Autor: montseijordi » dl. ago. 10, 2009 10:14 pm

Autor: nur_jor » dt. ago. 11, 2009 9:53 am

Autor: Eli Girona » dt. ago. 11, 2009 7:20 pm
Autor: jennytgn » dc. ago. 12, 2009 9:16 am

Autor: nur_jor » dc. ago. 12, 2009 12:08 pm

Autor: jennytgn » dc. ago. 12, 2009 12:40 pm

Autor: nur_jor » dc. ago. 12, 2009 12:53 pm
jennytgn ha escrit:Nuria em sembla que encara no tenen tota la coleccio pero a mi em va agradar un ja, aixi que perque esperar!!
A mes en setembre començo les classes i no tindre temps de res!

Autor: Eli Girona » dc. ago. 12, 2009 2:45 pm
Autor: Eli Girona » dc. ago. 12, 2009 2:46 pm
jennytgn ha escrit:Nuria em sembla que encara no tenen tota la coleccio pero a mi em va agradar un ja, aixi que perque esperar!!

Autor: jennytgn » dc. ago. 12, 2009 8:25 pm
nur_jor ha escrit:jennytgn ha escrit:Nuria em sembla que encara no tenen tota la coleccio pero a mi em va agradar un ja, aixi que perque esperar!!
Ok![]()
Jo m'esperaré a q surtin que en tinc uns quants dels nous de clitxats... I l'espera se'm fa molt llarga!!! jejeje!
Ais, el setembre estarem totes igual! Tornarem a la rutina!! Ai ai ai!!

Autor: nur_jor » dj. ago. 13, 2009 9:30 pm
jennytgn ha escrit:nur_jor ha escrit:jennytgn ha escrit:Nuria em sembla que encara no tenen tota la coleccio pero a mi em va agradar un ja, aixi que perque esperar!!
Ok![]()
Jo m'esperaré a q surtin que en tinc uns quants dels nous de clitxats... I l'espera se'm fa molt llarga!!! jejeje!
Si, a mi en van dir que si ens casavem en juny, el vestit el mires cap al setembre, octubre.
De totes maneres millor anar amb temps, la meva amiga es va agafar el vestit 7 mesos abans i un mes abans de la boda encara no havia arribat i no s'havia fet cap prova!!!! aggg quins nervis jaja

Autor: jennytgn » dv. ago. 14, 2009 9:35 am

Autor: montseijordi » ds. ago. 15, 2009 2:19 am
Eli Girona ha escrit:JUNIERES QUE ENS QUEDEN 11 o 10 MESOS A ALGUNA
Quin any que ens espera, anar preparant cosetes!!!! quina emocio![]()
com ho porteu?
Jo tinc el restaurant (jardi de Calders), el music (xic's music) i el meu vestit (Rosa clara; ja ni m'enrecordo com era!! tinc ganes de tornar a fer la prova de vestits!us ha passat a las que ja teniu el vestit?)
Per casualitat sabeu quant pot costar mes o menys el fotograf i el video?
PETONS A TOTES

Autor: montseijordi » ds. ago. 15, 2009 2:22 am
jennytgn ha escrit:nur_jor ha escrit:jennytgn ha escrit:Nuria em sembla que encara no tenen tota la coleccio pero a mi em va agradar un ja, aixi que perque esperar!!
Ok![]()
Si, a mi en van dir que si ens casavem en juny, el vestit el mires cap al setembre, octubre.
De totes maneres millor anar amb temps, la meva amiga es va agafar el vestit 7 mesos abans i un mes abans de la boda encara no havia arribat i no s'havia fet cap prova!!!! aggg quins nervis jaja

Autor: nur_jor » dg. ago. 16, 2009 10:48 pm

Autor: montseijordi » dl. ago. 17, 2009 12:28 am
nur_jor ha escrit:ais... vestidets vestidets!! casi totes en teniu!!?!?!
jo m'hi vull començar a posar!!!! quines ganes de tornar-me a veure blanca!!

Autor: nur_jor » dl. ago. 17, 2009 11:38 am
montseijordi ha escrit:nur_jor ha escrit:ais... vestidets vestidets!! casi totes en teniu!!?!?!
jo m'hi vull començar a posar!!!! quines ganes de tornar-me a veure blanca!!
jajaja guapa, ja veuras q en res ja estaras a setembre i tornaras a començar d nou!!!

Autor: montseijordi » dt. ago. 18, 2009 10:12 pm

Autor: Atena » dl. ago. 24, 2009 11:33 am