio!!![]()
![]()
Però és el que he comentat més amunt... que els idiomes d'allà són el francés i l'anglés... i nosaltres no sabem ni un ni l'altre!! Jops...
Vosaltres sabeu idiomes?
Als hotels que estan de cara als turistes haurien de xapurrejar algo d'español, no? Ai ai a!!
Ja em veig aquest hivern fent un intensiu d'angles! jajajaja!!!

Autor: nur_jor » dl. ago. 10, 2009 1:33 pm
torsaeann ha escrit:nur_jor ha escrit:Giss ha escrit:Hola guapis!
Si!! Nosaltres ens hem quedat enlluernats amb les Maldives, les Seychelles i Isla Mauricio!!![]()
![]()
Però és el que he comentat més amunt... que els idiomes d'allà són el francés i l'anglés... i nosaltres no sabem ni un ni l'altre!! Jops...
Vosaltres sabeu idiomes?
Als hotels que estan de cara als turistes haurien de xapurrejar algo d'español, no? Ai ai a!!
Ja em veig aquest hivern fent un intensiu d'angles! jajajaja!!!
NIneta¡¡¡
Jo no se tampoc cap idioma i anirem solets a Nueva york i las vegas però no crec que passi res no? aiaiaaiaiaiiaiaaiai
jijiji

Autor: blackmamba » dl. ago. 10, 2009 1:40 pm
torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡
Papallona que guay¡¡¡¡ ja vius a la caseta?
Avui no treballo pero matino ja que he queda't amb una amiga d'anar a Torredembarra amb una agencia de viatges on treballava avanç i coneix a totes les noies per mirar el viatget a veure si ja tenen preus o que.
Ja us diré.
Un petonet¡¡¡¡¡¡
Demà quedem a la tarda no?
Mua¡¡¡¡

Autor: blackmamba » dl. ago. 10, 2009 1:48 pm
nur_jor ha escrit:Papallona* ha escrit:elxa ha escrit:Hola ninetes!
Bon dia, jo també estic de vacances però normalment no matino....jejejeje....soc una marmota m'encanta dormir!! però avui la cunyada m'ha despertat que m'ha trucat al móvil!!....ggrrrr.....
Jo per kedar prefereixo demà, encara no tinc cotxe i per demà crec que ja sí.
aix.. neni si.. que t'han dit del cotxe???????????? puff.. a vere quants $$$$
jo també estic feta una marmota i amb els anys lo de matinar ho porto pitjor jejej
ah! el vanos.... em quedo amb el platejat!!!! al xiket li han agradat el daurat i platejat.. aixi que platejatttttttttttttt
nenes... jo amb els vanos tinc un dilema... a veure, nosaltres haviem decidit els blancs, i en la boda del cosí del meu nen van donar uns vanos blancs a les dones com a detallet... (ja ho vau veure a la cronica) i ara no sé que fer jo!
dono els vanos blancs com tenia pensat encara que tota la familia del meu nen ja tindrà vanos blancs de la boda de sa cosí??![]()
l'altra opció era fer-los d'algun altre color, però els platejats venen amb caixa... i jo no la vull... solament voldria els vanos!!
que farieu? passo dels vanos?

Autor: blackmamba » dl. ago. 10, 2009 1:49 pm
Papallona* ha escrit:Bon dia ninetes!!
ja estic a la feïna apuntet de fer extraccions jejej....
Tara Torsaeann!!! Benvingudessssssssssssssss!!! us hem trobat a faltar!!!
aqust cap de setmana hem fet mudançaaaaaaaaaaaaaaa!!!
mate meva com ho tinc tot... jejej
Aquesta setmana doblo.. pero avui i demà surto a les 20hs! si voleu kedar ja m'he direu on esteu!!
molts petonets a totes! muakkkkkkkkkk

Autor: blackmamba » dl. ago. 10, 2009 1:50 pm
Giss ha escrit:Hola guapes!
Jo estic de vacances però també matino... jjejeje
Jo per mi quedem avui i demà també!!! què dieu?
Muack guapes! quines ganes de veure-us!

Autor: blackmamba » dl. ago. 10, 2009 1:51 pm
elxa ha escrit:Hola ninetes!
Bon dia, jo també estic de vacances però normalment no matino....jejejeje....soc una marmota m'encanta dormir!! però avui la cunyada m'ha despertat que m'ha trucat al móvil!!....ggrrrr.....
Jo per kedar prefereixo demà, encara no tinc cotxe i per demà crec que ja sí.

Autor: blackmamba » dl. ago. 10, 2009 1:52 pm
jennytgn ha escrit:Bon dia!!!!!
Es mi ultimo lunes trabajando!!! ueee ya era hora!!!

Autor: blackmamba » dl. ago. 10, 2009 1:53 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!
Què passa??? aqui matina tothom o que?? jo per molt que ho intento...sempre passo del rellotge!!!jujuju
Tara....ànims al 1r dia de treball!!!!! jejeje
Jo ja us vaig dir que per quedar millor demà a la tarda...però ja direu alguna coseta...Vaig a fer classes a Valls i a acomiadar als sogres que a la nit marxen de vacancentes!!!!!!
Passeu molt bon dia!!! i petonetsss!!!

Autor: blackmamba » dl. ago. 10, 2009 1:54 pm
nur_jor ha escrit:Bon dia guapissimes!!!!
Com ha anat el finde??? Jo desconectadíssima!!! Com que els findes els passo a Reus i no tinc ordenador... jorl!! Quin mono porto quan arriba els dilluns... foro! foro! foro!! jajaja!!
Tara i Torsaeann!! Benvingudes!! Com han anat les vacances?
Aquest dissabte ens vam passar per una agencia de viatges amb el meu nen per preguntar si ja tenien les tarifes de l'any que ve, i ens van dir fins a partir de l'octubre-novembre... res, i més de cara a finals d'any i començament de l'altre... Si que surten tard, no? Nosaltres hi hem anat aviat perque una amiga ens va dir que ens ho comencessim a mirar... Ens van omplir de catàlegs i ara ens ho estem mirant per intentar decidir on volem anar... que no ho tenim clar... En un principi haviem dit Riviera Maya, però ara ens hem quedat enlluernats amb les Maldives i les Seychelles...![]()
![]()
Lo que ens tira una mica enrera són els idiones... jops! Tot en anglès i francés... Res, a veure si en les proximes setmanes ens decidim, i llavors comencem a mirar preus.
Us heu començat a mirar el viatge ja?
Avui i dimarts hi ha quedada? Jo a la d'avui no podré venir, però si demà dimarts n'hi ha una altra m'hi apunto!!!Elxa, si demà hi ha quedada i encara no tens cotxe només cal que m'ho diguis i et passo a buscar, ok?
Petons a totes!! Muas muas muas!!