NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 10, 2009 8:01 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
Jo vull venir a la piscinetaaaaaaaaaaaaaaa!!! Què bé s'hi estava... x cert miri hem imprimit el pòster, com que tinc dues copies, a la quedada te'l porto i mires com ha quedat... no tinc paraules... cada cop q el veig ric un munt!!!! Quedadaaaaaaaaaaaaa que m'ho passo de conya!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Piscina o cafetito o les 2 coses!!!! :D

Si que tinc ganes de veure com quede!!! jeej es que la foto es la perfecta pel poster :p jejeje

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! M'estic ficant moreneta per les bodes del setembre jejeje... x cert, en tinc una altra l'any que ve... m'han pegat un susto pq mhan dit que era el 29 de maig i clar mhe ficat com una mona pq la noia és de la colla prò era una broma... per uns moments m'he cagat amb tot!!! :-)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 10, 2009 8:01 pm

cuca lleida ha escrit:eii neneeeeeeeeeeeeeeees
jo tambe me apunto a la kedada
en principi me va be dijous...pero tambe dimecre o divendres!!
aixi que el dia que us vagi be

lluneta jo tambe pensava que ja havies marxat...pero no pase res aixi podrem kedar!! i tranki que no pase res per lo del altre dia, de veritat!!

vaig a fer feineta que jo no he tingut temps de fer res el finde!

Wuapaaaaaaaaa jo también hauria de plegar roba i planxar però fa una mandraaaaaaaaaaaaaa terrible!!!! :--( :--( :--(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 10, 2009 8:02 pm

ise ha escrit:
TatianaCE ha escrit:Ei!
Que guay la quedada no? M'alegro.
Per cert miriameta, el menjador precios! I el verd m'agrada molt. uN MES, QUE FORT! No m'imagino qun em falti tan poc.
Doncs, bon cap de setmana a totes. Nosaltres marxem a la platja tot el finde! A veure si agafem color!

Tatiana guapa, com ha anat per la platja??? Jo vaig tornar ahir i la veritat ja hi tornaria ara mateix :-) :-)

Jo m'hi quedaria un mes a la platja..................... ::-) ::-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 10, 2009 8:03 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Com us ha anat el finde?????????? Jo no he parat per variar... pro també he tingut temps per netejar el piset i aquestes coses... X cert, miri la foto que em vas fer a la piscineta que surto jo sola, tot un èxit... tothom diu que estic guapíssima... ja ho dic jo que la teva càmara fa miracles!!! Jejejeje ::love::

Quan un su pase be, surt be a les fotos jejej pero a part de la camara... tambe la fotògrafa no? jejejej y no veguis la reflex.... :-)ok:

Ja ja... la reflex deu ser lo millor de lo millor!!!!!!!!!!!!! A vere si em decideixo... :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. ago. 10, 2009 8:15 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Com us ha anat el finde?????????? Jo no he parat per variar... pro també he tingut temps per netejar el piset i aquestes coses... X cert, miri la foto que em vas fer a la piscineta que surto jo sola, tot un èxit... tothom diu que estic guapíssima... ja ho dic jo que la teva càmara fa miracles!!! Jejejeje ::love::

Quan un su pase be, surt be a les fotos jejej pero a part de la camara... tambe la fotògrafa no? jejejej y no veguis la reflex.... :-)ok:

Ja ja... la reflex deu ser lo millor de lo millor!!!!!!!!!!!!! A vere si em decideixo... :-)

jejeje si, que ja et quede mes poquet!!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 10, 2009 8:19 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:

jejeje si, que ja et quede mes poquet!!!!!

Ja tens raó ja... pro no m'acabo de decidir són peles!!!!! jejejeje ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: annalleida » dl. ago. 10, 2009 9:54 pm

hola lleidatanes,
he estat bastant desconectada. he nat 3 dies a Cambrils i estava a petar. crisi???? ni una!!!!! moltissima gent.
aquesta setmana em toca de tarda i tampoc puc quedar. a vere si en fem una altra i com que aniré de nits doncs ja mo arreglaré.
per cert Miriam et queda poquissim, nena quins nervis!!!!! que mhas dit que vols treballar a l'Arnau, doncs ja et diré on has d'anar per parlar amb els de direccio d'infermeria i parles amb elles.
heu mirat els vestits de RC???? no i son tots. a vere que tal al real. n'hi ha que ja els he vist pero m'araden d'altres. de totes manres, vull nar a emprovam un que emva encantar a Manuel Mota. per mi, el millor que he vist en cataleg. no el tenien a la botiga i no m'el vaig poder emprovar :( pero és molt molt maco.
ja m'en vaig a dormir que aquesta quinzena em toca fer domicilis i he nat a Maials-Fraga-Castello de Farfanya-Lleida. molt pest!!!!!
un petó a totes
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. ago. 10, 2009 10:44 pm

Nenes, acabo de trobar el nostre Llibre de Firmes

http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 2759.l1259

Ara la noia que els ven esta de vacances pero li he enviat un email que quan torni es fiqui amb contacte amb nosaltres :)

Us agrada?!?!?!?!?!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 10, 2009 10:45 pm

nuvia2010 ha escrit:Nenes, acabo de trobar el nostre Llibre de Firmes

http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 2759.l1259

Ara la noia que els ven esta de vacances pero li he enviat un email que quan torni es fiqui amb contacte amb nosaltres :)

Us agrada?!?!?!?!?!

És suuuuper original!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M'agrada molt!! És fora de lo normal!!!! Mlt bé!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. ago. 10, 2009 10:49 pm

que fas per aqui connectada, petardeta?
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 10, 2009 10:50 pm

nuvia2010 ha escrit:que fas per aqui connectada, petardeta?

m'avurreixoooooooooooooooooo un muntt estik sola... no tinc son... :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. ago. 10, 2009 10:55 pm

Jo, aprofitant que els meus pares estan de vacances, he robat el seu album de boda i l'estic escanejant per fer un album hoffman daquells pel dia de l'aniversari de la seva boda, o sea, el dia de la nostra bodaaaa!!!!!, que no en tinc ni idea de com es fan!!!! A veure si entre el meu amoret i jo ho podem fer!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 10, 2009 10:56 pm

nuvia2010 ha escrit:Jo, aprofitant que els meus pares estan de vacances, he robat el seu album de boda i l'estic escanejant per fer un album hoffman daquells pel dia de l'aniversari de la seva boda, o sea, el dia de la nostra bodaaaa!!!!!, que no en tinc ni idea de com es fan!!!! A veure si entre el meu amoret i jo ho podem fer!!!

Jo sóc tota una experta en albums hoffmann diguem que ja n'he fet 5... jejeeje així que si necessiteu alguna cosa m'ho pregunteu!!!! ::love:: quin detall més bonic, queden super bé. Ahir vaig fer el de londres amb 10 minuts!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. ago. 10, 2009 10:57 pm

En serio??? Jo un cop vaig intentar fer un pero ho vaig deixar estar pq em foteia un lio amb tantes fotos (también era el de Londres!!!)
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 10, 2009 11:00 pm

nuvia2010 ha escrit:En serio??? Jo un cop vaig intentar fer un pero ho vaig deixar estar pq em foteia un lio amb tantes fotos (también era el de Londres!!!)

Que vaaaaaaaaaaaaaa és super fàcil... jo en porto uns quants però ma sogra li ha agafat el gustet i ja en porta uns 10 conto... ara smpre recorre a mi per problemes tècnics!!!! Així que si no us en sortiu mho diueu que us faig una classe ràpida de hoffmann!!! jajajaja ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. ago. 10, 2009 11:02 pm

Encara em falta escanejar unes quantes fotos i que el Julito les pasi pel fotoxop a veue si es poden millorar, despres de 26 anys estan una mica grogues...
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 10, 2009 11:04 pm

nuvia2010 ha escrit:Encara em falta escanejar unes quantes fotos i que el Julito les pasi pel fotoxop a veue si es poden millorar, despres de 26 anys estan una mica grogues...

Naltres això els hi vem fer pels 25 anys, els hi vam fer un album des que es van conèixer fins casar-se i tenir els 3 fills. Els va emocionar molt! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 10, 2009 11:05 pm

nuvia2010 ha escrit:Encara em falta escanejar unes quantes fotos i que el Julito les pasi pel fotoxop a veue si es poden millorar, despres de 26 anys estan una mica grogues...

si volto per aki aquest any, m'ho dius i ja t'ajudaré!!! Kp problem! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. ago. 10, 2009 11:06 pm

Tu on vas dir que vas comprar els bolis pollo??? Li he ensenyat al Julito y mha dit que son una horterada, pero que si vull bolis pollo, tindre bolis pollo, jejejejejejeje

Avui he buscat el significat dels "alfileres" que ha comprat la cuca, i es molt maca la tradicio :)
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 10, 2009 11:08 pm

nuvia2010 ha escrit:Tu on vas dir que vas comprar els bolis pollo??? Li he ensenyat al Julito y mha dit que son una horterada, pero que si vull bolis pollo, tindre bolis pollo, jejejejejejeje

Avui he buscat el significat dels "alfileres" que ha comprat la cuca, i es molt maca la tradicio :)

Mira, jo els vaig comprar al catàleg de cristian lay que estaven més barats que a internet. Ara em falta el llibre de firmes, tu saps si per lleida en venen? Em falta el llibre de firmes i 2 parelles de nuvis...
No sabia lo de la tradició dels alfileres... :-/ :-/
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants