NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Giss » dl. ago. 10, 2009 1:55 pm

ei! idiomes? no parleu anglés? bueno, jo chapurreo... ell si que el parla bé... i si no ja ens farem entendre! jajaja "yo... tequila... tu invitar"
jajajaja
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 10, 2009 1:56 pm

tara ha escrit:Per cert ninetes cuan torna la laiac?

Com els meus pares no hi son i la setmana que ve ens instalem a casa seva, dons volia fer un soparet, aixi que ja ho anirem organitzant!

Ooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

SOPARET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 10, 2009 1:56 pm

blackmamba ha escrit:
nur_jor ha escrit:
Papallona* ha escrit:
elxa ha escrit:Hola ninetes!

Bon dia, jo també estic de vacances però normalment no matino....jejejeje....soc una marmota m'encanta dormir!! però avui la cunyada m'ha despertat que m'ha trucat al móvil!!....ggrrrr.....

Jo per kedar prefereixo demà, encara no tinc cotxe i per demà crec que ja sí.

aix.. neni si.. que t'han dit del cotxe???????????? puff.. a vere quants $$$$

jo també estic feta una marmota i amb els anys lo de matinar ho porto pitjor jejej

ah! el vanos.... em quedo amb el platejat!!!! al xiket li han agradat el daurat i platejat.. aixi que platejatttttttttttttt

nenes... jo amb els vanos tinc un dilema... a veure, nosaltres haviem decidit els blancs, i en la boda del cosí del meu nen van donar uns vanos blancs a les dones com a detallet... (ja ho vau veure a la cronica) i ara no sé que fer jo!
dono els vanos blancs com tenia pensat encara que tota la familia del meu nen ja tindrà vanos blancs de la boda de sa cosí?? :-(
l'altra opció era fer-los d'algun altre color, però els platejats venen amb caixa... i jo no la vull... solament voldria els vanos!!
que farieu? passo dels vanos? :-(

Hi havien els calats amb cors de colors, no?? com el q vam rebre nosaltres pero de colors!!! aquests no t'agraden???

no, de colors no m'agradarien... jo els voldria blancs... i sino platejats, pero sense la caixa :-(

aixx!!! ves xq va donar vanos sa cosi?? eh!! jops!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 10, 2009 1:57 pm

tara ha escrit:I les vacances, curtes pero be, m'ha donat la sensacio d'aprofitar-les moltissim, com hem pintat i mobles i tot aixo i a mes hem pogut sortir uns dies de tarragona dons sembla que m'han cundit, encara que hagues fet uns dies de mes!!!!!!!!!!!!!!!

Ala!!! si q has fet coses, no???? jo m'hagués passat les vacances fent el vago!!! jijijijijijiji
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 10, 2009 1:57 pm

Papallona* ha escrit:
torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡

Papallona que guay¡¡¡¡ ja vius a la caseta?
Avui no treballo pero matino ja que he queda't amb una amiga d'anar a Torredembarra amb una agencia de viatges on treballava avanç i coneix a totes les noies per mirar el viatget a veure si ja tenen preus o que.
Ja us diré.

Un petonet¡¡¡¡¡¡

Demà quedem a la tarda no?

Mua¡¡¡¡

si wapiiiiiii.. a vere si ordeno tot i fer un soparet!!!!!!!! ueeeeeeee

guauu el viatge si si... sisssssssssssssssssssssssssiiiiiiiiiiiii ja ens explicaràs.. ah!! i fotitos de les vacancetes noooooooooo

muas!!!

Quants soparets!!!!! i jo sense poder menjar coses bones!!!! xDDDD
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 10, 2009 1:59 pm

Papallona* ha escrit:bueno ninetes torno a la feina petons!!!
demà baixo dels 11 mesos!!! jejej

que be nenaaaaaaaaaaaaaaaaaa i jo encara més d'un any.... :-( :-( :-(
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Giss » dl. ago. 10, 2009 1:59 pm

Jo no podré anar al soparet :-(
M'en vaig a Madrid del 15 al 21 i desprès ve ma cunyada la petita del 21 al 27... així que estaré una mica out aquests dies... bueno, pel foro si que estaré, però no us veuré... :-( jo
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 10, 2009 2:01 pm

torsaeann ha escrit:HOla guapas¡¡¡¡¡

Acabo d'arribar de l'agència i m'han dona't preus d'aquest any per fer-me una idea del que volem quan surt de preu. Exactament surt per persona 3.300 euros amb: avions i trasllats inclosos de barna-nueva york i 7 nits a hotel milford plaza. 3 nits a hotel bellagio de las vegas i avió i traslados i després rivera maya o punta cana 7 nits amb regim tot inclòs i també avió i trasllats, també estan sumades les tasses i carburants com si marxessim aquest any.....que son una pasta¡¡¡¡¡

M'ha dit que els catalegs surten aquest any a novembre i llavors ja podem mirar els preus exactes i reservar.

També m'ha dit que viatges marsans fa un 5% de descompte per ser viatge de nuvis.

Bueno ninetes espero que també us hagui ana't bé saber presu¡¡¡¡

Fins demà oi?

Mua¡¡¡¡¡¡

Ala!!!! que guai!!!! jo vull un viatje tipo aixi..... però es una pastaaaaaaaaaa, però s'ha de fer, no??? jejejejeje
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 10, 2009 2:02 pm

Giss ha escrit:ei! idiomes? no parleu anglés? bueno, jo chapurreo... ell si que el parla bé... i si no ja ens farem entendre! jajaja "yo... tequila... tu invitar"
jajajaja

ostres nena! quina sort!

jo solament se dir "jeluo" i "zenkiu" jajajaja!! :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 10, 2009 2:02 pm

blackmamba ha escrit:
nur_jor ha escrit:Bon dia guapissimes!!!!

Com ha anat el finde??? Jo desconectadíssima!!! Com que els findes els passo a Reus i no tinc ordenador... jorl!! Quin mono porto quan arriba els dilluns... foro! foro! foro!! jajaja!!

Tara i Torsaeann!! Benvingudes!! Com han anat les vacances?

Aquest dissabte ens vam passar per una agencia de viatges amb el meu nen per preguntar si ja tenien les tarifes de l'any que ve, i ens van dir fins a partir de l'octubre-novembre... res, i més de cara a finals d'any i començament de l'altre... Si que surten tard, no? Nosaltres hi hem anat aviat perque una amiga ens va dir que ens ho comencessim a mirar... Ens van omplir de catàlegs i ara ens ho estem mirant per intentar decidir on volem anar... que no ho tenim clar... En un principi haviem dit Riviera Maya, però ara ens hem quedat enlluernats amb les Maldives i les Seychelles... =0-0-) =0-0-) =0-0-) Lo que ens tira una mica enrera són els idiones... jops! Tot en anglès i francés... Res, a veure si en les proximes setmanes ens decidim, i llavors comencem a mirar preus.

Us heu començat a mirar el viatge ja?

Avui i dimarts hi ha quedada? Jo a la d'avui no podré venir, però si demà dimarts n'hi ha una altra m'hi apunto!!! :-)ok: Elxa, si demà hi ha quedada i encara no tens cotxe només cal que m'ho diguis i et passo a buscar, ok?

Petons a totes!! Muas muas muas!!

Nena!!! ja estàs mirant els viatges???? jorrrrrrrrrrrrrrrrr, jo això ho veig tant lluny encara!!! jejejejeje

A la pròxima quedada porta algun catàleg!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

ok! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 10, 2009 2:02 pm

Giss ha escrit:Hola guapis!
El meu nen també està com a boig mirant lo dels viatges... encara no sabem segur on anirem, però estem entre maldives, islas mauricio o la polinesia francesa... buah! quines ganes!

Jo, que guai!!!!!! que ganitasssssss
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 10, 2009 2:03 pm

nur_jor ha escrit:
El meu nen també està com a boig mirant lo dels viatges... encara no sabem segur on anirem, però estem entre maldives, islas mauricio o la polinesia francesa... buah! quines ganes!

Si!! Nosaltres ens hem quedat enlluernats amb les Maldives, les Seychelles i Isla Mauricio!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) Quins hotels! Quines platges!!
Però és el que he comentat més amunt... que els idiomes d'allà són el francés i l'anglés... i nosaltres no sabem ni un ni l'altre!! Jops...
Vosaltres sabeu idiomes?
Als hotels que estan de cara als turistes haurien de xapurrejar algo d'español, no? Ai ai a!!
Ja em veig aquest hivern fent un intensiu d'angles! jajajaja!!! :-))

Jo sé anglès o francès!!!! te faria de traductora, però entenc q es tracta d'un viatje en parelletaaaaaaa jajajajaja

mua mua ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 10, 2009 2:05 pm

blackmamba ha escrit:
nur_jor ha escrit:

Si!! Nosaltres ens hem quedat enlluernats amb les Maldives, les Seychelles i Isla Mauricio!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) Quins hotels! Quines platges!!
Però és el que he comentat més amunt... que els idiomes d'allà són el francés i l'anglés... i nosaltres no sabem ni un ni l'altre!! Jops...
Vosaltres sabeu idiomes?
Als hotels que estan de cara als turistes haurien de xapurrejar algo d'español, no? Ai ai a!!

Jo sé anglès o francès!!!! te faria de traductora, però entenc q es tracta d'un viatje en parelletaaaaaaa jajajajaja

mua mua ::love:: ::love:: ::love::

saps idiomes?? aixi l'intensiu d'angles me'l podries fer tu? jajaja! :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 10, 2009 2:05 pm

Giss ha escrit:ei! idiomes? no parleu anglés? bueno, jo chapurreo... ell si que el parla bé... i si no ja ens farem entendre! jajaja "yo... tequila... tu invitar"
jajajaja

jajajajajaja

por los idiomas no os preocupeis!!!! gente q hable español hay por todo el mundo.... y sino lo q tu dices Giss xDDDDDD
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 10, 2009 2:06 pm

Giss ha escrit:Jo no podré anar al soparet :-(
M'en vaig a Madrid del 15 al 21 i desprès ve ma cunyada la petita del 21 al 27... així que estaré una mica out aquests dies... bueno, pel foro si que estaré, però no us veuré... :-( jo

alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, joooooooooooooooooooo :-( :-( :-( :-(
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 10, 2009 2:07 pm

nur_jor ha escrit:
blackmamba ha escrit:
nur_jor ha escrit:
Papallona* ha escrit:
elxa ha escrit:Hola ninetes!

Bon dia, jo també estic de vacances però normalment no matino....jejejeje....soc una marmota m'encanta dormir!! però avui la cunyada m'ha despertat que m'ha trucat al móvil!!....ggrrrr.....

Jo per kedar prefereixo demà, encara no tinc cotxe i per demà crec que ja sí.

aix.. neni si.. que t'han dit del cotxe???????????? puff.. a vere quants $$$$

jo també estic feta una marmota i amb els anys lo de matinar ho porto pitjor jejej

ah! el vanos.... em quedo amb el platejat!!!! al xiket li han agradat el daurat i platejat.. aixi que platejatttttttttttttt

nenes... jo amb els vanos tinc un dilema... a veure, nosaltres haviem decidit els blancs, i en la boda del cosí del meu nen van donar uns vanos blancs a les dones com a detallet... (ja ho vau veure a la cronica) i ara no sé que fer jo!
dono els vanos blancs com tenia pensat encara que tota la familia del meu nen ja tindrà vanos blancs de la boda de sa cosí?? :-(
l'altra opció era fer-los d'algun altre color, però els platejats venen amb caixa... i jo no la vull... solament voldria els vanos!!
que farieu? passo dels vanos? :-(

Hi havien els calats amb cors de colors, no?? com el q vam rebre nosaltres pero de colors!!! aquests no t'agraden???

no, de colors no m'agradarien... jo els voldria blancs... i sino platejats, pero sense la caixa :-(

aixx!!! ves xq va donar vanos sa cosi?? eh!! jops!!!

Doncs vaja!!! era una bona solució.... no se, pensat-ho una mica, a veure si canvies d'opinió!!!!!

muak ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 10, 2009 2:20 pm

Papallona* ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!

Què passa??? aqui matina tothom o que?? jo per molt que ho intento...sempre passo del rellotge!!!jujuju

Tara....ànims al 1r dia de treball!!!!! jejeje

Jo ja us vaig dir que per quedar millor demà a la tarda...però ja direu alguna coseta...Vaig a fer classes a Valls i a acomiadar als sogres que a la nit marxen de vacancentes!!!!!!

Passeu molt bon dia!!! i petonetsss!!!

ja m'agradaría a mi jaaaaaaaaaaaaaaa jejeejj....
lo que passa que el matí passa volant!!!!
els sogres també de vacances!!!!!! jejej... estas destinada a estar de vacances happi... quan aniras al poble al final????????

Uooolllaaa!!!! que dobles torn aquesta week??? aix mareta!!! Doncs sipppp!!! tothom de vacancetes...i al final el xic s'ha agafat dies i marxem el dijous al migdia i tornem dilluns...algu és algu, no??? :-///: :-///: :-///: tinc unes ganetes!!!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 10, 2009 2:22 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
Uooolllaaa!!!! que dobles torn aquesta week??? aix mareta!!! Doncs sipppp!!! tothom de vacancetes...i al final el xic s'ha agafat dies i marxem el dijous al migdia i tornem dilluns...algu és algu, no??? :-///: :-///: :-///: tinc unes ganetes!!!!!!

ais que be nena!
al final us ho heu pogut arreglar i us escapeu uns dies!
molt be! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 10, 2009 2:24 pm

elxa ha escrit:viajecito mmmmmmm......... que bieennnn!!! como este año no hay vacaciones :-( me muero de ganas de irme por ahí!!

torsaeann nosaltres volem fer akest viatge també!!!! més o menys m'habia fet a l'idea d'akest pressupost, no crec que canvii molt no?

Nosaltres también farem aquest viatge, però en compte de Rivera Maya...anem a Orlando...per fer alguna coseta de costa i descanset!!!! però més o menys comptem aquest pressupost...T'enrecordes que t'ho vaig comentar Torsaeann???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 10, 2009 2:28 pm

nur_jor ha escrit:
torsaeann ha escrit:
nur_jor ha escrit:

Vosaltres sabeu idiomes?

NIneta¡¡¡
Jo no se tampoc cap idioma i anirem solets a Nueva york i las vegas però no crec que passi res no? aiaiaaiaiaiiaiaaiai :star::

jajajaj!! veig que estem igual!! home, no crec que passi res dona!! serà qüestió d'anar amb el diccionari de bolsillo, :-)) jijiji

Ninetesss!!! els idiomes no us han de frenar per anar a qualsevol lloc....a més sent llocs turistes...sempre hi ha algun que parlar alguna coseta d'espanyol!!!!!
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants