Autor: nuvia2010 » dl. ago. 10, 2009 11:11 pm

Autor: lluneta29 » dl. ago. 10, 2009 11:13 pm
nuvia2010 ha escrit:Doncs lo dels alfileres es posa a totes les dones, pero a les solteres sels hi fica del reves, cap per avall i si durant el ball el perden vol dir que aviat trobaran parella. Es una tradicio sobre tot del sur. Ja mimagino a totes les solteres saltant com a boges durant el ball per saber si cauen o no!!!
Lo del llibre de firmes suposo que a la Caselles en deuen tenir, no?
Com saps quantes parelles necessites de nuvis??? Jo no se encara qui vindra i no se si hi haura algu que per cap dany es regali una boda com a proposit per lany vinent, jejejejeje

Autor: nuvia2010 » dl. ago. 10, 2009 11:13 pm
miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:Com us ha anat el finde?????????? Jo no he parat per variar... pro també he tingut temps per netejar el piset i aquestes coses... X cert, miri la foto que em vas fer a la piscineta que surto jo sola, tot un èxit... tothom diu que estic guapíssima... ja ho dic jo que la teva càmara fa miracles!!! Jejejeje
Quan un su pase be, surt be a les fotos jejej pero a part de la camara... tambe la fotògrafa no? jejejej y no veguis la reflex....
Ja ja... la reflex deu ser lo millor de lo millor!!!!!!!!!!!!! A vere si em decideixo...
jejeje si, que ja et quede mes poquet!!!!!

Autor: nuvia2010 » dl. ago. 10, 2009 11:15 pm

Autor: lluneta29 » dl. ago. 10, 2009 11:17 pm
nuvia2010 ha escrit:Jejejejeje, doncs nosaltres tocar la moral... li podriem tocar a dos i despres no se segur qui es casara... nomes tuuuuuuuuu i si alguna de les princess volen acompanyar-nos en aquell dia, doncs también. Pero que jo sapigui que tindra bodorrio nomes tuuuuuuuuu

Autor: nuvia2010 » dl. ago. 10, 2009 11:18 pm

Autor: cc83 » dt. ago. 11, 2009 4:05 pm

Autor: cuca lleida » dt. ago. 11, 2009 4:45 pm
nuvia2010 ha escrit:Nenes, acabo de trobar el nostre Llibre de Firmes
http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 2759.l1259
Ara la noia que els ven esta de vacances pero li he enviat un email que quan torni es fiqui amb contacte amb nosaltres :)
Us agrada?!?!?!?!?!

Autor: cuca lleida » dt. ago. 11, 2009 4:48 pm
annalleida ha escrit:hola lleidatanes,
he estat bastant desconectada. he nat 3 dies a Cambrils i estava a petar. crisi???? ni una!!!!! moltissima gent.
aquesta setmana em toca de tarda i tampoc puc quedar. a vere si en fem una altra i com que aniré de nits doncs ja mo arreglaré.
per cert Miriam et queda poquissim, nena quins nervis!!!!! que mhas dit que vols treballar a l'Arnau, doncs ja et diré on has d'anar per parlar amb els de direccio d'infermeria i parles amb elles.
heu mirat els vestits de RC???? no i son tots. a vere que tal al real. n'hi ha que ja els he vist pero m'araden d'altres. de totes manres, vull nar a emprovam un que emva encantar a Manuel Mota. per mi, el millor que he vist en cataleg. no el tenien a la botiga i no m'el vaig poder emprovar :( pero és molt molt maco.
ja m'en vaig a dormir que aquesta quinzena em toca fer domicilis i he nat a Maials-Fraga-Castello de Farfanya-Lleida. molt pest!!!!!
un petó a totes

Autor: cuca lleida » dt. ago. 11, 2009 4:49 pm
nuvia2010 ha escrit:Jo, aprofitant que els meus pares estan de vacances, he robat el seu album de boda i l'estic escanejant per fer un album hoffman daquells pel dia de l'aniversari de la seva boda, o sea, el dia de la nostra bodaaaa!!!!!, que no en tinc ni idea de com es fan!!!! A veure si entre el meu amoret i jo ho podem fer!!!

Autor: cuca lleida » dt. ago. 11, 2009 4:53 pm
cc83 ha escrit:hola noiesssss!!!! com esteu???? com ha anat el cap de setmana i les platjes??? jo he estat una mica desconectada, akstos dies aprofitem per anar cap aki i cap alla...
jo también m'ho vaig passar molt be a la kedada, em va agradar molt coneixeus!! pero a mi ja se m'ha acabat el xollo i si en feu una altra, no puc venir fins a les 20.30 o així,....
cuqueta!!! així que de pescadora'??? jajajjaja molt be molt be!!! per cert... ja has parlat amb akella mama que tu i jo sabem??? ... com va anar?? jajja
miriam!!!! que ja esta aquí mateix aixó..... bffffff kins nervis jejejjeje!!! animos!!
vaig a plegar roba..

Autor: lluneta29 » dt. ago. 11, 2009 9:07 pm
cuca lleida ha escrit:cc83 ha escrit:hola noiesssss!!!! com esteu???? com ha anat el cap de setmana i les platjes??? jo he estat una mica desconectada, akstos dies aprofitem per anar cap aki i cap alla...
jo también m'ho vaig passar molt be a la kedada, em va agradar molt coneixeus!! pero a mi ja se m'ha acabat el xollo i si en feu una altra, no puc venir fins a les 20.30 o així,....
cuqueta!!! així que de pescadora'??? jajajjaja molt be molt be!!! per cert... ja has parlat amb akella mama que tu i jo sabem??? ... com va anar?? jajja
miriam!!!! que ja esta aquí mateix aixó..... bffffff kins nervis jejejjeje!!! animos!!
vaig a plegar roba..
si si , de pescadora...de pescadora una mica pardilla...jejeje pero m'ho vaig passar genial!!
encara no he parlat ...el dijous ke ve i ja te contare com ha anat.
a veure si podem coincidir algun altre dia!!! jo akesta setmana no tinc pressa pq el nino no torne fins les 11 de la nit aixi que .....

Autor: lluneta29 » dt. ago. 11, 2009 9:08 pm
cc83 ha escrit:hola noiesssss!!!! com esteu???? com ha anat el cap de setmana i les platjes??? jo he estat una mica desconectada, akstos dies aprofitem per anar cap aki i cap alla...
vaig a plegar roba..

Autor: cuca lleida » dt. ago. 11, 2009 9:23 pm

Autor: lluneta29 » dt. ago. 11, 2009 10:09 pm
cuca lleida ha escrit:kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tinc mooooltissimes ganes!!!!!!!!!
va a mi el dijous ja us he dit que me va be!
pero haurie de ser cap alla les 6.

Autor: cuca lleida » dt. ago. 11, 2009 10:11 pm
lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Perfecte a mi a les 6 em va genial!!!! Ueeeeeeeeeeee quines ganes que tinc!!! Cuca porta el vano si t'enrecordes!!!A mi lo altre ja m'ha arribat super bé i super ràpid!!!!

Autor: lluneta29 » dt. ago. 11, 2009 10:14 pm
cuca lleida ha escrit:lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Perfecte a mi a les 6 em va genial!!!! Ueeeeeeeeeeee quines ganes que tinc!!! Cuca porta el vano si t'enrecordes!!!A mi lo altre ja m'ha arribat super bé i super ràpid!!!!
biiiieeennnnnnnnnnnn
ok pos portare el vano que vaig fer servir de proba. ara quede decidir a on kedem!!??
![]()
![]()

Autor: cuca lleida » dt. ago. 11, 2009 10:24 pm
lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
biiiieeennnnnnnnnnnn
ok pos portare el vano que vaig fer servir de proba. ara quede decidir a on kedem!!??
![]()
![]()
La miriameta va dir que li anava bé i a la ise també així que qui més se vulgui apuntar, pos serà benvingut!!!!![]()
El lloc m'és igual... con tal d'estar amb vosaltres, m'és igual!!!

Autor: lluneta29 » dt. ago. 11, 2009 10:26 pm
cuca lleida ha escrit:lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
biiiieeennnnnnnnnnnn
![]()
![]()
La miriameta va dir que li anava bé i a la ise també així que qui més se vulgui apuntar, pos serà benvingut!!!!![]()
El lloc m'és igual... con tal d'estar amb vosaltres, m'és igual!!!
ok, pos a mi tambe me dona igual...vosaltres sabeu mes de lleida que jo aixi que ....jejejeus paso la resposabilitat a vosaltres....jo ja he dir la hora jejejejeje
de veritat que m'es igual! ets un solet wapa!!

Autor: cuca lleida » dt. ago. 11, 2009 10:27 pm
que somiis am els angelets pero sobretot am el teu nen i la vostra suuuuuper boooodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa